Tänään noin kolmen aikaan ajeli joku keltinmäestäpäin Harmaalla 75 TS:llä vastaan.. Ei viittiny morjestella ku olin riesalla liikkeellä (just tulossa sedän tallilta alfan kimpusta) voorumilaisia?
Joo...minä oon sen tuonut. Kaksi viikkoa sitten ostin n.100 km Hannoverin eteläpuolelta, käytiin katsomassa viittä muutakin, mutta tähän päädyin.
Nyt vain kauhulla odotellaan tullin veropäätöstä.
Ollie kirjoitti:Joo...minä oon sen tuonut. Kaksi viikkoa sitten ostin n.100 km Hannoverin eteläpuolelta, käytiin katsomassa viittä muutakin, mutta tähän päädyin.
Nyt vain kauhulla odotellaan tullin veropäätöstä.
Kaunis peli. Toivottavasti et tykännyt kyttyrää kun kävin eilen vilasemassa sitä kun tulin lounaalta . Oli aivan ajamattoman näköinen.
Taas kerran pitää todeta, että jos uudempia Alfoja haluaa bongata niin kannattaa suunnata Espoon Keilalahteen. Löytyy niin uuskoppasta 156:sta ja 147:aa kuin myös vanhempia ko. mallien edustajia. Tuotannosta poistuneita malleja ei kyllä pahemmin näy. Muita matkien oma musta 156SW:nikin tyylikkäästi puoliksi jalkakäytävällä parkissa keilalahdentiellä jos joku vaikka bongaisi Pitää ens kerralla tulla vaikka 33:lla niin erottuu massasta.
Giri kirjoitti:Taas kerran pitää todeta, että jos uudempia Alfoja haluaa bongata niin kannattaa suunnata Espoon Keilalahteen. Löytyy niin uuskoppasta 156:sta ja 147:aa kuin myös vanhempia ko. mallien edustajia. Tuotannosta poistuneita malleja ei kyllä pahemmin näy. Muita matkien oma musta 156SW:nikin tyylikkäästi puoliksi jalkakäytävällä parkissa keilalahdentiellä jos joku vaikka bongaisi Pitää ens kerralla tulla vaikka 33:lla niin erottuu massasta.
Kyllä Punavuoressakin on erittäin hyvät bongausmaastot...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
rim kirjoitti:Tulikohan 155156 tänään 10 aikaan vastaan Keljon CM:n risteyksessä, rengasongelmia ilmeisesti koska varapyörä oli alla ?
Ajoin reilu viikko sitten "roudan reikään" ja vanne meni sisäreunasta hieman lommolle. Lähetin* tänä aamuna vanteen oikaistavaksi, siksi vararengas.
Sinulla on hienon värinen 156 . Paras väri 156:een Nuvolan ohella.
*Matkahuolto on törkeän kallis. Vanteen lähettämínen maksoi yhteen suuntaan 14,70€. Outoa sikäli, että pari kuukautta sitten täsmälleen samanlainen paketti samaan paikaan maksoi 12,50€.
155156 kirjoitti:
Sinulla on hienon värinen 156 . Paras väri 156:een Nuvolan ohella.
Ei ole paha väri sullakaan . Oma vaan tuntuu olevan koko ajan vahvan pölyn peitossa, harmi ettei enää ole jatkuvasti pesupaikkaa käytössä. Ei viitsi joka päivä käydä pesettämässä.
Champanjanvärinen GT bongattu Tampereella Pyynikillä tänään iltapäivästä, ja melkein sen vieressä tummansininen 3-litranen 164. GT erityisesti oli komia... ja itse olin Taunus Transitin ratissa...eheh.
Miltei joka aamu tässä viimeisen kahden viikon aikana tullut vastaan vanhalla 3-tiellä n. Sattulan kohdalla Hämeenlinnaan päin ajava Alfetta GT/GTV, joka kääntyy Satulinnan risteyksestä Parolaan päin. Auto on erittäin hienossa kunnossa oleva punainen yksilö.
Tuosta mallimerkinnän oikeellisuudesta en mene takuuseen (vakoilin sen tuolta kaunein coupé- äänestyksestä), mutta sellainen vanhan GTV:n näköinen kromipuskureilla.
Sunnuntaina Vittorio Jano ajeli vastaan Ammattikoulun kohdalla. En "kehdannut" moikata, kun vielä toistaiseksi ajelen noilla Fiateilla. Tällä hetkellä ajot hoituu "sedicivalvole" Tipolla, kun Alfa vaan makaa tallissa.
Juuri sama yksilö... Tummansininen ja etukilpi todellakin "hieman" matalalla. Toi tosin on vasta evo1 versio aiheesta. Ajatuksena nostaa noin 2cm ylemmäs, kun tuntuu raapivan aika helposti kaikenlaisiin korokkeisiin. Pakko koittaa edes jotenkin "personoida" noita käyttökulkineita jotta kaupan parkkipaikalta omansa löytää
Asustelen itse siinä amiksen lähellä, joten eipä meillä Vittorion kanssa ole pitkää välimatkaa. Jotenkin on tuo sinun Alfa kiinnittänyt huomiota siinä teidän edessä. Positiivisessa mielessä, tottakai
Hieman menee OT... Mutta se on aito 1.6 koneinen yksilö Toi takaluukussa oleva sedicivalvole-kahva sekä puskurit taasen ovat aitoja
Yleensä en autoja ole "virittänyt" tuolla tavalla, mutta tällä kertaa kyseessä on eräänlainen sisäpiirin vitsi... Puuttuvat venttiilit kun jäivät saksanmaalle
Tänä aamuna noin 7.30 Kannelmäen ramppiin kurvasi tyylikkäästi madallettu hopeavärinen 156, ja samalla toiselta kaistalta bongasin tullikilvissä olevan tummansinisen Spiderin. Mallimerkintää ei peräpeilissä näkynyt, mutta kiihdytysäänet olivat hienot! --> 3.0 V6?
Jo toisen kerran tällä viikolla näin hopeisen 166:n kaksilitraisella pannulla. On parkkeerattuna hämeenlinnassa saaristenkadulla siinä reskan päässä. Palstalaisia?
Tulin itse 156:lla Porintien ja Rantaväylän risteykseen Ristonmaalta päin; punainen 147 odotti kiltisti kolmion takana oikealta ja 164 odotti omaa vuoroaan vastaantulevien kaistalla. Oliko tuttuja porukassa ?
Vanhemmat hommasi tuossa parisen viikkoa takaperin oman "kiintiö156:n", ja täytyy sanoa että yllättävän hyvinhän tuo alfistienkin moikkaushomma tuntuu toimivan! Mitä nyt olen tuota silloin tällöin alleni kähveltänyt... Mutsikin ihan innoissaan välillä tohottaa kotiin tullessaan, kuinka milloin oli tullut minkäkin värinen kolmekolmonen tai seitenviitonen vastaan, iloisesti räpylä pystyssä!
liekki kirjoitti:Jo toisen kerran tällä viikolla näin hopeisen 166:n kaksilitraisella pannulla. On parkkeerattuna hämeenlinnassa saaristenkadulla siinä reskan päässä. Palstalaisia?
Olikohan tuo sama, joka möllötteli myös Kaupunkiuutisten valokuvassa tässä jokin aikaa sitten?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Olikohan Mergyn 147 tänään vähän ennen kasia Lielahden Starkin pihassa? Ja oliko foorimilaisia joka ajeli Tottijärvellä puoliysin jälkeen hopeisella 156 SW:llä?
liekki kirjoitti:Jo toisen kerran tällä viikolla näin hopeisen 166:n kaksilitraisella pannulla. On parkkeerattuna hämeenlinnassa saaristenkadulla siinä reskan päässä. Palstalaisia?
Olikohan tuo sama, joka möllötteli myös Kaupunkiuutisten valokuvassa tässä jokin aikaa sitten?
Saattoihan se hyvinkin olla se samainen. Itsekin sen silloin bongasin ja mietin että pitäisikö laittaa tuonne lehtijuttu AR:stä- ketjuun jotain. Vaikka eihän siinä jutussa mitään alfoista puhuttu mutta komea oli kuva kuitenkin.
Tulin itse 156:lla Porintien ja Rantaväylän risteykseen Ristonmaalta päin; punainen 147 odotti kiltisti kolmion takana oikealta ja 164 odotti omaa vuoroaan vastaantulevien kaistalla. Oliko tuttuja porukassa ?
Heh... minä olin yksi noista kolmesta eli sillä punaisella 147:lla. Sinut huomasin vasta, kun olit mennyt jo risteyksen ohi, kun kyttäilin 164:n kuskia morjestaakseni.
Niin eihän mulla ole 147... :o Juu, oma 166 jäi Tampereelle, kun eivät parissa päivässä saaneet vielä tyhjäkäyntiä kuntoon... Mutta se onkin jo toinen juttu ja käsitellään eri ketjussa.
Tänään bongattua: Carlos aamulla Hämeentien päässä, Viscontin Alfa parkissa jossain päin Hellsinkiä ja bonuksena Nuvola Blu -värinen 166. Jälkimmäisestä en oikein osaa päättää pidinkö vai nöy.
Juuri bongasin Delta-auton tarroilla varustetun Kia-maasturin jossa luki isolla tekstillä Kenneth Österberg - Myynnin koulutuksen Roadshow (tjsp). Toivottavasti Kentsu paukuttaa opit perille, meinasin mennä antamaan vähän vinkkejä kun näin autosta nousevan kaksi heppua.
Peruspunainen, kiiltävän siisti 156 JTS hienoilla vanteilla bongattu Pirkkalan lentokentällä vanhalla terminaalilla pari kertaa tällä viikolla, liekö seissyt siellä parkissa koko viikon vai onko joku muukin hurahtanut ollut bongailemassa ADEX05-koneita ? Olin myös yhden kuusnepan siellä huomaavinani sivusilmällä.
Joka tapauksessa Gripen, F16, Mirage 2000, F18 yms saaliina perinteisin
kuvausmenetelmin.
Kyllä olit, luota vaan mun puu... eikun haukansilmään.
Viittä yli kahdeksan väijyin Hämeentiellä valoissa kääntymässä kauppakeskus Arabiaan päin kun karautit vastaan, kaupungista poispäin. Sano nyt että olit siihen aikaan Ypäjällä
Tänään bongattu mm. 3 punaista 75:sta ja oma tietenkin lisäks. Ensimmäinen aamulla Espoossa puol kuuden aikaan, seuraava ajoi Tuusulasta Keravalle päin ja kolmas ajeli kehä I itään joskus iltapäivällä. Itse en ollu alfalla liikkeellä paitsi aamulla. Mistähän noita nyt yhtäkkiä noin paljon on ilmestyny, harvoin näkee kolmea 75:sta samana päivänä.