En muuten jouluhössötyksestä kauhiasti välitä, mutta:EmmiMaria kirjoitti:Voi joulu! Onneksi vaan kerran vuodessa, mulla ei millään kestäis hermot enempää. Ja mä kun en edes tiedä miksi tätä pitää viettää. Ja jotain kivaa jos pitää löytää niin vihdoin tapaan broidin uuden naisystävän
Joululaulut on jees, niiton kiva kuunnella. Syyskuusta alkaen

Hyvä ruoka. Voi "hyvillä mielin" ostaa kaikkea kallista nannaa ja syödä just niin paljon kun mieli tekee. Koska joulu <3
Seura <3
Toki lahjat on kivoja, mut kyl mulle tärkein on ruoka ja seura. Ja se ruokatärkeys kyllä näkyy!

Mutta avaudutaan jostain kuitenkin:
Acerin näyttö alkoi lahoamaan ja sekoamaan. Toissayönä lakkasi reagoimasta näytön paneelin näppäimiin (virta, säätönapit). No, nyt on uusi parempi ja melkein 10v uudempi IPS-paneelilla...
Ja nämä kelit.
KELE, mää vihaan tätä ~3asteen lämpötilaa, TIESUOLAA ja kurapaskakeliä

Missä on talvi?!
 ((((((((((((((
((((((((((((((

en ole edes ajatellut että voisi olla
  en ole edes ajatellut että voisi olla 
 . Tolpassa oli oma sulake, kerran taisin sen vaihtaa.
. Tolpassa oli oma sulake, kerran taisin sen vaihtaa.

Katsoin (juuri kesällä laitettuja) piha kiveyksiä auton alta ja siinähän oli jo iso öljyinen läiskä. Säiliö täyteen ensihätään ja huoltoa varaamaan. Kaksi kertaa piti lisätä ennen kuin eilen yksi letku vaihtamalla (toivottavasti!) loppui vuoto. Kiva että näinkin edullisesti tuli kuntoon mutta nyt on kiveyksellä 40-50cm halkaisijalta öljyinen mustanruskea läiskä ja nyt tuli sitten ne pakkaset niin ei voi edes yrittää pestä sitä pois
   Katsoin (juuri kesällä laitettuja) piha kiveyksiä auton alta ja siinähän oli jo iso öljyinen läiskä. Säiliö täyteen ensihätään ja huoltoa varaamaan. Kaksi kertaa piti lisätä ennen kuin eilen yksi letku vaihtamalla (toivottavasti!) loppui vuoto. Kiva että näinkin edullisesti tuli kuntoon mutta nyt on kiveyksellä 40-50cm halkaisijalta öljyinen mustanruskea läiskä ja nyt tuli sitten ne pakkaset niin ei voi edes yrittää pestä sitä pois   

Onko noissa tietynmallisissa a-nelkuissa alunperin niin paskat valot, että pakko laittaa aina jotkut s*atanat.
  Onko noissa tietynmallisissa a-nelkuissa alunperin niin paskat valot, että pakko laittaa aina jotkut s*atanat.