Idioottinaapurit

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Rauta
Viestit: 432
Liittynyt: 27 Touko 2011, 19:45
Car(s): Hyundai Kona Electric ja Peugeot e2008 (exiä: MiTo QV, Giulia, MiTo, Giulietta, 159 ja 156)
Paikkakunta: Lohja

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Rauta »

Se on muuten jännä että toisilla niitä vittumaisia naapureita osuu kohdalle jokaisen asunnon yhteydessä. Itsellä ei ole tullut vastaan yhtäkään ongelmatapausta. Yleensä kuitenkin asiat ovat puhumalla selvitettävissä ja pienillä kompromisseilla sekä toinen toisensa huomioon ottamalla päästään aika pitkälle.

Avatar
Pasi
Viestit: 6786
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Pasi »

nyt on 4 asunto menossa.

1. asunnossa pienkerrostalossa helsingissä seinänaapurit tappeli välillä niin että taulut tippu seiniltä ja alakerran teini järjesti lähes poikkeuksetta kotibileitä kun vanhemmat ei kotona. Tosin bileet loppu ku soitin poliisit käymään siellä eräänä yönä klo. 3.

2. asunnossa kerrostalossa helsingissä yläkerran virolainen naapuri järjesti äänekkäitä kokoontumisia keskellä yötä ja terrorisoi meidän 156 useempaan kertaan kännissä kurvaillessaan.

3. asunnossa kerrostalossa hyvinkäällä ei ollut mitään ongelmia naapureiden kanssa. Ei siis mitään.

4. Nykyinen on omakotitalo loviisassa ja kaikki 4 naapuria ovat kaikki erittäin mukavia.

Minun kokemuksella naapurit on perseestä ainoostaan helsingissä :D
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Itsellä ei ole koskaan ollut suurempia ongelmia naapureiden kanssa. Kaverin nykyiset naapurit taas (riitelevät sentään vain keskenään) olivat kesällä ottaneet matsia pihamaalla toisen kurkattua aidan yli tai jotain vastaavaa. Taustalla on sentään sitkeää vihanpitoa vuosien varrelta. Nyt joulun alla kesäisestä tappelusta julkaistiin jokaiselle taloyhtiön asukkaalle useamman sivun selostus kuvineen päivineen uhrin osalta värikkäin sanan kääntein. Mun oli helppo naureskella vierestä asialle ja päivitellä, mutta eipä tuollaista touhua haluaisi omaan naapuriin. :roll:

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

8 asunto nyt menossa ; ja ensimmäinen jossa koopää naapuri :

Naapuri teki meidän talon kaivuuhommat, ei siinä mitään, kun Rakentaja suositteli häntä ( olivatkin kaveruksia )

Tosin koko saari ( niin asun saaressa 8) tosin tänne tulee ihan kunnon tie :lol: ) varoitteli, että hänen kanssaan ei tule kukaan toimeen.

Helpoimmalla kuulemma pääsee, kun ei noteeraa miestä ollenkaan. :shock:

Kaivuuhommat venyi, luonnollisesti. Mitään ihmeitä ei kaivuussa ollut, saatikka tapahtunut mitään outoa, hänellä vaan kesti kauan.

Kaivuuhommien lisäksi naapuri tuli notkumaan tontille - ja joskus oli tarttuvinaan lapioon, tai muuta vastaavaa .

Tuli laskun aika :

Tottakai lasku oli väärin, summat mitä sattuu ja yritti laskuttaa noista notkumisista tontilla ( ainoastaan kaivuut sovittu )

Laitettiin lasku takaisin, arvatkaapa mitä luki hänen korjatussa laskussaan ??

HUOMAUTUSLASKU !!

Ja kaiken lisäksi ei ollut oikein sekään !

--> korjaukseen takaisin . Ja kun häneltä tämä lasku tuli takaisin ...

TATTADAA 2 HUOMAUTUS !!!!

Ja kuten arvata saattaa laskussa edelleen sanomista ( tupla alveja koitettu veloittaa, määrät vääriä, tunnit miten sattuu jne )

Enää ei tältä kaverilta tullut laskua, seuraava yhteydenotto tuli LINDORFFilta :mrgreen:

Pikainen keskustelu ja dokumenttien laitto lindorffille - ja kaveri joutui nielemään tappionsa asiassa ja ottamaan laskunsa pois sieltä.

Maksettiin hänelle summa mikä kuuluukin, mutta lopputulos :

- Lumitöissä hän on tullut mulle meuhkaamaan, jotta : Laita lumet oman pihan puolelle, raja kulkee tässä ( molemmat siis laitetaan talojemme yhteiseen väliin, joka on vielä laskeva rinne ) puolet tosta kasasta on hänen puolellaan, ne pitää siirtää .. ( just, ihan heti aivan varmasti... :lol: )
- Ei morjesta ( en minäkään enää häntä )
- Kerran olin puhelimessa ja tuijottelin tyhjyyteen ulos; havahduin, kun naapuri oli jäänyt tuijottamaan minua, kun ilmeisesti luuli minun katsovan häntä.

Kaverilla on kotkassa yrityskin. ilmeisesti hänen ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa, kerran yritys on vielä pystyssä :shock:

Tämä siis hyvin lyhennetty kulku tapahtumista; pihahommat teki toinen kaivuri mies päivässä :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja jkk »

Meillä oli edellisessä paikassa naapurina yläkerrassa 39 v entinen alkoholisti, nykyinen nuori eläkeläinen + uskovainen.

Tuo kaveri tunkeutu meijän kämppään muutonyhteydessä, ainakun siihen törmäs, kyseli palkkoja, siviilisäätyä, miten kämppä hommattiin, kansalaisuuksia. Tuputti myös kaikennäköstä jumalapaskaa, kyseli ollaanko uskossa, missä uskossa blaablaa.

Yhtenä päivänä mentiin muijan kanssa autolle kun tää kaveri tuli vastaan, kyseli jälleen ollaanko uskossa. Vitutti jo valmiiks niin vastasin kiusalla että ei, ollaan saatananpalvojia. Tää kaveri järkytty ja poistu. Naureskeltiin sitte muijan kaa autossa, evlutteihan me oikeesti, mut vittuako se kellekkään kuuluu. Tultiin sit muutaman tunnin päästä himaan ja postiluukussa roikku joku helvetin tervetuloa jumalan kerhoon lappu :mrgreen: No sit seuraavana päivänä tää kaveri tuli vastaan ja kyseli jälleen uskoa, vastaus taas vittuillen, saatanpalvojia :mrgreen:

Noh, tää kaveri oli erittäin kiinnostunut mun alfasta, paljo maksaa, miten mulla varaa pitää tuota, oonko rikas, millaset musavehkeet autossa, ym ym. Vastasin vaan että jotain maksaa, orkkis musavehkeet, ei kiinnostanut tulla joku pv autolle ja kamat kadoksis.

Tarina jatkuu, tän naapurin vessa oli sijoitettu meijän makkarin yläpuolelle, noh, jostain syystä aina kun meillä sammu tv, niin alko jumalaton lorotus, joskus pökäleiden putoaminen, pattereiden kolistelu. Keväällä tuo kaveri pesiparvekettaan niin kaikki paskavesi tuli meijän partsille. Tästä kyllä suutuin kun istuttiin röökillä samaan aikaan partsille ja rupee jotain likavettä tulee niskaan. Kävin sit sanomassa et ykski häiriö vielä niin keksin jotain tosi hauskaa.

loppu kaikki häirinnät, ja aika pian sen jälkeen löydettiin tää nykynen kämppä :)

yks kaveri oli ratkassut välit ongelmallisen naapurin kanssa aika hauskasti, frendin naapuri oli todellinen häirikkö kaikin puolin. yks pv frendi venas et sen naapuri lähti asioille ja kun se lähti, kävi frendi tunkemassa sen naapurin kämpän oven lukkopesän täyteen kemiallista metallia :mrgreen: :mrgreen: oli kuulemma huoltomiestä huvittanut :D

Avatar
Jonzan
Viestit: 624
Liittynyt: 14 Syys 2012, 13:03
Car(s): .
-84 GTV6 3.0 24v
-89 164 2.0TS
-99 166 3.0 24v
-02 147 1.6TS
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Kerran olen kerrostalossa asunut ja sillon sattu alakerran naapurissa asumaan paikallisen pizzerian karvaranteita. Joka viikonloppu sieltä kuulu vaimon ja lapsen hakkaamis ääniä. Ei ole kivaa kuunneltavaa keskellä yötä kun pikkulapsi itkee ja karjuu "äiti auta". Ei äiti varmaan auta kun makaa silmät mustana lattialla. Poliiseja ei tuntunut asia kiinnostavan sillon. Muutin pois.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Täällä ollaan rivariyhtiössä, jossa on kuusi asuntoa. Ei ole pienintäkään pahaa sanottavaa kenestäkään naapurista, kaikki erittäin mukavia ihmisiä ja hommat luistaa.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

^Eli sie oot se taloyhtiön kusipää. Miulle on joskus joku fiksu sanonut et rivari kämppä on ihan kiva mutta aina siellä on se yks kyttääjä/valittaja/kusipää jonka kanssa ei tule toimeen. :mrgreen:

Edellisessä kerrostalossa (siinä samassa missä murhattiin kuukausi sitten se neuvolan hoitaja) oli tupakointi rasisti joka välillä roikku omalta parvekeeltaan puoliksi ulkona ja meuhkasi kun poltin tupakkaa. Oli kaikkien virkamiesten kautta hakenut mahdollisuutta saada taloyhtiö savuttomaksi, eipä onnistanut. Huutelin vaan takaisin äijälle että onko jotain asiaa kun noin kiinnostaa mutta koskaan sen puheesta ei saanut selvää.

Muuten ollut melko rauhallista kerrostaloissa missä olen asunut.
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
WWWVespa
Viestit: 1742
Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
Car(s): 159 SW
ex 147 1.6
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja WWWVespa »

Mulla oli 80-luvulla seinänaapuri, joka tuuppasi kaikki ikkunalasit pihalle. Lisäksi homma tapahtui kolmesti ja aina aamuyöllä. Helinät olivat komeat, kun asuimme kolmannessa kerroksessa. Kundi oli jatkuvasti poliisin kanssa tekemisissä ja hänet toki häädettiin lopulta. Tämä naapurirapun poju on laittanut myöhemmissä elämänvaiheissaan ihmisiä kylmiksi - ja kas kummaa, yhden kerrallaan kolmesti.

Tämän jälkeen naapurit ovatkin olleet varsin mukavia. Ainakin tuohon hemmoon verrattuina.
Auto alkaa A-kirjaimella ja loppuu O:hon.

Avatar
h_lauri
Viestit: 6685
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Mun asumisuran kuspäisin naapuri paskatti hurttaansa meidän keittiön ikkunan alle. Kun paheksuin sitä, sanoi vain, että "sehän maatuukin niin nopeasti". Viskoin sitten kasat sen ikkunan alle. :-D

Oppi kai jotain, koskapa kasojen ilmestyminen loppui.

Avatar
Guenevere
Viestit: 670
Liittynyt: 28 Maalis 2012, 23:06
Car(s): MiTo 2009
Exät:
166 2.0 V6 Turbo 2000
155 2.0 8V 1995 ja
147 2.0 T.S 2007
Paikkakunta: Tervakoski

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Guenevere »

Mulla on ollut ihan mukavia naapureita. Yksi naapuri tosin otti nokkiinsa, kun laitoin tuuletusikkunan tai pihan oven kiinni, kun hän meni tupakalle omalle pihalleen, lähelle meidän ikkunaa/ovea.
:shock: Siis hän pahoitti mielensä, kun halusin estää tupakansavun tulon meille sisään... Mielestäni hänellä oli ihan oikeus käydä ulkona savuilla, mutta myös mulla oikeus silloin laittaa tuuletusikkuna tai ovi kiinni.
Never regret anything that made you smile.

Avatar
h_lauri
Viestit: 6685
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Guenevere kirjoitti:Mulla on ollut ihan mukavia naapureita. Yksi naapuri tosin otti nokkiinsa, kun laitoin tuuletusikkunan tai pihan oven kiinni, kun hän meni tupakalle omalle pihalleen, lähelle meidän ikkunaa/ovea.
:shock: Siis hän pahoitti mielensä, kun halusin estää tupakansavun tulon meille sisään... Mielestäni hänellä oli ihan oikeus käydä ulkona savuilla, mutta myös mulla oikeus silloin laittaa tuuletusikkuna tai ovi kiinni.
Täälläki paukkuu ikkunat ku päästän toiset savut piipusta, mut ei se mua haittaa. Lisää kessua pesään. Olenk mä se idioottinaapuri.

Avatar
Guenevere
Viestit: 670
Liittynyt: 28 Maalis 2012, 23:06
Car(s): MiTo 2009
Exät:
166 2.0 V6 Turbo 2000
155 2.0 8V 1995 ja
147 2.0 T.S 2007
Paikkakunta: Tervakoski

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Guenevere »

h_lauri kirjoitti:
Guenevere kirjoitti:Mulla on ollut ihan mukavia naapureita. Yksi naapuri tosin otti nokkiinsa, kun laitoin tuuletusikkunan tai pihan oven kiinni, kun hän meni tupakalle omalle pihalleen, lähelle meidän ikkunaa/ovea.
:shock: Siis hän pahoitti mielensä, kun halusin estää tupakansavun tulon meille sisään... Mielestäni hänellä oli ihan oikeus käydä ulkona savuilla, mutta myös mulla oikeus silloin laittaa tuuletusikkuna tai ovi kiinni.
Täälläki paukkuu ikkunat ku päästän toiset savut piipusta, mut ei se mua haittaa. Lisää kessua pesään. Olenk mä se idioottinaapuri.
:-D Et. Tuskin menet valittamaan niille, että kun tulee niin paha mieli kun ikkuna paukahtaa kiinni...Pakko oli paukauttaa, kun ikkuna oli sen verran tiukka, että piti voimalla pistää kiinni.
Never regret anything that made you smile.

Avatar
VMTD
Viestit: 3339
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Onneksi meidän taloyhtiössä ei ole kuin yksi joka kärsää ja sekin onneksi usein sisäpihalla, niin ei hajut niin tule nenään.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja jknracing »

savijo-r kirjoitti:
PK kirjoitti::-D ... mitä ihmettä. Mää kyllä käytän arki-illat ja viikonloppuaamut emännän hyvänäpitämiseen, että kun tää naapurin runkku on AINA koneidensa kimpussa niin emmää jaksa uskoa että sielä akka saa kovin paljoa huomiota... ei ne vaikuta yhtään romanttisilta ihmisiltä, ei ne edes naura yhdessä... en oo kohta kahden vuoden aikana yhdesssä nauramista heiltä kuullut, ainoastaan pennuille tai rakille huutamista...

Asuks sää mun naapurissa?

Mulla ei oo kyllä lapsia.... :crazyeyes:
Saattais toi olla meidänkin naapurissa, mutta kun niistäkin kuuluu pärinää mikä tuskin lähtee akasta. Pidä sitä naistas hyvänä illat ja yöt niin ei tarvitse häiriintyä naapureiden aamuharrastuksista. Vedät vaan unta kuulaan. :wink:
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Jevgen
Viestit: 386
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

Ihan kohtuu hyvin on naapureiden kanssa juttuun tultu, mitä nyt peltoaukean toisella puolella asuu joku idiootti Alfakuski. Ärsyttää kun sillä on se Alfa. :wink:

Avatar
lerppu
Viestit: 5950
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Parempaa uutta vuotta 2013 idioottinaapureille ja hyvää uutta vuotta meille ensiluokkaisille naapuruston helmille!

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Eikä sitten pestä pyykkiä yöllä ettei rakettien ampuminen häiriinny. :lol:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 56273.html

Ei v***u, poliiseilla olis varmaan muutakin tekemistä...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Pasi
Viestit: 6786
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Pasi »

^ Ei juma! Hivenen ehkä hymyilyttää :D
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Finest »

Oikotien naamapalmu -mainos on kerrankin oikealla paikalla..

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja PK »

:twisted: ja vittu mulla on tänään se yksi ainoa tilaisuus vuodessa kostaa kaikki tän idioottinaapurien aiheuttama mekkala... emännän kanssa hommattiin kaikkein vittuimaisimmat pillit ja paukut säikyttämään niiden typerää rakkia, toivottavasti saa sydärin ja paskoo suolensa niitten lattialle.... :bad-words: ja puree säikähdyksissään niitä saatanan apinoita (lapsia).

p.s. olenko normaali ?

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Pitikö näissäkin muistaa ensin se vanha viisaus idiootin kanssa keskustelusta?

Eli kannattaa ensin varmistaa, ettei vastapuoli tee samoin...

Hyvää uutta vuotta kaikille! :drinking:
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
Tazio
Viestit: 3395
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Tazio »

PK kirjoitti::twisted: ja vittu mulla on tänään se yksi ainoa tilaisuus vuodessa kostaa kaikki tän idioottinaapurien aiheuttama mekkala... emännän kanssa hommattiin kaikkein vittuimaisimmat pillit ja paukut säikyttämään niiden typerää rakkia, toivottavasti saa sydärin ja paskoo suolensa niitten lattialle.... :bad-words: ja puree säikähdyksissään niitä saatanan apinoita (lapsia).

p.s. olenko normaali ?
Joo, kohtalaisen normaalia on. Pari vuotta sitten muistaakseni Muscular Developmentissa tai Journal of Physical Excercise oli tästä juttua. Eli kun vanhenevan miehen testotasot putoavat alakouluikäisen pikkutytön tasolle käyttäytymisestä tulee tuollaista. Tämä selittää pitkälle grumpy old men syndroomaa. Vaivaa joitain pahemmin kuin toisia.

-Tazio
Viimeksi muokannut Tazio, 31 Joulu 2012, 13:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

^amen. Miksi pistää p*skaa kiertämään, en ymmärrä. Ja tässä tapauksessa, miksi säikytellä viatonta koiraa ja kirjoittaa noin lapsista..?

:shock:

Kannattaisi vielä kerran miettiä, mitä tekee, vielä ehtii. Vai oliko tuo huono vitsi?
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Ollaan rouvan kanssa asusteltu kolmessa eri kerrostalossa, parissa vuokralla + yhdessä omassa, ja tällä hetkellä omakotitalossa.

Koskaan ei ole naapureiden kanssa ollut mitään suurempaa kahnausta. Lähinnä yritetty asua itse mahdollisimman siivosti ja olla häiritsemättä ketään. Ensimmäisessä kämpässä joku kerran valitti yöllä vessassa ramppaamisesta, toisessa seinänaapuri röökasi viereisellä parvekkeella jopa keskellä yötä ja kesäisin piti pitää räppänät kiinni öisin. Ei oikeastaan mitään sen kummempaa härdelliä noissa vuokrakämpissä.

Ensimmäisessä omistusasunnossa, kerrostalossa siis, oli seinanaapureilla chi hua hua joka sai aina jonkin sortin ahdistuksen ihmisten poistuttua ja parkui tunnin putkeen ja sen jälkeen haukkui kaikki äänet mitä kuului. Se kävi omaan hermoon välillä aika rankasti. Samassa paikassa tuli ensimmäisenä päivänä tekstari kännykkään "autot kuuluvat parkkipaikalle", kun kannoin muuttokuormaa himaan ja auto oli parkkeerattuna sisäpihalle oven eteen ehkä puoleksi tunniksi.. Harmi kun numeroa ei näkynyt, että olisin voinut selvittää asiaa henkilökohtaisesti. Ja oli siinä kerran aika mielenkiintoinen episodi, kun tultiin emännän kanssa kotiin illanvietosta, ja rappukäytävässä juoksi vastaan alaston ja itkuinen nelikymppinen nainen. Jäi siihen portaille kyhjöttämään ja haettiin ensiksi vähän vilttiä hänelle, ettei nakuna tarvitse pomppia ja yritettiin kysellä mistä on kysymys. Sekava tapaus ja koskaan ei vastausta saatu, muutakuin että hänellä ei ole paikkaa minne mennä ja poliisia ei saa soittaa. Laitettiin sitten meidän sohvalle nukkumaan yöksi ja herättiin aamulla kun ovi kävi. Koskaan ei nähty naista enää uudelleen.. :shock:

Nykyisessä omakotitalossa pienen tienpätkän varrella on kaksi naapuria ja tosi asiallisia ihmisiä. Työkaluja lainaillaan ja jutustellaan niitä näitä aina kun törmätään + pikku jeesausta puolin ja toisin. Täytyy olla kyllä tosi tyytyväinen että kävi hyvä tuuri naapureiden kanssa, kun tässä on tarkoitus kuitenkin asustella pitkään. :)

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja jkk »

>>Kaitsu kirjoitti: Nykyisessä omakotitalossa pienen tienpätkän varrella on kaksi naapuria ja tosi asiallisia ihmisiä. Työkaluja lainaillaan ja jutustellaan niitä näitä aina kun törmätään + pikku jeesausta puolin ja toisin. Täytyy olla kyllä tosi tyytyväinen että kävi hyvä tuuri naapureiden kanssa, kun tässä on tarkoitus kuitenkin asustella pitkään. :)
tää on yks niistä asioista mitä oon jääny kaipaamaan omakotitalo asumisesta, 18 v asti asuin omakotitalossa, joka sitten myytiin pois ja muutinkin sit samalla ite pois himasta. tää nykynen on kerrostalo, vuoden vanha rakennus on kyllä loistava, on sen verran hiljasta että välillä sellanen olo et ollaan muijan kaa ainoot tän talon asukkaat :D naapurissa tosin räksyttää joku dogi silloin tällöin, muttei pahemmin häiritse.

PK: aika ronskia tekstiä toivoa että koira puree jonkun lapsia, tai yleensä ottaen toivoa pahaa tehtävän jollekki, varsinkin ilman syytä. Tuli mieleen, mun pikkubroidia 11 v. puri dobermanni aatonaattona käteen, onneksi kerettiin väliin, eikä käynyt pahasti. Toivottavasti kukaan idiootti ei sitä toivonut.

Avatar
HopeinenQ
Viestit: 439
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »

PK kirjoitti:emännän kanssa hommattiin kaikkein vittuimaisimmat pillit ja paukut säikyttämään niiden typerää rakkia, toivottavasti saa sydärin ja paskoo suolensa niitten lattialle.... :bad-words: ja puree säikähdyksissään niitä saatanan apinoita (lapsia).
Ei vittu, hakeudu hoitoon... :shock:
PK kirjoitti:p.s. olenko normaali ?
Et. Katso vastaus yllä.
Siperia opettaa. Chuck Norris opetti Siperiaa.

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Mistä moinen viha kumpuaa? :shock:

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Kukkahattutädit... Jos isännöitsijälle jätetty ilmotus räksyttävästä koirasta ei olisi hiljetannyt sitä mölyapinaa, niin saattaisin itsekkin harkita PK;n *köh köh* esimerkkiä. Onhan multakin mennyt lomilla monta aamua räksytystä kuunnellessa - kyllä yhtenä päivänä vuodessa homma saakin mennä toisin päin

Olihan tuo vähän karkea, joo, mutta ymmärettävä jos koirasta on oikeasti häiriötä jota ei saada kuriin
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Oliko Vittoriolla vielä niitä vuoden viimeisiä bännejä säästössä?
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Saaks kaikki ketkä meinaa ampua raketteja :wink:
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Toner
Viestit: 417
Liittynyt: 25 Syys 2010, 20:26
Car(s): Exät: 159 2.4 SW -06, 147 1.6 -02
Paikkakunta: Loimaa

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Toner »

Itselle ei onneksi ole sen suurempia idiootteja sattunut naapuriksi, mutta ainahan sitä jonkinlaisia hulluja tähän maailmaan mahtuu. Aikaisemmassa omakotitalossa oli muuten kaikki ok, mutta lähitalon rouva piti kylällä meteliä siitä, mitenkä meidän koirat häiritsevät hänen lamppuharjojaan, kun hän kävelyttää niitä talomme ohi(?). Nykyisessä kerrostalokolmiossa on muuten kaikki ok, mutta samassa rapussa asuu taloyhtiön suurin kyylä, jonka verhot heiluvat kellonajasta riippumatta ja kaikki asiat raportoidaan juorukerhossa päivittäin. Muuton aikana samainen rouva ilmoitti, että koirankarvojen siivous alaoven matolta kuuluu sitten koiranomistajalle(?) Onneksi isännöitsijä on sen verran tuttu, että rouvalle saatiin jauhot suuhun saman tien, eikä mitään sanomista ole sen jälkeen tullut.
Pösöx2, Mazdax8, Saab, Seat, BMW, Tojox2, VWx2, Fiatx2, Nissanx2, Mitsu, Skoda, ARx2, Hjuntai, Ford.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Finest »

Cuore Sportivo kirjoitti:Oliko Vittoriolla vielä niitä vuoden viimeisiä bännejä säästössä?
Vittorio Jano kirjoitti: Kuka tunnustaa? Vuoden vikat bännit jaossa!
Veikkaan, että on vielä varastossa :happy:

Avatar
Tazio
Viestit: 3395
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Tazio »

DaViega kirjoitti:Kukkahattutädit... Jos isännöitsijälle jätetty ilmotus räksyttävästä koirasta ei olisi hiljetannyt sitä mölyapinaa, niin saattaisin itsekkin harkita PK;n *köh köh* esimerkkiä.
Naiset ja lapset itkevät näitä verkossa ja suunnittelevat kostoa siinä Kauniiden ja Rohkeiden ja Sarasvuon välissä. Miehet joilla on kivekset menevät ja puhuvat asiat selviksi kasvokkain.

Väistämättä mieleen tulee sekä alkuperäisestä, että tästä puolustuspuheenvuorostasi sanonta "All hat, no cattle!"

-Tazio

Avatar
Vito
Viestit: 754
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05x2,156 SW 2.0 JTS-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Vito »

PK kirjoitti::twisted: ja vittu mulla on tänään se yksi ainoa tilaisuus vuodessa kostaa kaikki tän idioottinaapurien aiheuttama mekkala... emännän kanssa hommattiin kaikkein vittuimaisimmat pillit ja paukut säikyttämään niiden typerää rakkia, toivottavasti saa sydärin ja paskoo suolensa niitten lattialle.... :bad-words: ja puree säikähdyksissään niitä saatanan apinoita (lapsia).

p.s. olenko normaali ?
Tervetuloa mulle naapuriks :mrgreen:
Lupaan pistää joka aamu klo 7 Ducatin ,Triumphin,traktorin,moottorisahan,ruohonleikkurin tai jonkun muun pörisevän härvelin käyntiin ja kaks aina vapaana kulkevaa isoo hurttaakin saattaa tulla morjestamaan,lapset on ikävä kyllä lentäny jo pesästä :silly: :mrgreen:

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Meillä oli tuossa menneinä aikoina yksi huutelijakyttääjä naapurustossa.
Aina huus kaikkea kummallisuuksia, kunnes kävin vähän ravistamassa ja ehdottamassa omanelämän hankkimista voimasanoilla höystettynä. Siihen loppu se turhanpäivänen mekastus.
Seuraavana kesänä istuttiin pihalla jo olusella ja jutusteltiin niitä näitä kissan päitä.

Muuten tuossa rivariyhteisössä on aivan huippunaapureita ja sama täällä maaseudullakin tosin viina hiukan sotkee tuon naapurinukon kuvioita välillä.

Muuten on mahtunu kaiken moista naapuria hulluista loistotyyppeihin.

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja PK »

No sorry heikkohermoisimmat jos tekstini on ns. värikästä. Koirat ja lapset ovat tietenkin viattomia ja syy on tietenkin vanhemmissa. Tänään toinenkin tämän perheen naapuri pohti emäntäni kanssa josko yleisönosastolle laittaisivat tän naapurin touhuista. Sanoin että ei, fiksumpaa ois käydä lähetystön kanssa kertomassa näille vitun idiooteille mistä on kyse.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Tazio kirjoitti: Naiset ja lapset itkevät näitä verkossa ja suunnittelevat kostoa siinä Kauniiden ja Rohkeiden ja Sarasvuon välissä. Miehet joilla on kivekset menevät ja puhuvat asiat selviksi kasvokkain.

Väistämättä mieleen tulee sekä alkuperäisestä, että tästä puolustuspuheenvuorostasi sanonta "All hat, no cattle!"

-Tazio
Ja kun Tazio lukee myös ensimmäisen sivun, huomaa hän että asiasta oli huomautettu ensimmäisenä asiallisesti face to face :wink:

Edit: Sunnuntai yönä kännipäissä rikottu tuulikomeron ikkuna taisi tulla juuri alas... olikohan se 3 tänä vuonna :roll:
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
h_lauri
Viestit: 6685
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

PK kirjoitti:No sorry heikkohermoisimmat jos tekstini on ns. värikästä. Koirat ja lapset ovat tietenkin viattomia ja syy on tietenkin vanhemmissa. Tänään toinenkin tämän perheen naapuri pohti emäntäni kanssa josko yleisönosastolle laittaisivat tän naapurin touhuista. Sanoin että ei, fiksumpaa ois käydä lähetystön kanssa kertomassa näille vitun idiooteille mistä on kyse.
Nii. Meillä oli yks naapur, jonka hurtta ulvoi 8 tuntia päivässä ko isäntä ol poissa. Neljän viikon jälkeen kerrottiin, et kohta menee hermo. Viikkoa myöhemmin koiralla oli uusi koti. Oikein mukava mies oli, ahvenanmaalainen puutarhuri, evp.

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Rasvis kirjoitti:Tietysti joukkoon mahtuu aina niitäkin joiden mielestä "ei oo pakko tehdä jos ei haluu", ja lumitöiden & nurmikonleikkuun organisointi kiertävällä talonmiesvuorolla on silloin vähän haastavaa. Tuo on itselle yksi niistä suurimmista syistä muuttaa omakotitaloon. Voi pitää pihansa kunnossa tai sitten olla pitämättä, mutta ei ainakaan tarvitse ihmetellä sitä ettei muita kiinnosta.
Meillä tehdään rivitaloyhtiössä pihatyöt talkoilla. Nyt on yksi viime kesänä yhtiöön muuttanut sankari ylentänyt itsensä joksikin ylimmäksi pihatöiden järjestelijäksi.

Sankari oli keksinyt että minä en tee lumitöitä, mikä ei pidä paikkaansa. Oli selvittänyt mun puhelinnumeron, ja lähetteli varsin törkeitä viestejä nimettömänä. Muutama viesti vaihdettiin ja sankarin henkilöllisyyskin selvisi myöhemmin. Tuntui myös hetken että idiootti tajusi että oikeasti teen niitä lumitöitä. No, annas olla muutama päivä eteenpäin, tunti sen jälkeen kun olin kolannut koko pihan, tuli taas ihme vittuiluviesti kun en tee lumitöitä. Just.

Nyt kun säät lauhtui ja tuli liukasta, tuli samana päivänä tuolta idiootilta tekstiviesti jossa vittuili etten hiekota pihaa. Vastasin että ihan hänen kiusakseen taidan jättää hiekottamatta ja käskin huolehtia omista asioistaan.

Käsittämätön tyyppi :agrue:

ristojärvelä
Viestit: 558
Liittynyt: 14 Loka 2011, 18:44
Car(s): Alfa Romeo GTV6

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja ristojärvelä »

Kannattaa muistaa, ettei asunto-osakeyhtiöissä osakkailla ole mitään velvollisuutta tehdä talommiestöita, riittää, että noudattaa sääntöjä ja maksaa yhtiövastikkeet. Toki voidaan sopia, että pihatyöt yms. työt tehdään talkoilla, mutta ketään ei voi siihen velvoittaa. Se, etteivät työ aina jakaanu tasan, on vain hyväksyttävä tai ostettava palvelut ulkopuolelta.

Avatar
h_lauri
Viestit: 6685
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

^sama pätee vuokra-asuntoyhtiöissä. Yleinen paheksunta harvoin saa välinpitämättömiä liikkeelle. Siksipä viimeisimmässäkin ostettiin lopulta rojut huoltoyhtiöltä.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Meillä ainakin on kirjattu yhtiöjärjestykseen että pihatyöt hoidetaan talkoilla. Vaan jos kaikki eivät tuota noudata niin minkäs teet, huono on sanktioitakaan jakaa.

En kyllä oikein tajua miten osa porukasta kehtaa nostaa jalat pöydälle joka ainoan kerran kun olisi oma vuoro tehdä lumitöitä tai leikata nurmikkoa. Mekin on asuttu tässä kahdeksan vuotta ja on henkilöitä joiden en kertaakaan, siis kertaakaan, ole nähnyt pistävän tikkua ristiin. On tullut käytyä asiasta mainitsemassakin mutta ei sillä mitään vaikutusta ollut joten olkoon sitten näin. Eipä enää kauaa tarvitse kotiin tullessa harmitella että kortteeri on kuin Ryysyranta.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

ristojärvelä kirjoitti:Kannattaa muistaa, ettei asunto-osakeyhtiöissä osakkailla ole mitään velvollisuutta tehdä talommiestöita, riittää, että noudattaa sääntöjä ja maksaa yhtiövastikkeet. Toki voidaan sopia, että pihatyöt yms. työt tehdään talkoilla, mutta ketään ei voi siihen velvoittaa. Se, etteivät työ aina jakaanu tasan, on vain hyväksyttävä tai ostettava palvelut ulkopuolelta.
Juu, on tiedossa ja yritin tuota sankaria asiasta valistaa. Kuulemma tänne muuttamalla on sitoutunut näihin käytäntöihin. Ja näin mua valistaa ihminen joka on asunut täällä muutaman kuukauden.

No, sama sankari haukkui myös taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan ja isännöitsijän. Tuntuu olevan suuret luulot itsestään.
Viimeksi muokannut Tuomas K, 01 Tammi 2013, 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
WWWVespa
Viestit: 1742
Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
Car(s): 159 SW
ex 147 1.6
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja WWWVespa »

^Ehkä hän haluaa teidän junailevan talonne asiat kahdestaan?
Auto alkaa A-kirjaimella ja loppuu O:hon.

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Tuskin haluaa.

Onneksi en ole koko tyyppiin ikinä törmännyt kasvokkain. Pihatyötkin teen niin ettei kyylä ole näkemässä, kuvitelkoot sitten asiasta mitä haluaa.

ristojärvelä
Viestit: 558
Liittynyt: 14 Loka 2011, 18:44
Car(s): Alfa Romeo GTV6

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja ristojärvelä »

Voiko yhtiöjärjestyksessä olla määräyksiä, jotka ovat ristiriidassa yhtiölakien kanssa?

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Ei ainakaan juridisesti päteviä sellaisia.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tuomas K kirjoitti:Nyt on yksi viime kesänä yhtiöön muuttanut sankari ylentänyt itsensä joksikin ylimmäksi pihatöiden järjestelijäksi.

Sankari oli keksinyt että minä en tee lumitöitä, mikä ei pidä paikkaansa. Oli selvittänyt mun puhelinnumeron, ja lähetteli varsin törkeitä viestejä nimettömänä. Muutama viesti vaihdettiin ja sankarin henkilöllisyyskin selvisi myöhemmin. Tuntui myös hetken että idiootti tajusi että oikeasti teen niitä lumitöitä. No, annas olla muutama päivä eteenpäin, tunti sen jälkeen kun olin kolannut koko pihan, tuli taas ihme vittuiluviesti kun en tee lumitöitä. Just.

Nyt kun säät lauhtui ja tuli liukasta, tuli samana päivänä tuolta idiootilta tekstiviesti jossa vittuili etten hiekota pihaa. Vastasin että ihan hänen kiusakseen taidan jättää hiekottamatta ja käskin huolehtia omista asioistaan.

Käsittämätön tyyppi.
Tollasta pitäis lyödä... :eggface:
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Idioottinaapurit

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

ristojärvelä kirjoitti:Voiko yhtiöjärjestyksessä olla määräyksiä, jotka ovat ristiriidassa yhtiölakien kanssa?
Eipä varmaan voi.

Minusta ollaan kyllä vähän hakoteillä jos tällaisen pienen 12 asunnon yhtiön tekemisiä tai tekemättä jättämisiä pitää alkaa lakikirjan kanssa setvimään. Asioista on ollut aina helppo sopia yhtiökokouksessa tai pihaparlamentissa, ja kyllä niitä voi muuttaa, ei kaiken tarvitse olla niin kuin aina ennenkin. Tahtoo vaan olla niin että se porukka, joka ei pihaakaan hoida, ei myöskään tuo mielipidettään esiin millään foorumilla.

Kukapa sitä huoltoyhtiön ottamista esittäisikään, sehän nostaisi vastiketta, ja joku sitä pihaa on tähänkin asti rapsutellut. Ainakin joskus.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin