Kovalainen McLarenille

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

berliina
Viestit: 1157
Liittynyt: 09 Marras 2005, 18:05
Car(s): ALFETTA GTV6
Paikkakunta: hausjärvi

Kovalainen mclarenille

Viesti Kirjoittaja berliina »

Mun mielestä tosi hyvä Kovalaisen sopimus, nyt kun mersun koneet on alkanut kestää pitäis pärjätä. Itse ihmetelly ettei Hamiltto n rotuiset pärjännyt a-urheilussa ennen onhan heillä herkät refleksit vertaa pokrailu satasen juoksu, tosin a-urheilu vaatii tietysti lahjoja ja paljon ja rahaa, että voi treenata lahjoja, tosin Hamiltonin pongas Ron jo hyvin nuorena samoin Räikkönen,Häkkinen,JJ ja Kovalainen otettiin hyviin käsiin ajoissa. Keke on itse nostanut itsensa huipulle. Minä veikkaan ens vuodeks 1:nen näistä kolmesta R,M, H ja Kovis 4:jäs. Asiantuntemus vähän heikko, mutta ekas rallis mulla oli Keken serkku kartturina ja taxilla olen kuskannu Kekee sinä syksynä, kun Keke teki Mikan sopimuksen Lotuksen kanssa. Tulihan siinä aika paljon juteltua Keken kanssa, toivotti onnea ralleihin ei kyllä onnea paljon ollu palo r-auto ,talli sun muut seuraavana keväänä. Olikohan pilkut ja pisteet paikallaan Bluepata.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

Hieno homma Kovalaiselle, paras vaihtoehto ehdottomasti Heikille. Mutta McLarenin kannalta huonoin uutinen oli se, että niiden uudesta autosta löytyi Ferrarlta kopioituja osia. Tulee kiire rakentaa uusi auto, joka menee vielä FIA:n testeissä läpi ennen kauden alkua ja päälle budjetista sakkojen määrä pois. Taitaa olla suht sama määrä mäciltä pois mitä rellu lisää omaan budjettiinsa.

Renault nosti budjettia 30M€ ensi kaudelle ja luultavasti ajaa ensi kaudella voitoista jossain vaiheessa. Kummallisesti kyllä FIA käsitteli Renaultin vakoilujupakan päätä silittelemällä. :crazyeyes: Briatore saa henkilöstöjohtamisen osaamistaan hyödyntää tulevalla kaudella varmasti, kun aika-ajonopeuttaan esittävä Piguet Jr pistää Alonsoa muutaman kerran pataan. Latinalainen veri kuohahtaa taatusti ja auta armias kun taustalta Piquet Sr tulee hämmentämään soppaa tutulla "latinodiplomatiallaan" :-D . Varsinaiset latinojen jäsentenväliset tulossa. Mulla on tunne, että tiimikaverin suhteen Alonso joutui ojasta allikkoon..

Veikkaan, että ainakin alkukauden vahvimmat tallit ovat Ferrari ja BMW. Renault ja McLaren alkaa nousemaan Imolan jälkeen keväällä ja voisi olla pitkästä aikaa kausi, jolla voittoja otetaan neljän eri merkin autolla ihan meriiteillä.

Avatar
saipa
Viestit: 197
Liittynyt: 09 Maalis 2004, 01:22

Viesti Kirjoittaja saipa »

Aika omituista että nyt on mclarenin kehiteltävä uudet osat kun on jo rangaistus saatu. Tuolla taktiikallahan aina kun joku talli kehittää jotain uutta kannattaa vuotaa ne kilpailijioille niin pystyy pitämään teknisen etumatkan lähes loputtomiin kun aina voi väittää että ne on meiltä kopioitu, kehittäkää omat.

Pirun hyvä kyllä että tulee 2 suomalaista kuskia kärkikahinoihin, sillä suurempia intohimoja ei löydy kummallekkaan tallille, kuhan Suomalaiset pieksee togolaiset ja muutkin maat.
-Alfaa käytetään usein merkitsemään ensimmäistä tai merkityksellisintä.

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Itse olen miettinyt samaa asiaa kuin nimimerkki Giallo Pozzuoli tuosta Nelson Piquet Jr:n tapauksesta. Varmasti helpompi tallikaveri olisi ollut tuo Hamilton, mutta Renault voi olla tallina taas helpompi kuin McLaren, ainakin Alonson kohdalla.

En sitten tiedä sitä, että oliko tilanne McLarenilla se, että Alonso sai siellä tasaväkisen kohtelun Hamiltonin kanssa, mutta aiemmin Renaultilla hän saikin paremman kohtelun kuin Fisichella. Eli oli selkeämmin ykköskuski. Muistaakseni Keke Rosbergin sanoi sitä, että ei se Nelson ole sen helpompi tallitoveri.
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
155156
Viestit: 2099
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Forza FERRARI!! Muiden tallien sijoituksella ei ole merkitystä, kunhan vain Honda ja erityisesti Toyota pärjäävät mahdollisimman huonosti. Myös koppava ja tympeä BMW on inhokkilistalla.

Avatar
teho
Viestit: 66
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 17:10
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja teho »

Tässäpä meikän ennustus ensi kaudelle:

Mr. Hamilton on ensi kaudella yössä (kuten koko Mäkkäri). Alonso sitävastoin laittaa Rellun iskuun ja mestaruustaisto käydäänkin Kimin ja Alonson välillä. Heikki vetää parit podium paikat, mutta voittoa ei tipahda vieläkään. Kyllä kaveria koetellaan, mutta Suomussalmen mies sen kyllä kestää. :roll:

Vastaa Viestiin