BELLA ITALIA

Täältä löydät tapaamiset, kebabillalliset, kerhojen tapahtumat, ratapäivät jne. Osallistu tai ehdota uutta!
TeroPee
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Viesti:

Re: BELLA ITALIA

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Eiköhän sinne toivotut henkilöt jo tiedä paikan. Ja muiden ei tarvitse tietää.

Keltsi
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt, Megane RS (225)

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

2.8. on Mustialassa Hakkapeliitta -tapahtuma, joten siellä tuskin on mitään Bella Italiaan viittaavaa...
"No smoke => no power => no hope"

Tiige
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Suora lainaus internetin syövereistä:

"Olin vanhaan järjestäjään yhteydessä tästä, ja mulle kerrottiin, että kyseessä on "kutsutilaisuus", eikä järjestäjä halua tietojaan jaettavan.
He siis antoivat Bella Italia - niminen käyttöön.
Samalla mulle kerrottiin, että ainakaan Mustialassa ei tapahtuumaa enää todennäköisesti järjestetä, eikä tuskin muuallakaan, ainakaan vanhojen järjestäjien puolesta."

Tämä siis facebookin italialaiset ajoneuvot ryhmästä. Itse en tiedä mitään tästä lainauksesta enkä ota muutenkaan mitään kantaa asiaan.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

sämpy
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Kopsasin oman viestini Fiiufoorumin puolelta:
Itse aion ajaa tuonne "murskan paratiisille" Mirafiorilla aamupäiväksi huomenna, mutta poistun n. klo 12. Sen jälkeen jos joku on ajamassa Hämeenlinnan suuntaan, meille saa poiketa kotona ollaan ja hallilla voidaan turista lisää Fiateista ja muista italiaanoista.

Osoitehan on Mäntyrinteentie 118, 14300 Renko. En taida mitään kylttejä laittaa kun ei ole virallinen tapahtuma enkä tiedä tuleeko ketään, mutta kannattaa huomioida urheiluautoilla että viimeiset 400 metriä on melko huonokuntoista kivistä tietä tänne metsän keskelle ja viimeisen kilometrin vain yksi ajokaista.

Tässä olisi siis italianautokerhoille oiva tilaisuus järjestää yhdessä jonkinlainen VIva Italia -tapahtuma ensi vuonna tähän aikaan tällä seudulla, kun tilausta tuntuisi olevan.

Vastaa Viestiin