Suurin häviäjä on...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Suurin häviäjä on...

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Juuri samaa luin...

Ei mene hyvin, jos 300 tuhannesta on vielä menetetty roima osuus.

Avatar
einari
Viestit: 517
Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
Paikkakunta: Jokiloinen

Viesti Kirjoittaja einari »

DA:n ote alfan myynnistä Suomessakin antaa juuri tuonkaltaisen kuvan. Näköjään saab ei myöskään myynnillään juhli, missäs sen merkkiedustus olikaan..?

Olisi varmaan aika vaihtaa merkin edustusta Suomessa jollekin, joka tekisi sen eteen jotain. Nyt ei näytä tapahtuvan yhtään mitään, myyjä saa hepulin jos kyselet alfaa ja alkaa tarjota kiiaa...

Vaikka tuossa myynnissä olikin kyse eurooppalaisesta tilanteesta.
Viimeksi muokannut einari, 15 Loka 2008, 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Huonolta tosiaan näyttää ja tilanne tuskin tulee paranemaan ennen uusia moottoreita ja/tai malleja. Ellei Mito sitten tee jonkinlaista ihmettä.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Ei juma, Alfa on jo Lancian myynnin alla alle 80 tuhannen vuosimyynnillä! Tavoite oli 300 tuhatta kun pomo vaihdettiin. Alkaa olemaan uusilla malleilla kiire, mutta jätkät vain venyttää julkistamista. Niin kuin uusi 149 on siirretty yli 30 kk ja johdon mielestä kuulemma hyvä päätös :crazyeyes:

Piru kun välillä vedettiin PanzerWagen tyylillä 5 vuotta hukkaan. Nyt ei ole myyntirivissä mitään muuta uutta kuin MiTo.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

...suurin voittaja Nissan? Myikö ne viime vuonna 100 autoa ja 117 autoa tänä vuonna, niin ymmärrän tuon asian, muuten kyllä ihmettelen suuresti mikä malli vetää :crazyeyes:

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Noo, näistä kriiseistä Alfa Romeo on monta kertaa noussut tekemällä jonkun killerimallin, kuten Giulietta tai 156. Tai sitten valtio tai FIAT on pelastanut. Kovassa paineessa tehdään huikeimmat suoritukset. Tietynlainen kaikki tai ei mitään asenne on yksi juttu, mikä just tässä merkissä kiehtoo.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Rolle kirjoitti:...suurin voittaja Nissan? Myikö ne viime vuonna 100 autoa ja 117 autoa tänä vuonna, niin ymmärrän tuon asian, muuten kyllä ihmettelen suuresti mikä malli vetää :crazyeyes:
Ruma Qashqai myy ainakin briteissä kuin häkä.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Alfisit on siirtynyt Jaggeen ja toiset Marttiin.

Tällekin palstalle ilmestynyt kaks avo Jaggea.

Määkin kattelin keväällä Marttia, muttei kelvannut vaimolle, vaikka olikin 2 väriä. Täytyi sitten ottaa Lancia, että sai kaksvärisen.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

glideslope kirjoitti:Ruma Qashqai myy ainakin briteissä kuin häkä.
Tuota näkee itse asiassa täälläkin. Ihmettelen, ettei Rellu ole muuten listoilla. Nykyiset mallit ovat jo niin järkyttäviä, että ei kai kukaan tuollaiseen voi enää sortua ellei ole sokea (jolloin ei saisi ajaa autoa..).

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Laku kirjoitti:Alfisit on siirtynyt Jaggeen ja toiset Marttiin.

Tällekin palstalle ilmestynyt kaks avo Jaggea.

Määkin kattelin keväällä Marttia, muttei kelvannut vaimolle, vaikka olikin 2 väriä. Täytyi sitten ottaa Lancia, että sai kaksvärisen.
Sori, mutta Martti = Maserati? Aika karu lempinimi mielestäni... Ei sinällään, että ite nimessä "Martti" olis mitään vikaa (oma isänikin on Martti), mutta ei oikeen sovi Italian elävälle...
-Matti-

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Ja vielä ite aiheeseen.

No ompa kumma jos Alfa ei saa myytyä kamaa. Esmes mä oon ootelly nyt omaani reilu 3kk ja eivät TIEDÄ Deltassa missä se on. Kuulemma on valmistunut, mutta ei tietoa onko se kuljetuksessa, varastossa vai missä. Ja toi 4kk toimitusaika oli sen verran suolainen, että harkitsin useampaan kertaan toista merkkiä...
-Matti-

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Meillä sitä kutsutaan marsuksi. 4200 GT on kovin houkutteleva hinnaltaan varsinkin kun -03 mallit voi verottaa painon mukaan :mrgreen:

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

alfista kirjoitti:Meillä sitä kutsutaan marsuksi. 4200 GT on kovin houkutteleva hinnaltaan varsinkin kun -03 mallit voi verottaa painon mukaan :mrgreen:
Paljos noille tulee suurinpiirtein hintaa? Onko ihmisillä kokemuksia? Itekkin oon noita heikkoina hetkinä katellut saksasta, mutta verot lievästi sanoa hirvittää... Ja harmittavan vähän manuaaleina saatavissa. Noiden "F1" tyylin vaihteet eivät ole liiemmin saaneet kehuja (paitti tässä uusimmassa GranTurismossa).
-Matti-

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

alfista kirjoitti:varsinkin kun -03 mallit voi verottaa painon mukaan
-01 ja eteenpäin menee päästöjen mukaan..

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Varsinkin etelä-Euroopassa taitaa suurin osa myynnistä kertyä pienistä autoista ja Alfan valikoimassa on tällä hetkellä vain vanhanpuoleinen 147 vanhahtavilla moottoreilla. Ei sillä myyntiennätyksiä rikota.

Ja tosiaan, millä se Nissan myy? Quatschqain ostajan sielunmaisemaa täytyy ihmetellä, kyseessähän on katumaasturia muistuttava mutta ilmeisesti useimmiten etuvetoinen rujo möltti.
- Epäkelpokeräilijä -

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Laku kirjoitti:Alfisit on siirtynyt Jaggeen ja toiset Marttiin.
Oisko nyt hyvä sauma ilmottaa että vaihdoin itekki Alfan Jaggeen. 159 kun on liian kevyt eikä kuluta bensaa tarpeeks ni ei voinu harkita edes.

Eikai Martti nyt voi Maseratia tarkottaa? Eihän?

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Varsinkin etelä-Euroopassa taitaa suurin osa myynnistä kertyä pienistä autoista...
Totta, eikä taida edes rajoittua etelään; esim.

Avatar
jaskas
Viestit: 621
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

BB kirjoitti:
Laku kirjoitti:Alfisit on siirtynyt Jaggeen ja toiset Marttiin.
Eikai Martti nyt voi Maseratia tarkottaa? Eihän?
Äläs nyt... mäkin kävin kokeilee eilen Smart fourtwota :D

On siinä kaks hyvää puolta: Takamoottori ja takaveto !

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Martti = Smartti ok tossa on järkeä.
Jaskas eikö se Martti kuitenki nesteellä jäähdy :)
Mutta koska tossa ylempänä sitä Maseratia jo väläyteltiin ni kuka kertoo paljon on verot -03 Quattroporteen?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

BB kirjoitti:Mutta koska tossa ylempänä sitä Maseratia jo väläyteltiin ni kuka kertoo paljon on verot -03 Quattroporteen?
En yhtään -03:sta löytänyt Saksastakaan myynnissä, mutta -04 pölyt heittävät autolle maksimiveroprosentin, eli 40 %. Siihen alvit päälle ja ollaan melkein viidessäkymmenessä. Jos nyt auton arvo tullin mukaan olisi vaikkapa reilut 100ke (-06:lle ollut 150ke), niin maksettavaa tullille kertyy auton tax-freehinnan verran :crazyeyes:

Jiiällä
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jiiällä »

Rolle kirjoitti:
BB kirjoitti:Mutta koska tossa ylempänä sitä Maseratia jo väläyteltiin ni kuka kertoo paljon on verot -03 Quattroporteen?
En yhtään -03:sta löytänyt Saksastakaan myynnissä, mutta -04 pölyt heittävät autolle maksimiveroprosentin, eli 40 %. Siihen alvit päälle ja ollaan melkein viidessäkymmenessä. Jos nyt auton arvo tullin mukaan olisi vaikkapa reilut 100ke (-06:lle ollut 150ke), niin maksettavaa tullille kertyy auton tax-freehinnan verran :crazyeyes:
Näin äkkiseltään katottuna 01/2007 - 06 / 2008 välisenä aikana on tullilta tullut seuraavat päätökset Quattroporteille:

QUATTROPORTE 4.2 4D AUT 295KW -06 11tkm 30.1.2008 vero + alv 51854.30e

Quattroporte DS -05 7tkm 28.3.2008 vero + alv 35239.26e

Eli eipä tuo -03 välttämättä niin kauhean kalliiksi tule (kaikki on tietysti suhteellista :wink: ), ainakin tuo -05 pitäisi olla verotettu jo uuden järjestelmän mukaan. -06 taitaa olla laitettu vireille jo viime vuonna joten käsittääkseni mennyt vanhalla systeemillä?

Noiden lisäksi oli muuten tuolla välillä verotettu ainoastaan 2 muuta Maseratia, 420 Biturbo -95 ja sellainen eksoottisuus kuin Karif -83.

Ja alkuperäiseen aiheeseen liittyen: Tänään postissa tulleen Il Biscionen viimeisen aukeaman kuvat Aresen tehtaalta kertoivat myös omaa karua kieltään.

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Rolle kirjoitti:
BB kirjoitti:Mutta koska tossa ylempänä sitä Maseratia jo väläyteltiin ni kuka kertoo paljon on verot -03 Quattroporteen?
En yhtään -03:sta löytänyt Saksastakaan myynnissä
Oikeassa olet. Muistin väärin tämähän tuli vasta -04.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Mä tarkoitin kyllä Martilla Smarttia. Eli kun siinä taulukossa, johon viitattiin, ynnäsi 15 % lisäykset Martille ja Jaggelle, niin tuli Alfan 30% miinus.

Siirtymä siis Smart + Jagge = Alfan miinus

Näin meillä prosenttilaskua lasketaan.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
V-tyyli
Viestit: 303
Liittynyt: 07 Syys 2006, 01:09

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

Varaosia vaan hamstraamaan, siinä vaiheessa kun on lappu luukulla ei paljoa naurata :roll: perkele

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Rolle kirjoitti:
alfista kirjoitti:varsinkin kun -03 mallit voi verottaa painon mukaan
-01 ja eteenpäin menee päästöjen mukaan..
Auuuts! Oliko noin?! Hitto, muistelin vuosirajan väärin. Siloinhan GT:n verot nousee melkoisesti kun taitaa mennä 1.5 kertaiseen tehopainoluokkaankin.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^No jos vajaa 400 heppaisen GT:n meinaat tuoda, niin kyllä sitten menee tuohon kategoriaan :-D JTD:hän olisi ihan oiva peli, 150g pölyt joten veroa mennee alle 5ke pari vuotta vanhaan.

Taitaa nuo edellä mainitut Quattroportet olla molemmat viime vuoden puolella verotettuja. Mutta jos -05 markkina-arvo ollut 100ke, niin tietää sen suuruusluokan. Eli edelleen menee aika hurjaksi vero suhteessa tax-freehintaan.

5-10 vuoden päästä näitäkään ei tarvitse pähkäillä, kun ei enää ole Alfoja ja Maserateja mitä tuoda :shock:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Rolle kirjoitti: 5-10 vuoden päästä näitäkään ei tarvitse pähkäillä, kun ei enää ole Alfoja ja Maserateja mitä tuoda
Eikös Maserati kuitenkin tee kaikkien aikojen tulosta?

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Vittorio Jano kirjoitti:
Rolle kirjoitti: 5-10 vuoden päästä näitäkään ei tarvitse pähkäillä, kun ei enää ole Alfoja ja Maserateja mitä tuoda
Eikös Maserati kuitenkin tee kaikkien aikojen tulosta?
Varmaan teki. Tämän hetken tilanne laskusuhdanteessa voi olla ohrainen.

Hitto noita autoveroja... mitä jos hommaisi toisen EU maan passin/ajokortin, jota voisi näyttää liikenteessä ajaessaan verottomalla autolla.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Rolle kirjoitti:^No jos vajaa 400 heppaisen GT:n meinaat tuoda, niin kyllä sitten menee tuohon kategoriaan :-D JTD:hän olisi ihan oiva peli, 150g pölyt joten veroa mennee alle 5ke pari vuotta vanhaan.
1.9? Eikö 2.4 JTDm ole jo kuitenkin 179 g/km. Tuollainen Brera voisi olla mukava matka-auto.

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

juuuso kirjoitti:Huonolta tosiaan näyttää ja tilanne tuskin tulee paranemaan ennen uusia moottoreita ja/tai malleja. Ellei Mito sitten tee jonkinlaista ihmettä.
Alfallahan tämä vuosi on erikoinen alkuvuoden tuotantokatkoksen jälkeen. Ensimmäisen vuosineljänneksen jälkeen oltiin 50% miinuksella joten parempaan päinhän tässä nyt mennään. :?
Uusia malleja kyllä kaivataan ja Mitolle toivomme menestystä. AutoExpress uutisoi tänään tulevasta 149:stä joka näytää seuraavan Miton muotokieltä.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... umber.html

anssi_ok
Viestit: 143
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:51
Car(s): 147 2.0 TS -07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja anssi_ok »

Ottimo kirjoitti:AutoExpress uutisoi tänään tulevasta 149:stä joka näytää seuraavan Miton muotokieltä.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... umber.html
Huh, onpas muhkea. Ihan kuin katselisi jotain katumaasturia. Etupää on kyllä aika pähee. :-)

Mutta miksi ihmeessä pitää nyt sitten 149:ssäkin hylätä noi 156:n ja 147:n hienot takaovien kahvat? 149:kin olisi vielä asteen sporttisempi niiden kanssa.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

^
Ihan kohtuullisen onnistunut photoshop. Akseliväli noin 3,50 m.

Näinköhän Alfa noudattaa 149:n julkistamisessa MiTosta tuttua taktiikkaa eli tämän vuoden puolella muutama "teaserikuva" tyyliin: vasen ylätukivarsi ja pissapojan säiliön korkki yöllä ja alkukeväästä sitten viralliset kuvat?

anssi_ok
Viestit: 143
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:51
Car(s): 147 2.0 TS -07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja anssi_ok »

juuuso kirjoitti:Ihan kohtuullisen onnistunut photoshop.
Jaa.. Ehkä näin. Sitäkö tuo valkoinen kynänkuva siinä kuvassa alhaalla keskellä tarkoittaa? :-)

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Aika julmetun onnistuneen näkönen vimpain. Jotenkin soppelisti noita teräviä kulmia. Hyvä että Alfa uskaltaa hakea uutta ja erottuvaa lookkia. Tosta ei puutu kuin noi 159:n hevosenkenkävanteet...

Ja toi Q2 ton 250hv yhteydessä kuulostaa hyvältä. Ei yhtä hyvältä kuin että jos toi olis ollu BMW:n 1-sarjan alustalla, mutta ei hassumpaa...
-Matti-

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

juuuso kirjoitti:^
Ihan kohtuullisen onnistunut photoshop. Akseliväli noin 3,50 m.
En niin kauheesti ihmettelis vaikka tässä ois aika paljon yhteyttä lopulliseen versioon, AutoExpressilä ei yleensä julkaista pelkästään huhuperäisiä (lue=näinikin voi PhotoShopilla tehdä) juttuja. Mutta aika näyttää.

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Voi kilinkellit että näyttää hienolta tuo "149". :P Sais alkaa jotain uutta mallia pukata ilmoille.
UliUli

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Kun nyt saataisiin edes se Mito Suomen markkinoille ja kaupaksi täällä niin on jotain toivoa 149:n ilmestymisestä tänne saakka sitten joskus...

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

^Pessimisti ei pety :wink:

-Lee-
Viestit: 371
Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05
Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Lee- »

Romeo kirjoitti:^Pessimisti ei pety :wink:
Optimisti ei kuole koskaan.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Ihan siisti, mua ei häiritse edes nämä kommentteja saaneet sammakonsilmät, mutta perävalot ei saa olla noin tylsät

Onneksi shoppi.

Jos Alfa pomo sanoi viikko sitten, että firman paras päätös oli viivyttää 149 julkistusta 30kk, niin niillä on oltava jotain t o d e l l a siistiä esiteltävää! Jotain vielä siistimpää kuin tuo piirros!

Odotan innolla!

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Downsizing puree näköjään Alfaankin; 1,4 - 1,9 litran myllyt sitten tiedossa, eli ilmeisesti möhkömoottorit ovat jäämässä Breraan ja 8c:hen. Elleivät sitten ryhdy GTA-osioon runnomaan raskaampaa rautaa, mikäli sellainen sitten joskus valovuoden päästä nähdään.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Hyvä ettei joka kadunkulmassa tule vastaan :-D Myisi nyt sen verran,että tehdas pyörii,edes jotenkin :silent:
Ilman 156:tta alfoja olisi kyllä tosi vähän liikenteessä

Vastaa Viestiin