Sivu 4/4

Lähetetty: 13 Maalis 2010, 21:12
Kirjoittaja Suba
^^^ Ei noita ameerikan pelejä ole tehty kuin suorille teille, joten ajoltaan ei kovinkaan hääppönen.

Lähetetty: 13 Maalis 2010, 21:18
Kirjoittaja fahlsjy
Voisihan se olla Jaguaarikin.
:-D
eikä siihen saa koukkuakaan, jos tavaraa tarvis kuljettaa:)
joo, jos oikein järjellä ajattelee ja kaikkia mahdollisia tilanteita niin ei missään nimessä kakspaikkasta ja ehdottomasti koukulla.... joku tojota avensis :-D
Mä oon jättäny järjen ja koukun pois ja nautin joka bensalitrasta ilman exeltaulukkoa, vuokraan pakun tai otan kotiin kuljetuksen jos ei kyytiin mahdu...

Lähetetty: 13 Maalis 2010, 22:00
Kirjoittaja fahlsjy
^^^ Ei noita ameerikan pelejä ole tehty kuin suorille teille, joten ajoltaan ei kovinkaan hääppönen.
no, eipä nykymalleista ole kokemusta mutta 80 luvulla kun tarvi tilaa ja sen vetokoukun... :oops: niin hommasin metsäliiton entisen edustus capricen. Autourheilutaustaisena se tuntui juuri tuollaiselta mutta konin säädettävillä iskareilla, progressiivisilla jousilla ja jenkeistä tilatulta tehomoottorilla siitä kyllä tuli yllättävän mukava ja ripeä kapistus mutkaisemmallekkin osuudelle. Liikkui muuten yllättävän pirteästi vaikka oli tupa täynnä väkeä ja vaunu perässä...

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 13:50
Kirjoittaja Kivijärvi
Joku oli havainnut "paljon auto rahalla" -sarjassa Linean ja uuden Chevrolet Cruzen. Poikkesin jälkimmäisen esittelyssä ja ihme kyllä auto teki hyvän vaikutelman tyylikkyydellään ja hyvällä viimeistelyllään. En ole Korean raudoista osannut aiemmin innostua. Tampereella samassa tuvassa oli uusi Opel Astra ja se tuntui Cruzen jälkeen ylihintaiselta synkältä teinituunatulta kopperolta, jossa on kaikki olennainen sitä samaa kuin Cruzessa. Ostaisin! Lineaa en ostaisi, mutta syypää fiiliksiin oli 1.3 MultiJet - ei rasittavampaa konetta olekaan. Ensin ei mitään, sitten ei mitään ja sitten koivuhalosta selkään 700 kierroksen verran. Masentavaa nylkytystä :roll:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 17:15
Kirjoittaja Jalamari
Tuo 1.3 Multijetti on kyllä kauhee ajella.

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 19:28
Kirjoittaja Rasvis
^^Kävitkö heittämässä Cruzella lenkkiä? 150-heppainen naku on sama kuin omassa lossissani, kylmänä melko rumaääninen ja yllättävän janoinen moottori. Muuten ihan passeli voimalaitos.

Ennen Epica-kauppoja kävin ajelemassa myös kaksilitraisella suoralla bensakuutosella ja automaatilla varustetun Epica-version. Täydellisen munaton voimalinja, kevyellä kaasulla ei mennä yhtään mihinkään ja pakosta syvemmälle polkaistessa laatikko heittää aina pykälän tai pari pienemmälle ja kone kiekuu kuin Kerava Grand Prix'ssä. Vaikka nakussakin on huonot puolensa niin käyttöominaisuudet ovat kumminkin ihan eri sarjaa kuin tuossa tekeleessä. Pistää miettimään miten kukaan on voinut omalla rahallaan ostaa tuota tärpättimoottoria, ovatkohan ajaneet ollenkaan ennen kauppoja?

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 21:07
Kirjoittaja routasydän
fahlsjy kirjoitti:
Voisihan se olla Jaguaarikin.
:-D
eikä siihen saa koukkuakaan, jos tavaraa tarvis kuljettaa:)
joo, jos oikein järjellä ajattelee ja kaikkia mahdollisia tilanteita niin ei missään nimessä kakspaikkasta ja ehdottomasti koukulla.... joku tojota avensis :-D
Mä oon jättäny järjen ja koukun pois ja nautin joka bensalitrasta ilman exeltaulukkoa, vuokraan pakun tai otan kotiin kuljetuksen jos ei kyytiin mahdu...
Joo, eiku ideana olis, että, jos on pikkunen niin vois tarv vetää kärryä ja jos isompi niin ei tarvi koukkua. Tosin tuohon tt:hen mahtuis yllättävän paljon, kun takapenkit kaataa.

Evon ainut ongelma (japanilaisen muovisen muotoilun lisäksi) itselle se, että se on sedan. Koiraperheelle joko viistoperä tai farkku sopis paremmin (tosin meidän koirat mahtuis siihen tt:seenkin), joten muodoiltaa impreza tai focus olis parempi. Noo, katotaan sitten kunhan on autoa vaihtamassa, jotta mihin on oikeesti varaa...

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 10:53
Kirjoittaja Kivijärvi
Aiemmalle kysyjälle: en ehtinyt ajella Cruzella tuolloin, mutta vaivaamaan jäi olisiko kannattanut. No, ehkä pysyy autokuume pari astetta alempana kun en ajanut. Tuoreen TM:n koeajossa varsin myönteinen vaikutelma autosta syntyi kyllä - kulutuksia, jarruja, suorituskykyä ym. testejä ei vain mukana ollut tällä kertaa. Mikä lie syy. Kuitenkin ilmeisesti autoa koko rahalla, jollei ole viimeisten villitysten perään.

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 10:57
Kirjoittaja Laku
^Mulle riitti Cruzessa istahtaminen.
Penkki on tehty persjalkasille ja sillipurkki on sillipurkki.
Tietty jos tarvii vaan liikkumavälinettä lyhyille tripeille, niin jo vain tommosella lypsyjakkarallakin voi liikkua, mutta on niitä paljon muitakin sitten valittavana.

Vaihtoehdoksi Alfalle ei tuu kyllä ensimmäisenä mieleen.

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 11:53
Kirjoittaja Backstroker
skoda superb -03 mallinen mielyttää silmää.. onko kukaan moisella ajanut/pahaa kuullut?

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 12:42
Kirjoittaja Tazio
Backstroker kirjoitti:skoda superb -03 mallinen mielyttää silmää.. onko kukaan moisella ajanut/pahaa kuullut?
Jonkun verran tuota ensimmäisen sukupolven Surfbergiä olen ajellut.
Mukava ja hiljainen peli _jos_ pitää nykyspeksin mukaisista kovista mutta epämääräisistä natsipatjoista (lue: en pidä, enkä keksi yhtään syytä
moista hankkia).

Vasemman jalan käyttö jarrutuksessa aiheuttaa sydämentykytystä.

Kaverilla oli taksissa tuollainen, ei huolia tai murheita, takatiloja vaikka
muille jakaa.

-Tazio

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 15:23
Kirjoittaja Backstroker
Tazio kirjoitti: Vasemman jalan käyttö jarrutuksessa aiheuttaa sydämentykytystä

-Tazio
?

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 15:58
Kirjoittaja rim
Backstroker kirjoitti:skoda superb -03 mallinen mielyttää silmää.. onko kukaan moisella ajanut/pahaa kuullut?
Veljellä on reilun vuoden ikäinen diesel Suberppi. Ei kyllä miellytä mun silmää mutta makuasioista taitaa olla turha keskustella. Vikavaloja on myös tuolla rintamalla tänä talvena useampaan otteeseen kojelautaan syttynyt mutta niin taitaa olla melkein kaikilla merkeillä. Ajo-ominaisuudet ihan ok vaikka ei Q4:lle mitään jakoja olekaan. Olisin kyllä kovasti yllättynyt jos tuollainen meille joskus muuttaisi 8)

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 17:45
Kirjoittaja Tazio
Backstroker kirjoitti:
Tazio kirjoitti: Vasemman jalan käyttö jarrutuksessa aiheuttaa sydämentykytystä

-Tazio
?
Näissä jarrunanto leikkaa samantien koneesta tehot pois. Ilkeä piirre, jos on tottunut linjaa, asentoa jne. vasurilla säätämään.

-Tazio

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 18:11
Kirjoittaja jeQQ
Faijan Octavia ainakin valitettavasti säätelee itse itsenä.. :lol:

Lähetetty: 17 Maalis 2010, 23:44
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Backstroker kirjoitti:skoda superb -03 mallinen mielyttää silmää..
Ensin kivikautinen Audi, ja sitten vielä Skeidakin, joka sekään ei näytä yhtään miltään. :mrgreen:

Lähetetty: 18 Maalis 2010, 01:23
Kirjoittaja gYdEbUh
^Nippelitietona muuten että tuo kivikautinen Audi on toisiksi uusinta korimallia. Omanihan on toki jo myynnissä : )

Lähetetty: 18 Maalis 2010, 02:11
Kirjoittaja Cuore Sportivo
^ On se silti kymmenen vuotta vanha, ja vitun kivikautisen näköinen. :-D Autosta enempää tietämättä en vain kuitenkaan osaa pitää tuon ikäistä italiasta tuotua raatoa halpana. :-D Saattaa tosin olla, että olen vuosien varrella tottunut liian hyvin näiden omien kulkineiden huonohkoon jälleenmyyntiarvoon..