 Niin ja eilinen päivä meni siivoillessa. Pakko oli kun ei löytynyt enää työkalun työkalua. Viime viikonloppuna ei löytynyt esimerkisi yksiäkään pihtejä ja nyt niitä näkyy olevan vähän toistakymmentä.
  Niin ja eilinen päivä meni siivoillessa. Pakko oli kun ei löytynyt enää työkalun työkalua. Viime viikonloppuna ei löytynyt esimerkisi yksiäkään pihtejä ja nyt niitä näkyy olevan vähän toistakymmentä. 
Valvoja: Moderators
 Niin ja eilinen päivä meni siivoillessa. Pakko oli kun ei löytynyt enää työkalun työkalua. Viime viikonloppuna ei löytynyt esimerkisi yksiäkään pihtejä ja nyt niitä näkyy olevan vähän toistakymmentä.
  Niin ja eilinen päivä meni siivoillessa. Pakko oli kun ei löytynyt enää työkalun työkalua. Viime viikonloppuna ei löytynyt esimerkisi yksiäkään pihtejä ja nyt niitä näkyy olevan vähän toistakymmentä. 

Sopii kaikkiin. Sitä minä olen sinne aikanaan laitettu.Finest kirjoitti:Myös jäähdytysnestettä pitää lisätä, taidan laittaa MaxLifea, pitäisi sopia lähes kaikkien jäähdytinnesteiden kanssa.

Avainsana kuvan perusteella näyttäs kylläkin olevan "jarruttaminen" ennen kuin kippaaSkodisti kirjoitti:Älähän lannistu, kyllä tuokin este on ylitettävissä. Jyrkempi rinne hakuseen ja vauhti on avainsana.

 YYA-sopimuksen mukaisesti "Pitkämies" on tehnyt parhaansa.....
 YYA-sopimuksen mukaisesti "Pitkämies" on tehnyt parhaansa.....

"uusi" moottori löysi paikkansa eilen. 4-5 tuntia meni ja puolet kului moottorin takakannakkeen vaihtamiseen.Satakuusnelonen kirjoitti:seuraavaksi kone pois ja toinen tilalle.
Legendaarisen "suomiauton" arvo ymmärretään viimein myös muualla maailmassa???Savo kirjoitti:^Joo, eikä jää Suomeen.


 
 





 
  

 (Säätilakin lienee edestauttanut paistumista.)
 (Säätilakin lienee edestauttanut paistumista.)
Proppu on kuusiokolo, jonka kokoa en nyt muista ja suodattimen kansi aukeaa 36mm hylsyllä.Marutei kirjoitti:ˆItalialaisten insinöörien suunnittelemassa autossa kuuma ilmakin valuu alaspäin.(Säätilakin lienee edestauttanut paistumista.)
Kysymys: Minkäkokoinen hylsy tarvitaan proppuun ja suodattimen kanteen 159:ssä?

 Mutta jälleen Luigin ratkaisut ihmetyttää kun näyttää olevan laakeri tai merkillinen tiiviste vaihdelaatikon tyhjennystulpassa. Sisäpuolella siis syvennyksessä koloja ja metallitöhnää ja jotain riekaleita (kenties tiiviste) katosi öljynvalutusastiaan. Eli onko näistä syytä välittää ja uusia tulppa tai tiiviste vai lykätä tämännäköinen paremmin putsattuna takas? Kyseessä siis 75 ts
 Mutta jälleen Luigin ratkaisut ihmetyttää kun näyttää olevan laakeri tai merkillinen tiiviste vaihdelaatikon tyhjennystulpassa. Sisäpuolella siis syvennyksessä koloja ja metallitöhnää ja jotain riekaleita (kenties tiiviste) katosi öljynvalutusastiaan. Eli onko näistä syytä välittää ja uusia tulppa tai tiiviste vai lykätä tämännäköinen paremmin putsattuna takas? Kyseessä siis 75 ts