On tämä, on!

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Sopiiko, että hivenen moitin.

Minusta tämä saitti on hivenen kuivahko. Täällä ei oikein juttu lennä ja avaukset ovat melkoisen väkinäisiä - tyyliin:

- minkä ikäinen sun sisko on
- mitä sulla on hansikaslokerossa
- katoppa tätä kuvaa

Ymmärrän, tällaisella rajoittuneella palstalla on omat ongelmansa, mutta silti voisi olla vähän rehevämpi?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta jokainen suhtautuu siihen omalla tavallaan. Käyttäytymällä aina hyvin, saa omia osakkeita nostettua ja varmasti huomautus noteerataan eri tavalla.

Eiköhän netti ole pullollaan erinäisiä saitteja eri käyttötarkoituksiin. Toki pitää jotain läppää heittää että on jotain yhteenkuuluvuuden tunnetta ja jotain pientä minkä takia käydä saitillä päivittäin/viikottain/kuukausittain jne. Mutta kun kerran Alfa Romeo foorumi on niin pysytään siinä, jos jokin muu kiinnostaa niin ei taida kukaan estää menemästä muualle(kin) jos ei kelpaa.

Parastahan olisi tehdä haluamaansa tarkoitukseen oma foorumi, jos tuntuu siltä että tarvetta on eikä sopivaa löydy. Aika simppeliä eiks jee.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Rolle kirjoitti:Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta jokainen suhtautuu siihen omalla tavallaan. Käyttäytymällä aina hyvin, saa omia osakkeita nostettua ja varmasti huomautus noteerataan eri tavalla.
Tottakai, ja jokaisen pitäisi suhtautua kritikkiin omalla tavallaan.
Tuo käytös juttu on kyllä ihan soopaa!
Rolle kirjoitti:Eiköhän netti ole pullollaan erinäisiä saitteja eri käyttötarkoituksiin.
On, on ja niillä käymme ahkerasti.
Rolle kirjoitti:Mutta kun kerran Alfa Romeo foorumi on niin pysytään siinä, jos jokin muu kiinnostaa niin ei taida kukaan estää menemästä muualle(kin) jos ei kelpaa.
Parastahan olisi tehdä haluamaansa tarkoitukseen oma foorumi, jos tuntuu siltä että tarvetta on eikä sopivaa löydy. Aika simppeliä eiks jee
Miksi olet heti takajalollasi ja osoittamassa ovea? Toki ei tämä paikka minulle ole mikään välttämättömyys, mutta hillitse hurja luontosi.

Tämä kritiikki on tarkoitettu ihan rakentavaksi, ei kenkkuiluksi.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sting Ray kirjoitti:Tuo käytös juttu on kyllä ihan soopaa!
Ehkä et itse arvosta hyvää käytöstä mutta minä teen niin ja omia mielipiteitä tässä jakelen, kaiken lisäksi ilmaiseksi :mrgreen:
Sting Ray kirjoitti:Miksi olet heti takajalollasi ja osoittamassa ovea?
Ei ole kuin kaksi jalkaa joten pakko niillä on seistä. Toki voit asian tulkita niin että olen osoittamassa ovea, siihen sinulla on täysi oikeus. Mutta miksi olet heti olettamassa että niin teen? Yritin vain tarjota vaihtoehtoa jotta jokainen löytäisi oman juttunsa ja eläisi onnellisena elämänsä loppuun asti.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Rolle kirjoitti:Ehkä et itse arvosta hyvää käytöstä mutta minä teen niin ja omia mielipiteitä tässä jakelen, kaiken lisäksi ilmaiseksi.

En minä noista kyllä mitään maksaisikaan. :) Arvostan hyvää käytöstä sekä sivistystä ja koulutusta, mutta mutta... nämä saitit, ei kannata liikaa vaatia.
Sting Ray kirjoitti:Ei ole kuin kaksi jalkaa joten pakko niillä on seistä.
Minä luulin, että vähintää neljä, jopa tuhat.:)

Ana M
Viestit: 240
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Ana M »

Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa, jos saitti on kuiva niin se kuvastaa vain kävijäkunnan mielikuvitusta. Tämä saitti on kuitenkin kohtuullisen hyvä alfa saitti. Neuvoja voi kysellä ja niitä saakin, mutta jokaisen on hyvä huomioida että harva meistä on kuitenkaan ammattilaisia. Vastausten taso lienee kuitenkin parempi kuin suomi24:ssä missä jutut on varsin lennokkaita. Olen ite seurannut tätä saittia alusta asti ja en ole huomannut, että täällä keskustelu olisi menny 12 vuotiaiden tasoiseksi toisten haukkumiseksi.

Eli siis, saitti on mielestäni tällä hetkellä juuri sitä mitä varten se alunperin perustettiin ja hoitaa tehtävänsä.
Viimeksi muokannut Ana M, 21 Tammi 2005, 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ana M kirjoitti:Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa
Eli siis, saitti on mielestäni tällä hetkellä juuri sitä mitä varten se alunperin perustettiin ja hoitaa tehtävänsä.
Jos rehellisiä ollaan niin tämä ei kyllä alunperin perustettu sen takia että tänne voisi tulla muuten vaan "heittämään mitä huvittaa". Pääpaino on Alfa Romeossa ja yleinen puoli enemmänkin "sivutuote".

Eli rajoja löytyy edelleen juuri sen takia että palsta pysyy sellaisena jonka sen ajateltiin olevan.

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Rolle on ihan oikeassa. Pysyköön tämä palsta asiallisena ja siistinä. Noita huuhaa yms juttuja voi sitten kirjoitella jonnekin muualle.

Pysytään tiukkana!
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1020
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Sting Ray kirjoitti:Arvostan hyvää käytöstä sekä sivistystä ja koulutusta, mutta mutta... nämä saitit, ei kannata liikaa vaatia.
Jos arvostat hyvää käytöstä, miksi itse käyttäydyt kuin "pahainen kakara"?

Suomi24 puolella on tilaa tuonlaisille älyn väläyksille, kuin tuo aikaisempi lukkoon mennyt topic, jossa tulet tänne parkumaan Suomi24 seriffin perään.

Ihme touhua!

EDIT: Itsekin toivotin tervetulleeksi, NYT tervemenneeksi :twisted:
Viimeksi muokannut AutonAlfa, 20 Tammi 2005, 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Ääni Rollelle. Minä äänestin aiemmin tarinaketjun puolesta mutta nyt on eräskin tarinoitsija saanut mieleni muuttumaan. Ihan huuhaahöpinää vailla mitään järkeä ja vielä vittuilevaan sävyyn :evil:

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Mielestäni aivan oikeaa linjaa on täällä noudatettu. Noita höpö höpö juttuja voi kirjoitella nykyään niin monessa muussakin paikassa.

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no ei tässä palstassa mitään kuivaa ole ja on aivan tosi että tuommoiset tyhjänpäiväiset höpinät voi tosiaankin krjoitella muille forumeille, alfabbs on pysynyt tähänkin asti asia linjalla ja toivotaan että pysyy jatkossakin..
Viimeksi muokannut 90, 20 Tammi 2005, 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Samaa mieltä Rollen kanssa! Pidetään palsta asiallisella linjalla.
Alfaholismia vuodesta 2001

Alleggerita
Viestit: 37
Liittynyt: 13 Loka 2004, 02:17
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Alleggerita »

Toivon todella että tämä saitti pysyy edelleenkin aiheessaan ja asialinjalla kuin sortuu yleiseksi tarinatoriksi. Alfoihin ja niillä autoiluun liittyvä löpinä on ihan OK, mutta silkka paskanpuhuminen puhumisen ilosta jääköön muualle.
Alfa. Jo vuodesta 1990.

Ana M
Viestit: 240
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Ana M »

Rolle kirjoitti:
Ana M kirjoitti:Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa
Eli siis, saitti on mielestäni tällä hetkellä juuri sitä mitä varten se alunperin perustettiin ja hoitaa tehtävänsä.
Jos rehellisiä ollaan niin tämä ei kyllä alunperin perustettu sen takia että tänne voisi tulla muuten vaan "heittämään mitä huvittaa". Pääpaino on Alfa Romeossa ja yleinen puoli enemmänkin "sivutuote".

Eli rajoja löytyy edelleen juuri sen takia että palsta pysyy sellaisena jonka sen ajateltiin olevan.
Joo siis ilmaisin itseni hieman huonosti. Munkin ääni Rollelle.

Tarkoitin sitä että forumi perustettii asiallista alfa keskustelua varten ja mielestäni forumi hoitaa tehtävänsä hyvin. Siksi mainitsin noista neuvoista. Yleisessä löpinässä lienee tarkoitus pitää yllä asiallista, mutta ei niin vakavaa keskustelua. Että eikös sinne voi heittää mitä vain kun se pysyy asiallisena? Eihän yleisen löpinän tarvitse liittyä alfaan aina, vaan sinne laitetaan asiat jotka halutaan jakaa muiden alfistien kanssa? Näin minä tämän ajattelen.

ps. itse en noin ensimmäiseen puoleen vuoteen lukenut yleistä löpinää ollenkaan
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1277
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Joo ei. Juon tässä sangen hyvää viskiä (Jameson 12 V). Siinä on 42 % viinaa, ei esim. 2 %.

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Jep, hei vaan. Munkin mielestä nämä on todella ok sivut, juttu lentää ihan riittävän hyvin. Olen monta kertaa hihitellyt ruudun vieressä lukiessani eri tarinoita, ja mamma on ihmetelly sivusta. Jos joku ei pidä niin, ma bene; muualle voi mennä.

Vaikka olen ollut "jäsenenä" vasta vähän aikaa, olen jo saanut monta pirun hyvää vinkkiä esim. Alfani huoltoon liittyen.

Turvallista ja vauhdikasta matkaa kaikille. :)


Terv. Ciancarlo
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
155156
Viestit: 2106
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Rolle on oikeassa. Absolutely.

Palsta on hyvä ja toivottavasti pysyy sellaisena.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Sting Ray kirjoitti:Minusta tämä saitti on hivenen kuivahko. Täällä ei oikein juttu lennä ja avaukset ovat melkoisen väkinäisiä - tyyliin:

...Ymmärrän, tällaisella rajoittuneella palstalla on omat ongelmansa, mutta silti voisi olla vähän rehevämpi?

Lainaanpa itseäni, jännittävää lainata omia tekstejään.

Niin – tämä avaus ei tarkoittanut sitä että olisin tulossa tänne tarinoja kirjoittelemaan, ehei en. Annoin tässä vain kritiikkiä sekä palautetta ja ilmaisin mielipiteeni että kerroin kantani. Ei tästä ilmaisusta pidä hernehtiä eikä ottaa pulttia saati nostattaa suonta.

Muutamilla teistä, kommenteista päätellen, verisuoni saattaa katketa millä hetkellä hyvänsä. Löysätkää hyvät ystävät kravattia, jos sellainen löytyy - edes suvusta. :lol:

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Ciancarlo kirjoitti:Jep, hei vaan. Munkin mielestä nämä on todella ok sivut, juttu lentää ihan riittävän hyvin. Olen monta kertaa hihitellyt ruudun vieressä lukiessani eri tarinoita, ja mamma on ihmetelly sivusta.
Sinun "mamma" saattaa olla ihan fiksu. :-D

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Jep, se muuten on fiksu. Ittestäni en ole samaa mieltä. :lol:

Terv. Ciancarlo
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
MKT
Viestit: 683
Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
Car(s): Stelvio Veloce+
Giulietta QV TCT
147 2.0 T.Spark
ex. 156/159/164/166
Paikkakunta: Muurame

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja MKT »

Sting Ray kirjoitti:Sopiiko, että hivenen moitin.

Minusta tämä saitti on hivenen kuivahko. Täällä ei oikein juttu lennä ja avaukset ovat melkoisen väkinäisiä
Hohhoijaa, taas tämä itku alkaa. Jos tarinat tuntuu kuivilta niin eikö nyt olisi jo korkea aika vaihtaa saittia ja yrittää päteä jossain muualla? Tätä foorumia aktiivisesti käyttävien Alfa Romeo-harrastajien sympatiaa et tuolla saa itsellesi eikä suurinta osaa käyttäjistä kiinnosta satujen lukeminen.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

MKT kirjoitti:Hohhoijaa, taas tämä itku alkaa. Jos tarinat tuntuu kuivilta niin eikö nyt olisi jo korkea aika vaihtaa saittia ja yrittää päteä jossain muualla? Tätä foorumia aktiivisesti käyttävien Alfa Romeo-harrastajien sympatiaa et tuolla saa itsellesi eikä suurinta osaa käyttäjistä kiinnosta satujen lukeminen.
Tyypillistä pälä pälää, kukahan noita sinunkin jargoneja jaksaa ja etenkin joutuu kuuntelemaan.
MKT kirjoitti:Jos tarinat tuntuu kuivilta niin eikö nyt olisi jo korkea aika vaihtaa saittia ja yrittää päteä jossain muualla?

(Kun kaikki pitää rautalangsta vääntää...)
Minä kirjoittelen hyvin hyvin monissa paikoissa, mutta sinulla saattaa olla vain tämä yksi bookmark :lol:
Viimeksi muokannut BlackDog, 21 Tammi 2005, 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11251
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Mitä tässä nyt kritisoidaan, ylläpitoa, käyttäjiä vai molempia?

Jos toistakymmentä vakikäyttäjää pitää palstaa hyvänä ja yksi tulokas ei koe viihtyvänsä niin ei tässä taida vielä kovin suureen huoleen olla aihetta. Kaikkia ei voi, eikä tarvitse, miellyttää.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
sami_r
Viestit: 168
Liittynyt: 18 Syys 2003, 17:13
Paikkakunta: Oulu

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja sami_r »

Sting Ray kirjoitti: Tyypillistä pälä pälää, kukahan noita sinunkin jargoneja jaksaa ja etenkin joutuu kuuntelemaan.
Ainakin minä jaksan - minusta MKT on tällä foorumilla koko ajan kirjoitellut varsin asiallista tekstiä. Sen sijaan tuon yllälainatun tyylin kommentointia en viitsisi täällä katsella.

Eli täältäkin yksi ääni palstan nykyiselle linjalle.

Avatar
MKT
Viestit: 683
Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
Car(s): Stelvio Veloce+
Giulietta QV TCT
147 2.0 T.Spark
ex. 156/159/164/166
Paikkakunta: Muurame

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja MKT »

Sting Ray kirjoitti: Tyypillistä pälä pälää, kukahan noita sinunkin jargoneja jaksaa ja etenkin joutuu kuuntelemaan.

Minä kirjoittelen hyvin hyvin monissa paikoissa, mutta sinulla saattaa olla vain tämä yksi bookmark :lol:
Jargoneja kuuntelee ne jotka kyseistä kieltä muutoinkin käyttävät.

Päläpälästä löytyy muuten hyvä esimerkki. Käy lukemassa oma "MarkkuLaine"-threadisi. :-D

Ja tuo viimeinen "minun isi on vahvempi kuin sinun isi" - olisiko kannattanut jättää kirjoittamatta? :-D :-D

Avatar
Injun
Viestit: 32
Liittynyt: 28 Tammi 2004, 19:44
Paikkakunta: Tervakoski

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja Injun »

Sting Ray kirjoitti:Minä kirjoittelen hyvin hyvin monissa paikoissa, mutta sinulla saattaa olla vain tämä yksi bookmark :lol:
Keskustelusi muillakin palstoilla varmaankin keskittyy pelkästään tällaiseen vikinään, wannabe-moderointiin ja kaikkien muiden keskustelijoiden kontrolloinnin yrittämiseen. Ehkä kontrollifriikkiys olisi parempi aloittaa omasta itsestä.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mitä tässä nyt kritisoidaan, ylläpitoa, käyttäjiä vai molempia?
Jos noin kysytään: kaiketi sen on kaikkien vika, myös minun.

Kritiikki oli/on osoitettu "yleistä löpinää jaokselle", muut "jaokset" ovat mielestäni ihan ok!

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

MKT kirjoitti:Päläpälästä löytyy muuten hyvä esimerkki. Käy lukemassa oma "MarkkuLaine"-threadisi. :-D
Voi kun sinä "veitikka" et tiedä.
MKT kirjoitti:Ja tuo viimeinen "minun isi on vahvempi kuin sinun isi" - olisiko kannattanut jättää kirjoittamatta?
Tämä on kyllä jo ihan Hölmön tekstiä!

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Ehkäpä sitä sitten tulee vaan liian vaativaksi, kun lueskelee esim. S24:lla
vaikkapa "J..:n" , "Jönssin" ja "handen parhaita" tekstejä.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4882
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Sting Ray.....sulla kuulostais jättävän välillä kipinän väliin. Ootko johtoja tarkistanut? Suosittelen niiden katkaisemista. Tai ehkä ruiskut eivät ole ruiskauttaneet pitkään aikaan. Ota suutin hellästi esille ja yritä varovasti saada se heräilemään unestaan. Moottorisi tuntuu lämpiävän todella hitaasti vaikka kytkimen käyttösi on kaikkien koulusääntöjen vastainen. Itse asiassa yrität saada kaikkien kytkimen luistamaan. Ehkä onnistut siinä, valmistaudu, koska varmasti sinun kytkinnesteet silloin roiskahtavat näppäimistöllesi. En muutenkaan suosittele täällä rassaamista. Epäilemättä olet samanlainen nyhverö kuin minä, todellinen "Sting Ray" ei siviilissä paljoa kommentoi ja yritä kukkoilla, hermostuttaa. Netti on hyvä paikka puhua paskaa mutta tämä sivusto ei ole sitä varten.
Mutta hyvät jatkot.....haukutaan toisemme vaikka Sonta24:lla 8)
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

melko pelleltä vaikuttaa koko sting ray.. ainakin tekstien perusteella, tokkopa saanee noista itsekkään tolkkua eli siis kipinä jää todellakin välille ja silloinhan ei tunnetusti oikein sytytä.. :wink:
Viimeksi muokannut 90, 21 Tammi 2005, 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ana M
Viestit: 240
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Ana M »

Ana M kirjoitti:Olen ite seurannut tätä saittia alusta asti ja en ole huomannut, että täällä keskustelu olisi menny 12 vuotiaiden tasoiseksi toisten haukkumiseksi.
Sting ray kirjoitti:
MKT kirjoitti: Hohhoijaa, taas tämä itku alkaa. Jos tarinat tuntuu kuivilta niin eikö nyt olisi jo korkea aika vaihtaa saittia ja yrittää päteä jossain muualla? Tätä foorumia aktiivisesti käyttävien Alfa Romeo-harrastajien sympatiaa et tuolla saa itsellesi eikä suurinta osaa käyttäjistä kiinnosta satujen lukeminen.

Tyypillistä pälä pälää, kukahan noita sinunkin jargoneja jaksaa ja etenkin joutuu kuuntelemaan.
MKT kirjoitti: Jos tarinat tuntuu kuivilta niin eikö nyt olisi jo korkea aika vaihtaa saittia ja yrittää päteä jossain muualla?
(Kun kaikki pitää rautalangsta vääntää...)
Minä kirjoittelen hyvin hyvin monissa paikoissa, mutta sinulla saattaa olla vain tämä yksi bookmark
no niin nyt onnistui siiten tuokin :lol: :lol:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jos toistakymmentä vakikäyttäjää pitää palstaa hyvänä ja yksi tulokas ei koe viihtyvänsä niin ei tässä taida vielä kovin suureen huoleen olla aihetta. Kaikkia ei voi, eikä tarvitse, miellyttää.
ääni Rasvanäpille
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Pölyhousut pois jaloista, tervemenoa 24 jauhamaan. Täällä homma toimii.
On kivaa kun on kivaa

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sting Ray kirjoitti:mutta silti voisi olla vähän rehevämpi?
Suht asiallisenahan tämä pysyi, vaikka vähän innostuttiin. Kansa on kuitenkin puhunut ja ovat ilmeisen tyytyväisiä linjaan, kiitokset siitä. Vaikka elämmekin diktatuurin aikaa, niinkuin jotkut asian näkevät, niin silti otetaan kansan mielipide huomioon. Jos vaikka kutsuisimme sitä demotatuuriksi tai diktakratiaksi :mrgreen:
Ehkäpä sitä sitten tulee vaan liian vaativaksi, kun lueskelee esim. S24:lla vaikkapa "J..:n" , "Jönssin" ja "handen parhaita" tekstejä.
Näinhän se on, kukas se sanoikaan että tottuuhan sitä paskaankin kun tarpeeksi syö. Se on sitten jokaisen itsestä kiinni mikä on scheissen määritelmä. Näitä "parhaita tekstejä" ei ole vaan näkynyt vissiin edes tarinapalstalla vaikka sellainen ihan erikseen tehtiin, toivotaan että jokainen löytää mieleisensä palstan jossa pääsee toteuttamaan itseään.

Jatkakaamme samaan malliin, tämä lienee tältä osin selvä.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Pidimme S24 palaverin, aiheena oli mm. AlfaBBSn nykytila.

Kyllä siellä kävi minulle hyvin selväksi: Minä olen laiminlyönyt Teidät.
Teidät joita minun piti opastaa, neuvoa, kuunnella, tukea ja vähän myös
rangaista tuhmuuksista – sanalla sanoen Olla Verkkoisä
(NetPapa, WorldWidePa).

Hyväkään moderointi, joka täällä onneksenne on, ei voi korvata Verkkoisää...

Mutta mitä minä olen tehnyt. Olen surffannut ympäri nettiä kertomassa
ilosanomaa ihmisille ja kokonaisille kansoille, ja, jättänyt Teidät yksin,
niin yksin kuin vain pieni ihminen voi olla.

Tähän on tultava muutos, palaverissa vaadittiin.

:-D

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Rolle kirjoitti:
Sting Ray kirjoitti:mutta silti voisi olla vähän rehevämpi?
Jatkakaamme samaan malliin, tämä lienee tältä osin selvä.
Minun puolestani ollut jo ajat sitten...

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3254
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

....hmmm... kun on kerran kaiken maailman diktatuuria ja demokratiaa, sivut ihan paskat, niin eikös jokaisella katastrofisella ihmisellä ole jokin hieno nimi... hitler, mussolini, castro.....yms. ja kaikki johtivat maataan omalla tavallaan. Eiköhän sitten rollen tyylisuunta ole rollaattori.... :mrgreen: .....ja se kelpaa kyllä meille muille hyvin, Joten sting Ray, jos vielä avaudut ja sivut eivät maistu, mä voin kyllä ihan ilomielin tuoda meille kaikille lapiot ja ämpärit niin päästään yhdessä pihalle leikkimään..... :roll: ...*antaa rollelle ainakin 6 ääntä*...
..ammattina autoslalom..

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

Ja asiahan ei minulle kuulu mutta otan kantaa ihan vain vittuuxillakin. (niikun pidempi aikaiset käyttäjät ovat huomanneet) tämä "bbs" todellakin on kuiva kun sahara kesällä. juttu ei irtoa. hyviä topicceja rolle poistelee iha vaa vittuilaxeen ja väittää olevan jotain vikaa. (ei henk. koht. rolle) jos ottaisitte oppia tästä missä juttu luistaa paremmin: http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... m=24&26852

esim. Head on yrittänyt laittaa muutaman hyvän.

p.s. ja tämähän on henkilökohtainen mielipiteeni jolle annan oikeudet kopioida ja käyttää yleisessä keskustelussa. :lol: ei siis herneitä imusarjaan vaikka tiedän että joku vetää koko pussillisen herneitä pyttyyn saakka.

Edit: 10000000000000000 ääntä vastaan vitun kuivat itseään täynnä olevat alfabbs:n perseenreijät joilla ei ole huumorintajua ja luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella (esim. rolle, ana m) eli haistakaa paska!!!!!!!!!!!


ja tämäkin oli henkilökohtainen mielipide. eli älä rolle tai kukaa muukaan jauhopää poistako tätä koska muuten täälä ei olisi sanan vapautta.
Hyvin sä vedät..

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Seppo Rätyhän oli leppoisa jätkä, ei kuitenkaan esikuvani. Tuli mieleen Barcelona -92 vissiin kun toimittaja kysyi Sepolta:

"Sinähän näytät olevan hyvällä tuulella kun kannattajille vilkutit" - Eeeei ihan vittuilaakseni heilutin.

"Miten valmistaudut kisoihin?" - Kimmon kanssa ollaan vähän ajeltu ympäri kaupunkia ja illalla otetaan pari bisseä.

Taisi kaveri vielä joutua lainaamaan jonkun toisen mitalin mitalijuhliin kun oma oli hukkunut :lol:

Nojoo, headille oli selittävinäni miksi lukitsin, ja kaveri oli jopa ymmärtävinään mutta äkkiäkös sitä erehtyy. Ircissä voi heittää ihan tyhjänpäiväistä läppää, harvemmin mitään vittuilaakseni poistelen, ja hyvähän on suhteellista. Voihan sitä heittää läppää vaikka hevosfoorumilla jos meininki on itselleen mieleinen.

Mutta kiitos palautteesta, vain kertomalla mielipiteistään voi vaikuttaa. Ei maksa mitään, eikä tilanne ainakaan pahene, voi jopa parantua. Pitää kuitenkin varautua siihen ettei ihan kaikki mene läpi, ja jos ei, niin luultavasti sekään ei johdu siitä että ihan vittuilaakseni sen tyrmäisin. Helpoitenhan pääsisi kun ottaisi valitettavan monen valitseman linjan, eli sen, ettei vastaa ollenkaan palautteisiin tai ottaisi kantaa muiden mielipiteisiin. Niin kauan kuin palaute on asiallista ei siihen ole mitään syytä.

Avatar
pulukka
Viestit: 251
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 08:51
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja pulukka »

Hehheh voihan perkele. Eiköhän jo pyhitetä tämä viikonloppu monen palstalaisenkin lempiharrastukseen eli viinasten kanssa pipertelyyn niin ei tarvitse täällä enää hernistellä. Skool koko konkkaronkalle :drinking:

Minä ainakin oon tähän palstaan enempi kuin tyytyväinen; mukavaa sakkia vaikka en koskaan ole ketään livenä nähny -Koskaan ei kuivaa ole ollut. NEstetaspainosta on muistettava huolehtia.
Voi perkele sentään näitä rakkineita!

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

En vedä nyt herneitä nenään, vaan ajattelin ilmaista mielipiteeni.
hyviä topicceja rolle poistelee iha vaa vittuilaxeen ja väittää olevan jotain vikaa. (ei henk. koht. rolle) jos ottaisitte oppia tästä missä juttu luistaa paremmin: http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... m=24&26852
Esim. mitä "hyviä" topicceja rolle on poistanut? Ja ketä kiinnostaa lukea automerkki-foorumilla jostain helv... tony halmeesta viitaten tuohon linkkiin :?

Äläkä nyt hyvä A2K suutu, jos ei kelpaa, niin mene sitten kirjottelemaan tuonne opel(amis)clubfinlandiin

Avatar
Head
Viestit: 41
Liittynyt: 01 Huhti 2004, 02:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja Head »

Sting Ray kirjoitti:Sopiiko, että hivenen moitin.

Minusta tämä saitti on hivenen kuivahko. Täällä ei oikein juttu lennä ja avaukset ovat melkoisen väkinäisiä - tyyliin:

- minkä ikäinen sun sisko on
- mitä sulla on hansikaslokerossa
- katoppa tätä kuvaa

Ymmärrän, tällaisella rajoittuneella palstalla on omat ongelmansa, mutta silti voisi olla vähän rehevämpi?
Oli mielipide, seuraus -> kauhee määrä paskaa niskaan..! kysyn vain miks ihmees???
Ana M kirjoitti:Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa, jos saitti on kuiva niin se kuvastaa vain kävijäkunnan mielikuvitusta.

Niin miks mun Jatka tarinaa yhdellä sanalla LOPPUJEN LOPUKSI POISTETTIIN???
Kysyy: Epätietoinen -85
Pointseja Sting Raylle!!!

Edit: Ja jos Romeon mielestä Opelclubfinland on iha Arsesta niin iha tiedoksi vain et monet jutut joille olet nauranut täällä foorumilla löytyy myös sieltä, ja ne samat jutut on nyt sun mielest huonoja???
Aaaaallllrightythen!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: On tämä, on!

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Head kirjoitti:Oli mielipide, seuraus -> kauhee määrä paskaa niskaan..! kysyn vain miks ihmees?
Tuliko nyt niin paljon paskaa niskaan, vai oliko ihmiset vain eri mieltä. Asian voi toki tulkita omalla tavallaan.
Niin miks mun Jatka tarinaa yhdellä sanalla LOPPUJEN LOPUKSI POISTETTIIN?
Koska tuollaiset tyhjänpäiväiset jutut voi hoitaa jossain muualla kuin täällä. Jos et ymmärrä tämän palstan kulttuuria tai sitä mitä vastasin sinulle privana niin sanotaan vaikka että vie turhaa kaistaa ja levytilaa eikä tätä tuolle käyttötarkoitukselle ole pystytetty.

Haenko rautalankaa kaapista?

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

en ole suuttunut, vaan ihmeissän.
opel(amis)clubfinlandiin
on sori vaan aito merkkikerho, tarkoitin linkilläni että sielä saa porukka laittaa todellakin mitä haluaa eikä siellä valehdella käyttäjille: saat kirjottaa mitä tahansa yleistä löpinää osastolle, ja myöhemmin poistaa koko topicin tai lukita sen. ja rautalankaa voit hakea mun puolesta mulla ei oo rolle sua vastaan mitn. vain näitä diktaattorin elkeitä mitä harrastetaan aina välillä. ja eihän se ole käyttäjien vika että olette laittaneet väärää tietoa ja hommanneet hiiren paskan kokoisen kaistan. vai onko taustalla TODELLINEN SAITURI??

kysyy: toinen epätietoinen...
Viimeksi muokannut A2K, 21 Tammi 2005, 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvin sä vedät..

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Head: en mä sanonu, et se foorumi on paska, mut kyl ne jutut on aika puuduttavaa lukea

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Niin, kuten jossain vaiheessa sanoin niin seuraamalla palstaa jonkin aikaa näkee millaista juttua heitetään. Missään ei sanota että mitä vaan saa laittaa tänne. Näitä diktaattorin elkeitä on vain valitettavasti pakko välillä harrastaa, ei tästä tulisi mitään jos pitäisi joka kerta kysyä erikseen ja pitää äänestykset.

Kyllä kansa äänestää jaloillaan jos ei kiinnosta tai ilmaisee mielipiteitään, niinkuin tässä nyt tehdään. Mutta kun kaikkia ei voi miellyttää..

Hieno vaan että asioista puhutaan, ei luulisi että ollaan Suomessa missä normaalisti vain kiroillaan ja huudetaan itsekseen, ahdistus iskee, vaivutaan masennukseen ja lopulta sitten päädytään kadulle Lasol pullo toisessa kädessä ja ranskanleipä toisessa.

Eli kyllä se on parempi puhua asioista, antaa tulla nyt kun kerran aloitettiin. Vastikäänhän saatiin purettua pahimmat volvo ahdistukset, alkaa kohta muuttumaan terapeutti palstaksi :mrgreen:

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

juu siis täähä o kiva keskustelu. ja ei lasolissakaa mitn vikaa oo.. (kuulemma) ja ranskan leipäkin meni aikoinaan, nyttemmin ehkä vähän ravitsevammat leivät ovat mieleeni... ja siitä keihään heittäjästä..: ei se oo nii kova.. mut oikeesti voitais avata sellane palsta joka ois K18. jossa sais aikuisten oikeesti laitta mitä ikinä haluu eikä sisäänpäin kääntyneet kotona asuvat neitseelliset alfan kuvan päälle runkkaavat pikku hitlerit (tällä kertaa en hauku rolle a :mrgreen: ) {oikeesti}rupeisi itkemään...
Hyvin sä vedät..

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Eiköhän ne K18 palstat ylläpidä joku muu, tai miksi et itse sellaista tee jos kiinnostusta löytyy.

Empiirisen tutkimuksen mukaan niitä tarvitsevat lähinnä ne kenellä ei ole muuta kotonaan kuin se tietokone.

PS. Sillä ranskanleivällä oli tarkoitus suodattaa se Lasoli, vanhat ukkelit kertoi aikoinaan Essolla.

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

no en mäkä ny iha mitn pillunkuvii vaa tänne halu vaa sillai et se sit kans ois oikeesti sana vapaa.. sitä tarkoitan. juu nou? Headin pila oli aika makee. mut ei se henk. koht. ollu. sil tarkotettiin ainoastaan sitä ku: Romeo sano et tänne "yleistä Löpinnä palstalle saa laitta mitä haluaa.. se oli puhdas kannan otto.
Hyvin sä vedät..

Lukittu