Hyvät alfistit ostin...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sassicaia kirjoitti:Kaikenlaista sitä ihmisen lapsi netistä hakeekin...
Heh yritin etsiä sellaista hienoa kuvaa missä on ko. teksti, mutta eihän se oikea tietenkään löytänyt. Voisi kyllä sanoa että kaikkea sitä vaivutuu etsimään ja vielä jonkun nipponin takia :shock:

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Vai pappamobiili?
T:Jukka
Loordimobiili

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11271
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hamil kirjoitti:Hyvää veli osta pirssi!
Varmaan muillekin tuli taas kutsu koeajamaan Bemareita. Tänään poikkesin työmatkalla Turenkiin Timo "Löysä" Salosen putiikkiin, jossa heti lykättiin 530i:n avaimet kouraan. Repsikan paikalla oli lappu auton spekseistä - lisävarusteita oli reilulla 19kiloeurolla. Ja tämä siis vajaan 70 000:n perushinnan päälle. Todella hieno auto kyllä oli, mutta yllättävän vähän harmitti palata Alfan rattiin, vaikka sen hinnalla en saisi hankittua edes noita baijerilaisen lisävarusteita. Ja yli puoli miljoonaa vanhaa rahaa autosta - doesn't make sense to me.

Kuriositeettina mainittakoon, että kävin näyttämässä Bemaria myös kotipihassa. Vaimo sanoi tuossa hetki sitten, ettei heti edes huomannut että auto ei ollut oma. Vihreä Sportwagon ja musta 500-sarjan sedan ovat toki kovin saman näköisiä...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Vittorio Jano kirjoitti:
Hamil kirjoitti:Hyvää veli osta pirssi!
Varmaan muillekin tuli taas kutsu koeajamaan Bemareita. Tänään poikkesin työmatkalla Turenkiin Timo "Löysä" Salosen putiikkiin, jossa heti lykättiin 530i:n avaimet kouraan. Repsikan paikalla oli lappu auton spekseistä - lisävarusteita oli reilulla 19kiloeurolla. Ja tämä siis vajaan 70 000:n perushinnan päälle. Todella hieno auto kyllä oli, mutta yllättävän vähän harmitti palata Alfan rattiin, vaikka sen hinnalla en saisi hankittua edes noita baijerilaisen lisävarusteita. Ja yli puoli miljoonaa vanhaa rahaa autosta - doesn't make sense to me.

Kuriositeettina mainittakoon, että kävin näyttämässä Bemaria myös kotipihassa. Vaimo sanoi tuossa hetki sitten, ettei heti edes huomannut että auto ei ollut oma. Vihreä Sportwagon ja musta 500-sarjan sedan ovat toki kovin saman näköisiä...
:mrgreen: Niin tuttua.. ne naiset (huokaus)
- Alfaholic -

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Naisen logiikka autoissa:

Farmari = No mun miehellä on sellainen iso auto...

Coupe (esim.spider, Z4,SLK) = Mun miehellä on sellainen pieni ja punainen auto...

Sedan (esim. parhaassa tapauksessa S500) = Mun mies ajaa sellasella tavallisella autolla jossa on pitkä konepelti...

Et voi elää ilman, etkä kanssa :mrgreen:
On kivaa kun on kivaa

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11250
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Riippuu vähän naisesta... Kyllä tuo oma emäntä kysyttäessä selvittää luokkakavereilleen kaikki Twin Sparkkien ja hydraulisten venttiilinnostinten toimintaperiaatteet :-D

Eikä muuten tarvihe luulla että sekoittaisi GTV:tä yhtään mihinkään toiseen autoon. Kaikki muutkin Alfat tunnistaa kiitettävästi. Hyvin on koulutus onnistunut.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Riippuu vähän naisesta... Kyllä tuo oma emäntä kysyttäessä selvittää luokkakavereilleen kaikki Twin Sparkkien ja hydraulisten venttiilinnostinten toimintaperiaatteet :-D

Eikä muuten tarvihe luulla että sekoittaisi GTV:tä yhtään mihinkään toiseen autoon. Kaikki muutkin Alfat tunnistaa kiitettävästi. Hyvin on koulutus onnistunut.
Vaimo kuolaa nykyisin enemmän kuin minä aina Alfan nähdessään. Ja yhtenään ehdottelee, että ostettaiskos 156! Mulla on menossa jo toinen vaimo, jonka olen saanut koulutettua italoauto/Alfa -fanaatikoksi :wink:
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
glideslope
Viestit: 1478
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Hamil kirjoitti:Naisen logiikka autoissa:

Farmari = No mun miehellä on sellainen iso auto...

Coupe (esim.spider, Z4,SLK) = Mun miehellä on sellainen pieni ja punainen auto...

Sedan (esim. parhaassa tapauksessa S500) = Mun mies ajaa sellasella tavallisella autolla jossa on pitkä konepelti...

Et voi elää ilman, etkä kanssa :mrgreen:
Osui!

Tuli juuri ajankohtaiseksi perheen toisen pirssin vaihto ja selailtiin armastuksen kanssa ahkerasti pienemmän keskiluokan autojen esitteitä.

Oli hauska huomata kuinka kaikkien automallien farkkuversiot olivat hänen mielestään kuin täysin eri kokoluokan autoja.
Ei auttanut vaikka kuinka yritin kertoa, että uusi 5-vinen Golf kuuluu samaan kokoluokkaan takakonttia lukuunottamatta kuin esim. Xsaran-, 307:n- tai Meganen farkut. :roll:

Vastaa Viestiin