Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- GiuliaSuper
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Re: Yleinen avautumis-ketju
Olen Epazin kanssa samaa mieltä tumppien heittelystä!
^^
Tumppien maatuminen on hidasta ja kestää jopa noin 15 vuotta.
http://www.roskapaivassa.net/tumpit.htm
Eipä ne ihan heti maadu tuonne luontoon...
^^
Tumppien maatuminen on hidasta ja kestää jopa noin 15 vuotta.
http://www.roskapaivassa.net/tumpit.htm
Eipä ne ihan heti maadu tuonne luontoon...
- Macela
- Car(s): .
'01 166 2.5 V6
'99 156 2.5 V6
(ex: Brera 2.2, GT 3.2, GTV TS, 164 3.0 U.S.) - Paikkakunta: Pori
Tosta tuliki mieleen että kuinka moni kattoo bensahintoja tankatessaan?alamajy kirjoitti:.. Tai jos mittari tuon hinnan ottaa ja joku tankkaa täyteen ja huomaa lopuksi hinnan, niin saattaa päästä kirosana.
Itse joskus, mutta yleensä menen vaan sinne tankkaamaan missä se mukavinta ja nopeinta sillä hetkellä vaikuttaisi olevan kattomatta hintoja.
E: Toisaalta tankkaan yleensä vaan 20 eurolla kerrallaan ja ajan sen kunnes taas valo syttyy.
- MrDelirium
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 (2008)
Nikotiini kiihdyttää myös aineenvaihduntaa.Garmund kirjoitti:Taitaahan tuo tupakoinnin lopettaminen lisätä ruokahalua, eli ainakin tekee lihomisen herkemmäksi.
Niistä kenen tiedän lopettaneen taisi aika moni saada aluksi lisää painoa.
Mulle tuli se kuuluisa 10kg, kun "lopetin" aikoinaan. 6kk helvetillistä kuntoilua ja ruokavalio kireällä sain painon laskemisen alkamaan ja vuodessa oli kilot pois. Nyt on pahimmasta ajasta tiputtu melkein 30kg alaspäin. Tosin vaati liikuntaa ja ruokatottumusten totaalisen muuttamisen.
E: Se mikä ottaa pannuun on nää kelit. Sitä lunta vois jäädä maahankin. Ja sit noi autottomat vajakit, jotka soittelee kesken ajamisen (on bluetooth) eikä ymmärrä, kun sanoo "Täällä on liukasta, soitan kotona sulle."
- h_lauri
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Mä tsiigaan lähitolpat. Typerää lähteä sentin perässä yli kymmenen kilsan päähän, jos sinne ei mitään muuta asiaa ole. Aikakin voi olla rahaa, jota ei ole.Macela kirjoitti:Tosta tuliki mieleen että kuinka moni kattoo bensahintoja tankatessaan?alamajy kirjoitti:.. Tai jos mittari tuon hinnan ottaa ja joku tankkaa täyteen ja huomaa lopuksi hinnan, niin saattaa päästä kirosana.
Itse joskus, mutta yleensä menen vaan sinne tankkaamaan missä se mukavinta ja nopeinta sillä hetkellä vaikuttaisi olevan kattomatta hintoja.
E: Toisaalta tankkaan yleensä vaan 20 eurolla kerrallaan ja ajan sen kunnes taas valo syttyy.
- jkk
- Car(s): Tesla Model 3 Performance -22
ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Mä tankkaan aina samalla mikkelän abc:llä tankin täyteen ja ajan lähes tyhjäks. Se on helppo tankata sitte kotimatkalla kun sattuu matkanvarrelle...
- alamajy
- Car(s): Bertone GT1300 Junior -69, Giulia 2018 Diesel, Giulia 2017 Bensa, 916 GTV -95 V6, Giulia 2018 Bensa (324hp)
Enpä itsekään tuota huomannut, mutta tankatessa tuli joku diesel-autoilija ja kävi ihmettelemään hintoja, niin sitten älysin ...Macela kirjoitti:Tosta tuliki mieleen että kuinka moni kattoo bensahintoja tankatessaan?alamajy kirjoitti:.. Tai jos mittari tuon hinnan ottaa ja joku tankkaa täyteen ja huomaa lopuksi hinnan, niin saattaa päästä kirosana.
- Pujazuba
- Car(s): Giulia 2.2 JTD
Ex:
Giulietta JTDm2
156 JTS
146 TS
Tää on kyllä totta. Juna-asemilla esim. kun katsoo mikä röökikaatopaikka raiteiden alue on laiturin kohdalla...Epezi kirjoitti:Ja sitten heitetään tumpit ikkunasta pihalle? Se jos joku pistää vihaksijyrkip kirjoitti:Sen takia kun ikkuna jäätynyt kiinni. Muuten en tuhkista käyttäisi.EmmiMaria kirjoitti:^ mä poltan autossa jos oon yksin liikenteessä, mut mä en oo koskaan ymmärtänyt miks niitä tuhkiksia käytetään ko silloin tosiaan jää auto käryymään......![]()
Tupakoitsijat ovat aivan uskomattomia roskaajia. Askinkuoren muovit lentää heti kaupan pihassa maahan, tumpit kylvetään ihan just siihen paikkaan missä satutaan olemaan ja tyhjät askit rytätään ojiin ja parkkialueille.
Mikä ihmettä oikeuttaa tupakan heittämistä maahan kun muita roskia ei katsota hyväksi heittää minne tahansa yleisiin paikkoihin. Sitten on myös näitä jotka olettaa että jos roska heitetään liikkuvasta autosta se on vähemmän roska ja enemmän kenties ilmaan haihtuva aine? Tietenkin yleistä tupakan ja purukumin kohdalla.
- Aquatica
- Car(s): Nyxät:
Saparo Legacy 2.5 STW Boxer '12 "Perintö/Saparo2"
Citroén C5 1.8 16v '02 "Sinikka"
Ford Focus C-Max 1.6 '05 "Romu"
Exät:
Saparo Outback 2.0 Boxer diesel '11
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '08
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99 - Paikkakunta: Mikkeli
^
Tai mäkkärin säkki, missä on kymmenen purilaisen tmv. paperit, neljä isoa (tyhjää) pahvista limutölkkiä ymv...
Sitten kun se tehdään Z4-avobimmeristä täysin häpeilemättä niin avot.
Ok, oli se ehkä vanhempi bimmeri. Mutta suht tuore Z-jotakin ja katto auki.
Tai mäkkärin säkki, missä on kymmenen purilaisen tmv. paperit, neljä isoa (tyhjää) pahvista limutölkkiä ymv...
Sitten kun se tehdään Z4-avobimmeristä täysin häpeilemättä niin avot.
Ok, oli se ehkä vanhempi bimmeri. Mutta suht tuore Z-jotakin ja katto auki.
Uusista farkuista tarttunu vaaleisiin penkkeihin tummaa väriä! 
- h_lauri
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Sama. Alfatexistä lähtee Meguiarsin carpettikliinerillä. Tosin joutuu hinkkaamaan koko penkin, muuten tulee sävyeroja.quppe kirjoitti:Uusista farkuista tarttunu vaaleisiin penkkeihin tummaa väriä!