90 kirjoitti:no suomessahan noita Faceliftejä myytiin vielä vuonna 95, muualla oli jo TS:kin tuossa vaiheessa saatavilla jo ns super look..
No kyllä niitä Faceliftejä muuallakin myytiin vuonna 95, tietääkseni super look tuli vasta vuonna 96. Mitä olin tarkoittanut oli se, että kyseisessä yksilössä oli airbagiton ratti, vaikka piti olla se paksu nelipuolainen pyörä. Tietääkö muuten joku kuinka paljon suomessa on valkoisia uudempikorisia 164:sia?
Piti mutsille hommata Alfa 2.0 sele, tomaatin kun haluaa. No ei tällä kertaa mennyt ihan putkeen. Toyota Yaris 1.0 -03. ei mikään ihan priima yksilö, eikä autosta löydy mitään mitä kehtaisi varusteeksi kertoa. Suoran kaupan hinta 7400e.. Hauskoja pelejä.
90 kirjoitti:no suomessahan noita Faceliftejä myytiin vielä vuonna 95, muualla oli jo TS:kin tuossa vaiheessa saatavilla jo ns super look..
No kyllä niitä Faceliftejä muuallakin myytiin vuonna 95, tietääkseni super look tuli vasta vuonna 96. Mitä olin tarkoittanut oli se, että kyseisessä yksilössä oli airbagiton ratti, vaikka piti olla se paksu nelipuolainen pyörä. Tietääkö muuten joku kuinka paljon suomessa on valkoisia uudempikorisia 164:sia?
on noita 95- mallisiakin "supereita" ollut myynnissä keskieuroopassa..
nytkin pari toinen 7/1994 käyttöönotettu ja toinen 7/1995 ...
ei tarvi kuin mobile.de:stä katsoa..
no eihän se mikään laki ole että pitäisi olla tietyn mallinen ohjauspyörä, jos autoon ei ole tyynyä tilattu niin silloin se ratti on luonnollisesti tyynytön malli..
Test Drive Unlimited äkspoksille. En muista olenko sitten Need For Speed 2 jälkeen pelannut yhtä hauskaa arcade-ajelua. Niin ja pääsee siinä Alfallakin ajelemaan.
Kyllähän viime kesän ratapäivillä painettiin lujaa epäkeskoilla, ainakin yhdellä autolla, Ittellä ei taidot riitä lujaa ajamiseen > Liimaan liikkuva shikaani tarran takalasiini
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/2429947 viikonlopuksi koeajoon On se vaan hieno peli, vähän liian hieno... Mieluusti tuolla ajelis pitempäänkin kun viikonlopun. Ei tunnu auttavan vaikka lukee noita kauhutarinoita selen ongelmista Noh, maanantai aamuna keskustelemaan lisää kauppiaan kanssa. Voikos jo tuon ikäsestä autosta olla etupäästä pyöränlaakerit sököt?? Ainiin se on alfa=kyllä voi...
^ ja ^^ Vielä eilen tuli väännettyä kauppaa useamman setelirahan halvemmasta yksilöstä... MUTTA, se oli vanhempi, enemmän ajettu, manuaali, vähän enemmän kiven iskuja keulassa, ei tummennuksia laseissa, eikä noita pornahtavan värisiä nahkajakkaroita ja sitä ja tätä muuta autokuumeessa kamppailevan mielikuvitus vikoja/puutteita/ominaisuuksia
duoda noin, kutakuinkin tuolla budjetilla tekisin itse tämmöisen haun: http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156 ... neFrom=3.2
EDIT: mutta kun budjetti oli aika paljon pienempi, niin hain 156V6:n tuolle toiselle kaveriksi. Uusi on kyllä projekti, 250tkm rullattu, pikkasen huonolla huollolla ja vielä vähän kannibalisoitu. Mutta tavoite ois että joskus kesällä taas leimaan ja liikenteeseen kop-kop
Kai tossa on irrotettava vetokoukku? Kauneusvirhe tuommoinen "naarain" tuolla perässä. Muuten aivan älyttömän upea rassi ja omaan makuun täydellisellä varustelulla.
Erkka kirjoitti:Voikos jo tuon ikäsestä autosta olla etupäästä pyöränlaakerit sököt??
Helposti.
Komean näköinen Sele, rahat tiskiin vaan.
Saavat ensin vaihtaa noi laakerit, jos meteli sillä pienenee niin kaupat on taas vähän lähempänä.
Yksi iso kysymys merkki on vielä tuo JTS koneissa näköjään hyvin yleinen ominaisuus: Motor control system failure vikailmoituksen pomppaaminen ruutuun Vikakoodi oli P0420 ja Rinta-Joupin huoltomies anto heti tuomion että, katti vaihtoon Kai tuo koodi voi kuitenkin tulla vaikka niistä surullisen kuuluisista lambdan liittimistä? Tai itse lambdasta/ jostain muusta hieman edullisemmsta?
Koukku tais valitettavasti olla kiinteää mallia, jos tuo käteen jää niin saattaapi olla että se koukku siitä lähtee hyvin nopeesti pois. Toki irrotuksen jälkeen sitä seuraavana päivänä tarvis
Pari kirjaa Amazonista: Alfa Romeo: Production Cars from 1910 ja Alfetta: The Alfa Romeo 158 & 159 Grand Prix Car. Tuon ekan kimpussa meneekin hetki: 1184 sivua kahdessa niteessä, ekassa autot 1910-1962 ja toisessa 1963-2007 .
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Erittäin mielenkiintoista juttua tuossa kirjassa. Itsellä tuo englanninkielinen versio ja parikymmentä sivua vielä lukematta. Varsinkin tuo Camorran organisaatio on aika uskomaton. Kyseisestä kirjastahan on tehty myös elokuva ja sekin on ilmeisen hyvä. Itsellä odottelee edelleen katselua.