Tulee kalliiksi Alfailu kuulemma

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
aar
Viestit: 143
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 00:53
Paikkakunta: Artjärvi

Tulee kalliiksi Alfailu kuulemma

Viesti Kirjoittaja aar »

Tulipa taas osattua :mrgreen: Ostin mammalle kauppakassin, että Alfalla saa itse aina ajaa kun haluaa. Duuni auto makaa pihassa ja odotan tiistai aamua ja korttia kuin kuuta taivaalta ja ajan duuni ajot alfalla ensi viikon varmaan kokonaan. Naapuri kysyi "eikö tuo Alfa ole kallis pitää kun on kalliit osat ja vakuutukset?" Vastasin ei mutta kotivakuutus on tosi kallis ja naapurin ilme oli todella näkemisen arvoinen. olin kai sitten taas ilkeä mutta pitää jostain hakea lohtua kun ei pääse Alfaa ulkoiluttamaan. No sitten Kauniinpi osapuoli halusi maastopuörän ja kävin hakemassa mustan Alfa merkkisen pyörän. Olenko hurahtanut vai onko viikon kortittomuus vienyt loput vähästä äö:sta mennessään vai hakeutuakko johonkin terapiaan? Onko kellään vastaavasta kokemuksia?
Jaguar X
Toyota Hiace TDIC
Scenic dti
Polaris

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Re: Tulee kalliiksi Alfailu kuulemma

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

aar kirjoitti:Tulipa taas osattua :mrgreen: Ostin mammalle kauppakassin, että Alfalla saa itse aina ajaa kun haluaa. Duuni auto makaa pihassa ja odotan tiistai aamua ja korttia kuin kuuta taivaalta ja ajan duuni ajot alfalla ensi viikon varmaan kokonaan. Naapuri kysyi "eikö tuo Alfa ole kallis pitää kun on kalliit osat ja vakuutukset?" Vastasin ei mutta kotivakuutus on tosi kallis ja naapurin ilme oli todella näkemisen arvoinen. olin kai sitten taas ilkeä mutta pitää jostain hakea lohtua kun ei pääse Alfaa ulkoiluttamaan. No sitten Kauniinpi osapuoli halusi maastopuörän ja kävin hakemassa mustan Alfa merkkisen pyörän. Olenko hurahtanut vai onko viikon kortittomuus vienyt loput vähästä äö:sta mennessään vai hakeutuakko johonkin terapiaan? Onko kellään vastaavasta kokemuksia?
Kunhan merkki on Alfa niin ei hätää :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Ei ole sellaista päivää sattunut ettei olisi Alfalla päässyt ajamaan mutta jos sellainen tulisi olisi meikäläinen hätää kärsimässä :silly:
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Joo totta puhut. Itse vaihdoin Lexukseen ja nyt on faijakin hommaamassa jotain gts vectraa. Tilanne on todella kriittinen. Itse kun ajattelin, että pääsen aina välillä fiilistelemään faijan 156:lla. Käännytystyö on käynnissä... :wink:
On kivaa kun on kivaa

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Hamil: Kuinka paljon jouduit maksamaan väliin? Kuinkahan kauan sillä olisi ylläpitänyt/laittanut Alfaa? :wink:
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Hamil kirjoitti:Itse vaihdoin Lexukseen
:crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Hamil kirjoitti:Joo totta puhut. Itse vaihdoin Lexukseen ja nyt on faijakin hommaamassa jotain gts vectraa. Tilanne on todella kriittinen. Itse kun ajattelin, että pääsen aina välillä fiilistelemään faijan 156:lla. Käännytystyö on käynnissä... :wink:
Takinkääntö kulkee näköjään suvussa :mrgreen:

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Hamil kirjoitti:Joo totta puhut. Itse vaihdoin Lexukseen ja nyt on faijakin hommaamassa jotain gts vectraa. Tilanne on todella kriittinen. Itse kun ajattelin, että pääsen aina välillä fiilistelemään faijan 156:lla. Käännytystyö on käynnissä... :wink:
Nyt näyttää jo todella pahalta... Ei muuta kuin koko perhe hoitoon! :mrgreen:
Ei enää Alfaa... eipä

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Hamil kirjoitti:Joo totta puhut. Itse vaihdoin Lexukseen ja nyt on faijakin hommaamassa jotain gts vectraa.
:shock:
Miten Alfasta VOI vaihtaa Opeliin? Alfaa ei ole varmaan ymmärtänyt silloin yhtään.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11248
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ei kai se merkki autoa pahenna. Itsekin voisin ihan mielelläni vaihtaa Vauxhall VX220:een jos joku tulisi lahjoittamaan välirahaan tarvittavat jenit.

Tosin tuo VX220:hän onkin omaa sukua Lotus.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11270
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

tv kirjoitti: Miten Alfasta VOI vaihtaa Opeliin? Alfaa ei ole varmaan ymmärtänyt silloin yhtään.
Tutuntuttu vaihtoi juuri 156:n Vectraan. Ei kuulemma Tampereen Delta-Autoa kaupanteko kiinnostanut. Entiset alfistit odottelevat kuitenkin jo innolla 156:n seuraajaa ja kehuivat poisvaihdettua Selespeediään kovasti. "Ovat ne sentään autoja" sanoi äijä kun poistuin juttusilta.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Cuore Sportivo kirjoitti:Hamil: Kuinka paljon jouduit maksamaan väliin? Kuinkahan kauan sillä olisi ylläpitänyt/laittanut Alfaa? :wink:
Olishan sillä rahalla jotain ehkäpä saanut aikaiseksi... :wink:
On kivaa kun on kivaa

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Vittorio Jano kirjoitti:
tv kirjoitti: Miten Alfasta VOI vaihtaa Opeliin? Alfaa ei ole varmaan ymmärtänyt silloin yhtään.
Tutuntuttu vaihtoi juuri 156:n Vectraan. Ei kuulemma Tampereen Delta-Autoa kaupanteko kiinnostanut. Entiset alfistit odottelevat kuitenkin jo innolla 156:n seuraajaa ja kehuivat poisvaihdettua Selespeediään kovasti. "Ovat ne sentään autoja" sanoi äijä kun poistuin juttusilta.
joo eiköhän se tule toisiin ajatuksiin kun näkee uuden 158. Sais vaan tulla nopeasti... :roll:

EDIT: Se on kyllä aivan paikkaansa pitävä väite, että Delta-Autoa ei kaupanteko kyllä kiinnosta kun eräällä naismyyjällä konalassa oli omasta asunnosta keskustelu tärkeämpää kuin meikäläisen ostoaikeet...Täytyy varmaan käydä moikkaamassa Lexuksella kun ens kerralla on siellä päin :wink:
On kivaa kun on kivaa

Vastaa Viestiin