Tänään Turussa noin 15:43 veli Karila kaarsi Naantalin pikatieltä kohti Pitkämäenkatua.
Minä kyllä morotin, vastaantulevien kaistalla liikennevaloissa, mutta valkoinen Tesla ei saanut huomiota punaisesta Giulia Velocesta, mikä on kyllä hyvin ymmärrettävää.
Täytyy odottaa kesää, niin vihreä Spider kerää enemmän huomiota.
Se oli se toinen Giulia Veloce, en minä, koska olen koko päivän potenut kotona. Toisaalta, en minäkään reagoi kierukkakeuloihin mitenkään.
Ah, luulin, että noita BUE-xxx rekisterillisiä ei voi olla kuin yksi.
Tänään Turussa noin 15:43 veli Karila kaarsi Naantalin pikatieltä kohti Pitkämäenkatua.
Minä kyllä morotin, vastaantulevien kaistalla liikennevaloissa, mutta valkoinen Tesla ei saanut huomiota punaisesta Giulia Velocesta, mikä on kyllä hyvin ymmärrettävää.
Täytyy odottaa kesää, niin vihreä Spider kerää enemmän huomiota.
Se oli se toinen Giulia Veloce, en minä, koska olen koko päivän potenut kotona. Toisaalta, en minäkään reagoi kierukkakeuloihin mitenkään.
Ah, luulin, että noita BUE-xxx rekisterillisiä ei voi olla kuin yksi.
Paranemisiin.
Niitä taitaa olla 6 kpl yhteensä jos oikein muistelen Deltan tarjontaa 4 vuotta sitten.
Musta tai tummanharmaa Junior tuli pohjoisen suunnasta vastaan Korpilahden ja Muuramen välillä noin klo 16 aikoihin. Tuskinpa vielä kellään foorumilaisella on junioria hallussa, luultavasti lehdistö- tai esittelyauto. Joka tapauksessa itselle eka kerta kun moinen tulee tien päällä vastaan.
Kukas forumisti körötteli tänään apilamerkillä varustetulla punaisella MiTolla Hämeenlinnasta etelään joskus yhden jälkeen? Motarilla siis.
Alfan perä tuli vastaan ja lähdin ohittamaan 106 km/h cruisessa. Rinnalle pääsin, mutta sitten pikkuferrarista löytyikin vauhtipedaali ja hetikohta palasinkin takaisin MiTon taakse. Todennäköisesti muisti jonkin tärkeän tapaamisen.
Eikö noissa ole vakkaria?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Eilen viiden-kuuden välillä ehtoolla oli punaisten Giulioiden keskittymä Tampereella Lakalaivan seutuvilla, kun kaksi sellaista tuli bongattua siellä pyöriessä. Toinen oli Bilteman parkkiksella ja toinen odotteli vuoroaan liikennevaloissa Rukkamäentien ja Lempääläntien risteyksessä.
Eilen fiksu nuori nainen Joensuusta valkealla159 alfalla Kuusamossa K-Marketin pihalla. Perheessä myös enemmänkin harrastusta alfojen parissa eli oletan , että terveiset löytävät täältä perille. Kuula jumitti niin etten älynnyt esittäytyä., oli ollut vähän hektinen päivä. Jokatapauksessa tervetuloa Länsi-Siperian ylängön päätepisteeseen, hauska tavata ja hyvää Joulua!