Sivu 9/9
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 10 Syys 2024, 17:39
Kirjoittaja JarnoL
Kolme ainakin paikalla, niin eikös se jo päätökseen riitä. Nähdään torstaina kuudelta

Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 11 Syys 2024, 00:14
Kirjoittaja Maunu
Katsotaan miten Vaasasta ehtii kotiin. Voi olla, että tulen melkein Juniorilla paikalle, kun kerran ohi ajan joka tapauksessa. Pojalla on keskiviikkona kurnajaiset, joten alkoholitaso veressä ei välttämättä ole vielä torstaina kuudelta illalla alle sallitun rajan

Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 24 Touko 2025, 23:09
Kirjoittaja Cotzy
Vähän kuokitaan satakuntalaisten miittiketjussa, mutta me varsinaissuomalaiset alfistit ehdotamme maakuntien välistä alfistien ajomiittiä Nuutajärvellä tavaten su 8.6. seuraavasti.
HUOM! Tapaamispiste turinoinnille ja lounaalle olisi Nuutajärven lasikylässä su 8.6. klo 1400-1430. Täältä lähdetään sitten klo 1515 kohti varsinaissuomalaista herkkupalaa, Aurajoentietä, mikä on päivän todellinen tiramisuherkku.
Eli seuraavasti:
Terve Kaikki,
EdotLin kanssa pyöritettiin muutamia vaihtoehtoja vähän pidemmälle ajomiitille su 8.6.
Kun Aurajoentie
https://aurajoentie.fi saa uuden pinnan Aura-Turku välille paraiaikaa ja tien alkupää Oripää-Aura -välillä sai sen viime kesänä, olisi tämä helmi ruskeana kuohuvine Aurajoen koskineen mukava näyttää myös aluetta tuntemattomille.
Samalla saataisiin selvyys (ehkä) myös sille, että alkaako Aurajoki legendan mukaisesti todellakin Oripään (lue Orippään) vanhainkodin kolmannen kerroksen miesten vessasta

?
Joten ehdotamme seuraavaa reittiä, tässä vähän aiottua vastakkaiseen suuntaan kiertäen
https://maps.app.goo.gl/xhZH6zZewrtiPCzN6
Lähtö Turusta olisi su 8.6. klo 1230 Jäkärlän Nesteen pihalta, kuten viimeksi 27.4.
Täältä lähdettäisiin Paimalantietä kohti Lietoa ja käännyttäisiin 10-tielle.
Jatkettaisiin pienempiä asfalttiteitä pitkin Tarvasjoen, Mellilän ja Onkijoen kautta päätyen Nuutajärven lasikylään noin 1415.
Nuutajärven lasikylässä voisi käydä lounaalla ja tutustua hieman lasikylän näyttelyihin
https://nuutajarvi.fi/ravintola.
Samoin Nuutajärven lasikylässä voisi tavata hämäläisiä, satakuntalaisia ja pirkanmaalaisia alfisteja, joille mielellämme voisimme lounaan ja turinoinnin jälkeen lähteä esittelemään Aurajoentietä.
Tapaaminen Nuutajärvellä voisi olla samoin noin klo 1415. Nuutajärveltä lähdettäisiin kohti Alastaroa ja Oripäätä noin klo 1515.
Aurajoen yläjuoksulle saavuttuamme 70 km Aurajoentien reittiiin menisi aikaa reilu tunti. Joten takaisin Turun Jäkärlässä olisimme noin 1715-1730.
Naapurimaakuntien ptkämatkalaiset voivat vielä pyörähtää niin halutessaan Aurajoen suulla kummastelemassa Turun linnaa tai kääntyä suoraan takaisin kotiin, jonne pääsisi hyvin vielä ennen illan hämärtymistä reitistä riippuen.
Miltäs vaikuttaisi? Tarkennetaan reittiohjeita ja aikataulua vielä lähemmin.
Parhain terveisin,
Cotzy & EdotL
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 25 Touko 2025, 20:36
Kirjoittaja JarnoL
Kuulostaa hyvälle. Harmi vaan, että itsellä työvuorokalenteri näyttää tuplavuoroa klo 6-22
Samana päivänä olisi ollut myös DucatiDay Alastarolla, nyt kirjaimellisesti työt haittaa harrastuksia.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 07 Kesä 2025, 20:18
Kirjoittaja Macela
Kaippa tuolla Nuutajärvellä vois käydä huomenna ajelemassa jos saa aikaseksi lähteä. Siitä vois sitte hetken olla paluuletkassa mukana kunnes koukata takas Porin suuntaan vaikka Alastaron paikkeilta.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 05 Elo 2025, 09:25
Kirjoittaja JarnoL
Tuaa, olisko elokuussa jo sovelias aika käydä kaffettelemassa, ettei ny ihan tavaksi muodostu?
Perjantaina 8.8. klo18?
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 28 Elo 2025, 18:59
Kirjoittaja JarnoL
Saadaanko tälle syksylle kaffe&renkaanpotkinta-miitti vielä aikaiseksi? Ehdotuksia päivämääräksi?
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 28 Elo 2025, 20:31
Kirjoittaja Macela
Joo ois mukava joku pitää.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 29 Elo 2025, 15:30
Kirjoittaja Gasolina
Keksikää joku päivämäärä, tulen paikalle, jos vaan sopii aikatauluun.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 05 Loka 2025, 13:27
Kirjoittaja Maunu
Gasolinan kanssa tänään tätä mietittiin. Oma ehdotus olisi odottaa kuivempaa / pakkaskeliä ennen meettiä. Turhauttaa tulla meettiin, jos sataa ja tuulee oikein kunnolla. Toinen ongelma on millä autolla tulisi 159, Stelvio vai Junior. Poika tulee kaiketi Giulialla, jos on viikonloppuvapailla.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 23 Maalis 2026, 16:56
Kirjoittaja Maunu
Oli pojan kanssa tylsää niin järjestettiin omassa pihassa miitti
Hauskasti 159:si näyttää isoimmalta autolta kuvassa. Giualia taas pienimmältä, ehkä mataluuden tekemä illuusio.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 23 Maalis 2026, 18:53
Kirjoittaja Polforea
Myös kameran (puhelimen?) optiikka tekee omat tepposensa. Liekö takana oleva aitakaan oikeasti ihan noin kaareva?
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 23 Maalis 2026, 20:07
Kirjoittaja Maunu
Ihan itse oon tehnyt tuon aidan, joten kaikki on mahdollista

Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 15 Huhti 2026, 11:34
Kirjoittaja Luiggi
Pitäisikö pitää vuoden ensimmäinen Porin alueen miitti? Ajankohtaa en ole miettinyt sen kummemmin, mutta olisikohan toukokuussa joku perjantai/lauantai päivä, joka sopisi mahdollisimman monelle? Itselleni sopii kaikki viikonloppujen ajankohdat. Mielestäni hyvä paikka olisi Cafe Grill & ScanBurger Hyväntuulentie 51, 28200 Pori, siellähän on aiemminkin pidetty miitti.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 22 Touko 2026, 21:29
Kirjoittaja Luiggi
Ei näyttänyt tulevan tuohon viimekuiseen kysymykseeni vastauksia, ehdotan että pidettäisiin miitti kesäkuussa edellämainitulla tavalla. Olisiko kiinnostuneita?
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 24 Touko 2026, 08:39
Kirjoittaja Gasolina
Minun auto on remontissa, mutta voin tulla vaikka 2-pyöräisellä jahka sopiva ajankohta selviää.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 25 Touko 2026, 23:44
Kirjoittaja Maunu
Voin lainata sopivan merkkisen kulkupelin, jos ei oma Alfa ole kunnossa

Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 26 Touko 2026, 00:41
Kirjoittaja Macela
Kesäkuun 13. Concours Turussa ja 14. Pesämäen ratapäivä mutta muute juhannusta lukuunottamatta avointa illat kesäkuussa näillä näkymin.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 27 Touko 2026, 16:50
Kirjoittaja Luiggi
Kumpi sopisi paremmin? 6. tai 27. päivä lauantai? Mikäli on viikonloppuna menoa niin ehdotan vielä 25. Torstai ja 5. päivä perjantai? Sääennuste 5. perjantaille olisi suht sateeton ja lämmin.
Paikkana ja aikana voisi olla Hyväntuulentie 51, 28200 Pori Klo 17.30?
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 28 Touko 2026, 20:50
Kirjoittaja JarnoL
Mulle sopii ainakin tuo perjantai 5.6.
Viikonlopuille tuntuu olevan koko kesälle enemmän ja vähemmän muodostunu jo ohjelmaa.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 29 Touko 2026, 17:38
Kirjoittaja Gasolina
5.6. sopii minulle pikku varauksin.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 30 Touko 2026, 14:19
Kirjoittaja Luiggi
5.6 Näytti olevan klo 15 eteenpäin sateetonta sääennustuksen mukaan. Lukittaisiinko tämä ja nähdään perjantaina klo 17:30?
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 30 Touko 2026, 15:06
Kirjoittaja Maunu
Käy, täytyy valita sopiva kulkupeli matkaan. Stelvio fl veloce vai Junior speziale?
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 01 Kesä 2026, 14:26
Kirjoittaja Macela
5.6. käypi
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 02 Kesä 2026, 23:45
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Saattaisi jopa sopia.

Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 03 Kesä 2026, 12:48
Kirjoittaja Jarppi^
Koitetaan myös ehtiä mukaan.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 03 Kesä 2026, 20:49
Kirjoittaja Luiggi
Nähdään perjantaina.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 05 Kesä 2026, 21:25
Kirjoittaja karila
Turkulainen tunki mukaan, kiitos mukavista juttutuokioista.
Kiitettävää osallistumista, jopa polkupyörällä

.
Paikallla taisi olla Satakunnan Alfa-gurut, sen verran syvällistä tietämystä.

- Porimiitti.jpeg (53.34 KiB) Katsottu 368 kertaa
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 06 Kesä 2026, 13:42
Kirjoittaja Gasolina
Oli kiva tavata livenä ja tervetuloa toistekin : )
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 06 Kesä 2026, 14:35
Kirjoittaja Luiggi
Sopisiko seuraava tapaaminen 10.7 tai 17.7 Klo 19.00? Paikkana tällä kertaa ST1 Pori Porinportti / Länsiväylä 3, 28610 Pori?
Liu'utetaan aikataulua tarvittaessa, kunhan saadaan tarkemmin kuulla sääennusteesta.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 06 Kesä 2026, 17:04
Kirjoittaja A Bart
Ai niin tämähän oli jo, eikä naapuri poikennut mennessään mua mukaan.
Toki ei oltu sovittukaan mutta aina kiva höpötellä sen kanssa.
Re: Miitti Porissa Tikkulan Shellillä to. 16.2.2012 klo. 19.00
Lähetetty: 09 Kesä 2026, 13:42
Kirjoittaja Macela
Luiggi kirjoitti: ↑06 Kesä 2026, 14:35
Sopisiko seuraava tapaaminen 10.7 tai 17.7 Klo 19.00? Paikkana tällä kertaa ST1 Pori Porinportti / Länsiväylä 3, 28610 Pori?
Liu'utetaan aikataulua tarvittaessa, kunhan saadaan tarkemmin kuulla sääennusteesta.
Sounds good, täällä käy näillä näkymin kumpi vain.