Lähes yksi pyörä ilmassa joka mutkaan

Ja runsaasti oli osanottoa.
 Ja runsaasti oli osanottoa.   
  Ensimmäistä kertaa treeniajat oli selvästi parempia kuin Alfacup-aika, tai sitten racechrono oli sekaisin koko päivän.  Cuppiaika 1.42.44 vs viimesellä treenijaksolla 1.40.4 . Noh, jollei kerran tärkeimmällä hetkellä kulje, niin syyllinen löytyy peiliin katsomalla.
 Ensimmäistä kertaa treeniajat oli selvästi parempia kuin Alfacup-aika, tai sitten racechrono oli sekaisin koko päivän.  Cuppiaika 1.42.44 vs viimesellä treenijaksolla 1.40.4 . Noh, jollei kerran tärkeimmällä hetkellä kulje, niin syyllinen löytyy peiliin katsomalla. 
 .
 .

saaJuhako kirjoitti:V6 saako oman auton kuvaa lainata?
Huskaa oli vaikka kilpuria en saanutkaan matkaa tälläkertaa.
Luulen että annan tämän tittelin osalta kovan vastuksen! racechrono ei pelittäny koko päivänä, ei aavistustakaan miten lujaa/hiljaa auto meni. Muut karkas poikkeuksetta joten, todennäkösesti lähemmin hiljaa kuin lujaaSavo kirjoitti: Lienen ollut cupin hitain.

juu saa lainata, laittakaas lisää kuvia jakoon...Savo kirjoitti:^Saanko minä kanssa?
Minut voitte sitten laittaa edustamaan kerhoa Suomen huonoin kuski -sarjaan. V-nopeusluokan Hakka Bluet oli toki kovin epäsopivat radalle (toki hiljaiset ja hyvät matka-ajoon), enkä ehtinyt läheskään harjoitella riittävästi, mutta ajoin kyllä surkeasti. Lienen ollut cupin hitain.
 Lisäotoksia kuvien autoista voi kysellä PM/spostilla.
  Lisäotoksia kuvien autoista voi kysellä PM/spostilla. 
Viimeinkin sarja jossa minullakin on saumaaalfa 156 v6 kirjoitti:Luulen että annan tämän tittelin osalta kovan vastuksen! racechrono ei pelittäny koko päivänä, ei aavistustakaan miten lujaa/hiljaa auto meni. Muut karkas poikkeuksetta joten, todennäkösesti lähemmin hiljaa kuin lujaaSavo kirjoitti: Lienen ollut cupin hitain.

Oma entinen paras aika parani kahdella sekunnilla ! 1.41.44 oli nopein ja tietysti cuppikierros
   Oma entinen paras aika parani kahdella sekunnilla ! 1.41.44 oli nopein ja tietysti cuppikierros   Ainut murhe oli heti alussa kun ajettiin neljä kierrosta oikea takapyörä kaareen raapien niin nylki kumin reunasta tavaraa pois,mutta onneksi kanssa alfistilla oli kunnon työkalut mukana (KIITOS lainasta)
   Ainut murhe oli heti alussa kun ajettiin neljä kierrosta oikea takapyörä kaareen raapien niin nylki kumin reunasta tavaraa pois,mutta onneksi kanssa alfistilla oli kunnon työkalut mukana (KIITOS lainasta)   
   saatiin takapäätä nostettua sentillä niin ei kraapinu enään. Ja jätin myös kartanlukijan varikolle
   saatiin takapäätä nostettua sentillä niin ei kraapinu enään. Ja jätin myös kartanlukijan varikolle   

Cup-kierros nyt meni ihan reisille mutta silti irtosi kolmas sija joten täytyy olla todella tyytyväinen. Oli muuten kolmas kolmas sija putkeen.
  Cup-kierros nyt meni ihan reisille mutta silti irtosi kolmas sija joten täytyy olla todella tyytyväinen. Oli muuten kolmas kolmas sija putkeen.   
  . Päivän kruunasi Suvirannassa nautittu burgeri päivän päätteeksi. Kiitoksia kaikille järjestelyissä auttaneille. Päivitin tulokset tänään kerhon sivuille. Seuraavaksi Alastaro 11.7 klo14-20.
 . Päivän kruunasi Suvirannassa nautittu burgeri päivän päätteeksi. Kiitoksia kaikille järjestelyissä auttaneille. Päivitin tulokset tänään kerhon sivuille. Seuraavaksi Alastaro 11.7 klo14-20.Koodi: Valitse kaikki
3 Timo Lampikoski GT 3.2    1.40.83	
4 Eero Hallasuo   75 TS     1.40.06On siinä. Mun aika oli 1.40.02JPeltola kirjoitti:Onkohan tuolla tuloksissa lapsus?
Koodi: Valitse kaikki
3 Timo Lampikoski GT 3.2 1.40.83 4 Eero Hallasuo 75 TS 1.40.06

Kiitos myös kaikille auttaneille henkilöille: AuliJ, Polforea, isä sekä kaikki muut hommassa kannustaneet
 Kiitos myös kaikille auttaneille henkilöille: AuliJ, Polforea, isä sekä kaikki muut hommassa kannustaneet  

verrattain nopeehan se on oikealla rengastuksella, alustalla ja osaavalla kuljettajalla. Jos edellä mainitut edellytykset puuttuu kokonaan tai osittain niin varmaan on hidasSavo kirjoitti:Nii, joo ja se 159 3,2:ko on toivottoman hidas laiva?

Valo paloi jatkuvasti vielä tänä aamuna, ja rupesi jo kevyt harmistus tulemaan ilmoille.gYdEbUh kirjoitti:Olin täysin vakio 156 1.9jtdm:llä radalla, ja yllätys oli todella positiivinen. Lähtökohtaan nähden en mitään moitittavaa keksi.
Ihan viimeisintä/toiseksi viimeisintä kierrosta vedettäessä tosin syttyi moottorin vikavalo. Kiesi tuntuu pelaavan täysin normaalisti mutta valo pysyy. Saa nähdä miten on sammumisen laita.

Kattelin jossain vaiheessa jonoa, että sulla ja mulla oli ainoat ei-ratarenkaat. Mulla keskinkertainen tulos ois ehkä ollu 1.45, ehkä sullaki?alfa 156 v6 kirjoitti:verrattain nopeehan se on oikealla rengastuksella, alustalla ja osaavalla kuljettajalla. Jos edellä mainitut edellytykset puuttuu kokonaan tai osittain niin varmaan on hidasSavo kirjoitti:Nii, joo ja se 159 3,2:ko on toivottoman hidas laiva?
Pätee varmaan toki joka laitteeseen
Keltsi kirjoitti:
Jarrupaloina oli edessä EBC:n GreenStuffit jotka sitten pettivätkin ...

Juu, 1.45 tavotteeks seuraavalle setilleSavo kirjoitti:Kattelin jossain vaiheessa jonoa, että sulla ja mulla oli ainoat ei-ratarenkaat. Mulla keskinkertainen tulos ois ehkä ollu 1.45, ehkä sullaki?alfa 156 v6 kirjoitti:verrattain nopeehan se on oikealla rengastuksella, alustalla ja osaavalla kuljettajalla. Jos edellä mainitut edellytykset puuttuu kokonaan tai osittain niin varmaan on hidasSavo kirjoitti:Nii, joo ja se 159 3,2:ko on toivottoman hidas laiva?
 yllättävän hyvät toki oli Hankookit vaikka ennakkoluulot olikin kovat
  yllättävän hyvät toki oli Hankookit vaikka ennakkoluulot olikin kovat  Melko löysät vaan, olisko lie paineilla saanu paremmaks?
 Melko löysät vaan, olisko lie paineilla saanu paremmaks?Mulla on myös perus katurenkaat. Falken FK-453. 3-4 kierrosta pystyy vetää täysillä,sitten alkaa lipsumaan ja pahastiSavo kirjoitti:Kattelin jossain vaiheessa jonoa, että sulla ja mulla oli ainoat ei-ratarenkaat. Mulla keskinkertainen tulos ois ehkä ollu 1.45, ehkä sullaki?alfa 156 v6 kirjoitti:verrattain nopeehan se on oikealla rengastuksella, alustalla ja osaavalla kuljettajalla. Jos edellä mainitut edellytykset puuttuu kokonaan tai osittain niin varmaan on hidasSavo kirjoitti:Nii, joo ja se 159 3,2:ko on toivottoman hidas laiva?

) taipui keltsin linjoilla radalla eli kiitokset ajolinjojen hieromisesta!
  ) taipui keltsin linjoilla radalla eli kiitokset ajolinjojen hieromisesta! Olis tarvinnu jäädä sinne suolenkille eestaas ajelemaan hetkeksi.
 Olis tarvinnu jäädä sinne suolenkille eestaas ajelemaan hetkeksi.   Kyllä mulla ainakin racechrono toimi pääosin, ainakin ihan järkeviä nopeuksia yms kierroksilla. Niin monta ~1.41 aikaa oli, että hyvillä mielin seuraavaan kertaan, potentiaalia ainakin tuntuis autossa vielä olevan. Kuski onkin sitten toinen juttu. Tosiaan parhaat ajat tuli vasta useamman kierroksen jälkeen.
 Kyllä mulla ainakin racechrono toimi pääosin, ainakin ihan järkeviä nopeuksia yms kierroksilla. Niin monta ~1.41 aikaa oli, että hyvillä mielin seuraavaan kertaan, potentiaalia ainakin tuntuis autossa vielä olevan. Kuski onkin sitten toinen juttu. Tosiaan parhaat ajat tuli vasta useamman kierroksen jälkeen. 

Heh, tukalaa meinaa olla noiden 3,2:n välissä. Mutta kyllä tuolla tosiaan kummasti kerkeää ainakin ahvenistolla.JPeltola kirjoitti:Eero lyö kyllä komeasti kiilan uudempien 3.2:n väliin 8v tessulla!
 Ainiin,unohtu mainita, että renkaat ei vinkunut läheskään niin pahasti kun vuosi sitten. Lieneekö coil-over vaiko viileämpi sää ?
   Ainiin,unohtu mainita, että renkaat ei vinkunut läheskään niin pahasti kun vuosi sitten. Lieneekö coil-over vaiko viileämpi sää ?Kyllä! Noilla tehoilla ei varmaan enää montaa kymmenystä ole varaa nipistää kierrosajasta.JPeltola kirjoitti:Eero lyö kyllä komeasti kiilan uudempien 3.2:n väliin 8v tessulla!