Muiden merkkien uutuuksia.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

^^^Hienot linjat, mutta miksi noita ledivaloja pitää laittaa joka kiesiin nykyään.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Todella hieno muuten, mutta nuo keskeltä tulevat kolme putkea. :roll:

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

Aika erikoiset etuvalot, mitähän noi "silmäripset" on? Keulan ilmanottoaukoista häviävän pienen ajan käy mielessä peugeotin kidat, mutta onhan tämä ihan eri luokkaa. California oli jo todella hieno mutta kyllä tämä on yksi parhaimman näköisiä ferrareita ellei paras. Arvatenkin pininfarinaa tämäkin.

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

uusi bentley on aina myös jonkinlainen tapaus...

http://www.mulsanne.bentleymotors.com/Gallery

että semmonen sit, en oikein ossoo sannoo mittee täs vaiheessa

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Järkyttävä laiva.

Avatar
Herra Salo
Viestit: 691
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Herra Salo »

Aika hyvin on pidetty klassinen muoto hallussa, vähän pyöristeltynä tosin. Parempi noin, Jaguarin klassisen XJ:n menivät sitten pilaamaan uuden mallin myötä. Ainakin itse sitä mieltä että vanhassa vara parempi sen kohdalla.

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

salot kirjoitti:Aika hyvin on pidetty klassinen muoto hallussa, vähän pyöristeltynä tosin. Parempi noin, Jaguarin klassisen XJ:n menivät sitten pilaamaan uuden mallin myötä. Ainakin itse sitä mieltä että vanhassa vara parempi sen kohdalla.
Mun mielestä taas hyvä kun uusasivat. Toki tietty sukunäkö autoissa on hyvä säilyttää, mutta oli sen XJ:n jo aika uusiutua. Uus XF on hyvä esimerkki tuosta. Näyttää Jaguaarilta, mutta soppelin modernisti.

Eikä Jaggella varmaan ollut vaihtoehtoakaan. Myyntiluvut olivat vaan sen verran romahtaneet viimevuosina tuon XJ:n osalta.
-Matti-

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Ei varsinaisesti uusi juttu, mutta törmäsin Giugiaron Mustang konseptiin ja aika pirun hieno. Noi karvapenkit on vähän söy-söy, mutta ulkomuodossa on linjat kohillaan...

http://www.autoblog.com/2006/11/28/giug ... -revealed/
-Matti-

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11185
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): MINIMii V6
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Keula ihan siisti, mutta muuten aika kökkö - ei pure.

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Minusta tuo on ihan hieno. Nyky-Mustangiki on aika jees omasta mielestä. Aika erilaisiahan nuo on ku vaikka Alfa.
MP

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Ihan magee Musse...paitsi ne karvajakkarat. :silly:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 280_12.jpg

Musta toi sivuprofiili on aika pähee.

Eihän toi mikään maailman siistein vimpain ole, mutta todella hieno ja linjakas vimpain jenkkiautoksi. Panisin.
-Matti-

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Eikö kukaan muu tunnista Chris Banglen henkeä BMW 6-sarjasta (E63)? Minusta tuossa on aika paljon samoja piirteitä paikoin.

Kuva

Avatar
Riccardo
Viestit: 525
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

Toyota FT 86, uusi, moderni coupé. Takaveto, Subarun boxermoottori...

Itse valitsisin tämän ehdottomasti ennen 6-sarjaa.

Näyttää Brerakin aika läskiltä tähän verrattuna...

Pakko myöntää, japanilaiset ovat alkaneet löytää muotoilun jyvän, eurooppalaisten hukatessa sitä kovaa vauhtia. Esim. uudet BMW:t...

Kuva

Avatar
Ipi76
Viestit: 815
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
Paikkakunta: Kyröskoski

Viesti Kirjoittaja Ipi76 »

Tuossa tunti sitten tuli bongattua Tampereella Lahdesjärven aakkosten alkukirjainten huoltoasemalla Porsche Panamera Turbo, ei varmaankaan ole vielä suomessa montaakaan...

Oli kyllä aika hieno ilmestys livenä :) .

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

^Tampereen Porsche-kaupassahan sitä on voinut hiplata jo melko kauan.

Vaimokin oli kuulemma nähnyt livenä mustan liikkuvan Tampereella viikolla.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Ei taaskaan oikeen otsakkeeseen, mutta ei oikeen aihetta myöskään perustaa omaa ketjua.

Elikkäs pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi. Paino tuntuu mutkissa, mutta kaikenkaikkiaan hieno alusta ja erityisesti moottori.

Toki verrattuna muihin pienempiin bimmerin sedaneihin tai 159:siin ajotuntuma on heikompi, mutta silti yllättävän hyvä. Parempi toi oli ajaa kuin esmes V70 tai uus Paskatti.
-Matti-

JiiTeeÄssä
Viestit: 1295
Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): .
ex Giulia Super 2.2 jtdm -16
ex 159 1.9 jtdm -10
ex 159sw 2.4 jtdm -07
ex 159 2.4 jtdm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98

Viesti Kirjoittaja JiiTeeÄssä »

Riccardo kirjoitti:Toyota FT 86, uusi, moderni coupé. Takaveto, Subarun boxermoottori...
Itse valitsisin tämän ehdottomasti ennen 6-sarjaa.
Uh, makuasioista on aina mukava kiistellä ;) Tuo tojo on varmasti hieno auto, hienoa että tuollaisiakin tehdään, mutta sen vertaaminen 6-bemariin on vähän sama ku vertaisi kevyttä juoksukenkään nahkamaihariin jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tuo on tuollainen kevyt hippiäinen MR2:sen ja pikkuhondien sarjassa.
Ja mitä tuohon mustangiin edellä tulee niin itseä on näissä uusissä retrojenkeissä ja 300C:ssä viehättänyt niiden ehdoton tylyys etenkin keulassa. Nyt giugiaro on vienyt tuota vähän italialaiseen suuntaan kokonaisuutena joka ei samalla tavalla puhuttele. Alkaa vertautua grand tourer -laitteisiin kuten isot ferrarit, jaguarit ja maserati. Itse ottaisin mustangini sellaisena Dukes of Hazzard lekana, jossa on tiettyä kulmikkuutta ja "älä mulle ala" asennetta.
Onko tuo karva penkeissä muuten villihevosen nahkaa, olis aika pähee..?
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
Maasturissa on:
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi

Mitä Bemussa oli?

Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

^ No eipä taida kaupasta valmiina saada maastureihin kuin 1 ja 3 kohdan.
2:stakin vain jälkimmäisen. Loput onkin sitten lisää laitatettavien listalla. :wink:
Nimimerkki: ex autojani cherokee, defender jne
One life, live it!

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

UAZ. Parhautta. Tai sitten ei.

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Bugatti Galibier

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Bugatti Galibier
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


http://www.youtube.com/watch?v=I6ZPBA1w5ic


Bugatti 16 C Galibier Concept revealed

One of the features of the new french "über-sedan" is its two-tone outer shell, which is comprised of both polished aluminum for the doors and front fenders and a unique dark blue carbon fiber weave that shines through when illuminated.
the rear features four exhaust tailpipes on either side while the rear window is integrated with the third brake light which runs vertically from the roof down. The wings and the side doors are made of polished aluminium and the rest of the body is built on dark blue hand-made carbon fiber reinforced plastic (CFRP). Large LED headlights flank the imposing Bugatti radiator grille. the center spine recalls past Bugattis like the Type 35 and the classically beautiful Type 57. The interior is characterised by the flowing surfboard-shaped dashboard made of fine wood and leather. The centre console features a large LCD screen while the speedometer has been deliberately placed in the middle of the dash so rear passengers can see just how fast they are moving. A very stylish feature is the Parmigiani removable Reverso Tourbillon Swiss clock which can be worn on the wrist through its cleverly-designed leather strap.
Previously a number of names were suggested for the 16 C Galibier, including Lydia and Bordeaux. But Bugatti has chosen to name it after the classic 4-door Bugatti Type 57. Galibier is also one of the most difficult alpine passes along the Tour de France.
Powering the Galibier concept will be a version of Bugatti's powerful eight-liter W16 powerplant. Unlike the Veyron the engine is mounted up front and is capable of running on ethanol fuel. Current reports peg the Galibier's top speed at 220-230 miles per hour. The Galibier´s body is entirely carbon fiber and has a total length of about 208 inches long — almost 60 inches longer than the Veyron, weighing ~4200lbs.

Report: $1.45M Bugatti Galibier 16C Headed To Production

The latest reports emerging from within Bugatti's walls are that the car isn't just a concept anymore--it's been green-lighted for production. No confirmation of the reports has come directly from Bugatti yet, but the Galibier 16C was being shopped as a potential production car, depending on the reaction it got from the potential client base. After just a few public showings, the car's unique feature set appears to have done the job.
Featuring four seats inside its leather and wood cocoon, the Galibier 16C isn't the thoroughbred speed demon the Veyron is. Instead of a twin-clutch gearbox, the Galibier gets a refined eight-speed automatic. Instead of 1,000 horsepower from a quad-turbocharged W-16 engine, it gets a "mere" 800 horsepower from a two-stage supercharging system.
But there's also a high-tech element at work, with polished aluminum and carbon fiber bodywork, all the top electronic driving aids and an advanced active suspension system.
A marriage of classical and modern technology comes in the form of a custom Swiss clock, called the Reverso Tourbillon, by Parmigiani, which serves as the car's interior clock and can also be removed and worn on the wrist on a custom-designed leather strap.
The Galibier 16C is expected to cost about $1.45 million if it does go to production. Cars could start rolling out of the factory--at a relaxed, highly individualized pace, of course--by early 2010

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Halvatun ruma tuo bugatti.. :shock:

Avatar
155156
Viestit: 2080
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Pimp-mobile.

Jönsson
Viestit: 972
Liittynyt: 04 Huhti 2007, 14:46
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja Jönsson »

Takaapäin hyvän näköinen, muuten voi sanoa, että on kuin amerikkalainen joulukuusi. Toki kauneus on katsojan silmässä (tai aivoissahan se on, silmä on tässä vain välittäjän roolissa), mutta on tuo kyllä melko groteski ilmestys. Tosin niin sen on varmaan tarkoituskin olla. Miljoona-auton suunnittelijoilla on toki omat murheensa; miten tehdä auto, jota ei voi vahingossa sekoittaa 500 000 euron halpisautoihin. Siinä ei riitä, että on tasapainoinen silhuetti, puolinahkaistuimet ja kromatut pakoputkenpäät.

Entä kenelle tuo Bugatti on tarkoitettu: onko sen omistaja liukas playboy, entinen formulakuski, jalosukuinen siirtomaaherra vai satunnainen lottomiljonääri? Mersun, Posrshen ja Rollssin ostajat ostavat käsitteen. Aston Martinin, Ferrarin ja Jaguarin ostajat ostavat tyylin lisäksi tarinan ja historian. Vaan entä tuo Bugatti? Historiaton ja tarinaton ökytuote, eihän tuolla ole mitään tekemistä sen historiallisen Bugatin kanssa. Sama kuin minä alkaisin valmistaa Hispano-Suizaa. Jatkuvuus puuttuu. Jäljelle jää vain absolutismi. Suurin, kallein, nopein ja ihmeellisin auto maailmassa. Oman genrensä Hummer. Kuka sellaisen haluaa, kun Udai Husseinkin on jo kuollut?

Mutta käytetäänpä tämäkin tilaisuus kansanvalistukseen. Kovin moni puhuu harmaasta autostaan hopean värisenä. Minunkin ankean harmaata 159:ä on joku muovilusikka suussa syntynyt väittänyt hopean väriseksi. Vaan tuossa Bugatissapa on hopean värinen kylki. Tuohon, kun laittaa kiilloitetut pöytähopeat viereen, niin siinä se on. Hopea on hopean väristä ja harmaa on harmaata. Voi tuo Bugatin pinta toki luonnossa olla kromattuakin.

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Bugatissapa on hopean värinen kylki. Tuohon, kun laittaa kiilloitetut pöytähopeat viereen, niin siinä se on. Hopea on hopean väristä ja harmaa on harmaata. Voi tuo Bugatin pinta toki luonnossa olla kromattuakin.
Eikös se ollut kiillotettua alumiinia?

No kuitenkin mun mielestä tuo on ihan hieno ilmestys. Perä on hieno, nokka on hieno, kylkilinja on se, joka eniten tuossa tökkii. Ja nokan ja perän hienous tulee esille katsottaessa suoraan edestä tai suoraan takaa.

Ehkä tuo kaksivärisyys aiheuttaa sen, että kylki ei oikein näytä hyvältä. Itse maalaisin kilikalilla mustaksi :mrgreen:
Viimeksi muokannut PabloNeruda, 16 Marras 2009, 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Bisci kirjoitti:
Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
Maasturissa on:
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi

Mitä Bemussa oli?

Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.
Tjoo ite en kannata moisia kaupunkeihin, mutta pikkuveli on maatilan isäntä ja tiet aika huonoja ja päällystämättömiä. Ite en välillä pääse alfalla porukoille vaan tulevat isän pick upilla vastaan (käyny nyt kahesti vuoden sisään). Tie olisi jo päällystetty, mutta pari papparaista ei anna tonttinsa pienentyä ja päällystämätön tie ei kestä raskasta kalustoa (traktoreita ja kuorma-autoja).

Lisäksi broidi on kohtuu raamikas kaveri. 195cm ja 130kg joista hartiat painaa 80kg. Esmes 159:sissä kaveri ei oikeen meinaa mahtua kuskinpenkille. Tuossa ajoasento on niin pysty ja sivusuunnassa sen verran tilaa, että mukavampi kuulemma kuin normi 5 sarjalainen. Ja pellolle ja mettälle pääsee muutenkin kun rattorilla.

Ja tietysti ne lastenvaunut :).
-Matti-

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Laitetaas tänne. Tuli käytyä kaverin kans bemari liikkeessä ja testattua 530GT ja X1 2,3xd. GT tuntui valtavalta asvalttilaivalta. Puhtia riitti ja vaikutelma oli todella ylellinen (niin kuin hintakin). Mutta koska tykkään siitä, että tuntuma tiehen on hyvä ja auton liikkeet tuntee niin ei oikein mielyttäny. X1 oli myös todella pirteä ja sisältäpäin enemmän normi auton kaltainen. Hieman normi farkkua korkeampi, töyssyt ei tuntunut kuten alfassa tai 3-sarjalaisessa, mutta ei sitten ihan yhtä sporttinenkaan ajotuntumaltaan. Noista kahdesta X1 miellytti enemmän ja kyllähän semmosella mielellään ajais. Ainut yllätys oli auton suhteellisen pienet sisätilat, jopa 3-sarjalaisessa taitaa olla takapenkillä runsaammin tilaa.

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

MMMaserati

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Ja laitetaas taas. Eli A5 SB tuli koeajettua 155kW koneella, nelivedolla ja tomaatilla. Kyllä oli niskannykäys efektiä :-D Ohjaus oli vähän turhankin kevyt, mutta tuntuma auton liikkeisiin silti kohtalaisen hyvä. Kaikin puolin jäi hyvä fiilis, hyvännäköinenkin se on.

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Uutta Ferraria... ei ilmeisesti tuotantoon

http://www.supercars.net/cars/4687.html

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

PRO kirjoitti:Uutta Ferraria... ei ilmeisesti tuotantoon

http://www.supercars.net/cars/4687.html
Tuleepa ihan corvette mieleen:)

sataviisviis
Viestit: 2039
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

No joo, vähän jenkkimäinen fefe. Mutta ihan hieno.

sataviisviis
Viestit: 2039
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Ei nyt kuuluis uutuuksiin mut muihin merkkeihin kyllä.
R.I.P.SaaB :shock:

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

^ Se oman Saabbini 10000 euron takuukorjauslasku on sitten vissiin kulkeutunut jo GM:lle...tsori.. :mrgreen:
Senza cuore saremmo solo macchine

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Oisin ehkä toivonut FIAT-Rysler yhteistyöstä muunlaisia hedelmiä kuin tämän...

http://www.iltalehti.fi/autot/2010012410964308_au.shtml

Mitäköhän tuosta sitten ajattelisi...

P.s. Oisko ollu juttua muualla täällä mut onnistunee näinkin...

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Minusta tuon uuden Deltan muotoilu on kiva, eikä se syslerinäkään ole yhtään hassumpi ainoa ero taitaa olla etumaski.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
maybetomorrow
Viestit: 1568
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja maybetomorrow »

^Jep jos persuusta ei mulkata niin tuallasen vois vaikka ostaakkin :o:

Ainakin noin teoriassa jos olisi rahaa.

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Joo, minustakin muotoilu on hieno lanciassa. Lähinnä petyin kun innoissani odotin jotain ihan uudenlaista chrysleriä... Muutakin, kuin maskin ja logoken vaihtoa...

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Bisci kirjoitti:
Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
Maasturissa on:
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi

Mitä Bemussa oli?

Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.
Kohta 4:jää ei tarvita oikeissa maastureissa,tai muuten on kuskissa vikaa :roll:

Avatar
Keltsi
Viestit: 1834
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

alfa164 kirjoitti:Kohta 4:jää ei tarvita oikeissa maastureissa,tai muuten on kuskissa vikaa :roll:
Taitaa sitten esim. Offisuunnistuksessa olla vaan kädettömiä kuskeja, kun autoista löytyy yleensä vielä takavinssikin ja niille on vieläpä usein käyttöä :crazyeyes:

Mutta jos maastolla käsitetään sitä 200m pitkää hiekkatien pätkää countryclubille, niin sitten :lol:

Nimim. 24h kisoissa "vinssiapinana" toiminut...
"No smoke => no power => no hope"

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Aika hieno video Porschen hybridi-malleista. Pitkä tosin, jaksoin ekat 9min..

http://www.youtube.com/watch?v=0_KemHBQ88c&NR=1

Avatar
Epezi
Viestit: 7510
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Mersun SLS AMG

http://www.topgear.com/uk/car-news/merc ... 2009-09-10#

Pitkästä aikaa siedettävän näköinen mersu :)

Mukava yhdistelmä nykyaikaa, vanhaa mersun urheilutaustaa ja ehkä vähän jenkkimuskeli tyyliä.

Avatar
Morre
Viestit: 260
Liittynyt: 30 Kesä 2009, 00:30
Paikkakunta: Kangasniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Morre »

^Jotenkin tuli tämä mieleen :lol:
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tuon Mesen hinnalla saisi varmaan siedettävänkin näköisiä autoja.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tiedä uutuudesta, mutta tuli tänään koeajettua Lexus IS250C. Täytyy sanoa, että jos olisi halua ja varaa ostaa tuon hintaluokan avoauto, niin paljon enne ottaisin BMW 330dA cabrion.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

KJS kirjoitti:BMW 330dA cabrion.
Ihan jees, jos ottaa d:n ja A:n pois. :roll:

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Uudesta Polosta GTI-versio

Aika hyvin Germaanit ovat leiponeet tuon suorituskyky/kulutus/päästöt yhtälön. Todella hyvin.

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Siinä uusi Impreza WRX STI, ihan asiallinen verrattuna entiseen hb malliin!
http://www.autoblog.com/gallery/new-yor ... -wrs-sti#2

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Ei tuo ole uusi korimalli. Imperzaa on saanut sedanina Jenkeissä koko ajan. Sitä vaan ei ole tuoto Eurooppaan. Ei vain ymmärrä miksi.
Ainoa uutuus tuossa on että sitä saa nyt myös STInä. WRXnä
sitä on saanut koko ajan.
Kelpaisi kyllä minulle tuokin. :wink:
One life, live it!

Vastaa Viestiin