Gran Turismo 5 ps3
Valvoja: Moderators
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
Parin päivän hankaamisen jälkeen positiiviset fiilikset kyllä
Parasta viihdettä mitä mies voi housut jalassa tehdä sisätiloissa.
Kyllä G27 Logitechissä toimii ainakin force feedback loistavasti. Rattivaihteilla ajaminen helpompaa kun kepistä vaihtama´lla jää usein vapaalle kytkintä sotkiessa, mutta harjoitellaan kepistä aina silloin kun ei ole tiukat paikat ja johtoa riittävästi.
Ooon nyt ite ajamassa IB- lisenssiä ja on kyllä vaikeutunut nuokin edellisistä turismoista aika paljon.
Pari ostettua autoa viritelty ja sama näpyttely tallella mikä on just pop
Noh, huomenna hangataan lisää sitten.
Parasta viihdettä mitä mies voi housut jalassa tehdä sisätiloissa.
Kyllä G27 Logitechissä toimii ainakin force feedback loistavasti. Rattivaihteilla ajaminen helpompaa kun kepistä vaihtama´lla jää usein vapaalle kytkintä sotkiessa, mutta harjoitellaan kepistä aina silloin kun ei ole tiukat paikat ja johtoa riittävästi.
Ooon nyt ite ajamassa IB- lisenssiä ja on kyllä vaikeutunut nuokin edellisistä turismoista aika paljon.
Pari ostettua autoa viritelty ja sama näpyttely tallella mikä on just pop
Noh, huomenna hangataan lisää sitten.
Life is too short to drive boring cars.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Hopealle saa helpommin kuin GT4, mutta kulta taso on sitten jotain tyyliin mahdoton kun päästään 2. tason vaikeimpiin testeihin. Päätin ajaa ne hopealle ja yrittää sitten uudelleen kun pelin fysiikkamallinnus ja radat ovat tutunmpia.
Ajo fysiikka on taas mennyt ainakin minunmielestä eteenpäin
Ajo fysiikka on taas mennyt ainakin minunmielestä eteenpäin
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Peli paranee, mitä enemmän tuohon pääsee sisään... Ajoin eilen IC -lisenssin viimeistä osuutta huvikseen pari tuntia - Rooman katurata ja Ferrari bb512 Jarruttaminen tuntuu huomattavasti paremmalta kuin gt4:ssa - ne menee lukkoon tosi herkästi ilman abs:eja. Täytyy paneutua vielä tuohon jarrujen säätämiseen tarkemmin. Muuten en huomaa "fysiikanmallinnuksessa" suuren suuria eroja gt4:seen. Ehkä kovissa nopeuksissa huomaa joidenkin autojen kohdalla epävaukauden/nopeuden vaikutuksen eri tavalla.
Hopealle menee heittämällä, kun puolestaan gt4:ssa sai kultaa vahingossakin, niin vielä en ole päässyt kultavauhtia kertaakaan. Tottuminen ohjaamonäkymään on tosin vielä kesken... Omaa suosikkirata (el capitania) en ole vielä päässyt testaamaan, enkä itse asiassa ole edes vielä sitä nähnyt koko pelissä... Mutta erittäin lupaavalta vaikuttaa. Ja mikroautot on ihan turhakkeita.
Hopealle menee heittämällä, kun puolestaan gt4:ssa sai kultaa vahingossakin, niin vielä en ole päässyt kultavauhtia kertaakaan. Tottuminen ohjaamonäkymään on tosin vielä kesken... Omaa suosikkirata (el capitania) en ole vielä päässyt testaamaan, enkä itse asiassa ole edes vielä sitä nähnyt koko pelissä... Mutta erittäin lupaavalta vaikuttaa. Ja mikroautot on ihan turhakkeita.
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Kai se pitää lähteä hakemaan tuo peli, nyt kun sai viimeinkin tahkottua ne proloquessa olleet läpäisemättömät kisatkin läpi
En oo ikinä ratilla pelanny, mutta ilmeisesti ero perusohjaimeen on valtava, eli kannattanee investoida myös rattiin? Mitenkäs nuo rattien väliset erot, kannattaako kerralla hankkia tuo G27 vai onko tästä mihinkään
http://www.gigantti.fi/product/pelit-ja ... rce-gt-ps3
Minkälaisia telineitä teillä on noille ratille, kepille ja polkimille? Tämä olis ilmeisesti optimaalianen
http://www.pixmania.com/fi/fi/3256813/a ... ution.html
Ton jos ostaa g27 ratin kans niin tulee vaanaika kova investointi yhtä peliä varten Tokihan noita voi sitten muidenkin autopelien kanssa käyttää...
En oo ikinä ratilla pelanny, mutta ilmeisesti ero perusohjaimeen on valtava, eli kannattanee investoida myös rattiin? Mitenkäs nuo rattien väliset erot, kannattaako kerralla hankkia tuo G27 vai onko tästä mihinkään
http://www.gigantti.fi/product/pelit-ja ... rce-gt-ps3
Minkälaisia telineitä teillä on noille ratille, kepille ja polkimille? Tämä olis ilmeisesti optimaalianen
http://www.pixmania.com/fi/fi/3256813/a ... ution.html
Ton jos ostaa g27 ratin kans niin tulee vaanaika kova investointi yhtä peliä varten Tokihan noita voi sitten muidenkin autopelien kanssa käyttää...
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
http://motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=39-1075
Tuossa hiukan huokeampi pelipenkki. En omista, mutta ihaillut motonetissä joskus...
Tuossa hiukan huokeampi pelipenkki. En omista, mutta ihaillut motonetissä joskus...
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- mattijus
- Viestit: 5283
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
Ainakin G27:n edeltäjän perusteella uskaltaisi tuota G27 suositella. G25 on ollut melkoisen kestävä. Nyt kun tuolla varmaan lähemmäs 20tkm ajanut niin on alkanut osoittamaan väsymisen merkkejä mutta edelleen käyttökelpoinen. (nahka luonnollisestikin kulunut sileäksi, vaihdekepillä joskus vaikeuksia keksiä mikä vaihde on päällä)routasydän kirjoitti: En oo ikinä ratilla pelanny, mutta ilmeisesti ero perusohjaimeen on valtava, eli kannattanee investoida myös rattiin? Mitenkäs nuo rattien väliset erot, kannattaako kerralla hankkia tuo G27 vai onko tästä mihinkään
Itse meinasin seuraavaksi Fanatec Porsche rattia katsella, kunhan tästä G25:sta ensin aika jättää.
EDIT: Ratti on kiinni kirjoituspöydässä ja kisaistuimen virkaa toimittaa perus Martela toimistotuoli.
VMP
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Lyhyen googlauksem perusteella ainakin tuon motonetin penkin edeltäjää haukuttiin huteraksi. Putket taittuu rattitelineen alta yms. Suositeltu hitsitaitoisille, hyvä jos vahvistaa rakenteita tms. Onkohan penkissä säätövaroja samalla tavalla. Ite oon sen verran pienempi kaveri, ettei itse penkin rakenteiden tukevuus niin ratkaisevaa ole, mutta pelintohinoissa ratti tod näk kokisi kovempaakin käsittelyä, joten hiukan siltä pohjalta tuo motonetin penkki hieman epäilyttää
- Turre
- Viestit: 336
- Liittynyt: 29 Kesä 2009, 23:37
- Car(s): 156 2.0 JTS -03 (Oikkuli)
156 SW 2.0 JTS -02 (Villikko)
156 SW 1.8 TS -05 (Maanikko)
156 SW 2.5 V6 -03 (Vararikko)
Peugeot Boxer 290C 2.0HDi (Ludvig) - Paikkakunta: Kangasniemi
Meillä on tämmöinen: http://www.wheelstandpro.com/order.html
Penkillinen versio houkutti kyllä mutta tilat ei oikein anna myöten. Tuo Wheel Stand Pro ei vie paljoa tilaa, on helposti siirreltävissä nurkkaan pois tieltä ja takasin käyttökohteeseen ja ihan riittävän tukevakin on ollut.
Penkillinen versio houkutti kyllä mutta tilat ei oikein anna myöten. Tuo Wheel Stand Pro ei vie paljoa tilaa, on helposti siirreltävissä nurkkaan pois tieltä ja takasin käyttökohteeseen ja ihan riittävän tukevakin on ollut.
Duct tape is like the force: It has a dark side and a light side and it holds the universe together.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Millä ratilla toi on sulla, ei mullakaan tilat anna perkisi, että voisi kokonaisen penkin ostaa, mutta tuo vaikuttaa hyvältä ratkaisulta. onhan mulla jo valmiina tollanen samanlainen tuoli kun tossa kuvassa xD
Nyt on vanha Logitech Driving force, mutta himottaisi ostaa G27, En panisi pahaksi jos teline sopisi kummallekin
Nyt on vanha Logitech Driving force, mutta himottaisi ostaa G27, En panisi pahaksi jos teline sopisi kummallekin
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Turre
- Viestit: 336
- Liittynyt: 29 Kesä 2009, 23:37
- Car(s): 156 2.0 JTS -03 (Oikkuli)
156 SW 2.0 JTS -02 (Villikko)
156 SW 1.8 TS -05 (Maanikko)
156 SW 2.5 V6 -03 (Vararikko)
Peugeot Boxer 290C 2.0HDi (Ludvig) - Paikkakunta: Kangasniemi
^ Mulla on vanha Logitech Driving Force Pro. G27:lle näkyy olevan oma mallinsa joka on vähän isompi, en tiedä sopiiko noi Driving Forcet siihen ollenkaan, sivut mainitsee vaan G25:n yhteensopivuudesta.
Duct tape is like the force: It has a dark side and a light side and it holds the universe together.
Pakko hehkuttaa vielä... Jonkun verran peli avautunu ja kyllä vielä täytyy kehua tuota ajofiilistä. Jos se oli GT4:ssa hyvä niin tässä se on jotenkin omalla tasollaan. Tahkosin tänään Nürburgringin AMG driving academyä vanhalla sl 300:lla ja AMG SLS:llä... huhhuh... aika huisia! Jo pelkästään se, että ruudulta näkee paljon pidemmälle helpottaa ajamista todella paljon. Uskomaton peli... olen vaikuttunut oikeasti. Taidan mennä lamborghini kaupoille...
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Täytynee käydä tuo peli ja ratti vaikka gigantista hakemassa. Tuota penkkiä pitänee vielä miettiä...
Onko muuten muita paikkoja kuin gigantti, josta kannattaa kattoa? Oulun verrkokauppa.comista oli gt5 loppunu. Nettiakaupoista oon lähinnä play.comista tilannu ja sielläkin nyt ilmeisesti jouluhinnat kun kaikki oli yhtä kallista kuin täälläkin...
Onko muuten muita paikkoja kuin gigantti, josta kannattaa kattoa? Oulun verrkokauppa.comista oli gt5 loppunu. Nettiakaupoista oon lähinnä play.comista tilannu ja sielläkin nyt ilmeisesti jouluhinnat kun kaikki oli yhtä kallista kuin täälläkin...
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Laita aikaa niin yritän töräyttää paikalle, nettipeliä ei vielä korkattu, mutta kait se toimii - vielä prologuessa oli ihan kondiksessaKauGoH kirjoitti:G27 on hyvä!
Oliskos kiinnostusta nettipeleihin tänä iltana kenelläkään??
Teen huoneen Alfabbs nimellä
ps. 3 litranen Spideri eilen ostettuna
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- tmv
- Viestit: 487
- Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
- Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
- Paikkakunta: Nummela
Voin suositella myös. Itsellä tuollainen Driving Force GT:n kaverina. Ois pitäny ostaa se G27 . Mutta ständi itsessään on loistava ja kulkee helposti mukana vaikka kaverillekin.Turre kirjoitti:Meillä on tämmöinen: http://www.wheelstandpro.com/order.html
Penkillinen versio houkutti kyllä mutta tilat ei oikein anna myöten. Tuo Wheel Stand Pro ei vie paljoa tilaa, on helposti siirreltävissä nurkkaan pois tieltä ja takasin käyttökohteeseen ja ihan riittävän tukevakin on ollut.
GT5:stä: ajopuoli kunnossa, mutta tuo valikkorakenne... autojen erikseen hyväksyminen, rekasta "ottaminen" jne. on kyllä hanurista. Samoin saa koko ajan olla vaihtamassa ainakin Arcade moodissa 2-player -tilassa samoja asetuksia (renkaat, säädöt) ees taas. Lisäksi kaksinpelissä ärsyttää että controller ykkösen kuski starttaa aina eturivistä. Vauriomallinnus (tai sen puute) tökkii myös. Erityisesti kaksinpelissä tämä on hölmöä kun takaa / edestä voi tehdä ihan älyttömiä ajoliikkeitä kisassa. Vaikkapa Monacon tunnelista täysillä edelläajavan perään > puske johtava auto eteenpäin ajoradalta ja jatka itse kärkeen. Jeejee. Tai kun toinen yrittää ohittaa niin voit vain kiilata kaverin kaiteeseen johon auto helposti "takertuu". Lisäksi kaksinpelistä ei näytä saavan uusintoja lainkaan.
Pelinä paikoin ihan hieno ja ajettavuus ok. Mutta pieni pettymys odotuksiin nähden.
Alfa Romeo - immagine di bellezza
- Aquatica
- Viestit: 15107
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Nyxät:
Saparo Outback 2.0 Boxer diesel '11
Citruen C5 1.8 16v '02
Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '08
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99 - Paikkakunta: Mikkeli
Onneksi ei ollut odotuksia. Muista, että vauriomallinnustahan ei tule ollenkaan ennen kuljettajan tasoa 20 tai 30 (tai jotain sellaista)
Ajotuntuma on upea - mukavan haastava. Autot kuulostaa vieläkin paremmalta kuin aikaisemmin... Todella, todella upeat saundit. Alfoja olis toki voinut muutama lisää olla, vieläkin ja yhä edelleen kaipaan ihan normaalia 156 2.0 Tessua
Ajotuntuma on upea - mukavan haastava. Autot kuulostaa vieläkin paremmalta kuin aikaisemmin... Todella, todella upeat saundit. Alfoja olis toki voinut muutama lisää olla, vieläkin ja yhä edelleen kaipaan ihan normaalia 156 2.0 Tessua
- Aquatica
- Viestit: 15107
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Nyxät:
Saparo Outback 2.0 Boxer diesel '11
Citruen C5 1.8 16v '02
Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '08
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99 - Paikkakunta: Mikkeli
Joko löytyi? Se on siis Special Eventissä ensin, ja kun vedät ne Top Gearin testit (Kleinbus, Lotus Elise mm) ja muistaakseni vielä jotain, sai sen radan unlockattua Arcade/Practice modeen. Ihan varma en ole, koska en peliä omista - vaan kaverilla käyny pelailemassaJanne kirjoitti:Missä moodissa se Top Gear (kahdeksikko) rata avautuu, kun en löydä sitä mistään?
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
Tää ilta menikin sitte. Kerkeisitkö huomenna? Pääsen kolmen aikaan töistä ja kaikki sen jälkeen käy .DaViega kirjoitti:Laita aikaa niin yritän töräyttää paikalle, nettipeliä ei vielä korkattu, mutta kait se toimii - vielä prologuessa oli ihan kondiksessaKauGoH kirjoitti:G27 on hyvä!
Oliskos kiinnostusta nettipeleihin tänä iltana kenelläkään??
Teen huoneen Alfabbs nimellä
ps. 3 litranen Spideri eilen ostettuna
Life is too short to drive boring cars.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Tänään ei pääse, keskiviikosta ei mitään tietoa kauan menee töissä, torstaina katsastamaan, mutta sillon saattaisi päästä kuuden jälkeen huristelemaan...
Jos peli saadaan pystyyn, niin onko täällä innokkaita Alfisteja tulossa mukaan, ei siellä viiti kahdestaan pörrätä ympyrää
Jos peli saadaan pystyyn, niin onko täällä innokkaita Alfisteja tulossa mukaan, ei siellä viiti kahdestaan pörrätä ympyrää
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Viikon verran GT5 ollut käytössä, ei tosin joka päivä. Viikonloppu meni kivasti sisällä, kun ulkonakin oli niin kova pakkanen
Grafiikka on pieni pettymys, sillä sehän on ihan sama kuin Prologuessa. Eihän se huono ole, mutta odotin jotain veret pysäyttävää.
Peli muuten on mainio lukuisine kisoineen ja uusine ratoineen sekä tietysti lukemattomine uusine autoineen.
Paketti on rakennettu hienosti, niin että mielenkiinto pysyy ja kasvaa, kun tasot pitää ajaa läpi saavuttaakseen seuraavan. Jos heti saisi ostaa parhaat autoot, niin mielenkiinto voisi loppua nopeasti.
Top Gear testit selvästi vaikeimmat, ainakin itselle. Pienestäkin kolhaisusta tai tolpan kaadosta ajo hylätään. Vituttaa.
Onneksi rahaa voi hakea typeriltä jenkeiltä ämpärikaupalla ajamalla naurettavia Nascar-testejä, joissa ajetaan pieni pätkä ja rahaa tulee.
Grafiikka on pieni pettymys, sillä sehän on ihan sama kuin Prologuessa. Eihän se huono ole, mutta odotin jotain veret pysäyttävää.
Peli muuten on mainio lukuisine kisoineen ja uusine ratoineen sekä tietysti lukemattomine uusine autoineen.
Paketti on rakennettu hienosti, niin että mielenkiinto pysyy ja kasvaa, kun tasot pitää ajaa läpi saavuttaakseen seuraavan. Jos heti saisi ostaa parhaat autoot, niin mielenkiinto voisi loppua nopeasti.
Top Gear testit selvästi vaikeimmat, ainakin itselle. Pienestäkin kolhaisusta tai tolpan kaadosta ajo hylätään. Vituttaa.
Onneksi rahaa voi hakea typeriltä jenkeiltä ämpärikaupalla ajamalla naurettavia Nascar-testejä, joissa ajetaan pieni pätkä ja rahaa tulee.
- Janne
- Viestit: 2131
- Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
- Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 2x75, Käyttis: Bmw X1 -18
- Paikkakunta: Oulu
Ei vielä, sillä en ole ehtinyt tutustumaan peliin kuin testaamalla vasta. Luulin että tuo rata ois ollut heti valittavissa arcadeen jne.Aquatica kirjoitti:Joko löytyi? Se on siis Special Eventissä ensin, ja kun vedät ne Top Gearin testit (Kleinbus, Lotus Elise mm) ja muistaakseni vielä jotain, sai sen radan unlockattua Arcade/Practice modeen. Ihan varma en ole, koska en peliä omista - vaan kaverilla käyny pelailemassaJanne kirjoitti:Missä moodissa se Top Gear (kahdeksikko) rata avautuu, kun en löydä sitä mistään?
Eli vaatii siis perehtymistä ja ajamista.
Pitikin ottaa lommaa joulun välipäivät että saa rauhassa vääntää ees 8h päivässä eikä oo akka koko ajan nalkuttamassa
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
^
Eilen meni sellane 12h aika helposti GT:a pelatessa
Milläs levelillä porukka on jo? Itse olen 20lv ja extreme kisoista ei ole ajettuna vielä kun muutama.
Bugatti Veyron on melkosen hätänen laite... 1200 heppaa ja kulkee melkein 430km/h Se onkin tällä hetkellä tehokkain tallista löytyvä laite. Toisena taitaa olla C63 AMG mersu 835hv.
Kivoja autoja ja kivoja kisoja.. Paneutumista tosiaan vaatii että pääsee kunnolla vetelemään.
Lisätkäähän mut kaverilistoille ni vois ottaa nettipeliä joku päivä jos joku vaan uskaltaa. kaugoh kun pistää kaverinlisäys pyynnön niin rupeaa löytymään.
Eilen meni sellane 12h aika helposti GT:a pelatessa
Milläs levelillä porukka on jo? Itse olen 20lv ja extreme kisoista ei ole ajettuna vielä kun muutama.
Bugatti Veyron on melkosen hätänen laite... 1200 heppaa ja kulkee melkein 430km/h Se onkin tällä hetkellä tehokkain tallista löytyvä laite. Toisena taitaa olla C63 AMG mersu 835hv.
Kivoja autoja ja kivoja kisoja.. Paneutumista tosiaan vaatii että pääsee kunnolla vetelemään.
Lisätkäähän mut kaverilistoille ni vois ottaa nettipeliä joku päivä jos joku vaan uskaltaa. kaugoh kun pistää kaverinlisäys pyynnön niin rupeaa löytymään.
Life is too short to drive boring cars.
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Onko jollain vinkkejä mistä noita ratteja vois löytää (G27) oulusta? En oo vielä paikanpäällä kierrelly, mutta ainakin gigantti ja verkkokauppa.com näyttävät, että varastossa tuotetta ei ole. Kodinykkönen ei myy ilmeisesti. Euronicsistä en tiedä, pitänee käydä paikan päällä? Motonetissä ei netin mukaan varastossa (ja hinta 349e). Lapstoressa listoilla, mutta ei ilmeisesti hyllyssä, eli ilm tilaustavaraa. Limingantullin ja linnamaan prismoissa vois googlauksen perusteella olla, mutta niissäkin hinta 349.
No täytynee kierrellä, ehdotuksia saa antaa...
No täytynee kierrellä, ehdotuksia saa antaa...
Osaako joku sanoa noissa rallimoodeissa, että onko se joku ominaisuus itse autossa, kun kaasu tuntuu katkeevan aina mutkiin jarruttaessa? joku turbon viive vai mikä.
Hankaloittaa sitä kirkkaimman pokaalin metsästystä. Tällä hetkellä menossa lvl20 ja b-speciä vielä avannutkaan.
Täältä löytyis kans kiinnostusta foorumin kisailuihin. mut löytää jiimu27 id:llä
Uutisia myös rattia pohtiville.
GT5 on saamassa uuden tulokkaan; Thrustmaster T500RS. Ratin hinnan arvellaan nousevan H-kaavion kanssa 500jenkkieuron hintaan.
Main:
•Realistic steering wheel
•30cm in diameter with brushed metal radio stations.
•Authentic levers sequential gearbox polished metal.
Force Feedback:
•Accurate Technology HallEffect Thecnology HEART
•Ultra wheel, with resolution of 16 bits (65,536 values in the address)
•Industrial motor force feedback (150 mNm torque, 3000 rpm, 65 W, 52mm)
•Powerful Force Feedback rapid response t
•Plug motor drive
•Mechanisms with large double straps
•Adjustable angle of rotation up to 1080º (3 full turns)
Pedals:
•With 2 locations to choose from (mounted: F1 or suspended: GT)
•Metal pedals, high stability and resistance
•Weight 7 Kg approximately
•3 adjustable pedals both in space and height
•Brake pedal and adjustable enhanced resistance
•Textured metal footrest grid
Hankaloittaa sitä kirkkaimman pokaalin metsästystä. Tällä hetkellä menossa lvl20 ja b-speciä vielä avannutkaan.
Täältä löytyis kans kiinnostusta foorumin kisailuihin. mut löytää jiimu27 id:llä
Uutisia myös rattia pohtiville.
GT5 on saamassa uuden tulokkaan; Thrustmaster T500RS. Ratin hinnan arvellaan nousevan H-kaavion kanssa 500jenkkieuron hintaan.
Main:
•Realistic steering wheel
•30cm in diameter with brushed metal radio stations.
•Authentic levers sequential gearbox polished metal.
Force Feedback:
•Accurate Technology HallEffect Thecnology HEART
•Ultra wheel, with resolution of 16 bits (65,536 values in the address)
•Industrial motor force feedback (150 mNm torque, 3000 rpm, 65 W, 52mm)
•Powerful Force Feedback rapid response t
•Plug motor drive
•Mechanisms with large double straps
•Adjustable angle of rotation up to 1080º (3 full turns)
Pedals:
•With 2 locations to choose from (mounted: F1 or suspended: GT)
•Metal pedals, high stability and resistance
•Weight 7 Kg approximately
•3 adjustable pedals both in space and height
•Brake pedal and adjustable enhanced resistance
•Textured metal footrest grid
- SP
- Viestit: 958
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
kaasu
Hämmästelin samaa vaivaa korjaus löytyi auton asetuksista, luistonesto pois päältä... tuota luistonestoa saa jatkuvasti poistaa eri autoista.tumbe kirjoitti:^ Eilen tuli huomattua sama homma rallissa, autona Mitsun Evo 6. Mutkista ulos ajaminen on hankalaa kun ei tosiaan tehoja löydy, tosin oikeissakin ralliautoissa on alakierroksilla tehot hukassa.. (kuulemma)
Ex-autonasentaja entisessä elämässä...
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Ja prismasta asiakasomistajapäiviltä tuo G27 ja gt5 poimittu talteen. Tuli se ratti nyt sitten alle 300e:n, oli tosin myymälän ainut kyseinen ratti poljin setti. Ja muualtakin aika finaalissa ovat. No ei oo enää mun ongelma
Nyt kunhan se sais nuo päivitykset ja asennukset tehtyä joskus niin pääsis kokeilemaan
Nyt kunhan se sais nuo päivitykset ja asennukset tehtyä joskus niin pääsis kokeilemaan
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
Ottakaa hyvät ihmiset traction control pois päältä!
Eihän rallia voiteta jos ajetaan luistonesto päällä
Samaa kannattaa kyllä kokeilla ihan asfaltti radallakin, helpottaa sitä auton liikkeiden korjausta jonnin verran ku ei joku apina roiku vetokoukussa koko ajan kiinni!
LV 22 menossa täällä... Rahat loppu ja oikeanlaista autoa ei ole että voittaisi Like The Wind kisan "Nascar" radan
Noh, ajamaan ajamaan ja rahaa tekemään!
Toivottavasti tuohon nettipeliin tulisi äkkiä päivitys ja saisivat sen INVITE napin sinne jonnekin! Vaikeaa tuo nettipelin aloittaminen tietyllä porukalla jos haluaa määritellä autoa tarkemmin tai vaan kutsua jonkun peliin kun siihen ei ole nappia!! Melkein puhelimella soitettava et nyt olis peli, tuletko?
Eihän rallia voiteta jos ajetaan luistonesto päällä
Samaa kannattaa kyllä kokeilla ihan asfaltti radallakin, helpottaa sitä auton liikkeiden korjausta jonnin verran ku ei joku apina roiku vetokoukussa koko ajan kiinni!
LV 22 menossa täällä... Rahat loppu ja oikeanlaista autoa ei ole että voittaisi Like The Wind kisan "Nascar" radan
Noh, ajamaan ajamaan ja rahaa tekemään!
Toivottavasti tuohon nettipeliin tulisi äkkiä päivitys ja saisivat sen INVITE napin sinne jonnekin! Vaikeaa tuo nettipelin aloittaminen tietyllä porukalla jos haluaa määritellä autoa tarkemmin tai vaan kutsua jonkun peliin kun siihen ei ole nappia!! Melkein puhelimella soitettava et nyt olis peli, tuletko?
Viimeksi muokannut KauGoH, 05 Joulu 2010, 18:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is too short to drive boring cars.
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
Gran turismosta en tiedä mutta Need For Speedissä oli asetuksissa mahdollisuus laittaa se kääntyvyys määrä.Fyr kirjoitti:Logitech Driving Force Pro--> saako ton 900asteen kääntyvyyden pois jotenki? hankala nopeissa liikkeissä ja jos auto on lähtemässä hanskasta...
Ei ole itsellä ollut tarvetta poistaa... Urakka nupin asentamista olen kyllä harkinnut
Life is too short to drive boring cars.
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
No niin nyt on hankittu viimein PS3 ja GT5. Alan pikkuhiljaa tajuamaan kaiken hehkutuksen
En kovin syvällisesti ole vielä ehtinyt peliin perehtymään, pitää saada ensin väsäiltyä kunnollinen penkkisysteemi G25:lle. Väliaikainen viritys on murhaa selälle. Pari vuotta oli ainakin taukoa autosimujen pelaamisessa. Joutuu opettelemaan taas ajamaan. Arcade mooditkin tuntuu olevan yllättävän realistisia G25:lla pelatessa. Breraa ja Eliseä olen lähinnä testaillut sen vähän mitä olen ehtinyt testailla. Q4 Breralla oli hauskaa ajaa ralliteitä Toscanan tähtitaivaan alla ja Elisellä hakea aikaa Laguna Secan radalta. Vaarallisen koukuttava peli.
Grafiikat ja ajotuntuma on hemmetin hyviä. Simbinin simut tuli hakematta mieleen tuntumassa. 3D ominaisuudet oli lievähkö pettymys, tosin en ole hakenut optimaalisia asetuksia. Syvyysvaikutelmaa toki tulee lisää, mutta terävyyden kustannuksella. Ei toi pelikokemuksen kannalta ehkä niin olennainen ominaisuus kuitenkaan ole. Pähkäilin televisioni 40ms input lagia aika turhaan, en huomannut sen vaikuttavan mitenkään pelattavuuteen tai sitten oon vaan niin hidas jo muutenkin
On tossa jotain ärsyttäviä ominaisuuksiakin kuten se ainainen nettiin kirjautumisen kysely kun menee päävalikkoon. Kai se loppuisi kirjautumisen myötä.
En kovin syvällisesti ole vielä ehtinyt peliin perehtymään, pitää saada ensin väsäiltyä kunnollinen penkkisysteemi G25:lle. Väliaikainen viritys on murhaa selälle. Pari vuotta oli ainakin taukoa autosimujen pelaamisessa. Joutuu opettelemaan taas ajamaan. Arcade mooditkin tuntuu olevan yllättävän realistisia G25:lla pelatessa. Breraa ja Eliseä olen lähinnä testaillut sen vähän mitä olen ehtinyt testailla. Q4 Breralla oli hauskaa ajaa ralliteitä Toscanan tähtitaivaan alla ja Elisellä hakea aikaa Laguna Secan radalta. Vaarallisen koukuttava peli.
Grafiikat ja ajotuntuma on hemmetin hyviä. Simbinin simut tuli hakematta mieleen tuntumassa. 3D ominaisuudet oli lievähkö pettymys, tosin en ole hakenut optimaalisia asetuksia. Syvyysvaikutelmaa toki tulee lisää, mutta terävyyden kustannuksella. Ei toi pelikokemuksen kannalta ehkä niin olennainen ominaisuus kuitenkaan ole. Pähkäilin televisioni 40ms input lagia aika turhaan, en huomannut sen vaikuttavan mitenkään pelattavuuteen tai sitten oon vaan niin hidas jo muutenkin
On tossa jotain ärsyttäviä ominaisuuksiakin kuten se ainainen nettiin kirjautumisen kysely kun menee päävalikkoon. Kai se loppuisi kirjautumisen myötä.
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Lisenssejä ajeltu ja muutama eka kisakin. Vaatii tutustumista että pääsee kunnolla peliin sisälle. Myös tuo ratilla ajo on uutta ja tuntematonta entuudestaan. Hakkahan se ohjaimen mennen tullen ja palatessa, ja etenkin kun manuaalilla ajaa ja kytkimen ottaa käyttöön niin intensiivistä menoa on tarjolla. Enemmän voi varmaan tosin sanoa, kunhan pääsee fefeillä yms ajamaan. Silityslaudasta tuli muuten ihan kohtuullinen ratti ja keppi teline, pitää tuo penkkiasia vielä miettiä kuntoon myös
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Kytkimen ja vaihdekepin käytöstä piti luopua, kun pääsi kunnon autoilla ajamaan. Ei toivoakaan ehtiä vaihtamaan muualta ku rattivaihteista, tosin semmosethan niistä löytyy oikeastikin.
Level 15 on nyt menossa. Onko minkälaisia vinkkejä credittien hankintaan, nascarit ja mikroautoilut koluttu läpi. Eli mistä irtoais helpoiten? Pari ärsyttävää piirreettä on tullu, joista tuo network poistui, kun kirjautui. Toinen on tuo, ettei rallia voi ajaa uusiksi ilman latausaikoja (niin kuin proloquessa pystyi). Tämä hidastaa tuota credittien keräämistä. Ja kaikista suurin miinus pelille siitä, että getvonen oli myynnissä heti aluksi, kun ei ollu credittejä, ja sen jälkeen ei ole myyntiin tullukkaan Muuten alfoja on talliin kymmenkunta kertyny
Level 15 on nyt menossa. Onko minkälaisia vinkkejä credittien hankintaan, nascarit ja mikroautoilut koluttu läpi. Eli mistä irtoais helpoiten? Pari ärsyttävää piirreettä on tullu, joista tuo network poistui, kun kirjautui. Toinen on tuo, ettei rallia voi ajaa uusiksi ilman latausaikoja (niin kuin proloquessa pystyi). Tämä hidastaa tuota credittien keräämistä. Ja kaikista suurin miinus pelille siitä, että getvonen oli myynnissä heti aluksi, kun ei ollu credittejä, ja sen jälkeen ei ole myyntiin tullukkaan Muuten alfoja on talliin kymmenkunta kertyny
-
- Viestit: 386
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
Ei nyt liity suoranaisesti Gran Turismoon, mutta jollain tapaa pelaamiseen kuitenkin: http://www.v2.fi/uutiset/pelit/12782/Top-Gear-testasi-suomalaisen-virtuaalikuskin-oikealla-radalla/
Kertoo jotain oikeiden ajosimulaatioiden tasosta.
Kertoo jotain oikeiden ajosimulaatioiden tasosta.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Special eventtejä tullut huidottua, jonkun aikaa B-specia kokeilin, mutta se aloitteleva kuski on niin onneton, että päätin siirtää tuota touhua siihen asti kun rahaa on kuin roskaa ja talli täynnä vain voittaja autoja, ehkä sitten...
Uusien autojen osastoa ei ole tullut selattua, mutta käytettyjä sitäkin enemmän, eilen tarttui mukaan 147 GTA
Vielä pitäisi keksiä miten saa rahat nollaan, että saa trophyn, mielummin tekee nyt, kuin sitten kun sitä rahaa on tarpeeksi
Uusien autojen osastoa ei ole tullut selattua, mutta käytettyjä sitäkin enemmän, eilen tarttui mukaan 147 GTA
Vielä pitäisi keksiä miten saa rahat nollaan, että saa trophyn, mielummin tekee nyt, kuin sitten kun sitä rahaa on tarpeeksi
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
-
- Viestit: 2043
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Vakuuttavin kokemus tähän asti GT5:n fysiikkamallinnuksesta on kun ajelin Integralella jotain niitä nord pikataipaleita. Reitin loppuosalla tullaan liukasta sorapintaa mäkeä ylös ja yhtäkkiä tullaan asfaltille. Vaikka mulla on feedbackasetukset G25:ssa vain puolivälissä varotoimenpiteenä (G25:n moottorit hajosi aiemmin kertaalleen ja ratti meni takuuvaihtoon, eikä takuuta enää ole), niin se tuntuma ratissa renkaiden saadessa yhtäkkiä asfaltin alleen vauhdin ollessa jotain > 100 km/h on todella realistisen tuntuista ja yhtäkkiä rattia saakin vääntää tosissaan alustan muuttuessa radikaalisti.
No ilmankos oli vähän tahmeeta menoa...luulin kyllä ottaneeni sen jo poisKauGoh kirjoitti:Ottakaa hyvät ihmiset traction control pois päältä!
Eilen sain jostain b-specin amatööri tason kisasta Mazda Furai Concept '08 jonka avulla pääsin vihdoin eroon tuosta ovaalista hetken yrittämisen jälkeen.KauGoh kirjoitti:Rahat loppu ja oikeanlaista autoa ei ole että voittaisi Like The Wind kisan "Nascar" radan
Sai kyllä tehä vähän lisä säätöjä autoon, että ylitti maalilinjan ekana.
Onkos porukka miten käyttänyt tota photomoodia?
Heitän kohta pari tallennusta kehiin.
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
^ Auto löytyi jo kun laitto miljuunan rahaa kiinni Corvette ZR1 ja kaikki hilut ja race kitit kiinni ni rupes pärjäämään.
Seuraavaks ois edessä todella **ttumaisia Nascar kisoja tiedossa!
Pakko vetää vissiinki pien kumara tänään ja katella joku toinen päivä kun ei tunnu nyt luonnistuvan.
Expert skaboista puuttuu enää se historic kisa mihin ei ole pärjäävää autoa toistaiseksi.
Ai niin, pitää lisätät Hamppi kaveriks pleikkarilla, olin ihan unohtanut
Ja kukahan mahtaa olla hoblaa nimimerkin takana kun oli pyydellyt pleikkarilla kaveriks??
Seuraavaks ois edessä todella **ttumaisia Nascar kisoja tiedossa!
Pakko vetää vissiinki pien kumara tänään ja katella joku toinen päivä kun ei tunnu nyt luonnistuvan.
Expert skaboista puuttuu enää se historic kisa mihin ei ole pärjäävää autoa toistaiseksi.
Ai niin, pitää lisätät Hamppi kaveriks pleikkarilla, olin ihan unohtanut
Ja kukahan mahtaa olla hoblaa nimimerkin takana kun oli pyydellyt pleikkarilla kaveriks??
Life is too short to drive boring cars.