Vihdoinkin viimeisiä osia hankittu kasiin, nyt vaan kasausta ja jos tänään / huomenna saisi kaverin mahalleen, niin pääsisi maalailemaan konehuonetta ja sisätiloja.
gYdEbUh kirjoitti:^Tossa oli vaan sellainen viba ettei ne olleet tarpeeksi näkyvillä, tai sitten lasin alareuna oli sellainen paikka ettei sedät tajunneet. Virkaintoiset voi toki väittää ettei tuulilasissa saisi olla.
Perässä olivat ajaneet.Laiskuuttani&välinpitämättömyyden vuoksi noin olin laittanut,myönnetään Ja kun vaimoke kysyi,että eikö ne kuuluisi näkyä paremmin,niin annoin meriselityksen,ja ottamaan iisisti
vuotava imuputki vaihdettu ja kaasuläppä putsattu. Parkkiksella aikaa meni 10 minuuttia >> kaikki ilmivikaan viittaavat ongelmat korjaantuivat. Nyt vääntää, kiertää ja kiihtyy taas, jonka lisäksi heijaaminen loppui. Koneen käyntiäänikin parani.
Tuntuu jo peräti liian helpolta ollakseen totta, joten eiköhän 156:sta jotain kohta laukea...
Mittasin tänään päästöt 155sta. Itku siinä meinas tulla..meinaan ilosta! Arvot asettuivat melko nopeasti kohdalleen ja viime vuoteen verrattuna tuli oikein komiat arvot.esim.tyhjäkäynnillä CO 0,00 ja HC 14.olis varmaan viäki parantunu mut tyydyin noihi. josko huomenna hakis leiman
Kaksi vuotta kotona tehty käännytystyötä että saisi ostaa Maseratin. Eilen lupa myönnetty ehdolla että moottoripyörien määrää radikaalisti vähennettävä. Ghibli tai 4.24v on nyt kiikarissa, tässä yksi esimerkki:
Tuli kutsu ajokieltoasian käsittelyyn, todennäköisen ajokiellon määräämiseksi.
Vaikka muisti huono onkin, niin en ole saanut kolmea sakkoa vuoden sisään tai neljää kahteen, tai yhtä vakava piittaamattomuus sakkoa.
Joten siinähän käsittelevät, ilman minua kesäkuun 1 päivä klo. 10.30.
Tuli ajeltua tänään 58 kilometriä Spiderillä katto alhaalla. Eikä ollut edes kylmä, huomena ei kyllä tarkene kun naapuri kävi niittämässä pään kaljuksi.
Rauhallinen vapun vietto, tuli uusittua kaksi oven rajoitinta, yksi jäi vielä huomiselle. Työ keskeytyi vekaroiden innostuttua hieman liikaa leikkimään puutarhuria.
Ammattiautoilua vuodesta 1998 ja Alfailua vuodesta 2004.
Kauden ekaan autotapahtumaan osallistuttu (perinteinen "silliaamiainen" Järvepään rantapuistossa), nopeasti analysoituna "väärän" merkkinen brittivalmiste oli tapahtuman suorituskykyisin laitos. Tosin viihtyi paikalla aikas pienen aikaa koska apukuljettajaa palelsi...
Epezi: Ei siinä ole kuin pari kohtaa joista voi nähdä, että miltä sen pitäisi näyttää... kuvissa ei ole toiselta puolelta kuvia... se on hyvin vappumainen... tai ainakin siellä roikkuu useampi pätkä serpenttiinin näköistä "jotakin".
Että näin. Käsivarret hienossa kunnossa, mutta hymyilyttää nyt. Ja voi harkita taas vähän ajamistakin - ilman, että tarvitsee pelätä auton kosahtamista.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX
Onhan se mukava kurvailla taas Alfalla, mutta hieman ärsyttää, kun takatukivarren hela on paskana ja jarru laahaa sen takia. Eli kysynpä aiheen vierestä, että kävikö sinne tempran/tipon osa? Motonetistä ei näytä löytyvän.
Ärräpää kirjoitti:Onhan se mukava kurvailla taas Alfalla, mutta hieman ärsyttää, kun takatukivarren hela on paskana ja jarru laahaa sen takia. Eli kysynpä aiheen vierestä, että kävikö sinne tempran/tipon osa? Motonetistä ei näytä löytyvän.
Käynee tuo, laakerit käyvät ainakin - pultin pituus voi olla eri.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Ärräpää kirjoitti:Onhan se mukava kurvailla taas Alfalla, mutta hieman ärsyttää, kun takatukivarren hela on paskana ja jarru laahaa sen takia. Eli kysynpä aiheen vierestä, että kävikö sinne tempran/tipon osa? Motonetistä ei näytä löytyvän.
Käynee tuo, laakerit käyvät ainakin - pultin pituus voi olla eri.
Kyllä Tipon/Tempran laakerisarja sopii TS:ään suoraan. 155 Q4:ssa oli muistaakseni pidempi pultti.
Ei tarvii itse vaihtaa 156:sen veekutosen hihnaa. Kävin tänään korjaamolla vilkaisesmassa kun työ on kesken - työskentelytila on ahdas. Onneksi selviää rahalla.
Äsken pysäköin tuohon Porvoonkadulle, noustessa autosta, joku koirantaluttaja tuli heti kehumaan että onpa hieno vanha Alfa. Että harvoin näkee tälläisiä vanhanmallin alfoja.
1200e shekki(urheilukäyttöön) palkintona kymenlaakson parhaan urheilijan tittelistä.. jo toista kertaa.. ja tässä en oo altaaseen hypännyt yli puoleen vuoteen, pitäisköhän jatkaa ja käydä parilla ulkomaanleirillä..
Joo, olihan Klassikot-lehden pääkirjoituskin samasta aiheesta, mikä on vanha auto ja mikä kelpaa harrasteautoksi. Onhan 90-luvun alkupuolen kalusto jo selkeesti harrasteiässä, vaikea vaan luokitella niitä vanhoiksi kun en ikinä ole niin uutta autoa omistanut