
Kutsu 159:n esittelytilaisuuteen
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Kutsu 159:n esittelytilaisuuteen
Kutsu tupahti tänään luukusta, tarjolla olis taas pientä italialaista purtavaa 25.1. 

“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11585
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Tänne tul. Ihme sinänsä, kun kertaakaan ole rahoittanut deltan finanssi puolta.
Kattoos vaan kerkeekö tuota.
Osaakos joku vanha konkari kertoa mihin asti noi hipot on yleensä kestäny?
editin edit:
Kattoos vaan kerkeekö tuota.
Osaakos joku vanha konkari kertoa mihin asti noi hipot on yleensä kestäny?
editin edit:
Ihmetyttää kyllä "V6":n kohtelu kutsun suhteen, kun eikös se uus autokin oo just sieltä hommattu, jos oikein muistelen.Cuore Sportivo kirjoitti:Kai se kutsu lähetetään vain pk-seudulla majaileville.

Viimeksi muokannut hamppi, 19 Tammi 2006, 21:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Twin Spark
- Viestit: 165
- Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
- Paikkakunta: Espoo
Kutsu tuli Konalaan... mutta tuskin menen... siellä kun toi asiakaspalvelu on viimeisen päälle... kaveri kävi katselemassa harmaata Lancia Kappaa 3.0 V6 ja sanoi myyjälle että soita paljonko haluat tuosta käteistä... eikä ole ikinä soittoa kuulunut... joten ei ne oikeasti halua mitään myydä... sääli sinänsä koska se olisi todennäköisesti ostanut sen saman tien...?
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Kokemuksella voin kertoa, että kyllä noihin pippaloihin voi ihan hyvin mennä, vaikka kutsua ei olisi tullutkaan. Ei siellä ovella järkkäreitä ole papereita kyselemässä.
Noita kutsuja lähetellään lähinnä siksi, että osaavat varata juotavaa/syötävää suunnilleen oikean määrän.

Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
Eipä tunnu olevan vaikutusta. Itsellä jo toinen uusi Alfa ao. putiikista eikä tippunut GT:n esittelyyn kutsua, eikä ainakaan vielä ole kuulunut 159:nkään. Tiedä tulisiko mentyäkään, mutta pitäisi sitä perkules edes kutsu tulla, se olisi sitä PR:ää.Vode kirjoitti: Tosin varmaan vaikuttaa aika paljon se että jos joskus ostaa uuden roomeon deltasta muutenkin käyttää huolloissa tai ees ostais sen käytetyn sieltä.

Ekaa Alfaa ostaessa myyjä sanoi ettei heillä ole tarkoitustakaan tehdä tästä mitään massamerkkiä (esim ei mainosteta niin paljon kuin jotain Fiattia), ehkä se heijastuu sitten tällä tavoin. Saa siinä Kalbfellit ihmetellä kun ei myyntitavoitteet täyty. Mutta ehkä Suomen myyntiorganisaatio saa kaiken anteeksi kun valmistajan odotusarvo on ettei tänne Pohjolaan kumminkaan saa yhden yhtäkään myytyä

- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Ei ne lähetä kutsua PK-seudun ulkopuolelle, vaikka olisi ostanut 137 000 Alfaa Deltasta.sami_r kirjoitti:Eipä tunnu olevan vaikutusta. Itsellä jo toinen uusi Alfa ao. putiikista eikä tippunut GT:n esittelyyn kutsua, eikä ainakaan vielä ole kuulunut 159:nkään.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
- Alfetta&156
- Viestit: 205
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
- Molto bene
- Viestit: 30
- Liittynyt: 09 Huhti 2005, 20:47
- Paikkakunta: Helsinki
Jep, tulihan käytyä kokkareissa.
Salaattia, pastaa ja italo punkkua sekä jälkkäriksi tiramisua.
159 hienosti näytillä moottoriversiot 1,9 JTS, 2,2 JTS ja 2,4 JTDm
Ajamaankin pääsi ja pitihän se kokeilla.
Testasin 2,2 jolla hävisin ekoissa liikennevaloissa rinnalla olleelle 2,4 nokivasaralle!!! Törkeetä, että nää urheillulliset Alfan bensakoneet on näin nuhia.
Vanhan kojelauta ja nahkaratti jotenkin parempi, mutta muuten hyvän tuntuinen kaara.
Mutta, mutta kaiholla odottelen V6 pannua.
Vaikka JTS koneen tehot kasvaneet, niin lisääntyneen painon vuoksi hitaampi kiihdytyksissä. Muuten vääntää hyvin.
Salaattia, pastaa ja italo punkkua sekä jälkkäriksi tiramisua.
159 hienosti näytillä moottoriversiot 1,9 JTS, 2,2 JTS ja 2,4 JTDm
Ajamaankin pääsi ja pitihän se kokeilla.
Testasin 2,2 jolla hävisin ekoissa liikennevaloissa rinnalla olleelle 2,4 nokivasaralle!!! Törkeetä, että nää urheillulliset Alfan bensakoneet on näin nuhia.
Vanhan kojelauta ja nahkaratti jotenkin parempi, mutta muuten hyvän tuntuinen kaara.
Mutta, mutta kaiholla odottelen V6 pannua.
Vaikka JTS koneen tehot kasvaneet, niin lisääntyneen painon vuoksi hitaampi kiihdytyksissä. Muuten vääntää hyvin.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Paikalla
Pirteän oloinen oli tuo maansiirtokone. (Olin siis apukuskin paikalla Molton kyydissä)
159 (2.2 JTS) oli kyllä oikein hyvä pirssi, kaasun annostelu oli hieman hankalaa liukkaalla pienillä vaihteilla mutta eiköhän tuohonkin totu. Aluksi tuntui, ettei kehitys ole mennyt eteenpäin mutta loikkaus takaisin 156:een oli kyllä iso. 159 oikein sivistynyt, 156 paljon räyhämpi
Kyllä minulle 159 kelpaisi ja Deltaa ei voi kyllä tapahtumasta mollata, hienosti järjestetty ja homma toimi.
- mattijus
- Viestit: 5324
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
Eikä ollut edes lähellä pärjätäMolto bene kirjoitti:Testasin 2,2 jolla hävisin ekoissa liikennevaloissa rinnalla olleelle 2,4 nokivasaralle!!!

Pirteän oloinen oli tuo maansiirtokone. (Olin siis apukuskin paikalla Molton kyydissä)
159 (2.2 JTS) oli kyllä oikein hyvä pirssi, kaasun annostelu oli hieman hankalaa liukkaalla pienillä vaihteilla mutta eiköhän tuohonkin totu. Aluksi tuntui, ettei kehitys ole mennyt eteenpäin mutta loikkaus takaisin 156:een oli kyllä iso. 159 oikein sivistynyt, 156 paljon räyhämpi

Kyllä minulle 159 kelpaisi ja Deltaa ei voi kyllä tapahtumasta mollata, hienosti järjestetty ja homma toimi.
VMP
- Alfetta&156
- Viestit: 205
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
Tulihan käytyä ja ponnistettua sekä 2.2 JTS että 2.4 JTD. Päällimmäisinä tuntoina oli dieselin pitkät turboviiveet (en ole juuri ajellut ennen dieseleillä, voi olla etten vaan osaa pitää vaihtaessa ahtopaineita yllä?) ja JTS:n mainio kaasuvaste. Positiivista oli myös JTS:n hyvä vääntö alakierroksilla verrattuna omaan TS:iin. Lisäksi auto oli erinomaisen hiljainen. Koneen äänet eivät kyllä yltäneet vanhojen tasolle =(
Muutoin ajossa 2.4 JTD oli todella mainio. Väkivaltaista voimaa riitti joka vaihteelle heti kun ahtaminen alkoi todenteolla. Ohjaustuntuma oli mielestäni hyvä, joskaan ei yhtä nopea kuin 156:ssa.
Ajonhallintajärjestelmä oli minulle uusi tuttavuus ja täytyy sanoa, että toimii hyvin. Sallii ensimmäiset luistot, mutta sitten puuttuu sopivasti auton oikaisten. Esim. ns. hirviväistössä varmaan aikaslailla mukava varuste..
Vaihteistot olivat Alfistin käteen alkuun oudot.. Tuntuma oli vähän kuin olisi ollut vaihdekulissit kuten ferrarissa, niin tarkasti napsahtivat vaihteet paikoilleen.
Viimeinen kokemus oli hypätä takaisin 156:n puikkoihin. Tunnelma oli huomattavasti tiiviimpi ja jotenkin samanlainen kuin 156:n jälkeen hypätessä Alfettaan. Jottette ymmärrä väärin, niin kummassakin tapauksessa mielestäni vanhassa vara parempi!
Muutoin ajossa 2.4 JTD oli todella mainio. Väkivaltaista voimaa riitti joka vaihteelle heti kun ahtaminen alkoi todenteolla. Ohjaustuntuma oli mielestäni hyvä, joskaan ei yhtä nopea kuin 156:ssa.
Ajonhallintajärjestelmä oli minulle uusi tuttavuus ja täytyy sanoa, että toimii hyvin. Sallii ensimmäiset luistot, mutta sitten puuttuu sopivasti auton oikaisten. Esim. ns. hirviväistössä varmaan aikaslailla mukava varuste..
Vaihteistot olivat Alfistin käteen alkuun oudot.. Tuntuma oli vähän kuin olisi ollut vaihdekulissit kuten ferrarissa, niin tarkasti napsahtivat vaihteet paikoilleen.
Viimeinen kokemus oli hypätä takaisin 156:n puikkoihin. Tunnelma oli huomattavasti tiiviimpi ja jotenkin samanlainen kuin 156:n jälkeen hypätessä Alfettaan. Jottette ymmärrä väärin, niin kummassakin tapauksessa mielestäni vanhassa vara parempi!