![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Itse ajattelin lauantaita. Täsmennetään nyt että la on 12.6
Valvoja: Moderators
Jos ajaa alta kahdeksankympin niin on sitäkin suurempi syy vetää potta päähän kun saattaa jäädä jalkoihin. Kaikille vain kypärä päähän.niki kirjoitti:Pitää ottaa kypärä, ellei aio huristella radalla alta kahdeksaakymppiä.
Mitä mitä? Tässähän on vielä hyvin aikaa vaihtaa jarrunesteet ja katsoa palojen kunto. Mulla taas olisi 75:n kardaani- ja laatikkoremppa ennen lauantaita. Onneksi on lomaa, mutta saas nähdä ehtiikö ollenkaan nukkumaan :-)Wille kirjoitti:Mieli tekis kovasti, mutta ei taida 33:n jarrut kestää kun ekan jarrutuksen.. :?
Sama kiinnostaisi muakin. Varsinaiset 25-vuotispippalot menevät multa ohi mutta kai sentään radalle pääsee ilman ennakkoilmoittautumista? Tietääkö Rolle?pee kirjoitti:Liekö siis kukaan kysynyt pääseekö radalle ilman ennakkoilmoittautumista?
Juuei tarvii niille erikseen ilmoittautua. Tiedottaminen taas korkealla tasolla ollut.. Tuo infokirjehän tuli sen jälkeen kun ilmoittautumisaika oli jo mennyt umpeenScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Sama kiinnostaisi muakin. Varsinaiset 25-vuotispippalot menevät multa ohi mutta kai sentään radalle pääsee ilman ennakkoilmoittautumista? Tietääkö Rolle?
Jos haluaa radalle eikä ole CARF:in jäsen on hinta ollut tupla, eli 20e per ratapäivä. Tuskin tarvii nytkään maksaa kymppiä enempää jäsenenä jos vain yhden päivän tulee huristelemaan mutta en mene varmaksi sanomaan.Wille kirjoitti:Mitäs toi lysti muuten maksaa ja pitääkö olla CARFin jäsen jotta pääsee kanttailemaan?
Käyt suolenkillä kalassa?Sunnuntaiksi tulen mökiltä venetraileri perässä paikalle. Saisikohan sen kanssa vetää muutaman kierroksen
Hyvä ideaRolle kirjoitti:Käyt suolenkillä kalassa?
Alunperin piti kyydittää satunnaisia onnekkaita, olisi maksanut miljoonia. Paljonkohan "firman" rahoja tuolle nyt työnnetään siitä että ajaa yhden kierroksenAbarth kirjoitti:Alfachallange -ajaja Mikko Heino esittelee kalustoa 11-12.6 Ahvenistolla. Näytöksenä hän on luvannut ajaa AutoDelta GTA:lla Alfacup pohjat...
Abarth kirjoitti:Alfachallange -ajaja Mikko Heino esittelee kalustoa 11-12.6 Ahvenistolla. Näytöksenä hän on luvannut ajaa AutoDelta GTA:lla Alfacup pohjat...![]()
Mitäs aikoja veikkaatte?
Mulla ei ole MITÄÄN hajua edes sport 2000 -autojen kierrosajoista Apparalla saatika sitten jonkun AutoDelta Gta:n. Villi arvaukseni on tommonen 1.27
Vähän arvostelukyvyn puutetta kerholta, jos tuosta hirveästi maksetaan IMHO. Eihän näytöskierroksesta edes näe muuta varikkoalueelta näkyvän osuuden. Luulisi, että mies voisi tulla omaa innostustaan mukaan tai ei ollenkaan.Rolle kirjoitti: Paljonkohan "firman" rahoja tuolle nyt työnnetään siitä että ajaa yhden kierroksen
Olen kyllä pitkälti samaa mieltä tässä asiassa, jos kerho on tosiaan joutunut maksamaan tälle kaverille suhteellisen korkeita summia.. Toisaalta, jos kyseessä olisi kovin korkeat summat, niin enpä usko, että tällaista olisi hankittu. Toisaalta, kun synttäreitä vietetään, niin jotain on tietty oltavatv kirjoitti:
Vähän arvostelukyvyn puutetta kerholta, jos tuosta hirveästi maksetaan IMHO. Eihän näytöskierroksesta edes näe muuta varikkoalueelta näkyvän osuuden. Luulisi, että mies voisi tulla omaa innostustaan mukaan tai ei ollenkaan.
Joo niin tuli, tai ainakin ihan viime hetkillä. Sähköpostia aiheesta oli kyllä tullut jo aikaisemmin, mutta enhän mä taas saanut aikaiseksi ilmoittautua ajoissaRolle kirjoitti:Juuei tarvii niille erikseen ilmoittautua. Tiedottaminen taas korkealla tasolla ollut.. Tuo infokirjehän tuli sen jälkeen kun ilmoittautumisaika oli jo mennyt umpeen![]()
No hei, se sun 33 maksoi varmaan saman verran kuin tuo mun vaihdelaatikkoni joka on nyt vaarassa porsiaRolle kirjoitti:Ja sitten loppuu se selittely, on tässä tullut ajettua kahdella eri autolla radalla jotka molemmat oli missälie kunnossa mutta hyvin ne kestää ja sen mukaan ajaa. Ei muuta kuin baaanalle
Nojoo, Q4:sen hinnalla olisi jo sitten saanut vähän enemmän siihen sun kärryynScuderia Rasvanäppi kirjoitti:No hei, se sun 33 maksoi varmaan saman verran kuin tuo mun vaihdelaatikkoni joka on nyt vaarassa porsia
Follow the leader... Tai siis follow the fastest carRoach kirjoitti:Sopii mainiosti. Toivottavasti joku löytää tällä kertaa ensimmäisellä yrityksellä perillepuuha kirjoitti:Jos herroille Roach ja Niki sopii, niin ajellaan taas peräkkäin pelipaikalle.
Sopii vallan mainiosti! Itsekin käväisi tuo Liedon Shell mielessä postauksen jälkeen..puuha kirjoitti:Roach, Niki: Miten olis Liedon Shell klo 09 ?
Siitä pääsee sitten suoraan eteenpäin kohti H:li.
Itse kun vaihdoin tuota "nukkuma" paikkaa niin mitä sitä turhaa orikedolle ajelemaan...
Pojat ilmoittelee sopiiko?!?!
Turhankin.. Kyllä siellä tulee äitiä ikävä kun painaa käyttöautolla niiden kaiteiden välissä ja miettii jatkuvasti, millaista jälkeä autoon kaiteista tulisi... Eikö 70 luvulla ole ajateltu ulosajoalueita laisinkaan? (serkku osti juuri 33:n, pitäisköhän lainata, kun sillä niitä autoja riittää)Savo kirjoitti:Iisisti Ahvenistolle, varovasti Ahvenistolla. Ne kaiteet, ne kaiteet on niiiin lähellä.Jappe kirjoitti:Iisisti Ahvenistolle, kovaa Ahvenistolla
Niinhän ne väittää, mutta mitä väliä sillä on onko 20mm vai 20m kaiteisiin jos sinne ei meinaa ajaa? Ja mitkä kaiteet siinä niin pelottaa? Eihän siinä ole kuin pääsuoran päässä jos unohtaa jarruttaa kokonaan tai sitten varikkosuoran jälkeisen nyppylän jälkeen jos unohtaa rattia kääntää.Savo kirjoitti:Ne kaiteet, ne kaiteet on niiiin lähellä.
Ääähää.. jätkä ajaa vaan niin hiljaa ettei pelit vaan lähe käsistäRolle kirjoitti:
Niinhän ne väittää, mutta mitä väliä sillä on onko 20mm vai 20m kaiteisiin jos sinne ei meinaa ajaa? Ja mitkä kaiteet siinä niin pelottaa? Eihän siinä ole kuin pääsuoran päässä jos unohtaa jarruttaa kokonaan tai sitten varikkosuoran jälkeisen nyppylän jälkeen jos unohtaa rattia kääntää.
Legendaa koko homma sanon minä.
Nimenomaan, jos arviontikykyä ei löydy sen vertaa ettei osaa olla osumatta kaiteisiin niin miten sitten uskaltaa ajaa yleisen liikenteen seassaAbarth kirjoitti:Ääähää.. jätkä ajaa vaan niin hiljaa ettei pelit vaan lähe käsistä