Tarroista

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Tarroista

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Mites on niiden tarrojen laita :?:
Onko jotain uusia suunnitelmia tullut uuden foorumin myötä?
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Yksi idea oli alfabbs.tk tarrat, 200x35mm maksaisivat n.4e/kpl jos tilaisi 50 kpl. Jos on kiinnostuneita niin mikäs siinä. Riippuu siitä että onkos nuo cuore sportivo 24 tarrat jo tilattu..?

Kiinnostuksen mukaan kaikki on mahdollista :)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Rolle kirjoitti:Yksi idea oli alfabbs.tk tarrat, 200x35mm maksaisivat n.4e/kpl jos tilaisi 50 kpl. Jos on kiinnostuneita niin mikäs siinä. Riippuu siitä että onkos nuo cuore sportivo 24 tarrat jo tilattu..?

Kiinnostuksen mukaan kaikki on mahdollista :)
Juu, alfabbs.tk -tarrat olisi ihan hyvä idea. Tuo koko vaikuttaa ihan asiallisesta, ei liian iso... Törkeen näköisiä koko takalasin peittävät mainostarrat. :lol!:

Itselläkin käväisi mielessä, että onko ne Scuore -tarrat jo tilattu... :D
Jotain sen suuntaista juttuahan joskus oli...
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Tarrat

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Ois ne niinkun tilattu. Alkuun tulis 20 kpl molempia (iso ja pieni), jatkossa niitä saa kyllä lisää jos joku jää ilman.
Voin tietty vielä peruakin tilauksen jos ei kiinnostusta ole. Ei oikein huvita tuollaista tarraläjää ostaa omaan hyllyyn pölyttymään.

Elikäs mitä mieltä? Otetaanko vaiko ei?
Minä menen maisemareittiä.

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Tässähän olisi mahdollisuus käyttää ekan kerran tässä foorumissa olevaa äänestys fiitsööriä :)

Itse asiasta olen sitä mieltä että tarran tarkoitushan oli keskustelijoiden tunnistaminen tuolla maailmalla. Jos nyt pistetään uusi tarrahanke pystyyn niin menee taas aikaa ennenkuin ollaan näin pitkällä ja tuo CSF tarrakin ajaa asiansa.

Oma juttunsa kyllä on että tätä palstaa pitäisi jotenkin mainostaa koska tänne ei ajaudu uusia keskustelijoita, eikä kyllä provoilijoitakaan, kuten Suomi palstalle. Mutta minusta ainakin tuntuisi pahalta perua tarrahanke kun nyt ollaan jo näinkin pitkällä. Jos tarrasta pitää ottaa joskus uusi vedos niin tuota osoitteen lisäämistä voisi tietenkin harkita (osoite huomaamattomasti pienellä tarran reunassa)

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

HR kirjoitti:Tässähän olisi mahdollisuus käyttää ekan kerran tässä foorumissa olevaa äänestys fiitsööriä :)

Itse asiasta olen sitä mieltä että tarran tarkoitushan oli keskustelijoiden tunnistaminen tuolla maailmalla. Jos nyt pistetään uusi tarrahanke pystyyn niin menee taas aikaa ennenkuin ollaan näin pitkällä ja tuo CSF tarrakin ajaa asiansa.

Oma juttunsa kyllä on että tätä palstaa pitäisi jotenkin mainostaa koska tänne ei ajaudu uusia keskustelijoita, eikä kyllä provoilijoitakaan, kuten Suomi palstalle. Mutta minusta ainakin tuntuisi pahalta perua tarrahanke kun nyt ollaan jo näinkin pitkällä. Jos tarrasta pitää ottaa joskus uusi vedos niin tuota osoitteen lisäämistä voisi tietenkin harkita (osoite huomaamattomasti pienellä tarran reunassa)
joku tuossa ehdottelikin aikaisemmin josko saisi linkit kummankin kerhon sivulle.... :)
eiköhän noita rekisteröityjä käyttäjiä alkaisi sen jälkeen ilmaantua... :)
liityin muuten jäseneksi myös carfiin tuossa ennen joulua... :)
kannatuksen vuoksi jäsenenä siis kummassakin.. 8)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

HR kirjoitti:Tässähän olisi mahdollisuus käyttää ekan kerran tässä foorumissa olevaa äänestys fiitsööriä :)

Itse asiasta olen sitä mieltä että tarran tarkoitushan oli keskustelijoiden tunnistaminen tuolla maailmalla. Jos nyt pistetään uusi tarrahanke pystyyn niin menee taas aikaa ennenkuin ollaan näin pitkällä ja tuo CSF tarrakin ajaa asiansa.

Oma juttunsa kyllä on että tätä palstaa pitäisi jotenkin mainostaa koska tänne ei ajaudu uusia keskustelijoita, eikä kyllä provoilijoitakaan, kuten Suomi palstalle. Mutta minusta ainakin tuntuisi pahalta perua tarrahanke kun nyt ollaan jo näinkin pitkällä. Jos tarrasta pitää ottaa joskus uusi vedos niin tuota osoitteen lisäämistä voisi tietenkin harkita (osoite huomaamattomasti pienellä tarran reunassa)
Tuohon tarrajuttuun minä en sano sen enempää. En alaa ainakaan muiden suunnitelmia pilaamaan! Joten äänestys saa jäädä. 24valve saa päättää mitä tehdään asian suhteen!
90 kirjoitti: joku tuossa ehdottelikin aikaisemmin josko saisi linkit kummankin kerhon sivulle.... :)
eiköhän noita rekisteröityjä käyttäjiä alkaisi sen jälkeen ilmaantua... :)
liityin muuten jäseneksi myös carfiin tuossa ennen joulua... :)
kannatuksen vuoksi jäsenenä siis kummassakin.. 8)
Ainakin Carfin sivuille ovat luvanneet laittaa linkin. Toivon mukaan laittavat etusivulle ettei tarvitse kissojen ja koirien kanssa etsiä jotta löytää. Laitanpa tossa Arefillekin meilin samalla.

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Tarrat

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Eiköhän se ole sama antaa tulla ne tarrat kun on jo tilattukin,sama porukkahan se on tälläkin forumilla kuin ennen entisellä.

Mulle sitten ainakin kaksi niitä pienempiä.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Aref:in sivuillekin lisätään linkki, joten eiköhän tämä tästä 8)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Re: Tarrat

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Zenery kirjoitti:Eiköhän se ole sama antaa tulla ne tarrat kun on jo tilattukin,sama porukkahan se on tälläkin forumilla kuin ennen entisellä.

Mulle sitten ainakin kaksi niitä pienempiä.
Joo, onhan se näin.
Kolme kappaletta pieniä, kiitos. 8)
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Ookkei!
Kävin jo jäädyttämässä tarraprojektin mutta sulatan sen huomenna.

Myös palstan osoitteen lisääminen onnistuu jälkikäteen. Voin tietty värkätä halukkaille tuon osoitteen Cuore-tarran alle liimattavaksi. Tullee maksamaan 2-3 euroa kappale mutta höpistään siitä lisää tuonnempana.

Ekat Cuore-zydeemit paistuvat valmiiksi ensi viikolla. Pienenä jarruttavana tekijänä projektille on että poistun itse maanosasta ensi tiistaina kahdeksi viikoksi.

Aletaan miettimään sitä jakelua sitten kuun vaihteessa.
Minä menen maisemareittiä.

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Uskaltaakohan tästä enää kyselläkään, mutta mikäs se on tämän tarraprojektin tilanne? :oops: Oma vaatimaton mielipiteeni olis että se vanha "Cuore Sportivo" -pohja on hyvä ja siihen jos sais lisäks tän AlfaBBS.tk:n jotenkin siististi niin se olis oikein hyvä.

Voiskos siitä tarrasta (jos sellainen on edelleen tekeillä/olemassa) saada jonkinlaisen printattavan version? Uudehkoilla tulostimilla saa ihan hyvää jälkeä printattua tarra-kalvoille, joten periaatteessa niitä vois sitten tehtailla itsekin. Tosin valkoinen väri ei ainakaan meikäläisen printteristä kalvolle siirrty...

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Zenery »

No,etpä ole kovin tarkkaan asiaa seurannut.
Noita tarroja on jo jaeltukin ja esim. minun autoni takaikkunassa on jo sellainen.

Otappa yhteyttä 24Valveen niin saat omasi :wink:

Itse asiassa itsekkin tarvitsisin pari lisää...

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Zenery kirjoitti:No,etpä ole kovin tarkkaan asiaa seurannut.
Noita tarroja on jo jaeltukin ja esim. minun autoni takaikkunassa on jo sellainen.

Otappa yhteyttä 24Valveen niin saat omasi :wink:

Itse asiassa itsekkin tarvitsisin pari lisää...
Joo tuli oltua jonkin aikaa pihalla näistä nettihommista välillä. Pitää ottaa yhteyttä...

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Skudaa!

Noita tarroja kun on vielä kyselty niin tilaanpa niitä pienempiä uuden erän. Saapunevat ilmeisesti ensi viikolla, ilmoittelen sitten täällä.

Isompia on vielä muutama jäljellä.

steelduck
Viestit: 146
Liittynyt: 28 Maalis 2003, 22:35
Paikkakunta: HELSINKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja steelduck »

Kuinka pieni on pieni? :)
-Kristian - 156 2.5 V6

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

steelduck kirjoitti:Kuinka pieni on pieni? :)
12 cm ON pieni.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

24valve kirjoitti:12 cm ON pieni.
Suomalaisten (tarrojen) keskimitta oli jossakin 14-16 sentin hujakoilla, joten kyllähän 12 jää hieman sen alle. En sitä vielä ihan pieneksi kuitenkaan kutsuisi. Vaimoväki saattaa tietysti olla eri mieltä.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Päivää!

Tilasin lisää niitä pienempiä tarroja joten nyt niitä taas saa. Laittakaapa osoitetietoja tulemaan.

Avatar
Marjut
Viestit: 270
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 00:40
Paikkakunta: Kuopio

tarra

Viesti Kirjoittaja Marjut »

onko näitä tarroja mahd. saada vieläkin? vai olenko pudonnut kyydistä :oops:

Avatar
salmiakki
Viestit: 52
Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja salmiakki »

Tilasin juuri 24valvelta yhden ison sivulasiin. En oo varma laitanko sitä, sillä pieni on tosi siisti siinä takaoven nurkassa. Se ei kylläkään näy vastaantulevan kaistalle, että lennosta siis niinkus tunnistais, mutta ei sinne oikein isoa läpyskää viittis liimata. Voisin laittaa albumiin kuvan siitä pikkutarrasta sivulasissa, ja jos joku laittais sitten samanlaisen kuvan isosta tarrasta lasissa, niin vois sitt vähän verrata.
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Re: tarra

Viesti Kirjoittaja 24valve »

marjut82 kirjoitti:onko näitä tarroja mahd. saada vieläkin? vai olenko pudonnut kyydistä :oops:
Eipä hätää. Tarroja löytyy vielä ja tilataan lisää jos loppuu.

Avatar
salmiakki
Viestit: 52
Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja salmiakki »

kävin laittamassa kaks kuvaa albumiin..mutt mutt
*ÄHHHHHHHHHHHHHH*
eihän se cuore-tarra ees oikeastaan näy.
Onks kellään isoa tarraa sivuikkunassa?
*jää kuumeisesti odottamaan tarrapostia 24valvelta* :onfire:
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Laitoin oman (pienen) takalasiin autoliikkeen tarran tilalle. Tosi tyylikäs :), mutta ehkä aavistuksen liian pieni. Sivulasiin en uskaltanut kun ajattelin että se kuoriutuu irti kun ikkunaa ajaa ylös-alas?
Ayrton Senna da Silva forever

Vastaa Viestiin