Foorumilaisten bongausketju -07

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

KJS kirjoitti:Carlos bongattu tänään Kiimajärvellä. Kiitokset bullakaffeista!
Olkaa hyvät ja tervetuloa toistekkin.

Samana päivänä hetkeä aiemmin HANU morjestettu Vammalassa ja
SP:n vanha 164:n nähty.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Kyllä oli niin reteä morotus viime lauantaina (27.1) hopeanharmaasta 156:sta Kirkkonummen Veikkolassa, että äkkinäinen oikein säpsähti.

Avatar
JonneJ
Viestit: 41
Liittynyt: 09 Loka 2006, 22:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonneJ »

Pääkaupunkiseudulla on havaittu ryhdistäytymistä! Sunnuntaina pariskunta Länsisataman kupeessa tervehti oikein ystävällisesti hopeasta 156:sta.

Tänään ajoin aamulla kaupungin halki punaisen 159 dieselin edessä. Kohtelias aamuinen tervehdys tuli teidemme erkaannuttua sörkassa. Olisikohan ollut tuulilasilla saman alueen pysäköintitunnus?

heimo
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Huhti 2006, 19:44

Viesti Kirjoittaja heimo »

JonneJ kirjoitti:Pääkaupunkiseudulla on havaittu ryhdistäytymistä! Sunnuntaina pariskunta Länsisataman kupeessa tervehti oikein ystävällisesti hopeasta 156:sta.

Tänään ajoin aamulla kaupungin halki punaisen 159 dieselin edessä. Kohtelias aamuinen tervehdys tuli teidemme erkaannuttua sörkassa. Olisikohan ollut tuulilasilla saman alueen pysäköintitunnus?
kyllä oli.

Avatar
JonneJ
Viestit: 41
Liittynyt: 09 Loka 2006, 22:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonneJ »

Hieno juttu, moikataan kun kohdataan!

heimo
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Huhti 2006, 19:44

Viesti Kirjoittaja heimo »

JonneJ kirjoitti:Hieno juttu, moikataan kun kohdataan!
näin tehdään.

Avatar
Donna
Viestit: 82
Liittynyt: 09 Loka 2005, 21:38
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Donna »

JonneJ kirjoitti:Pääkaupunkiseudulla on havaittu ryhdistäytymistä! Sunnuntaina pariskunta Länsisataman kupeessa tervehti oikein ystävällisesti hopeasta 156:sta.
Me oltiin sukuloimassa siellä päin, lähdettiin ravintolaan syömään ja sunnuntaiajelulle. Joutu patistaa miestä moikkamaan ku se ajo, se ei oikein ymmärrä ku Alfistit tervehtii :roll: Itse en kyllä lähtisi Hesaan ajelulle.. eksyisin alta aikayksikön.. :oops:
Anna kaikkesi mutta älä periksi

Avatar
GiuliaSuper
Viestit: 1111
Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja GiuliaSuper »

Bongattu tämän päivän iltalehdestä 156:nen, Suorat sanat palstalla. Palstalaisia? Siisti kuva!

Avatar
matupatu
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Syys 2006, 12:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja matupatu »

:mrgreen: Hei Silverline! Olit bongannut mun 155:n YLE:n pihassa tässä taannoin. Käväisin tuolloin Kotikadun kuvauksissa asennustalolla.
"Tasunka Witko",elämäntapaintiaani

Tapsapoika
Viestit: 112
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Tapsapoika »

Punainen 155 maanantaina parkissa ylivieskan kärkkäisen pihassa..
Kuka tunnustaa..?
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Tänään tiistaina 15 paikkeilla musta 159 Vaasantiellä Lielahdessa menossa Tammpereen keskustaa kohti. Kuljettaja näytti pahasti yksilahkeiselta , eikä vastannu morotukseen.

Oli niitä muitakin tänään - komee morotus SW 156:sta Länsitorin paikkeilla puolen päivän jälkeen.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
TurboKoo
Viestit: 36
Liittynyt: 26 Syys 2006, 16:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TurboKoo »

-OT-
matupatu kirjoitti:Käväisin tuolloin Kotikadun kuvauksissa asennustalolla.
Mikäs maa on kyseessä? Itse olin samassa ohjelmassa "Italian vieraana"

-OT-
God created turbolag to give NA engines hope. He failed. They didn't get neither hope or chance.

Avatar
JonneJ
Viestit: 41
Liittynyt: 09 Loka 2006, 22:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonneJ »

Hyvä Donna, opeta puolisosi oikeille tavoille!

Tänään bongaus n. klo 15.30 Hotelli Seasiden kohdalla, kohtelias käpälän heilautus. Oli vielä harvinaisen aistikkaan värinen 159 SW.

pomeko
Viestit: 188
Liittynyt: 12 Helmi 2005, 13:04
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja pomeko »

GiuliaSuper kirjoitti:Bongattu tämän päivän iltalehdestä 156:nen, Suorat sanat palstalla. Palstalaisia? Siisti kuva!
Auto on Tammelasta, olisko mahdollisesti herran, kenen jakohihna oli porsinut???
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Bongasin eilen Jyväskylässä jonkun hopeisen 156:n cruisailemassa Väinönkatua ylös päin klo:18.45, foorumilaisia? Oli muuten aika äänekäs putki.. :-D
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
matupatu
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Syys 2006, 12:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja matupatu »

:oops: Yleensä liikun vain elävän rekvisiitan eli statistin rooleissa milloin minäkin urpona.Ainoa ulkokansalaisen rooli tulee mieleen parin vuosikymmenen takaa jolloin olin Kleopatran Nuubialaisorjana...
"Tasunka Witko",elämäntapaintiaani

Avatar
JonneJ
Viestit: 41
Liittynyt: 09 Loka 2006, 22:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonneJ »

Tampere! Olkaa ystävät valppaina, helsinkiläinen 159 SW bongattavissa alueelta torstaina.

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 353
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

Mutta hei: Kenen on se musta GTV, joka seisoo aina Kaarinan Prisman edessä? Ei Turun puolessa niin hirveästi GTV:eitä ole...

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Ei niitä tosiaan montaa ole, mutta kovasti ne tuntuu kaupoilla viihtyvän - itse olen nähnyt mustan GTV:n joka kerta kun olen Kupittaan CM:n parkkipaikalla käynyt viimeisten kuukausien aikana...

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

Roach kirjoitti:...mustan GTV:n joka kerta kun olen Kupittaan CM:n parkkipaikalla käynyt viimeisten kuukausien aikana...

Onkohan Juhannuskukkulan Kreivi mennyt Cittariin kassakoneenkuljettajaksi?
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Tsot tsot, mä käyn CM Länsikeskuksessa. 8) Ai niin, muutto edessä vuoden lopulla Kakolanmäkeen. Saakohan enää vaihtaa nikkiä... :mrgreen:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 353
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

Juhannuskukkulan Kreivi kirjoitti:Tsot tsot, mä käyn CM Länsikeskuksessa.
Aikanaan CM Läsikeskuksen liepeille seisomaan ostettiin Turun Delta-autossa jonkin aikaa myynnissä ollut sammaleenvihreä Spider (-95-96?) ja olikos se niin, että se myös palautui jonkin ajan päästä samaisen liikkeen vaihtoautohalliin?

Länsikeskuksen miehenä tietänet kenelle se sitten kuului...

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Ei mitään hajua, mä vaan käyn siellä kaupassa... :roll:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

mml kirjoitti:...kassakoneenkuljettajaksi?
BUAHAHAA! Tuskin tunnustaa...

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Bongattu 164 Karpolla on asiaa ohjelmassa.
Kuka tunnustaa??

Siis oli Karpon haastateltavana ja pihassa oli kaksi autoa, joista toinen oli 164.

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 353
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

Tänään (3.2.-07) noin 11.30 moottoritiellä Paimiossa Helsinkiin päin menossa hieman Paippi-kyltin ja Motelli Valtatie 1: jälkeen upean Sitikkani ohitti lähes yhtä upea, arviolta 10-11 vuotta kuljintani nuorempi musta GTV 2.0. GTV:ssä oli punaiset nahkapenkit, ajajana nuorehko ( :lol: ) mies ja pelkääjänä saman ikäluokan ( :P ) nainen. Näky ilahdutti mieltäni kovasti ja esteetikkona olisin mielelläni ajellut perässä kauneutta ja harmoniaa ihaillen, mutta tuo halvattu ajeli 10-20 km/h:n ylinopeudella. Kun minä säntillisenä miehenä noudatan aina nopeusrajoituksia, jouduin GTV:n tyylikkään perän sijasta tyytymään ohi lipuvien Focusten ja Volkkareiden takamusten katseluun. Ihme juttu, kun juuri kukaan ei enää aja sitä nopeutta, mitä merkit osoittavat. No, onneksi Salossa oli näytillä Vanhanen ja Kanerva, joista viimeksi mainittu tarjosi jopa kahvia ja pullaa...

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 353
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

No niin... Foorumin tutkiskelussa selvisi, että olen bongannut Juhannuskukkulan Kreivin menossa Haikon kartanoon. Toivottakaamme hänelle mukavaa viikonloppua!

Glenfiddichin säestyksellä jaan samantien oman kokemukseni Haikon kartanosta: Joskus muinaisuudessa ajoin minäkin tämän tämänpäiväisen persoonallisen ja herkän kulkimeni kanssa Haikon kartanon pihaan tarkoituksena viettää elämänkumppanini kanssa kartanossa mukava viikonloppu. Pihalla totesimme Stockmannin tarjousyöpymisen oikeuttavan huoneeseen lättänässä lisärakennuksessa, ei varsinaisen kartanon puolella, mikä ei elämänkumppanistani tuntunut mukavalta. Siispä siitä parkkipaikalta soitin kartanoon ja valittelin, ettemme pääsekään tulemaan.

Ei sen puoleen, että reissu olisi ollut turha. Sitikalla on yhtä mukava ajella kuin GTV:llä ja Porvoossa on aina mukava käydä. Löysimme sieltä oikein hyvän tapaspaikan - juttu, joka siihen aikaan oli jotakin uutta. Pongasin sitäpaitsi silloisella reissulla myös yhden Dolly-rättärin, joita Suomessa ei liiemmälti näe. Oli ilmeisesti tosi hieno, kun vieläkin mielessä on.

Mutta kuten sanottu: Tämä foorumi kertoo enemmän kuin yksi musta punapenkkinen GTV. Olkoon Juhannsukukkulan kreivin viikonloppu Haikon kartanossa antoisa!

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

eilen 3.2 Lahdessa bongattu musta 156 farkku korisarjaa näytti olevan ja kuski nosti lapaa.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Perjantaina ajeli samppanjan värinen GT perässä välin Hml-Pälkäne. Morotettiinkin.

Avatar
Mokoma
Viestit: 559
Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Mokoma »

Tänään Halikon ABC:n pihassa punainen 156 superi. Jos oli foorumilaisia niin ensi kerralla tarjoan kahvit pullat jos satun huomaamaan/ei ole kiire mihinkään. Tänään oli.

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Olikohan VJ perjantaina viiden hujakoilla parkissa Kaupunkiuutisten toimituksen edessä? Koitin kuikuilla mutta prkl kun heijasteli laseista(alfan) niin pahasti etten kyllä nähnyt istuiko autossa joku vai ei.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

liekki kirjoitti:Olikohan VJ perjantaina viiden hujakoilla parkissa Kaupunkiuutisten toimituksen edessä?
Jep, oli jättämässä ilmoitusta lehden "Seuraa etsitään"-palstalle.

No ei vaiskaan, oikeasti olin Sappeessa valmistautumassa viikonlopun skimbaukseen eli en ollut minä.

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Rouva asialla? Kun oli meinaan tismalleen samanlainen SW kuin sinulla. Tai noh...ainakin väri, ikkunoiden tummennukset ja rekisternumeron alkuosa täsmäsivät. Vanteita en huomannut katsella.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

aamulla bongattu hopea 33 kaukaan r-kioskin viressä, upean morotuksen kera!

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

liekki kirjoitti:Rouva asialla? Kun oli meinaan tismalleen samanlainen SW kuin sinulla. Tai noh...ainakin väri, ikkunoiden tummennukset ja rekisternumeron alkuosa täsmäsivät. Vanteita en huomannut katsella.
Rouvakaan ei ollut jättämässä seuranhakuilmoitusta ainakaan autolla, sillä Alfa oli Sappeessa myös. Kylällä kuulemma liikkuu toinen aika lailla samannäköinen auto, joku muukin on joskus sekoittanut.

Getvostasi en muuten ole bongannut vielä ikinä!

Avatar
Keltsi
Viestit: 1842
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Jatketaan nyt tätä Hämeenlinnalaisten bongailua :-D Taisin bongata liekin GTV:n Idänpään torpan pihasta lauantaina kolmen aikoihin?

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Siis olit itse Torpan pihassa vai GTV? Rouva kuulemma oli kolmen aikoihin ajellut Idänpäähän kaverilleen että siinä mielessä voisi täsmätä. Itse olin vääntämässä sählyä noihin aikoihin. (voitto! 12-6) Ja värihän tuossa getvosessa on se hopea. Täytyykin laittaa kuvia albumiin niin helpottaa tunnistamista.

VJ: kyllä on erittäin paljon samannäköinen ja vieläpä rekkari tosiaan alkuosalta sama. Getvosen voi bongata keskiviikkoisin ja perjantaisin Exel-hallin pihasta maksua vastaan. Ilmoittautumiset etukäteen sitovasti. :wink:

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3252
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Eilen motarilla matkalla tampereen suuntaan bongattu sininen 164 + traileri + punainen 155... mahtoiko olla foorumilaisia??

Kenen punainen 155 q4 löytyy metsälästä aika usein??

Avatar
Keltsi
Viestit: 1842
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Siis olin itse Torpan pihassa ja niin oli myös GTV:kin. Tuo väri ei sitten täsmännytkään, koska tuo yksilö oli metallihohto sininen... Olenhan mä tuon sun GTV:n ostoa käsittelevän topicin lukenut, mutta väri ei ollut jäänyt mieleen :oops:

Avatar
Keisari
Viestit: 260
Liittynyt: 09 Elo 2006, 15:45
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Keisari »

Stålarminkadun Esson nurkilla tänään yhden aikoihin tuli vastaan tumman harmaa 147 ja pitkästä aikaa jopa lapa nousi! KUKA? KUKAAAAA!?!?!?!

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Kenen musta GT kiilteli komeana Motivus Centrumin edessä parkissa?

T. Erittäin paskainen (harmaaruskeabeige)musta GTV
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Sataviisvitosen broidin 156 bongattu Töölössä tänään. Oli/on parkissa mun kiulun takana Sammonkadulla tyylikkäästi peräkkäin. :P
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

pomeko
Viestit: 188
Liittynyt: 12 Helmi 2005, 13:04
Paikkakunta: Forssa

bonkaus

Viesti Kirjoittaja pomeko »

Liekin? gtv bongattu liikenteen seasta tänään n. klo 15 hannibalin edessä. muistaakseni perässä ajeli rosso proteo 156. ite olin parkissa linnan takapihalla ku oottelin emäntää töistä.....
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....

Avatar
binkku
Viestit: 34
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 22:01
Paikkakunta: Jämsä/Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja binkku »

Eilen Jyväskylässä Keljon Citymarketin pihaan ajoi kaksi 156 peräkkäin, ensimmäinen punainen ja toinen hopea, ja tässä jälkimmäisessä huomattavan mukavan kuuloiset äänet, mahtoiko olla täältä nämä kuskit?

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: bonkaus

Viesti Kirjoittaja liekki »

pomeko kirjoitti:Liekin? gtv bongattu liikenteen seasta tänään n. klo 15 hannibalin edessä. muistaakseni perässä ajeli rosso proteo 156. ite olin parkissa linnan takapihalla ku oottelin emäntää töistä.....
Jeps...parempi puolisko tunnusti että siihen aikaan todennäköisesti ajellut Hallituskatua. Tosin aikalailla laput silmillä kun ei ainakaan muista nähneensä muita alfoja. :mrgreen:

Tuossa Linnan takapihalla on melkein jokapäivä parkissa samannäköinen 156 kuin sulla Pomeko. Rekkari vaan ei täsmää albumissas olevaan. Vai muistanko nyt IHAN väärin?

EDIT: Tarkemman muistintutkiskelun ja kuvantarkastelun jälkeen tulin tulokseen että kyllä se sama auto on. Oot antanu kuvalle vaan vähän edittiä. :wink: Muistanko oikein että takana on jarruja vähän maalailtu?

pomeko
Viestit: 188
Liittynyt: 12 Helmi 2005, 13:04
Paikkakunta: Forssa

kyl

Viesti Kirjoittaja pomeko »

Joo sehän se on.... emäntä on tiimarissa duunissa ja auto seisoo siellä kylmässä...... eipä niitä jarruja sen enempää oo maalattu, maalasin osan levyistä punaseks ruosteenesto toimenpiteenä ku sattu maalia oleen jäljellä...Vittorion sw bongattu sibeliuksekadulta parkissa n. 14.15 tänäpä.
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Bongattu Seiska5mman ottama kuva Hobby Hall-lehden läppärimainoksessa!

Pikkusisko bongaillut punaisia GT:tä isukin Alfalla.

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Forssassa hopea 156, kerrankin lapa nousi.....

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Harmaa 159 SW JTDm huristeli Kankaantaustantietä ylöspäin kun olin koiraa ulkoiluttamassa. Eka 159 kotikylässä?

legza
Viestit: 897
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
Car(s): Alfa 75 ja Focus
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja legza »

punainen Giulia vääksyssä vastaan. En huomannut morjenstiko hän, mutta minä morjenstin.

Lukittu