2009 Nissan GT-R

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

2009 Nissan GT-R

Viesti Kirjoittaja jknracing »

www.gtrnissan.com

Lueskelin tuolta noita teknisiä tietoja ja tämä kohta tökkäsi silmään:

Drivetrain
• ATTESA ET-S All-Wheel Drive (AWD) with independent rear-mounted transaxle integrating transmission, differential and AWD transfer case.
• Rigid, lightweight carbon-composite driveshaft between engine and transaxle.

Siis onko tuossa neliveto ja vaihdelaatikko takana?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Niinhän tuossa lukee. Ja hiilikuitukomposiitti kardaani :o:
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Törmäsin samaan supercars.net:issä. On tosiaan laatikko takana, josta lähtee veto etupyörille toista akselia pitkin:
http://www.supercars.net/carpics/3842/2 ... _GTR12.jpg

koko juttu:
http://www.supercars.net/cars/3842.html
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Suhteellisen nopea laitos.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Hhmm... Tosta kun ottais tuon voimansirron seiskavitoseen ja...


Kuva

Ihan "pikku ahkeroinnin" jälkeen oiskin sitten käsissä neliveto 75. Meneeköhän tuossa tuo (näin suomessa katsottuna) kuskin puoleinen etuvetari öljypohjan lävitse vai miten se on pujoteltu moottorin ohi/alitse?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Gasolina
Viestit: 4728
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

jknracing kirjoitti:Meneeköhän tuossa tuo (näin suomessa katsottuna) kuskin puoleinen etuvetari öljypohjan lävitse vai miten se on pujoteltu moottorin ohi/alitse?
Melko varmasti menee läpi öljypohjasta, reikä pitää olla kyllä aika iso kun vetari kumminkin liikkuu jousituksen mukana.

Avatar
Razor
Viestit: 201
Liittynyt: 30 Marras 2003, 23:04
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Razor »

onhan toi joo ihan menevän näkönen laitos nissaniksi.

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Razor kirjoitti:onhan toi joo ihan menevän näkönen laitos nissaniksi.
Niinpa, Kylla jo "pelkkä" 350Z tai Infiniti G35 coupekin kelpaisi.

Edit: noh, enpä meinannu ensin kehdata tunnustaa, mutt tehdään se nyt eli Nissan ME maksaa mulle korvausta menetetystä vapaa-ajasta. Tiida rules :mrgreen:

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Näyttää kulkevan kuin kiskoilla videossa. Yllättävän nopea, kun painoa on kuitenkin yli 1700 kg ja tehoa "ei ole kuin 480hv".

Mutta taitaa tuo ratkaisu joka tuossa uudessa versiossa vaikuttaa asiaan ratkaisevasti enemmän kuin pelkkä teho. Iltalehdessä kirjoitetaan näin autosta: Nelivetoisessa autossa on uusi kaksoiskytkimellä varustettu vaihteisto. Tavallisesta poiketen kaksoiskytkimellä varustettu vaihteisto, jakovaihteisto ja vetopyörästö on sijoitettu auton takaosaan. Näin auton paino jakautuu tasaisesti koko alustalle. Ratkaisun ansiosta Nissan GT-R:n painonjakauma on erinomainen.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Paikallisessa autonäyttelystä pongattua. Upea laitos !
Kuva

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Pakko palata aiheeseen luettuani yhdestä autoalan lehdestä jutun. Siinä todettin GT-R:n olevan erittäin vakava kilpailija Porshe 911 turbolle. Molemmissa autoissa näyttäisi olevan samat tehot (473hp) Nissanissa aavistuksen vääntö (587nm) ja painoa 1740kg eli 155kg enemmän kuin porschessa, kiihtyy 3.5s 0-100km/h ja on aavistuksen porschea nopeampi :shock: Nissanin arviohinta on 85000 USD (37000USD vähemmän kuin Porsche). Tuon auton minä haluaisin, mutta :( noh... unohdetaan koko juttu.

gYdEbUh
Viestit: 2528
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

JiiPee kirjoitti:Pakko palata aiheeseen luettuani yhdestä autoalan lehdestä jutun. Siinä todettin GT-R:n olevan erittäin vakava kilpailija Porshe 911 turbolle. Molemmissa autoissa näyttäisi olevan samat tehot (473hp) Nissanissa aavistuksen vääntö (587nm) ja painoa 1740kg eli 155kg enemmän kuin porschessa, kiihtyy 3.5s 0-100km/h ja on aavistuksen porschea nopeampi :shock: Nissanin arviohinta on 85000 USD (37000USD vähemmän kuin Porsche). Tuon auton minä haluaisin, mutta :( noh... unohdetaan koko juttu.
Lehditötilaisuudessa sanottiin että hinta olisi alkaen 70 000 USD ja oliko kiihtyvyys 4,5sec?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

2 kardaania?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

4,5 kuullostaa realistisemmalta. Kuten tuossa jo sanottiin niin paukkua on saman verran mutta nipponissa painoa jonnin verran enemmän.

Mielenkiintoinen pirssi kuitenkin.

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Kommenttini on suoraan yhden autolehden artikkelista poimittua. Tekniset "saavutukset" sisältävät varmasti jonkinasteiset "mediatoleranssit" ;) Voi olla, että tuo hinnoittelu koskee middle-eastia, mikä ei kyllä suoraan käynyt ilmi tekstistä. Anyway mä haluun ton!

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Silvio kirjoitti:2 kardaania?
Juu, ensin edestä taakse ja sitten takaisin eteen. Kaikkea ne japanialiset keksii!

Kiva nähdä mitä paikalliset (siellä saaressa missä pitäisi vaan purkittaa kalaa) tuningpajat saa tuosta irti. Luultavasti +1000 hv palikkapaketti on tarjolla jo joulumarkkinoille.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Jevgen
Viestit: 386
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

JiiPee kirjoitti:Pakko palata aiheeseen luettuani yhdestä autoalan lehdestä jutun. Siinä todettin GT-R:n olevan erittäin vakava kilpailija Porshe 911 turbolle. Molemmissa autoissa näyttäisi olevan samat tehot (473hp) Nissanissa aavistuksen vääntö (587nm) ja painoa 1740kg eli 155kg enemmän kuin porschessa, kiihtyy 3.5s 0-100km/h ja on aavistuksen porschea nopeampi :shock: Nissanin arviohinta on 85000 USD (37000USD vähemmän kuin Porsche). Tuon auton minä haluaisin, mutta :( noh... unohdetaan koko juttu.
Miulle kelpais toi porssekin.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Autozeitungissa testissä 0-100km/h meni aikaa 4,7s.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Chubster
Administrator
Administrator
Viestit: 12345870
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 17:52
Car(s): F31 330dx ms
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Chubster »

"From launch to 62mph takes just 3.6 seconds." Car Magazine

En sit tiedä millanen "testi" tämä oli.. Aina kun näen kuvia siitä niin tulee joku teiniauto mieleen..

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4881
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tuo multinäyttö on kyllä fiksu kapistus. Eikä maksa, ainakaan todellisuudessa, teknillisestikkään paljoa. Siihen vielä vikakoodien purku ja päivittyvä korjausopas. :-D
Vikakoodi päällänsä, auto tallissasi. Autolla saa yhteyden wlanin kautta tehtaalla. Vikakoodin mukaan se opastaa lisämittauksiin ja tarkistuksiin. Homma etenisi vuokaaviolla.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

jknracing kirjoitti:
Silvio kirjoitti:2 kardaania?
Juu, ensin edestä taakse ja sitten takaisin eteen. Kaikkea ne japanialiset keksii!
Hiuksia halkovia kysymyksiä nille jotka tietävät: eikös se moottorilta tuleva akseli pitäis kulkea muulla kuin kardaaniakselin nimellä koska se on moottorin ja vaihteiston välillä. Kääntyykö transaxel suomeksi väliakseliksi. Se toinen "eteenpäin menevä" akseli olis sitten "oikea" kardaaniakseli. Mikä on oikea käytäntö näissä nimityksissä ja millä perustein?

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Jarno
Viestit: 503
Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jarno »

1720 kg ja nuo linjat. Sehän on kuin lekalla madallettu Patrol.

Menkää jonnekin Nippon-palstalle kuolaamaan. Admin voisi poistaa tällaisen harhaoppisen skeidan tältä palstalta. :mrgreen:

Micra, Almera, Tiida, mitä näitä on ... , GT-R. Kiitos Nissan näistä silmäniloista tien päällä. :crazyeyes:

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Ei munkaan järkeen kyllä tämä topicci käy ollenkaan...Vaikka mersua ite hankkimassa perhekäyttöön,niin ei kuulu tänne.Asiallisempiakin juttuja on poistettu,niin noudatahan mode linjaa ja lataa lepikkoon nää nismojutut...?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Teknisesti mielenkiintoinen häristin, mutta en kyllä itse osaa mitenkään mieltää kauniiksi.

Ottaen huomioon että tämä on auto- vaikkakaan ei japanianautopalsta, uskoisin, että Nismo kiinnostaa lukijoita vähintään saman verran kuin maastopyörä-, valokuvaus-, ruuanlaitto- ja facebookjututkin. Sen, jota ei kiinnosta, ei tarvitse lukea.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Topi
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05

Viesti Kirjoittaja Topi »

Ottimo kirjoitti:Kääntyykö transaxel suomeksi väliakseliksi.
Ei käänny. Transaxle on taka-akselin yhteydessä oleva vaihteisto.

-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Jevgen kirjoitti:
JiiPee kirjoitti:Pakko palata aiheeseen luettuani yhdestä autoalan lehdestä jutun. Siinä todettin GT-R:n olevan erittäin vakava kilpailija Porshe 911 turbolle. Molemmissa autoissa näyttäisi olevan samat tehot (473hp) Nissanissa aavistuksen vääntö (587nm) ja painoa 1740kg eli 155kg enemmän kuin porschessa, kiihtyy 3.5s 0-100km/h ja on aavistuksen porschea nopeampi :shock: Nissanin arviohinta on 85000 USD (37000USD vähemmän kuin Porsche). Tuon auton minä haluaisin, mutta :( noh... unohdetaan koko juttu.
Miulle kelpais toi porssekin.
Mulle kelpais ainoastaan toi porsse.

Avatar
mattijus
Viestit: 5264
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Ottimo kirjoitti: Hiuksia halkovia kysymyksiä nille jotka tietävät: eikös se moottorilta tuleva akseli pitäis kulkea muulla kuin kardaaniakselin nimellä koska se on moottorin ja vaihteiston välillä. Kääntyykö transaxel suomeksi väliakseliksi. Se toinen "eteenpäin menevä" akseli olis sitten "oikea" kardaaniakseli. Mikä on oikea käytäntö näissä nimityksissä ja millä perustein?
Kytkinakseli?
VMP

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

Topi kirjoitti:
Ottimo kirjoitti:Kääntyykö transaxel suomeksi väliakseliksi.
Ei käänny. Transaxle on taka-akselin yhteydessä oleva vaihteisto.

-Topi Kuusinen
Eikös tuon suora käännös voisi olla "siirtoakseli"?

http://en.wikipedia.org/wiki/Transaxle


Eli tuon mukaan tarkoittaa juuri nivelakselia moottorin ja voimansiirron välissä.
Kuva

Avatar
PP
Viestit: 161
Liittynyt: 02 Elo 2005, 09:15

Viesti Kirjoittaja PP »

Öljypohjan läpi menevää vetoakselia käytettiin aikanaan myös nelivetoisissa Sierroissa. Läpi menevä vetoakseli on kaksiosainen, eikä öljypohjan läpäisevä osa liiku pyörän liikeiden mukaan.
TPP

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Tollasellahan on tosi hyvä vetää jääradallakin. Hyvin jaksaa sutia...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Joksa
Viestit: 409
Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

R@gdoll kirjoitti:
Eikös tuon suora käännös voisi olla "siirtoakseli"?

http://en.wikipedia.org/wiki/Transaxle


Eli tuon mukaan tarkoittaa juuri nivelakselia moottorin ja voimansiirron välissä.
kyllä näin harrastelijapohjalta sanoisin, että nimenomaan vaihdelaatikon ja perävälityksen yhdelmä: "A transaxle, in the automotive field, is a component that combines the functionality of the transmission, the differential and the drive axle into one integrated assembly."

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

lahdessa tälläinen pyörii aika paljon möysä/pyhättömäki alueella 2-3 kertaa nähnyt...aikasta rähee ja on ihan suomen kilvissä :)
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^Se punainen majailee täällä pyhättömänmäellä. Oli näköjään 350Z vaihtunut vähän räheempään datsuniin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

jknracing kirjoitti:^Se punainen majailee täällä pyhättömänmäellä. Oli näköjään 350Z vaihtunut vähän räheempään datsuniin.
ai se on sielt :)
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
tammi
Viestit: 239
Liittynyt: 24 Kesä 2008, 17:11
Car(s): fieSTa
ex: 147 1.9JTD
ex: 156 2.0TS sw
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja tammi »

huh. Kävin juuri Porvoon autotalo Laakkosella ja siellä oli 2 kpl "geeteeärriä". Hopeinen oli oikein esittelykorokkeella ja musta koeajomahdollisuudella. En tosin kysynyt kenelle auto annetaan koeajoon :-D Kaiken kaikkiaan komea ilmestys!

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Porissa vaikuttaa myös tuollainen laitos, rekisterikilpi tulee suoraan mallimerkinnästä. Olisikohan sama yksilö, joka oli TM:n testissä. Jazzien aikaan tuli parkissa olevaa Nisua ihmeteltyä. Epäilemättä tekniikka on erittäin kiehtova. Ajettavuus ja suorituskykykin varmasti kohdillaan, mutta ulkonäkö.. Mikä japanilaisia vaivaa? Perustylsän näköinen härpäke. Micrakin on arvokkaamman näköinen ilman maalaamattomia mustia muovihelmoja.
Muutaman kymmenen metrin päässä muuten sattui samalla hetkellä olemaan parkissa 360 Modena, jonka kohdalla jokaisen ohikulkijan kännykkäkamerat heiluivat, perustallaajat eivät juurikaan Nissanin kohdalla päätään kääntänyt. Pakko on kuitenkin mainita, että Ferrari poistui parkista yhteistyöllä Falckin hinauspalvelun kanssa, Nissan ehkäpä omin voimin. :mrgreen:

säksä
Viestit: 23
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:26
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja säksä »

Puhutaanhan tälläkin foorumilla kerrankin autoista :-D
Teknisesti kyllä melko hieno laitos, ulkonäkö nyt ei aivan täydellinen ole mutta ei tuo kyllä pahalta näytä.
Hyvä että malli on pelkkä gtr, tulee selvä ero noihin kunnon skyline getareihin.
s13 ca18det projekti
saab 99 TIC - ikuisuusrojekti
alfa 75 TC - jäärata leikkikalu

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Joo, nuo Skylinet alkaa olla jonkin sortin amisautoja tänäpäivänä e36 bemarien rinnalla! Sen verran suosittuja viiden vuoden takaiseen tilanteeseen.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4375
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

No muutenkin on yleistynyt tosi paljon nämä japskiautot! Tuonti lienee sen verran halvempaa kuin ennen. :)

Avatar
csr
Viestit: 151
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 20:20
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja csr »

mutta ulkonäkö.. Mikä japanilaisia vaivaa? Perustylsän näköinen härpäke. Micrakin on arvokkaamman näköinen ilman maalaamattomia mustia muovihelmoja.
Samaa mieltä. Eivät sentään laittaneet niitä jääkaapin oven kahvoja, jotka ovat 350Z mallissa. Lisätään vielä tyypillinen japanilainen kojetaulu, joka on karmea.
Pakko on kuitenkin mainita, että Ferrari poistui parkista yhteistyöllä Falckin hinauspalvelun kanssa, Nissan ehkäpä omin voimin.
Lainaus TM:stä:
"Huhut kertovat, että varomattomassa käytössä se syö (GT-R) kaksoiskytkinvaihteistoja kalliina välipaloina".
Mikä on varomatonta? Eikös se olekaan täydellinen?

Eli kyllä niitä on maailmalta tainnut useampiakin lähteä paikallisen Falkin matkassa.....

Juza
Viestit: 79
Liittynyt: 07 Kesä 2004, 01:32
Car(s): 986.2 Boxster
E39 528i
E46 M3
G07 X7
Paikkakunta: DC

Viesti Kirjoittaja Juza »

MiNkO^^ kirjoitti:
jknracing kirjoitti:^Se punainen majailee täällä pyhättömänmäellä. Oli näköjään 350Z vaihtunut vähän räheempään datsuniin.
ai se on sielt :)
Se on se.. kuulemma vaimo ei ollut kauhean innostunut vaihtoon! Auto taas ilmeisesti liikkuu aika sairaasti, en ole itse ollut kyydissä mutta tuttava ko. autoa kehui.

Vastaa Viestiin