Muiden merkkien uutuuksia.
Valvoja: Moderators
Niin, en kai väittänytkään tuon olevan uusi korimalli tiedän kyllä että on ollut maailmalla wrx.nä saatavana, mutta kai tuo jonkinsortin uutuus on kerran eilen? esiteltySuba kirjoitti:Ei tuo ole uusi korimalli. Imperzaa on saanut sedanina Jenkeissä koko ajan. Sitä vaan ei ole tuoto Eurooppaan. Ei vain ymmärrä miksi.
Ainoa uutuus tuossa on että sitä saa nyt myös STInä. WRXnä
sitä on saanut koko ajan.
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
No niin, wetterillä käyty mito koeajamassa ja samalla sitten testattu uusi 530dA. Hieman oli autoissa eroa tosin hintalappukin bimmerissä oli kolminkertainen tai jotain sinne päin.
Ulkonäöstä en ole kovin innostunut, mutta kun liikkeelle pääsi niin olihan se hieno peli. Hiljainen ja tasainen maantiekulkija, joka kaasunpainalluksen jälkeen ampaisee kovaan kiihdytykseen. Motarilla jopa 120 km/h vauhdista lähti vielä ripeästi kiihtymään. Sisäpuolelta muotoilu yms ei kauheasti entisestä eroa.
Ei siitä mihinkään pääse, että nuo penarit on prkl:een hyviä ajaa, etenkin jos pitää urheilullisesta ajotuntumasta. Esim audi ja mersu jäävät kauas taakse. Ohjattavuus, ajoasento, tomaatin viiveettömyys yms ovat kaikki ihan eri tasolla. Ulkonäkö ja tyylikkyys ovat taas sitten IMO penarin heikkoja kohtia.
Ulkonäöstä en ole kovin innostunut, mutta kun liikkeelle pääsi niin olihan se hieno peli. Hiljainen ja tasainen maantiekulkija, joka kaasunpainalluksen jälkeen ampaisee kovaan kiihdytykseen. Motarilla jopa 120 km/h vauhdista lähti vielä ripeästi kiihtymään. Sisäpuolelta muotoilu yms ei kauheasti entisestä eroa.
Ei siitä mihinkään pääse, että nuo penarit on prkl:een hyviä ajaa, etenkin jos pitää urheilullisesta ajotuntumasta. Esim audi ja mersu jäävät kauas taakse. Ohjattavuus, ajoasento, tomaatin viiveettömyys yms ovat kaikki ihan eri tasolla. Ulkonäkö ja tyylikkyys ovat taas sitten IMO penarin heikkoja kohtia.
Ei vielä tuotantoon mutta pari konseptia Saksan maalta esitelty Pekingissä...
Mercedes-Benz Shooting Break: http://www.supercars.net/cars/4904.html
BMW Gran Coupe: http://www.supercars.net/cars/4907.html
Ei hassumpia... kelepais...
Mercedes-Benz Shooting Break: http://www.supercars.net/cars/4904.html
BMW Gran Coupe: http://www.supercars.net/cars/4907.html
Ei hassumpia... kelepais...
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- Farina
- Viestit: 1498
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Eiks toi coupe-farmari ole jo keksitty juttu... Paitsi että tämä täyttää coupeen määritelmän paremmin ovien suhteen, nelioviset on sedaneita tai farmareita.routasydän kirjoitti:Toi mesen ideahan oli vissiin lanseerata kokonaan uusi korimalli, eli coupe farmari Odotellaan mielenkiinnolla mitä siitä syntyy
- Liitteet
-
- 1972escortMexico.jpg (29.07 KiB) Katsottu 11295 kertaa
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11367
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, MaXi5 -00, ex Maserati 4.24v -90
- Paikkakunta: Mikkeli
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11367
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Italiastahan tuli viimeeksi Genevessä, bentleystä muovattu shooting break... ylinnä tuossa linkissä siis...
http://www.coachbuild.com/index.php?opt ... &Itemid=37
http://www.coachbuild.com/index.php?opt ... &Itemid=37
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, MaXi5 -00, ex Maserati 4.24v -90
- Paikkakunta: Mikkeli
Brittipä hyvinkin eli Reliant Scimitar GTE. Kärry on muuten noteerattu eräässä omistamassani autokirjassa historian merkittävimpien klassikkoautojen joukkoon. Alfoista klassikkolista tuntee vain Spiderin (1966-93).Vittorio Jano kirjoitti:Alempi ei taida olla Volvo, vaan joku britti?
Kirjan kirjoittaja on britti, kuinkas muutenkaan.
- Tazio
- Viestit: 3399
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Näitä shooting _brake_ korisia autoja on tehnyt yksi jos toinenkin, märssy kulkee tässä normaalia 'kopioidaan vanha designkonsepti ja markkinoidaan se omana' linjaansa.PRO kirjoitti:Italiastahan tuli viimeeksi Genevessä, bentleystä muovattu shooting break... ylinnä tuossa linkissä siis...
Tai, no jospa se uusi autoluokka onkin nyt sitten tuo useammassakin lähteessä esiintynyt 'shooting break' Sen nimisiä ei taida kukaan olla ennen tehnyt.
Korinahan tuo on ihan mukiinmenevän näköinen, kuten mielestäni myös CLS.
-Tazio
- mattijus
- Viestit: 5286
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
Muutama vuosi takaperin oli joku Audi TT Shooting Brake konsepti tms.
Tosin melko kaukana nimityksen alkujuurilta silti ollaan.
Mersun lanseeraama neliovinen konttiperä onkin Coupe?
Mersun lanseeraama viisiovinen farmari onkin Coupe?
Urheiluautolla tarkoitetaan neliovista dieselsedania?
Itseäni ihmetyttää uusiokäyttö täysin eri asiaan, kuin mitä ne ovat aikaisemmin ollut. Esimerkkeinä vaikkapa nakutus ja suorakytkentävaihteisto.
Onneksi elämässäni on selkeästi suuret asiat kunnossa kun pienet asiat jaksaa ärsyttää.
Tosin melko kaukana nimityksen alkujuurilta silti ollaan.
Mersun lanseeraama neliovinen konttiperä onkin Coupe?
Mersun lanseeraama viisiovinen farmari onkin Coupe?
Urheiluautolla tarkoitetaan neliovista dieselsedania?
Itseäni ihmetyttää uusiokäyttö täysin eri asiaan, kuin mitä ne ovat aikaisemmin ollut. Esimerkkeinä vaikkapa nakutus ja suorakytkentävaihteisto.
Onneksi elämässäni on selkeästi suuret asiat kunnossa kun pienet asiat jaksaa ärsyttää.
Pyhimys-Volvohan oli Amazonin coupe-versio ja ES siitä kehitetty elämäntapafarmari. Seuraavan kerran sama teema herätettiin henkiin mallinimellä 480 ES ja nykyinen C30 on samaa jatkumoa, vaikkakin kori on suhteessa lyhyt edeltäjiin verrattuna. C tarkoittaa Volvon kielellä Coupe-korimallia ja pystyperän lasiluukku on selvästi samaa sukua kuin 1800 ES ja 480 ES-malleissa.
Amazonia seuranneissa korimalleissa 100-, 200- ja 300-sarjat ei ollut mitään vastaavaa, mutta seuraava iso uudistus eli 400-sarja alkoi tuolla ES:llä vuonna 1987. Sitten oli taas yhden sukupolven hiljaisuus ja tuli C30. Karkeasti sanoen joka toinen sukupolvi on teemaa pidetty hereillä. Toivottavasti tällaisia hienoja perinteitä osataan jatkojalostaa myös kiinalaiskomennossa.
Volvojahan on tehty myös Italiassa; malleja 242 C ja 780, joista viimeksi mainuttu on mielestäni kaikkien aikojen hienoin Volvo ja tyyliltään lähellä saman aikakauden Maserateja. Näitä ennen Volvo oli kunnostautunut linjakkaiden coupe-mallien tekijänä malleilla 1900 ja 1800 (=Pyhimys). 780:n jälkeen markkinoille tullut 850-jatkumo C70 oli muotoilullisesti onnistunut kevyt ja siro iso coupe, mutta sen seuraaja - 30-40-50 -malliston tekniikkaan perustuva uusi C70 on enää vääristynyt varjo menneistä. Tähän samaan pienempään korimallistoon tulee nyt uusi S60. Vanhahan oli sitä isompaa mallistoa - ja muuten aikaansa edellä.
Nythän on tämä uusi villitys: neliovisia coupe-koreja on alkanut ilmestyä ensin Mersun, sitten Volkkarin, Audin, BMW:n jne(?) mallistoihin, on kuin huomaamatta päässyt unohtumaan, että Volvohan se tässä hommassa oli 10 vuotta aikaansa edellä S60:n kanssa. Sehän oli S80/V70-sarjasta muotoiltu neliovinen, mutta vähän linjakkaampi versio sille, joka halusi ison Volvon mukavuuden, mutta ei tarvinnut suuria tiloja.
Ja joku vielä sanoo, että Volvot ovat tylsiä, arkisia, rumia... Kyllä Håkan Medelsvenssonillakin on tarvittaessa tyylitajua. Kansa vain enimmäkseen kysyy ikeaa.
Amazonia seuranneissa korimalleissa 100-, 200- ja 300-sarjat ei ollut mitään vastaavaa, mutta seuraava iso uudistus eli 400-sarja alkoi tuolla ES:llä vuonna 1987. Sitten oli taas yhden sukupolven hiljaisuus ja tuli C30. Karkeasti sanoen joka toinen sukupolvi on teemaa pidetty hereillä. Toivottavasti tällaisia hienoja perinteitä osataan jatkojalostaa myös kiinalaiskomennossa.
Volvojahan on tehty myös Italiassa; malleja 242 C ja 780, joista viimeksi mainuttu on mielestäni kaikkien aikojen hienoin Volvo ja tyyliltään lähellä saman aikakauden Maserateja. Näitä ennen Volvo oli kunnostautunut linjakkaiden coupe-mallien tekijänä malleilla 1900 ja 1800 (=Pyhimys). 780:n jälkeen markkinoille tullut 850-jatkumo C70 oli muotoilullisesti onnistunut kevyt ja siro iso coupe, mutta sen seuraaja - 30-40-50 -malliston tekniikkaan perustuva uusi C70 on enää vääristynyt varjo menneistä. Tähän samaan pienempään korimallistoon tulee nyt uusi S60. Vanhahan oli sitä isompaa mallistoa - ja muuten aikaansa edellä.
Nythän on tämä uusi villitys: neliovisia coupe-koreja on alkanut ilmestyä ensin Mersun, sitten Volkkarin, Audin, BMW:n jne(?) mallistoihin, on kuin huomaamatta päässyt unohtumaan, että Volvohan se tässä hommassa oli 10 vuotta aikaansa edellä S60:n kanssa. Sehän oli S80/V70-sarjasta muotoiltu neliovinen, mutta vähän linjakkaampi versio sille, joka halusi ison Volvon mukavuuden, mutta ei tarvinnut suuria tiloja.
Ja joku vielä sanoo, että Volvot ovat tylsiä, arkisia, rumia... Kyllä Håkan Medelsvenssonillakin on tarvittaessa tyylitajua. Kansa vain enimmäkseen kysyy ikeaa.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- jeQQ
- Viestit: 4395
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): 1750 Berlina, Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
- Paikkakunta: Vihti
Keulasta tulee jotenkin Opel mieleen.Raimo Miettinen kirjoitti:Uusi Volvo V60: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... uised.html
- Tazio
- Viestit: 3399
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Samaa mieltä kanssasi. Tosin tuossa 262C:ssä on myös jotain kutkuttavaaJönsson kirjoitti: 780, joista viimeksi mainuttu on mielestäni kaikkien aikojen hienoin Volvo
En ole ihan varma kuinka edelläkävijä Volle tässä on. Mazda '80 luvulla, British Leyland '70 luvulla, Rover '60 luvulla ja varmaan jos hetken rapsuttaisi hilsettä löytyisi joku jänkki '50 luvultakin.Jönsson kirjoitti: Nythän on tämä uusi villitys: neliovisia coupe-koreja on alkanut ilmestyä ensin Mersun, sitten Volkkarin, Audin, BMW:n jne(?) mallistoihin, on kuin huomaamatta päässyt unohtumaan, että Volvohan se tässä hommassa oli 10 vuotta aikaansa edellä S60:n kanssa.
-Tazio
Näin varmasti on.... ja kaipa Citroen CX:kin voisi olla jonkinlainen coupé. Ei se ainakaan sedan ole. Mutta sanoisin, että S60 on tässä 2000-luvun eurooppalaisessa buumissa ollut liikkeellä jo ennen kuin kukaan huomasi kyseessä olevan buumin. No, joo...Tazio kirjoitti:En ole ihan varma kuinka edelläkävijä Volle tässä on. Mazda '80 luvulla, British Leyland '70 luvulla, Rover '60 luvulla ja varmaan jos hetken rapsuttaisi hilsettä löytyisi joku jänkki '50 luvultakin.Jönsson kirjoitti: Nythän on tämä uusi villitys: neliovisia coupe-koreja on alkanut ilmestyä ensin Mersun, sitten Volkkarin, Audin, BMW:n jne(?) mallistoihin, on kuin huomaamatta päässyt unohtumaan, että Volvohan se tässä hommassa oli 10 vuotta aikaansa edellä S60:n kanssa.
-Tazio
Yhtä perinteinen kaksiovinen konttiperä kai se sitten tämäkin on http://www.audi.fi/VV-Auto/Audi3.nsf/0/ ... enDocumentmattijus kirjoitti:Ei sovi myöskään aliarvioida ruotsalaisen lentokonetehtaan muotoilullisia "ansioita"
Minun silmään S60 on kyllä ihan perinteinen neliovinen konttiperä.
Veteen piirrettyjä viivojahan nuo rajatapaukset ovat, mutta minusta, jos autossa on pitkä loiva c-palkki, katto alkaa laskea jo puolesta välistä takasivuikkunaa ja takalasim ja takaluukun välinen kulma on lähellä 180 astetta, niin ei se auto mikään klassinen sedankaan ole. Toisin kuin tämä:
http://www.maxwelltravel.co.uk/volvoS80_lge.jpg
Viimeksi muokannut Jönsson, 29 Huhti 2010, 11:35. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
mattijus:n toinen kuva ei tosin näy, mutta mun mielestä tämä on muuten juuri 156:n "vahvuus", mitä tulee muotoilupuoleen. Coupét miellyttävät omaa silmää eniten mutta takaoville on toisinaan käyttöä ja piilotetut ovenkahvat ovat merkittävin keksintö sitten pitaleivän taskun. Hyvä kompromissi vaikka omaa kippoa kehuskelenkin.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Eilen bongattu valkoinen yksilö Turussa:
http://chinaluxculturebiz.files.wordpre ... amera1.jpg
Panisin.
http://chinaluxculturebiz.files.wordpre ... amera1.jpg
Panisin.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
No riskitöntähän se tuommoisen takapenkillä oliskin, ikkunat niin pienet ettei kukaan näe mitä siellä tapahtuuCopyfighter kirjoitti:Eilen bongattu valkoinen yksilö Turussa:
http://chinaluxculturebiz.files.wordpre ... amera1.jpg
Panisin.
- Kivijärvi
- Viestit: 961
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDI 130
ex: Alfa 159 2.4JTDm, Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Itseäni kiinnostava uutukainen laitos on Suzuki Kizashi (kts. vaikka http://suzukiauto.com/kizashi/?r=left), joka on tulossa Eurooppaan kaiketi tässä loppuvuodesta 2010. Minuun ainakin puree slogan "Premium without premium". Auto on siistinnäköinen sisältä ja ulkoa, ja jos olisi mukana se pistämätön japanilainen laatu, ottaisin! On muuten benchmarkattu tekotavaiheessa mm. Alfa 159:n kanssa - että sellainen kytky Alfaankin Hiukka outo moottori-/vaihteistoyhdistelmä tosin ihmetyttää tässä vaiheessa (2.4 nelari + CVT + neliveto). Jenkit kehuvat autoa vuolaasti, kotimainen Tuulilasi-lehden toimittaja taas ei. Autolla hintaa Jenkeissä tosin alle 20k$, Euroopassa tuplasti (taaloja).
Tuossa tuli katseltua uusin Top Gear, jossa herrat vertaili urheilullisempia edustusautoja (Panamera, Rapide, Quattroporte).
En tiedä, onko aiheesta ollut täällä, mutta näköjään Q on saanut faceliftin, joka ainakin omaan silmään näyttää upealta. Ohjelmassa siis Sport GTS -versio.
http://www.autofans.us/images/2009%20De ... 0S%201.jpg
Jos on mahdollisuus nähdä pätkää, niin katsokaa ja kuunnelkaa sen äänet... veti juontajatkin hiljaiseksi.
En tiedä, onko aiheesta ollut täällä, mutta näköjään Q on saanut faceliftin, joka ainakin omaan silmään näyttää upealta. Ohjelmassa siis Sport GTS -versio.
http://www.autofans.us/images/2009%20De ... 0S%201.jpg
Jos on mahdollisuus nähdä pätkää, niin katsokaa ja kuunnelkaa sen äänet... veti juontajatkin hiljaiseksi.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11293
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
- Paikkakunta: Lago d'Erba
Tämä on ilmeisesti Daew... eiku Chevrolet Epican korvaava malli?Kivijärvi kirjoitti:Suzuki Kizashi
Epilaattorin omistuskokemuksella voisin arvata että Kizashin omistaja saa varautua heikkoon varaosien saatavuuteen ja nippeleiden kusipäisyyttä hipovaan hinnoitteluun. Miksi myydä autoon raidepäätä parillakympillä kun voi tarjota sen asiakkaalle pakettina koko ohjausvaihteen mukana?
- Epäkelpokeräilijä -
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 036589.htm Tuossahan tuo. Joo aika maukkaat soundit Maseratissa.PRO kirjoitti:Tuossa tuli katseltua uusin Top Gear, jossa herrat vertaili urheilullisempia edustusautoja (Panamera, Rapide, Quattroporte).
En tiedä, onko aiheesta ollut täällä, mutta näköjään Q on saanut faceliftin, joka ainakin omaan silmään näyttää upealta. Ohjelmassa siis Sport GTS -versio.
http://www.autofans.us/images/2009%20De ... 0S%201.jpg
Jos on mahdollisuus nähdä pätkää, niin katsokaa ja kuunnelkaa sen äänet... veti juontajatkin hiljaiseksi.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/251759/
The new car is thought to be pretty light at well under 1200kg, suggesting the use of carbonfibre outer panels.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
And now something completely different from Italy
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/tazz ... o-suomessa
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/tazz ... o-suomessa
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Peugeot 508. Lopulliseen konsensukseen eurooppalaisesta automuotoilusta on nyt ilmeisesti päädytty kun ranskalaiset kynätkin piirtää samaa linjaa muun euroopan kanssa. Ei tuo pahalta näytä ollenkaan, mutta etenkin Peugeotin tapauksessa kyllä vähän yllätyksetön. Tulee tunne, että varman päälle PSA:lla muotoillaan nyt . C6 noudatteli myös samaa henkeä. Autontunnistaminen alkaa olla jo haastavaa hommaa. Positiivisena mielleyhtymänä keulasta tulee mieleen Quattroporte, mutta takaa ja sivusta ei kyllä etenkään farkkua tahdo erottaa tusinasta muusta autosta.
Alfa 166 on nyt syntynyt kiinalaisten käsissä uudelleen hiukan erinäköisenä. Kaikkihan muistaa, että tuotantolinjat myytiin sinne pari vuotta sitten.
LISÄÄ KUVIA
LISÄÄ KUVIA
Paikalla
- MKT
- Viestit: 685
- Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
- Car(s): Stelvio Veloce+
Giulietta QV TCT
147 2.0 T.Spark
ex. 156/159/164/166 - Paikkakunta: Muurame
Vissiin sitten aika paljonkin erinäköisenä. En tunnista oikein mitään korinosaa olevan edes kaukaisesti 166sta peräisin. Kylkilinjakin on aivan erilainen. Väärä kuvalinkki?Alfisti kirjoitti:Alfa 166 on nyt syntynyt kiinalaisten käsissä uudelleen hiukan erinäköisenä. Kaikkihan muistaa, että tuotantolinjat myytiin sinne pari vuotta sitten.
^Kyllä tuo kuva on ihan oikea. Pientä vitsiä oli tuossa kommentissani "hiukan erinäköisenä." Tehdas itse tiedottaa autosta "based on the Alfa Romeo 166 platform." Ehkäpä sopimus mallin myymisestä kiinalaisille oli sellainen, että ulkokuori ei saa olla sama. Tiedä sitten lupaako se hyvää ajettavuutta edes.
Moottoreista löytyy vähän ristiriitaista tietoa, mutta näin väitetään: "..powered by an Alfa/Fiat 2.0 Twinspark engine. Guangzhou Auto is working on other engines, including a 1.6, a 2.4 and a 2.4 diesel." ja lisäksi Fiatin moottoripuolen kiinan sivuliikkeellä saattaa olla sormensa pelissä näissäkin voimanlähteissä.
Moottoreista löytyy vähän ristiriitaista tietoa, mutta näin väitetään: "..powered by an Alfa/Fiat 2.0 Twinspark engine. Guangzhou Auto is working on other engines, including a 1.6, a 2.4 and a 2.4 diesel." ja lisäksi Fiatin moottoripuolen kiinan sivuliikkeellä saattaa olla sormensa pelissä näissäkin voimanlähteissä.
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Lotus pistää kertaheitolla koko tuotantolinjansa uusiksi ja perinteikkäät mallit kuten Elan, Esprit & Elite palaa uudistettujen Evoran ja Elisen rinnalle. Lisäksi kokonaan uusi Eterne sedan tulossa. Europa taas jää pois tuotannosta.
Elanissa ja Espritissa on aika lambomaisia muotoja ja Elitessä on paljon samaa kuin Maserati Gran Turismossa
Ai niin Lotus Cars on tulossa myös Formula ykkösiin ilmeisesti yhteistyössä Renaultin kanssa ja Kovalaisen Lotus-talli vaihtanee nimeä.
Melkomoisia satsauksia kertaalleen kuolleelta merkiltä.
Elanissa ja Espritissa on aika lambomaisia muotoja ja Elitessä on paljon samaa kuin Maserati Gran Turismossa
Ai niin Lotus Cars on tulossa myös Formula ykkösiin ilmeisesti yhteistyössä Renaultin kanssa ja Kovalaisen Lotus-talli vaihtanee nimeä.
Melkomoisia satsauksia kertaalleen kuolleelta merkiltä.