Aika tarkkaan osui analyysissä Meihemi asian ytimeen.
Kyllä.
Yritin tuota autoa ostaa ensimmäisen kerran vuonna 2006, kun se oli Kamuxilla.
Kaupanteossa oli jotain spesiaalia, kun vielä vuonna 2008 sitä Kamuxissa muisteltiin kun menin töihin yritykseen.
Olen muutaman kerran vuosien varrella autosta rahnaa tarjoillut, mutta vissiin liian vähän kun en ole autoa saanut.
"Piirre, josta vannoutunut Alfisti ei pidä saattaa houkutella asiakkaita muilta merkeiltä: Tonale on nimittäin myös mukava."
Suomen valloitus voi siis alkaakin ihan lupaavasti . Useimmat B-suvit EIVÄT ole mukavia . Tämä pitää kokeilla.
Ei nyt ihan pöllömpi arviointi. Tuo 10- tuumainen kosketusnäyttö lienee sama kuin kevythybridissä ja muuten 500e:ssäkin.
Ihan mukava se minusta on käyttää. Toki uudet monitehot zuumaavat aika hyvin…
Kyllä Giulian mainoksia näkyi muistaakseni merkittävissä lehdissä komeasti. Mutta kun kansa haluaa sitä varmaa tuttua ja vikaherkkää kallista Volvoa mitäs sille voi.
Kyllä Giulian mainoksia näkyi muistaakseni merkittävissä lehdissä komeasti. Mutta kun kansa haluaa sitä varmaa tuttua ja vikaherkkää kallista Volvoa mitäs sille voi.
Jep. Vuosina -17 ja -18 varsinkin Giulia ja Stelvio hyvin medioissa esillä, ja muistaakseni -17 olikin huippuvuosi
Giulian myynnissä, oliko jopa toistasataa yksilöä myyty silloin?
Alfa Romeo + crocs. Se sanoo kaiken.
On ihmisiä joita en voi ottaa tosissani.
- Ne jotka käyttää shortseja ja kenkiä eivätkä ole pelaamassa koripalloa.
- Ne jotka käyttää kenkiä ilman sukkia.
- Ne jotka käyttää crocseja julkisuudessa tai muualla kuin saunan ja *****huusin välissä.
- Ne jotka eivät ole Tiger Woods mutta käyttävät lippistä edustusluokan auton ratissa.
- Ja viimeisenä kaikkien kunkku eli mahdollisimman monta yllä olevaa tyylirikosta jonka lisäksi vielä huppari päässä.
- Ne jotka käyttää crocseja julkisuudessa tai muualla kuin saunan ja *****huusin välissä.
- Ne jotka eivät ole Tiger Woods mutta käyttävät lippistä edustusluokan auton ratissa.
- Ja viimeisenä kaikkien kunkku eli mahdollisimman monta yllä olevaa tyylirikosta jonka lisäksi vielä huppari päässä.
Crockseja en omista, mutta ihan kaikki muut osuu. Nytkin on Dallaksen Lehmipoikien huppari päällä. Tai noh - mikä on edustusluokan auto? BMW ja Alfa Romeo eivät taida ihan olla, joten otetaan toi lippisjuttukin pois listalta. Ja joo - lehmipoikalippis sekin on joka päähän välillä eksyy. Mutta kyllä - osuu monta listan kohtaa.
Aika usein kaikki, paitsi tuo Tiger Woods. En koe kuljettavani edustusluokan autoja (159 ei ehkä siihen kategoriaan osu).
Pitäis vielä hommata vaaleanpunaiset aurinkolasit, ihan vaan koska väriä maailmaan. Ja siihen ne sandaalit, MISSÄ SUKAT (this is me). Tai sukat+sandaalit+shortsit ja huppari+lippis-kombo, aurinkolaseilla tottakai. Meikän vakio.
Arvostan sitä, että ihmisen uskottavuus mitataan vaatetuksella. Se kertoo kuitenkin paljon mm. siitä, mitä ihmisellä on päällään.
Halvatun it-vendorit voisi kyllä alkaa jakeleen kunnollisia paitoja huppareiden sijaan. Nytkin kun on NetAppin huppari päällä, niin se huppu on heti tiellä kun pistää takkia päälle, ajaa autoa, istuu nojalliseen tuoliin tms, eikä massiivisesta kangaskasasta huolimatta kaulan puolelle ole kunnolla suojausta.
Arvostan sitä, että ihmisen uskottavuus mitataan vaatetuksella. Se kertoo kuitenkin paljon mm. siitä, mitä ihmisellä on päällään.
Halvatun it-vendorit voisi kyllä alkaa jakeleen kunnollisia paitoja huppareiden sijaan. Nytkin kun on NetAppin huppari päällä, niin se huppu on heti tiellä kun pistää takkia päälle, ajaa autoa, istuu nojalliseen tuoliin tms, eikä massiivisesta kangaskasasta huolimatta kaulan puolelle ole kunnolla suojausta.
Hupparihullutus firman logolla on ihmeellisen yleinen näky ja itselläkin on työnantajan huppari kaapissa juuri nyt vaikka olen yrittänyt päästä niistä eroon pikkuhiljaa. Onhan niillä paikka ja aika kuten syystalkoot tai roskien vieminen roskakatokseen. En silti itse pidä niitä mukavana. Tulee sellainen olo että olisi lahtunut aikoinaan 250 kg:sta normaalipainoiseksi ja joka puolella on löysää ihoa. Muut voi silti nauttia tästä ja se on ihan OK. Kuten Aquatika ja lerppu. Toivon silti että he eivät ajele Milanon kaduilla edustamassa Suomalaisen pukeutumista haha.
Off-topic kriminaalina viimeiseksi tuli mieleen tuo Angry Birds CEO, Rovioko on firman nimi. Aina huppari päällä kun on ilmestynyt TV:ssä. Ehkä olen vanhanaikainen (lue herrasmies wannabe) mutta firman toimari pukeutuneena kuin 13 vuotias jälki-istuntolainen on outo.
Hupparihullutus firman logolla on ihmeellisen yleinen näky ja itselläkin on työnantajan huppari kaapissa juuri nyt vaikka olen yrittänyt päästä niistä eroon pikkuhiljaa. Onhan niillä paikka ja aika kuten syystalkoot tai roskien vieminen roskakatokseen. En silti itse pidä niitä mukavana. Tulee sellainen olo että olisi lahtunut aikoinaan 250 kg:sta normaalipainoiseksi ja joka puolella on löysää ihoa. Muut voi silti nauttia tästä ja se on ihan OK. Kuten Aquatika ja lerppu. Toivon silti että he eivät ajele Milanon kaduilla edustamassa Suomalaisen pukeutumista haha.
Off-topic kriminaalina viimeiseksi tuli mieleen tuo Angry Birds CEO, Rovioko on firman nimi. Aina huppari päällä kun on ilmestynyt TV:ssä. Ehkä olen vanhanaikainen (lue herrasmies wannabe) mutta firman toimari pukeutuneena kuin 13 vuotias jälki-istuntolainen on outo.
Kävin alkuvuodesta Milanon huudeilla. Maseratilla ajelin. Olin naamioitunut, mutta oletan että tyylittömyys paistoi läpi.
Hupparit on jostain syystä muotia ainakin IT-alalla, vaikka korkeakauluksinen fleece olisi yleensä paitana paljon parempi. Nää pirut vaan kun tykkää ostaa hupparit kuitenkin oikeasti laadukkaina, niin ei ees hajoa ja köyhänä kuitenkin tulee hyödynnettyä nämäkin edut.
Minäkin muuten olin Milanossa kesällä. Päällä shortsit ja t-paita, jalassa lenkkarit, päässä lippis ja aurinkolasit. Eniten harmitti se, että en osannut ottaa kuulosuojaimia mukaan, kun joka paikassa oli hirvee huuto. En koe varmaan koskaan tarvetta käydä uudestaan Milanossa, hyvästä ja tuoreesta appelsiinimehusta huolimatta muuten aika tylsä paikka. Muuten perus kaupunki, mutta järjetön nukkumavero ja tosiaan kauhee huuto koko aika.
Polforea kirjoitti: ↑ Nytkin kun on NetAppin huppari päällä, niin se huppu on heti tiellä kun pistää takkia päälle, ajaa autoa, istuu nojalliseen tuoliin tms, eikä massiivisesta kangaskasasta huolimatta kaulan puolelle ole kunnolla suojausta.
No no no no, miksi käytät NetAppia? Näkeehän sen jo hupparistakin ettei se ole ihmisille suunniteltu keksintö.
Tajusin juuri etten ole omistanut hupparia sitten 1970-luvun.
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.
Vaikka lähtökohtaisesti olen listan sisällöstä eri mieltä tervehdin ilolla sitä, että en selvästi ole ainoa jonka sateenvarjo on kohtalaisen tiukalla.
Tarvitsemmeko alfabbs:n virallisen sartoriaalisen faux pas listan?
Hyvänen aika. Kun nuo tyypit soittaa ovikelloa niin siitä päivästä eteenpäin joko omistat tuliterän Hooverin, olet liittynyt kirkkoon tai olet aloittanut rikosilmoitus prosessin.