portti tosiaan ajeli kohti Hollolaa tänään viiden korvissa! käsi nousi ja rouva vierestä vastasi tervehdykseen. Itse huomasin vain hienon sinisen GTA:n....ja just ennen tuli vastaan punainen 147 samaan suuntaan ja käsi pystyssä (millä nää autot pysyy yleensä tiellä ollenkaan?)
Eilen iltaseitsemän jälkeen satamakadulla tuli vastaan jotain punaista ja toooodella hienoa, mä vaan tuijotin sitä autoa...... Mietin jälkeenpäin että oliko se GT... Vitsi se oli hieno. Kuskilta tuli morotus
Duunipaikan pihassa Jyväskylän Palokassa oli jonkun hopeinen 159 2.2 JTS. Ehdin jo innostua, että joku ostanut oikean auton, mutta se olikin vieraspaikalla..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Kenenkäs musta 1.8TS Sportwagon oli tänään Elektroniikkatie 3:n parkissa? Ei ehkä olisi bongauksen paikka muuten, mutta tässä olikin alfabbs.fi-tarra takaikkunassa!
Alkaa salossakin olemaan väriä muuten niiiiin tylsässä corollavoittoisessa harmaassa liikennevirrassa. Tänään bongastu 2*JTD 159 ja 3*156 (taisi kyllä tulla kaks kertaa sama auto vastaan) piristi päivää nähdä välillä autoja
Onkohan tää henkkoht ennätys jos bongasin kaksi palstalaista samana päivänä - mutta oliko nimim rookie Joutsenkaaren K-marketissa iltapäivästä? Pinnavanteet vanhanokkaisessa 156:ssa pistivät silmään, ja nyt kun kelasin tuon tuorein-hankinta-ketjun läpi niin tutun näköinen yhdistelmähän se siellä
Tänä aamuna työmatkalla tuusulantiellä ajeltiin peräkkäin hopean 156:n kanssa josta myös tervehdykseen vastattiin. Robert Huberintiellä Vantaalla tuli vastaan sininen 156 sw josta nousi lapa iloisesti.
Joku huristeli n. klo 11:30 punaisella 156:lla Jyväskylän Tourulassa. Oli kyllä siistin näköinen peli. Iso siipi ja kunnon vanteet. Itse mussutin hampurilaista mäkkärin ikkunassa, enkä kehdannu morottaa
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Eilen tuli epätodellinen olo ja hetken aikaa tuli mietittyä että olenko Suomessa ollenkaan. Noin minuutin sisään bongasin kolme eri alfaa ja se on ainakin täällä Hämeenlinnassa erittäin harvinaista. Jos ahvenistoa ei oteta lukuun.
Eli eli..ensin ajoi Hallituskatua viininpunainen 156 V6 sedan. Sitten bongasin harmaan 156 SWn parkissa myöskin Hallituskadulla, sama tuttu kuin ennenkin (KCY-xxx). Samantien sitten ohi hurautti punainen 159 SW Sibeliuskatua pitkin. Koneesta en tiedä mutta tuplaputket ainakin oli. Tiedä sitten oliko kukaan foorumilaisia...
sami_r kirjoitti:Onkohan tää henkkoht ennätys jos bongasin kaksi palstalaista samana päivänä - mutta oliko nimim rookie Joutsenkaaren K-marketissa iltapäivästä? Pinnavanteet vanhanokkaisessa 156:ssa pistivät silmään, ja nyt kun kelasin tuon tuorein-hankinta-ketjun läpi niin tutun näköinen yhdistelmähän se siellä
Joo minähän siellä emännyksen kanssa ostoksilla. Oliko se vieressä oleva SW sun?
sami_r kirjoitti:Kenenkäs musta 1.8TS Sportwagon oli tänään Elektroniikkatie 3:n parkissa? Ei ehkä olisi bongauksen paikka muuten, mutta tässä olikin alfabbs.fi-tarra takaikkunassa!
Meikähän se. 1.5kk olen ollut Alfan onnellinen omistaja. Tarra tuli muuten kaupantekijäisinä.
Sleepperi bongattu Seppälän Citymarketin kohdilla, itse olin Bilteman suuntaan menossa vastakkaisella kaistalla, et huomannut. Tämä tpahtui klo 16.30 tai jotain... ?
sami_r kirjoitti:Kenenkäs musta 1.8TS Sportwagon oli tänään Elektroniikkatie 3:n parkissa? Ei ehkä olisi bongauksen paikka muuten, mutta tässä olikin alfabbs.fi-tarra takaikkunassa!
Meikähän se. 1.5kk olen ollut Alfan onnellinen omistaja. Tarra tuli muuten kaupantekijäisinä.
Nojoo eilen elikkä perjantaina tuli huomattua Kannuksen Halpa-Hallin edustalla uudehko vihreä 156 SW, joka oli 2.0 JTS konella varustettu.
Kiva yllätys sinäänsä, että täälläkin rupeaa olemaan noita Alfoja liikenteessä .
En omista vielä Alfa Romeota, mutta korostan sanaa vielä .
Erikoisempi bongaus: Punainen GTV 3.2 Prisman parkkipaikalla viereisessä ruudussa. Meinasin käydä vaihtamassa pari sanaa, kun pariskunta istui autossa, mutta oli sen verran kiire. En edes tiennyt, että myös GTV:tä on tehty tuolla koneella, mutta löytyihän noita mobile.de:stä pari kappaletta.
Pari muutakin alfaa nähty kauppareissulla, mutta tervehdyksiä ei herunut... Jkl:n alfat ovat vissiin heränneet talviunilta, kun nakkiskin niitä näki useampia.
rookie kirjoitti:
Joo minähän siellä emännyksen kanssa ostoksilla. Oliko se vieressä oleva SW sun?
Jep! Jos muuten sun albumin kakkoskuva on otettu kotitalosi vieressä, eikä mun arkkitehtuurisilmä pahasti valehtele, niin majailet about vastarannalla meiltä päin. Eli bongailu varmasti jatkuu, ehkei ihan joka kerta tosin palstalla asti
Musta 166 (GT A -teksti perässä) helmasarjalla ja kullan värisillä orggisvanteilla oli muistaakseni täältä foorumilta jonkun? Bongannut sen jo useempana päivänä parkissa=) Tiedä vaikka olisin bongannut omistajankin, mutta kun en tiedä miltä kaveri näyttää tai et mitä se tekee työkseen siinä firmassa.
Alfisti kirjoitti:Musta 166 (GT A -teksti perässä) helmasarjalla ja kullan värisillä orggisvanteilla oli muistaakseni täältä foorumilta jonkun? Bongannut sen jo useempana päivänä parkissa=) Tiedä vaikka olisin bongannut omistajankin, mutta kun en tiedä miltä kaveri näyttää tai et mitä se tekee työkseen siinä firmassa.
Jos olet Itiksen nurkilla nähnyt niin joo-o.
Helmoissa on muuten pienet neliapilat vielä helpottamassa tunnistusta
Edit: Väri ei ole must vaan Nero Vulcano, eli semmonen tumman violetti tai punaruskea, valosta ja katselukulmasta riippuen
Vittorion SW bongattu kolmen maissa terveyskeskuksen pihassa. Saattoi tosin kyseessä olla se kuuluisa kaksoisolentokin, sen verran viime hetkellä sen huomasin.