Kiitokset järjestäjille ja muulle posselle mukavasta päivästä.
Viime syksynä auto oli varsin hyvässä tikissä, kunnes tuli vierailtua kaiteessa. Sitä sitten parsiessa
tuli päivitettyä kaikenlaista tällä kaudelle - lisää camberia keulaan, tiukempaa jousta eteen, pienempi
rengaskoko JA rengasmerkin vaihto... Helvetisti muuttujia. Tähän saakka hommaa on viety suht oikeaoppisesti
palikka kerrallaan eteenpäin, mutta nyt lähinnä logistista syistä oli parempi hoitaa kaikki kerralla.
Ja perssiilleen meni -> liukastelua ja aliohjaavuutta.
Kovat keinot käyttöön, ja etuvakaajan koiranluu irti kiinnityksestä.. Kadulla tuntui jo lupaavalta, ja Kemorassa
tunne vahvistui. Kääntyy mutkiin halukkaammin, renkaisiin saa helpommin lämpöä ja vetopitoakin löytyy.
Olisin vielä kokeillut takavakaajaa tiukemmassa asetuksessa, mutta valitettavasti kierteet olivat täynnä roinaa,
eikä teräsharjaa tms. löytynyt varikolta, joten jätin kokeilun toiseen kertaan.
Nankangin AR-1set ovat erilaiset kuin Kumhot joihin olen/olin tottunut, mutta pikku hiljaa rupean pääsemään jyvälle,
miten noista saa parhaan irti. Joten en tuomitse ainakaan jyrkästi.
Cupkierros oli alkuun hieman jännittynyt, eikä sujunut niin kuin olin ajatellut, mutta takasyheröille sain lantun kasattua
ja sinne uudet ennätys-sektorit - lopputuloksena 0.11s parannus viime vuoden Cup-kierrokseen.
Melkoinen puhuri kävi radalla, joten pitkän suoran huippuvauhti oli tällä kertaa tasan 200km/h(versus viime vuoden 203km/h),
kun taasen shikaanin jälkeen myötätuulen jarrussa 187 km/h, joka on 2 km/h enemmän kuin viime vuonna.