Alfa Romeo ajotapahtuma Ahvenistolla perjantaina 10.9.2004.
Valvoja: Moderators
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Alfa Romeo ajotapahtuma Ahvenistolla perjantaina 10.9.2004.
Tuli Deltasta tänään kutsu tuollaiseen tapahtumaan.
Mielenkiintoista ohjelmaa..
Kokoontuminen Ahvenistolla: Aamukahvi ja ohjelman läpikäynti.
Rasti 1: Markku Alen kyydittää halukkaita. Radalla ajettavana Fiat ja Alfa Romeo -mallistot.
Rasti 2: Yllätysrasti.
Lounas.
Rasti 3: Pujottelukisa.
Rasti 4: Maantieajoa sekä mallistomme esittely (mukana myös uutudet Kia, Fiat Panda ja Fiat Idea).
Palkintojen jako.
Päivällinen.
Tilaisuus päättyy.
Saiko joku muu yhtä tärkeä henkilö tällaisen kutsun?
Mielenkiintoista ohjelmaa..
Kokoontuminen Ahvenistolla: Aamukahvi ja ohjelman läpikäynti.
Rasti 1: Markku Alen kyydittää halukkaita. Radalla ajettavana Fiat ja Alfa Romeo -mallistot.
Rasti 2: Yllätysrasti.
Lounas.
Rasti 3: Pujottelukisa.
Rasti 4: Maantieajoa sekä mallistomme esittely (mukana myös uutudet Kia, Fiat Panda ja Fiat Idea).
Palkintojen jako.
Päivällinen.
Tilaisuus päättyy.
Saiko joku muu yhtä tärkeä henkilö tällaisen kutsun?
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Kyllä ainakin itse pääsin Delta -klubiin heti ensimmäisen uuden Alfan ostettuani.tv kirjoitti:Eikös tuohon "Delta-klubiin" päässyt kun on ostanut KAKSI autoa Deltasta. Pitää olla siis tosi VIP.
Toinen päivä lokakuuta lähdetään Delta -klubin laivaristeilylle Silja Europalle.. Älyttömän halpa ja hintaan sisältyy kuljetukset, ikkunalliset hytit, ja kaikki ruokailut. Ei mikään turha klubi.
Tuossa ajotapahtuma kutsussa luki, että paikkoja on rajoitetusti, eli ei ne kai voi lähettää kutsua kaikille Suomen muutamalle tuhannelle Alfan omistajalle.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Olen itse myös jäsen, mutta ainut tapahtuma mihin on kutsu tullut oli 2003 kesäteatteri. Siellä taisi olla teatterin lisäksi kahvitarjoilu.Cuore Sportivo kirjoitti: Toinen päivä lokakuuta lähdetään Delta -klubin laivaristeilylle Silja Europalle.. Älyttömän halpa ja hintaan sisältyy kuljetukset, ikkunalliset hytit, ja kaikki ruokailut. Ei mikään turha klubi.
Ei ihme että osat maksaa paljon ja vaihtoautojen hyvitys on perseestä.Cuore Sportivo kirjoitti: Toinen päivä lokakuuta lähdetään Delta -klubin laivaristeilylle Silja Europalle.. Älyttömän halpa ja hintaan sisältyy kuljetukset, ikkunalliset hytit, ja kaikki ruokailut. Ei mikään turha klubi.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
Scuore on päässyt selvästi GTA-asiakkuustasolleCuore Sportivo kirjoitti: Toinen päivä lokakuuta lähdetään Delta -klubin laivaristeilylle Silja Europalle.. Älyttömän halpa ja hintaan sisältyy kuljetukset, ikkunalliset hytit, ja kaikki ruokailut. Ei mikään turha klubi.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
No joo. Alkaa Delta vaikuttamaan todella asialliselta laitokselta, nyt kun on joutunut tutustumaan muihin autoliikkeisiin. Saatanan kieroa toimintaa, järjetöntä kusetusta ja käärmeilyä. Vaikka Deltassa saa maksaa, niin ainakaan tällaista ei siellä esiinny. Ja ei noissa muissakaan liikkeissä asiointi edullista ole..90 kirjoitti:no sentään jotain positiivista sanomista Deltasta...
Hermot on itsellä mennyt huollon puolella, vikoja ei aina onnistuta paikantamaan ja sitten yritetään vaihtaa kaikki mahdolliset osat. Tämän takia on noussut vitutus koko kioskia kohtaan, mutta kun alkaa hyviä puolia miettimään, niin niitä on huomattavasti enemmän.. Esim.
asiakaspalvelu on aina ollut erinomaista, vaihtohyvitykset ja muutkin tarjoukset on aina ylittänyt odotukset, aikoinaan oli tarvetta usein pakettiautolle, niin Deltasta annettiin ilmaiseksi esittely Iveco niin pitkäksi aikaa kun tarvis oli. Viime viikkoinakin olen Ducatoa lainaillut pariin kertaan.
Isäukkokin lainaili Esittelyautoa (Mazda 6) harva se päivä kun odotteli 156 SW:n.
Positiivista on mielestäni myöskin se, että aina tasaisin väliajoin soitetaan, kysellään kuulumisia (miten Romeo on pelannut jne.) ja rupatellaan muutenkin niitä näitä. Parisen viikkoa sitten myyntipäällikkö oli soittanut isukille ja pyytänyt golfaamaan.. Myös vapaalippuja tarjosi kentälle.
Missä muussa liikkeessä on näin hyvää toimintaa? Ei yhtään missään. Esittelin eilen töissä ajotapahtumakutsua työkavereille (BMW ja Toyotamies). Kaverit pyöritteli päätään, että ei heille tarjota ikinä mitään..
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
Samaa mieltä Scuoren kanssa. Olen ollut kanssa tyytyväinen palveluun tähän asti.
Itse alunperin katselin uutta 147 alfaa ja siinä olisi toimitus mennyt pitkälle kesään. Myyjä olisi antanut siihen asti laina auton käyttöön.
Sitten tuosta 156:sesta on lentänyt takaa vetolenkin muovikansi jonnekin niin se meni samantien takuuseen ilman sen kummempia mutinoita. Tosin ensimmäinen osa joka tuohon suomesta löytyi ja maalattiin oli väärän mallinen (varmaan pre-faceliftin palikka), nyt odotellaan uutta kanttta italiasta. Pitkä odottelu aika johtunee varmasti enemmän italialaisten työtavoista kuin deltasta.
Lisäksi aina kun Turun alfa myyjä Jorma on sattunut konttorilla näkemään niin on tullut morjestamaan ja kyselemään tyytyväisyyttä yms.
Vaikka tuolla hintavaa onkin niin ainakin itselleni on ainakin toistaiseksi ollut ihan mukava asioida putiikissa.
Itse alunperin katselin uutta 147 alfaa ja siinä olisi toimitus mennyt pitkälle kesään. Myyjä olisi antanut siihen asti laina auton käyttöön.
Sitten tuosta 156:sesta on lentänyt takaa vetolenkin muovikansi jonnekin niin se meni samantien takuuseen ilman sen kummempia mutinoita. Tosin ensimmäinen osa joka tuohon suomesta löytyi ja maalattiin oli väärän mallinen (varmaan pre-faceliftin palikka), nyt odotellaan uutta kanttta italiasta. Pitkä odottelu aika johtunee varmasti enemmän italialaisten työtavoista kuin deltasta.
Lisäksi aina kun Turun alfa myyjä Jorma on sattunut konttorilla näkemään niin on tullut morjestamaan ja kyselemään tyytyväisyyttä yms.
Vaikka tuolla hintavaa onkin niin ainakin itselleni on ainakin toistaiseksi ollut ihan mukava asioida putiikissa.
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Tulihan se kutsu kuitenkin, oli vain kiertänyt vanhan osoitteen kautta. Tämä todistaakin sen että otanta on eri rekistereistä, gallup tuli suoraan uuteen osoitteeseen, kutsu tuli vanhan kautta.sataviiskuus kirjoitti: Se Gallup ainakin tuli ARK:n rekisteristä poimitulle nimelle.
Mutta kuten sanottua, en pääse muiden tapahtumien takia
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11268
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Kävin Deltassa koeajamassa uuden Pandan ja myyjä muisti, että ajelen Alfalla. Kysyi sitten, että olenko saanut kutsua radalle. Poistuin liikkeestä kutsukortti Pandan esitteen välissä. Paikalle siis tullaan. Ihan jo pelkästään maailman cooleimman rallikuskin vuoksi.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11268
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Ja mies asuu kivenheiton päässä.V.Jano kirjoitti:..tuskinpa jaksan paikalle tulla.
Pelkästään Alenin Markku on jo hyvä syy raahautua paikalle. Jäänyt mieleen kun kakarana katsoi rallikoosteita, joissa Markku höpisi.. Legendaarista juttua.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4143
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11268
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Joojoo, Markku on oma suosikki kaikkien aikojen rallikuskeista. Mutta eikös se ajeluta siellä jo aamupäivällä? Tuskin jää iltaan asti hengailemaan.Cuore Sportivo kirjoitti:Pelkästään Alenin Markku on jo hyvä syy raahautua paikalle. Jäänyt mieleen kun kakarana katsoi rallikoosteita, joissa Markku höpisi..
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
markku ei ollu päässyt paikalle, mutta kallion veljekset tarjos kyllä ihan kiitettävät kyydit 156 2.5v6 ja rata 147:lla..
Ihan mukava tapahtuma kaikinpuolin, ainakin turkuTV:ssä tulee joku juttu tosta ensi sunnuntaina Jorman mukaan.
Miinuksena radalla ajettavien autojen listalta ei löytynyt GTA:ta eikä 2.5v6:sta (siihen pääsi vain kyytiin). GT:kin loisti poissaolollaan, odotin että olisi ollut edes maantie koeajettavana. piti sitten tyytyä leikkimään sele 147 ja 156:lla..
Ihan mukava tapahtuma kaikinpuolin, ainakin turkuTV:ssä tulee joku juttu tosta ensi sunnuntaina Jorman mukaan.
Miinuksena radalla ajettavien autojen listalta ei löytynyt GTA:ta eikä 2.5v6:sta (siihen pääsi vain kyytiin). GT:kin loisti poissaolollaan, odotin että olisi ollut edes maantie koeajettavana. piti sitten tyytyä leikkimään sele 147 ja 156:lla..
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11268
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
No minun mielestäni tapahtuma oli todella hieno.
Alen olisi kyllä saanut tulla paikalle, mutta kyllä nuo Kalliotkin hienot kyydit antoi. Itse olin Vesan kyydissä, kun mies ajeli 156 V6:lla. Oli aikamoista menoa.
Aikoja ei radalla otettu, mutta joku oli kellottanut nuoremmalle Kalliolle n. 1.38?. Auto oli lähes vakio 147 2,0TS.. Alusta oli kylläkin ihan kohdallaan. Ja eihän ne ihan riskillä ajanutkaan, kun kuskaili porukkaa.
Alen olisi kyllä saanut tulla paikalle, mutta kyllä nuo Kalliotkin hienot kyydit antoi. Itse olin Vesan kyydissä, kun mies ajeli 156 V6:lla. Oli aikamoista menoa.
Aikoja ei radalla otettu, mutta joku oli kellottanut nuoremmalle Kalliolle n. 1.38?. Auto oli lähes vakio 147 2,0TS.. Alusta oli kylläkin ihan kohdallaan. Ja eihän ne ihan riskillä ajanutkaan, kun kuskaili porukkaa.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
Juu, kyydit oli loistavat.
siinä rata-147:sta oli kanssa kevennetty, vaidettu pakoputki ja tod näk ilmanotto ja lastu?. Kaaret ja kolmipistevyö oli siinä vauhdissa ihan mukavasti turvallisuuden tunnetta lisäävä varuste Alla oli katurenkaat mikä varmaan oli suurin hidaste tossa, pienessä kylkimyyryssä mentiin koko ajan.
Ei se toinen kallio vakio v6:lla pysynyt kuin just ja just suorilla sen 147:n perässä. Kehus kyllä V6:sen vääntöä, voi kait nelosella ajaa koko radan läpi
Ja kuten scuore totesi eivät kaverit ajelleet riskirajoilla kun oli noita kyyditettäviä ja tavallisia kaduntallaajia radalla samaan aikaan.
Mitähän aikoja noi olis paukuttaneet jos olisivat olleet yksin radalla esim viritetyssä 75:ssa tai 155:ssa?
siinä rata-147:sta oli kanssa kevennetty, vaidettu pakoputki ja tod näk ilmanotto ja lastu?. Kaaret ja kolmipistevyö oli siinä vauhdissa ihan mukavasti turvallisuuden tunnetta lisäävä varuste Alla oli katurenkaat mikä varmaan oli suurin hidaste tossa, pienessä kylkimyyryssä mentiin koko ajan.
Ei se toinen kallio vakio v6:lla pysynyt kuin just ja just suorilla sen 147:n perässä. Kehus kyllä V6:sen vääntöä, voi kait nelosella ajaa koko radan läpi
Ja kuten scuore totesi eivät kaverit ajelleet riskirajoilla kun oli noita kyyditettäviä ja tavallisia kaduntallaajia radalla samaan aikaan.
Mitähän aikoja noi olis paukuttaneet jos olisivat olleet yksin radalla esim viritetyssä 75:ssa tai 155:ssa?
- KJS
- Viestit: 4704
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
- Paikkakunta: Nokia
rata 147
Se Deltalla oleva 2 paikkanen rata 147 on Team F40:sen rakentama ja auto on tehty lähestulkoon vastaavilla osilla kuin Esa Scroderuksen 147, eli kyseessä ei ole mikään pakoputkiviritteinen vaan täysiverinen kilpa-auto, eli ei ihme jos vakio v6 tuppaa jäämään. Mainittakoon että Esan autosta on parhaimmillaan mitattu 238,5 hv ja 246 Nm ja painoa varmaan 300 kg vähemmän kuin vakio 156:sessa.