Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 03 Kesä 2008, 16:49
villeeh kirjoitti: 166 tuntuu todella urheilulliselta verrattuna 156:n.
Ylellisempi, jämäkämpi, hienostuneempi joo, mutta että urheilullisempi?! Tuota väitettä en osta.
Alfisti
Viestit: 417 Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Alfisti » 03 Kesä 2008, 16:57
Conti ForceMaxit Ducatin alle. Ei oo vielä uskaltanut käydä ajamassa miltä ne tuntuu alkuperäisten Michelinien jälkeen. Työn jälki kyllä ihan luokatonta Michelineihin verrattuna, siis renkaan sivuissa, kulutuspinta asiallisen näköinen onneksi.
Midi
Viestit: 817 Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa
Viesti
Kirjoittaja Midi » 03 Kesä 2008, 17:03
Husqvarna 345 FX raivaussaha
Joona Karimaa
____________
iituva
Viestit: 50 Liittynyt: 11 Helmi 2008, 21:12
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja iituva » 03 Kesä 2008, 18:38
Päänsäryn autosta
90
Viestit: 8051 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87 164 3.0 autom -88 166 3.2 -99 QP IV V6 evoluzione -00 Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 03 Kesä 2008, 19:03
metro modelssin malli alfa 159:stä mittakaavassa 1:43
silverine
Viestit: 2470 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 03 Kesä 2008, 21:47
iituva kirjoitti: Päänsäryn autosta
No mikäs nyt...heitä edes vinkki.
iituva
Viestit: 50 Liittynyt: 11 Helmi 2008, 21:12
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja iituva » 03 Kesä 2008, 22:33
iituva kirjoitti: Päänsäryn autosta
silverine kirjoitti: No mikäs nyt...heitä edes vinkki.
Auto on sökönä tossa pihassa, sähköt on "VÄHÄN" hävöksissä
AAW
Viestit: 1036 Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi 159 JTS QP V8 Evo 75 2.0 TC ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs
Viesti
Kirjoittaja AAW » 03 Kesä 2008, 22:45
Alatukivarsi eteen 166:seen, ei DA:sta hintaan 328 euroa vaan saksan fleamarketista hintaan 144 eur rahteineen. Nyt oli illalla tekemistä kun asensi paikalleen, hävisi sekä pauke että tärinä. Eturengas kulunut kankaalle paikoitellen tukivarren takia, no oli muutenkin uusimisen tarpeessa.
Bluebate
Viestit: 274 Liittynyt: 29 Maalis 2006, 15:15
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja Bluebate » 04 Kesä 2008, 08:22
Kannettava (HP paviaani), nettitikku ja multisim.
Nouko88
Viestit: 754 Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen
Viesti
Kirjoittaja Nouko88 » 04 Kesä 2008, 20:04
75:seen lopulta peltisarja
jonkun kisavirihemmon itse väsäämä sarja, muukkoselta
-Tomi-
Viestit: 1486 Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07 ex. 156 GTA Selespeed -03 ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja -Tomi- » 05 Kesä 2008, 22:42
Tummennukset kaikkiin, paitsi tuulilasiin, 15%:lla. Ai ai, kyllä nyt kelpaa
Siinä ne sitten kokolailla olikin, mitä "tuunausta" GTA tarvii
Rolle
Site Admin
Viestit: 7791 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 05 Kesä 2008, 23:06
^Kuullostaa kunnon mafioso meiningiltä
155156
Viestit: 2099 Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018 Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001 ex-155 2.0 16V ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 155156 » 06 Kesä 2008, 12:42
Finikor Brilliant maalipinnan käsitely JIX:ille kolmatta kertaa.
Kirk
Viestit: 504 Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kirk » 06 Kesä 2008, 12:47
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Ja kuvia jakoon!
Nyt löytyy albumista kuvia Citruunapatongista. Päivän kysymys: mitä yhteistä molemmilla autoillani on (33 ja CX)?
I do my loving in the winter.
Laku
Viestit: 1760 Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Laku » 06 Kesä 2008, 14:16
Rekkarin numerot näyttää täsmäävän - oliko jotain hersyttävää palkintoa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
KJS
Viestit: 4704 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 06 Kesä 2008, 16:19
-Tomi- kirjoitti: Tummennukset kaikkiin, paitsi tuulilasiin, 15%:lla. Ai ai, kyllä nyt kelpaa
Siinä ne sitten kokolailla olikin, mitä "tuunausta" GTA tarvii
Mitä nyt alustasarjaa, vapaamin virtaavaa putkistoa ja vapaampaa virtausta imupuolelle.....
HANU
Viestit: 1264 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 06 Kesä 2008, 17:01
KJS kirjoitti: -Tomi- kirjoitti: Tummennukset kaikkiin, paitsi tuulilasiin, 15%:lla. Ai ai, kyllä nyt kelpaa
Siinä ne sitten kokolailla olikin, mitä "tuunausta" GTA tarvii
Mitä nyt alustasarjaa, vapaamin virtaavaa putkistoa ja vapaampaa virtausta imupuolelle.....
Juuri näin... Aika tummat lasit jos on 15 prossaset.
Autokaupan ammattilainen
-Tomi-
Viestit: 1486 Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07 ex. 156 GTA Selespeed -03 ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja -Tomi- » 06 Kesä 2008, 17:24
^ Niin siis valonläpäisykyky on 85%, eli ne on aikas vaaleat, sopivat
Toivotaan, että vuoden päästä katsastuksessa ei tule huomauttamista.
^^ Eipä siihen muuta ole tulossa
Bixenonit ajattelin asennella, kerran nuo ballastit edeltävästä jäivät.
TestarosaFinland
Viestit: 1760 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 06 Kesä 2008, 18:19
Nyt löytyy albumista kuvia Citruunapatongista. Päivän kysymys: mitä yhteistä molemmilla autoillani on (33 ja CX)?[/quote]
Essobarin jengin mukaan ne molemmat ovat paskoja
Nothing beats cubic inch
hagger16
Viestit: 3081 Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11 Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12 Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja hagger16 » 06 Kesä 2008, 18:21
Koni FSD:t, tukivarsia ja koiranluita tilattu.
Senza cuore saremmo solo macchine
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 06 Kesä 2008, 19:17
-Tomi- kirjoitti: ^ Niin siis valonläpäisykyky on 85%, eli ne on aikas vaaleat, sopivat
Toivotaan, että vuoden päästä katsastuksessa ei tule huomauttamista.
Mistäpä olet tuollaista löytänyt?
kumimuumi
Viestit: 3252 Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kumimuumi » 06 Kesä 2008, 19:34
-Tomi- kirjoitti: Tummennukset kaikkiin, paitsi tuulilasiin, 15%:lla. Ai ai, kyllä nyt kelpaa
Siinä ne sitten kokolailla olikin, mitä "tuunausta" GTA tarvii
5%, 15%, 20% jne. KERTOO kuinka monta prosenttia valoa menee läpi. Eli 15% valosta menee läpi ja 85% ei mene.
..ammattina autoslalom..
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 06 Kesä 2008, 19:47
Spl 4" erkkasatsi.
UliUli
TestarosaFinland
Viestit: 1760 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 06 Kesä 2008, 19:53
-Tomi- kirjoitti: ^ Niin siis valonläpäisykyky on 85%, eli ne on aikas vaaleat, sopivat
Toivotaan, että vuoden päästä katsastuksessa ei tule huomauttamista.
^^ Eipä siihen muuta ole tulossa
Bixenonit ajattelin asennella, kerran nuo ballastit edeltävästä jäivät.
Hyvältä näyttää
Minkä hintainen homma se on, jos saan kysyä?
Nothing beats cubic inch
-Tomi-
Viestit: 1486 Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07 ex. 156 GTA Selespeed -03 ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja -Tomi- » 06 Kesä 2008, 20:08
^ Niin ei ne siis ihan sentään noin paljoa valoa läpi päästä
Kuvissahan ei vielä tummennuksia ole. Niitä tulee sitten kohta. Tutun tuttu teki, 270€
Savo
Viestit: 2122 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 06 Kesä 2008, 20:13
Siirtokilvet. Maanataina ajan QV:n pajalle saadakseni sen katsastuskuntoon. On muuten harvinaisen inhottava katsastusaikaväli 18.11. - 18.3. autolle jolla ei ole tarkoitus ajaa talvella.
Kirk
Viestit: 504 Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kirk » 06 Kesä 2008, 23:10
Laku kirjoitti: Rekkarin numerot näyttää täsmäävän - oliko jotain hersyttävää palkintoa.
Tämähän se. Palkintona vaikka mainetta ja kunniaa
I do my loving in the winter.
kumimuumi
Viestit: 3252 Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kumimuumi » 07 Kesä 2008, 00:30
3700km lenkkiä viikon aikana, nyt muutama siideri.
..ammattina autoslalom..
Oleino
Viestit: 1953 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 07 Kesä 2008, 00:45
Savo kirjoitti: Siirtokilvet. Maanataina ajan QV:n pajalle saadakseni sen katsastuskuntoon. On muuten harvinaisen inhottava katsastusaikaväli 18.11. - 18.3. autolle jolla ei ole tarkoitus ajaa talvella.
Jos auto on seisonnassa koko katsastusikkunan ajan, niin ajoaikaa on kuukausi seisonnasta poiston jälkeen. Näin muistelisin. Nimim. 2 päivää liian aikaisessa vuosi sitten...
Tein itse - säästin
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 07 Kesä 2008, 11:54
AKE kirjoitti: Liikennekäytöstä poistetun ajoneuvon määräaikaiskatsastus
Liikennekäytöstä poistettu ajoneuvo voidaan tuoda katsastukseen ilman että se ensin rekisteröidään takaisin liikennekäyttöön otetuksi. Ajoneuvon siirtämisen edellytyksenä on, että sille on varattu aika katsastukseen ja ajoneuvolla on liikennevakuutus. Siirrettäessä autossa tulee olla kiinnitettynä rekisterikilvet tai ajoneuvossa tulee olla siirtolupa ja – merkit. Ajoneuvon saa siirtää katsastuksesta välittömästi edelleen säilytys- tai korjauspaikkaan. Katsastuksessa hylätyn ajoneuvon ajoaikasäädöksiä (mm. kahden kuukauden ajoaika) ei sovelleta liikennekäytöstä poistetun ajoneuvon kohdalla.
Ajoneuvon rekisteröinti takaisin liikennekäyttöön ei edellytä määräaikaiskatsastuksen voimassaoloa. Katsastuksen voimassaolo on kuitenkin edellytys ajoneuvon käytölle liikenteessä.
Tuon mukaan siis auton saa ajaa leimalle, kunhan aika on varattuna. Ja sieltä pois. Eli voi myös katsastaa seisonta-aikana ja viedä takaisin seisontaan sen jälkeen, ottamatta takaisin liikennekäyttöön.
Jos leima on vanha, niin autoa ei saa käyttää liikenteessä. Eli suoraan konttorille jos leima vanhenee seisonta-aikana.
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
Savo
Viestit: 2122 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 07 Kesä 2008, 20:51
^^Ennen oli kuukausi ajoaikaa, ei ole enää.
^Olen aika varma, että auto ei olisi mennyt ilman herkistelyä läpi katsatukseta, joten päätin viedä sen ensi pajalle. Täytyyhän alfistin saada auto ekall läpi, ettei tilastot rumene
Saattoi olla yli varovaisutta ottaa (maksulliset) kilvet, riski lienee aika pieni, että lyhyellä matkalla kukaan kyselee.
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 07 Kesä 2008, 21:10
^Jos olet ottanut auton jo liikennekäytöön, niin riski on aika pieni. Jos et, niin sitten en kyllä suosittele. Vähintään 1000€ rapsahtaa maksua jos narahtaa.
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
Epezi
Viestit: 7510 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 08 Kesä 2008, 13:26
33:nen vaihtui 75 TS:ään
TestarosaFinland
Viestit: 1760 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 08 Kesä 2008, 15:19
75 TS vaihtui 33seen
Nothing beats cubic inch
KJS
Viestit: 4704 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 08 Kesä 2008, 18:09
^ ja ^^ Pojilla on kunnon piiri pieni pyörii leikki meneillään
Taitaa tuo Epezin uusin hankinta olla rautakauppiaan vanha?
TestarosaFinland
Viestit: 1760 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 08 Kesä 2008, 23:17
KJS kirjoitti:
Taitaa tuo Epezin uusin hankinta olla rautakauppiaan vanha?
?
Nothing beats cubic inch
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 11 Kesä 2008, 11:37
2-pilarinen hallinosturi.
UliUli
Pasi
Viestit: 6786 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): : Crosswagon Q4 '05 --- [ EX ] --- 156 2.5 V6 '98 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 11 Kesä 2008, 11:53
TestarosaFinland kirjoitti: 75 TS vaihtui 33seen
Mites nyt näin pääsi käymään.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
silverine
Viestit: 2470 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 11 Kesä 2008, 15:26
Heikalta Selenian 10W60 -öljyt, Tutelan jarrunesteet
sekä eteen koiranluut.
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 11 Kesä 2008, 15:54
Giulia 1600 Super kokoa 1/43
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
KJS
Viestit: 4704 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 11 Kesä 2008, 16:34
TestarosaFinland kirjoitti: KJS kirjoitti:
Taitaa tuo Epezin uusin hankinta olla rautakauppiaan vanha?
?
Niin siis ollut joskus aikanaan muuan rautakauppiaan omistuksessa Tampereella.
JiiPee
Viestit: 2494 Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86 Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja JiiPee » 11 Kesä 2008, 17:58
N95 8GB
TestarosaFinland
Viestit: 1760 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 11 Kesä 2008, 20:05
Pasi kirjoitti: TestarosaFinland kirjoitti: 75 TS vaihtui 33seen
Mites nyt näin pääsi käymään.
Kohta voit saada sen Bravon kaveriksi
^^
Jaaha, Tampereella se (75) on asunut aika pitkään näköjään
Onko sinulla jotain vanha tietoa tästä autosta?
Nothing beats cubic inch
Oleino
Viestit: 1953 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 11 Kesä 2008, 20:25
Minä pari viikkoa sitten kirjoitti: 158,05€ arvosta tv-tasoa bauhausista. Vielä on vähän rakentamista ennen kuin saa telkkarin nostaa
pöydälle.
Ja kyllähän siitä sitten hyvä tuli.
kliks
Tein itse - säästin
mipo
Viestit: 794 Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä
Viesti
Kirjoittaja mipo » 11 Kesä 2008, 21:37
Bensan hinta pakotti vaihtamaan säästöpossuun.
Alfa 156 vm -99. Kuutoskoneella tietenkin.
TestarosaFinland
Viestit: 1760 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 11 Kesä 2008, 22:01
Onko ero niin merkittävä? Kun V6 24V ei ole niistä bensapiheistä...
Nothing beats cubic inch
TeeHoo
Viestit: 166 Liittynyt: 04 Kesä 2006, 20:09
Car(s): 156 V6 -99, BMW 320i GT -17 Ex: 2x159, MiTo, 2x156
Paikkakunta: Muurame
Viesti
Kirjoittaja TeeHoo » 11 Kesä 2008, 22:31
^^Onnittelut! Erittäin järkevä valinta näillä bensan hinnoilla
>>Kaitsu
Viestit: 556 Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen
Viesti
Kirjoittaja >>Kaitsu » 12 Kesä 2008, 10:34
Tuli hankittua suomalaisen metallin kulttuuriteko:
Ehdottomasti yksi parhaita, ellei paras, live DVD mitä olen nähnyt ja kuullut. Peittoaa kevyesti Hietalan Marcon toisen bändin, eli Nightwishin, viimeisimmän ja isolla rahalla tehdyn live DVD:n. Suosittelen!
155156
Viestit: 2099 Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018 Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001 ex-155 2.0 16V ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 155156 » 12 Kesä 2008, 11:50
mipo kirjoitti: Alfa 156 vm -99. Kuutoskoneella tietenkin.
Juuri näin.
Oma hankinta: 2 kpl Pirelli PZero Nero 215/45 17" - renkaita eturenkaiksi Marangonien tilalle. Muutos ajokäytökseen suurempi kuin kuvittelin. "Löystynyt alusta" johtuikin huonoista renkaista.
Takana oli jo ennestään PZero Nerot.
alfista
Viestit: 2806 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 12 Kesä 2008, 14:27
Kauko-ohjattava Sea Ray Sundancer kännileluksi mökille