Bongattu CARF ajelun päättärillä sinne asti päässeet. Olin rouvan kanssa Suitsalla matkassa, niin en tullut haastelemaan. Vaikuttava näky oli saapuminen kyllä!
Aika harvakseen vanhempia Alfoja näinä päivinä tien päällä liikkuu, mutta tänään Rauhankadulla perään ilmestyi siisti samppanjan värinen 155. Taisipa olla vielä wide body. Moro vaan jos kyseessä oli foorumilainen.
Iltapäivän ja alkuillan bongauksia tältä päivältä. Musta Spider (S3?) Vierumäen Matkakeitaalla ja punainen 166 facelift Lahden satamassa. Lahden keskustassa tuli vielä liikennevaloissa tervehdys valkoisen Giuliettan sivuikkunasta.
75:lla olin minä matkalla kotiin Pietarsaaresta SAHK:in Retkeilyajosta.
1100 km tuli mittariin kahdessa päivässä, lauantaina siitä 600. Ajoin yhtä soittoa Jalasjärven Juustoportista kotiin Helsinkiin; 3h 20min...
En tiedä kuuluuko juuri tähän aiheeseen, mutta Helsingin Lauttasaaressa bongasin eilen jo selvästi pidempään (ainakin talven yli) seisoneen mustan Giuliettan. Nokialaiaet nastoilla puolityhjinä alla ja syksyn lehdet tuulilasilla. Ulkoisesti ehjän näköinen, BPA-***.
Purettavan rakennuksen viereisellä parkkiksella. Onkohan omistaja vielä tässä hiippakunnassa, tai peräti foorumilla?
Musta Mito QV bongattu ja omistajan kanssa juteltu tänään Ohtakarilla. Pukeutumisen samankaltaisuus eli musta AR-lippalakki molemmilla johti keskusteluun.
Ei taida Suomessa enää olla Alfoja, mitä bongata. Porscheja ja vastaavia tusina-autoja tulee kyllä vastaan suunnilleen 1kpl per 100km. Heitin pienen lenkin kiertäen Keski-Suomea sekä kaikki Pohjanmaat läpi. Matkaa noin 800km ja tuloksena nolla Alfaa. Kesäkuussa toinen pienempi lenkki Ruotsiin ja siinä ~500km matkalla sentään yksi punainen Stelvio bongattu.
Matkan aikana muisteltiin, miten ennen pelattiin erilaisia auton laskenta pelejä, eli kerättiin tietyn värin tai merkin lukumääriä vastaantulevasta liikennevirrasta. Siitä sitten kehiteltiin pari uutta julmaa peliä automatkojen ratoksi. Juppokuski -pelissä kyytiläiset saavat kerättyä yhden kusitauko -kortin jokaista bongattua Alfaa kohden. Kortin saa käyttää milloin vain, kunhan se on ensin kerätty. Jätskitauko -pelissä luvataan lapisille pehmikset heti, kun on laskettu viisi Alfaa vastaantulevasta liikennevirrasta. Ei tarvitse todennäköisesti lompakon nyörejä raottaa.
^Jos liikkuu Varsinais-Suomen, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maakunnissa, Alfa Romeoita voi bongailla päivittäin.
10-tietä kun ajelee edestakaisin päiväsaikaan, saa moikkailla tai bongailla, riippuen millä itse on kulussa.
9-tie Turusta Tampereelle on jo heti paljon huonompi bongaukseen.
^Jos liikkuu Varsinais-Suomen, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maakunnissa, Alfa Romeoita voi bongailla päivittäin.
10-tietä kun ajelee edestakaisin päiväsaikaan, saa moikkailla tai bongailla, riippuen millä itse on kulussa.
Cotzy
Tulitko Juniorilla vastaan viime perjantaina 10-tiellä Forssan kupeessa? Itse olin Spiderilla liikenteessä ja ”A Bart” ajeli edessäni Kappa SW:lla.
Cotzy
Tulitko Juniorilla vastaan viime perjantaina 10-tiellä Forssan kupeessa? Itse olin Spiderilla liikenteessä ja ”A Bart” ajeli edessäni Kappa SW:lla.
Joo, hieno punainen 939 Spider tuli Vorssan kohdilla kotimatkalla vastaan viime perjantaina. Kappakin bongattu.
Hämeenlinnassa ruisattiin Aulangontietä joskus viiden jälkeen kohti Pälkäneentietä ja katteltiin, että ihan ku tuolla risteyksessä odottelis vuoroaan takaveto -Spider. Sellanenhan se olikin, en välttämättä eri versioita tunnista takaapäin oikein, mutta tekisi vähän mieli sanoa että kakkossarjalainen. Perätuhdossa luki ylpeästi Iniezione.
Käännyttiin siitä peräkanaa kohti Tiiriötä ja vastaan tuli myöskin Tonale.
Morjestelin harmaan brittisportin ratin takaa, mutta en tiedä huomasiko kukaan.
Varmaan joo, jos on katsellut enempi niitä takapäitä ja muistaa ne. Tuosta artikkelista harmittavasti puuttuu kolmosen takakuva, mutta sellaisia (ja lisää kakkossarjan peräkuvia) surffattuani vahvistan ajatustani kakkossarjalaisesta.
Kyläsepällä Petäjävedellä juuri äsken bongattu valkoinen Spider 2000-
foorumilaisia syömässä kuten meitinkin porukka?
Nirolla ja Mondeolla oltiin ajossa.
Tänään illalla karvan yli yhdeksän tuli 54:lla vastaan vanha hieno spider, menossa kohti Lahtea. Morjestin Miatasta ja pohdin että olikohan joku tuttu foorumilainen joka tunnisti vihreän Miatan, vai bongasiko mun moron ja kohteliaisuutta morjesti ”avoautolta toiselle”. Oli miten oli, vastamoro tuli, ja morjensta myös täällä jos foorumilaisia sattui olemaan.
You put this kid behind the wheel, there's nothing she can't do.
Varmaan joo, jos on katsellut enempi niitä takapäitä ja muistaa ne. Tuosta artikkelista harmittavasti puuttuu kolmosen takakuva, mutta sellaisia (ja lisää kakkossarjan peräkuvia) surffattuani vahvistan ajatustani kakkossarjalaisesta.
Näköjään kakkossarjalaisten jenkkivientimalleissa on lukenut tuo Iniezione ja se
On poistunut kolmossarjalaisten tulon myötä kun Spica ruiskutuksesta luovuttiin.
Tuskin noita ruiskutuskoneita tuotiin Euroopan puolelle?