Ei hullumpi hankinta, aavistuksen ehkä tarinan tunnelma eroaa ensimmäisitä osista, mutta hyvin se on jaksanut minuakin koukuttaa.
Oma viimeisin hankinta: ajovaloumpiot 166:seen, tietenkin Aitoon alfapurkaamosta.
Juu kyllähän ensimmäiset Falloutit 1 & 2 ( 1997-1998 ) oli loistokamaa. Nämä uudemmatkin on ihan mielenkiintoisia, mutta kuten Satakuusnelonen totesikin, ovat "hieman" erityylisiä ja henkisiä. Viihdyttäviä silti
Smacket kirjoitti:
Juu kyllähän ensimmäiset Falloutit 1 & 2 ( 1997-1998 ) oli loistokamaa. Nämä uudemmatkin on ihan mielenkiintoisia, mutta kuten Satakuusnelonen totesikin, ovat "hieman" erityylisiä ja henkisiä. Viihdyttäviä silti
Fallout 2 on mun yli 25 vuotta kestäneen pelaajauran varrella se The Peli! Pitäiskin oikeastaan asentaa taas pitkästä aikaa koneelle ja ruveta pelailemaan...
Smacket kirjoitti:
Juu kyllähän ensimmäiset Falloutit 1 & 2 ( 1997-1998 ) oli loistokamaa. Nämä uudemmatkin on ihan mielenkiintoisia, mutta kuten Satakuusnelonen totesikin, ovat "hieman" erityylisiä ja henkisiä. Viihdyttäviä silti
Fallout 2 on mun yli 25 vuotta kestäneen pelaajauran varrella se The Peli! Pitäiskin oikeastaan asentaa taas pitkästä aikaa koneelle ja ruveta pelailemaan...
Hehe! Itse asiassa juuri tässä asentelen koneelle tuota ykkösversiota, kun sattui tulemaan ns. "sopivasti tuossa vastaan" nettiä selaillessa...
Kiva muutenkin välillä retroilla peleillä - usein huomaa että vaikka uusissa peleissä on grafiikka ja räiskettä, niin silti vanhoissa klassikoissa on edelleen sitä jotain.
Smacket kirjoitti:
Juu kyllähän ensimmäiset Falloutit 1 & 2 ( 1997-1998 ) oli loistokamaa. Nämä uudemmatkin on ihan mielenkiintoisia, mutta kuten Satakuusnelonen totesikin, ovat "hieman" erityylisiä ja henkisiä. Viihdyttäviä silti
Fallout 2 on mun yli 25 vuotta kestäneen pelaajauran varrella se The Peli! Pitäiskin oikeastaan asentaa taas pitkästä aikaa koneelle ja ruveta pelailemaan...
Hehe! Itse asiassa juuri tässä asentelen koneelle tuota ykkösversiota, kun sattui tulemaan ns. "sopivasti tuossa vastaan" nettiä selaillessa...
Kiva muutenkin välillä retroilla peleillä - usein huomaa että vaikka uusissa peleissä on grafiikka ja räiskettä, niin silti vanhoissa klassikoissa on edelleen sitä jotain.
1 & 2 jääneet väliin. En usko itseni jaksavan kiinnostaa. 3. sen sijaan ihan hyvä, eikä lopu pelattava heti kesken.
Enempi rahalle vastinetta (26e) kuin bf ja moh ja cod, ainakin yksinpelin osalta.
2 oli omasta mielestä paras. Kolmonen oli tosi typerä, kun pelasi sen läpi nk. "suoraan" päätehtäviä tehden, lopahti sitten innostus alkaa sen enempää tahkoamaan..
^^ No aika näyttää onko säästöä vai ei.
^ Ei nyt ainakaan vielä. Herralle nääs tuli tyhjä lompakko, joten se siitä Giulietasta.
No eihän sitä koskaan voi sanoa kokonaan ei joskohan se kulkisi vaikka pyhällä hengellä. -> miehen logiikkaa?
Sataviiskuutoseen jäähdytin (takuuseen) ja ylätukivarret eteen. Samalla paljastui, että etujarrupalat olivat aivan lopussa ja nekin vaihdettiin. Kestivät 50 tkm ja niistä kuulemma näkyi, että kuumuudesta olivat kärsineet. Korjaaja ehdotteli jarru-, alusta- ja turvakaaripäivityksiä rata-ajoa varten. Pitäskö ruveta ottamaan Alfacuop ihan tosissaan?
^Noita turvakaaria ite aina vähän hämmästelen. Kuinka monta siviiliautoa on kaatunut suomen moottoriradoilla niin että on tullut vakava vamma nimenomaan siitä kaatumisesta? Ja itse en turvakaaria haluaisi ihan senkin takia että ne nostavat painopistettä ylemmäs. Ihan kivan näköiset ne tietty on.
Itsellä tuli Bemarille katsastuksessa hylky kun etujarrapala loppui juurikin leimapäivänä.. pari kierrosta vähemmän radalla niin..
^^Kaarien vaikutus korin jäykkyyteen on monesti ihan huomattava - huomaa varsinkin sitten kun alustakin on ratakunnoss.. Kas kun korin jousto ei ole hallittua joustamista. Ja kyllä ne muussakin mällissä suojaa kuin kaadossa.
^Sama kaveri ajaa ralli f-ryhmän Golffilla. Liekä tämä autourheilutausta takana kaarien suosittelemisessa. Ehdotti myös korkeussäädettävää alustaa, jonka sitten radalle mennessä laittais ala-asentoon. Ei taida sillä alustan korkeudellakaan olla vaikutusta mun vauhtiin, mutta jäykempihän tuo auto sais radalla olla.
Niin vähän meinasinkin. Merkki on ollut tuttu jo pitkään mutta nyt vasta ensikertaa todellisuutta. Vika johtuu mitä ilmeisemmin volttien yliannostuksesta. on kuulemma aikoinaan lyöty suoraan härmän sähköverkkoon vaikka on 120V laitos... en jaksanut kauheesti tutkia, kiikutan mööpelin(yli 30kg) maanantaina tutlle elektroniikkavelholle....
Spiderin mukana tuli jo yksi, joka päässä on ajettu kenties autobahnilla, mutta sehän oli minunlaiselleni vesipäälle liian pieni.
Pitää yrittää huolehtia kylähullun maineesta..
dilledong kirjoitti:Niin vähän meinasinkin. Merkki on ollut tuttu jo pitkään mutta nyt vasta ensikertaa todellisuutta. Vika johtuu mitä ilmeisemmin volttien yliannostuksesta. on kuulemma aikoinaan lyöty suoraan härmän sähköverkkoon vaikka on 120V laitos... en jaksanut kauheesti tutkia, kiikutan mööpelin(yli 30kg) maanantaina tutlle elektroniikkavelholle....
Tuntematta tuota laitosta:
Villi veikkaus että on virtapuolelta muutama konkka posahtanut, ehkä myös joku fetti.
Hyvällä tuurilla vain sulake kärvähtänyt... Mutta toki kaikki muukin mahdollista. Helvetin hieno laite kuitenkin, lievää kateutta ilmassa
Tuollaisen arvo on sen verran paljon setelirahaa, että ehdottomasti kannattaa korjata.
ssulti kirjoitti:Akkulaturi... loppu osa tarinasta Vatutusketjussa.
Mistä ostit ja minkälaisen? Aattelin, jotta jos iteki hommais, kun tuohon getvoseen pitäis saada virtaa ja jatkossa saattaa moinen vempain olla tarpeen...
Nokian Teboil, ja laite se ainoa pömpeli joka oli hyllyssä kyseisessä lafkassa. Akkujohdot, pistoke sekä laatikko jossa on "jokin" mittari ja sulake. Noin 40e taisi maksaa.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX