Yleinen avautumis-ketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Joo. kesän viime ajot 75:lla...

Ja vetareista kaikki pultit poikki kakkoselta kolmoselle tuupatessa. prkl, lasistako nuo on tehty :crazyeyes:

JLL
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Touko 2005, 20:43
Paikkakunta: Lapinjärvi

Viesti Kirjoittaja JLL »

Seiska5mma kirjoitti:Jos nukkuu vieraassa paikassa ja päättää aamukohmelossaan lähteä kuselle, kannattaa varmistaa seuraava:

[ X ] Että on varmasi hereillä

[ X ] Että ymmärtää, mitä tarkoittaa sana parvisänky


Näin voi säästyä siltä, että herää kusi- ja verilammikosta parven alta viiden sentin avohaava otsassa.
Lisäisin tähän vielä:
Varmista että ko. residensissä ei ole porakaivon suodatussysteemin suolahuuhtelu päällä klo. 04.00 kun ajattelit juoda suoraan kraanasta janoosi :drinking:

sataviisviis
Viestit: 2039
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Ei se ole aina niin helppoa :)

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Gtv:stä petti vesiletku. Uusia tosin ei saa ainakaan motonetistä, saati muukkoselta. Täytyy taitella joku uniikki taatelivaltioden haitariputki vähänsinnepäin.
Nuorempi koira paskansi sisälle, oli eilen syönyt vähän puutikkuja.. paskansi siis noin 12 kertaa puolessa tunnissa. Ja kyllä, kävimme pihalla, mutta siitä huolimatta.
..viikon vapaa lyhentyi 2 päivään, kuskeja kuulemma niin kovasti pois rivistä.
..ja jotta kaikki menisi taas niin helvetin hienosti, kävin eilen yöllä kahdesti tallilla, vain jotta jättäisin tallin avaimet lukkojen taakse. Ensimmäisellä kerralla ne olivat kotona.

Kun nyt ei vaan sattuis mitään.
..ammattina autoslalom..

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Olkapää leikkaus, olettaen että ei tule kuntoon :roll:
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Keleen kumimatot. Kaks kertaa jo syksyn aikana jäänyt 147:ssa kaasu pohjaan kumimaton reunan taakse. Pitääkö sitä laittaa kurakeleille tekstiilimatot takasin. :evil: Mareassa taas maton reunan taakse jumittuu kytkin.

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Wile E. Coyote kirjoitti:Olkapää leikkaus, olettaen että ei tule kuntoon :roll:
No voi tullakin, on kokemusta. Lienee lipsuvasta sellaisesta kysymys. Oma fixattiin, oli aika perfekti vaikkei ihan kaikkea uskaltanut tehdä. Viime kesänä sitten, 14 vuotta myöhemmin, antauduin aktiviteetille joka sai olkapään taas sijoiltaan, en tiedä mitä kaikkea meni rikki, olen ollut aika varovainen tuon jälkeen, shit happens.

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

KJS kirjoitti:Mareassa taas maton reunan taakse jumittuu kytkin.
Vasemmasta nurkasta leikkaa sopivasti pois niin helpottaa... jaa mistäkö tiedän :wink: .

Jos ajaisikin yksin, mutta vaimo kampeaa penkin eteen, jolloin matto menee mukana.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Mulle on tullut semmonen maneeri, että kun meen autoon istuun, niin otan molemmilla käsillä matosta kiinni ja nyin ne penkin kiinnikkeisiin asti.

Varsinkin ton vaimon Lanciassa on matto kyllä semmoisella rullalla polkimien alla, ettei pyhä tosikaan, hyvä kun polkimet painuu.

Täytyis keksiä jotkut hyvät kiinnikkeet, joista on kuitenkin helppo irrottaa matto.

Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Jep tuommoiset kiinnikeet voisi olla ihan kivat, itselläni on kuusnepassa matot kiinni nippusiteillä :lol:

Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kirk »

Laku kirjoitti:Mulle on tullut semmonen maneeri, että kun meen autoon istuun, niin otan molemmilla käsillä matosta kiinni ja nyin ne penkin kiinnikkeisiin asti.

Varsinkin ton vaimon Lanciassa on matto kyllä semmoisella rullalla polkimien alla, ettei pyhä tosikaan, hyvä kun polkimet painuu.

Täytyis keksiä jotkut hyvät kiinnikkeet, joista on kuitenkin helppo irrottaa matto.

Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Mulla on moiset reiät&tapit noissa alfisti.netin tekstiilimatoissa. Arvoitukseksi kuitenkin jäi, että miten ne klipsit pitäis saada lattiaan kiinni, sellaiset paksuhkot kierretapit niissä on. En kyllä aio porata lattiaan reikää jotain mattoja varten :shock: Toisaalta noi on kyllä niin hyvin istuvat matot, etteivät liu'u polkimien alle ilmankaan niitä. Edellisillä matoilla oli kyllä tota ongelmaa, mutta tossa 33:ssa on siinä kytkimen vieressä sellanen muovilärpäke ilmeisesti ihan sitä varten että maton voi laittaa siihen väliin ettei jää polkimet jumiin. Toimi todella hyvin. Propsit siitä Milanoon.
I do my loving in the winter.

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Naapurin kissa naarmuttanut 166sen konepellin.. varmaan täytyy käydä hakkaa ovea.. kerta kissakin jäi itse teosta kiinni.. :twisted:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Kirk kirjoitti:Mulla on moiset reiät&tapit noissa alfisti.netin tekstiilimatoissa. Arvoitukseksi kuitenkin jäi, että miten ne klipsit pitäis saada lattiaan kiinni, sellaiset paksuhkot kierretapit niissä on.
Se "kierretappi" kierretään lattiamattoon kiinni, auttanee jos ensin pistää puukolla pienen alkureiän. Peltiä ei sentään kannata rei'ittää.

Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi :shock:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi :shock:

Ei hätää mitään, tuo on vain vanhaksi tekeytymistä.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Laku kirjoitti:Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Jep. Sellaisissa premium-merkeissä, kuten opel, tuollaisia löytyy.
Rasvis kirjoitti:Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi :shock:
Niin.. Itsehän saan nykyisin krapulan jo kolmen kaljapullon jälkeen. Tai itseasiassa pullot ovat vaihtuneet tölkeiksi. Se on sitä elintasoa...
Mutta meillä molemmillahan taisi kolmekymppiset lähestyä (jos oikein muistan), joten kaipa se kuuluu asiaan. Hei, ja minä ajan ooppelilla! Kenellä tässä nyt on asiat huonosti senkin elitistisika! :mrgreen:
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

:lol:

Joo, kolmekymppää tuli mulla kesällä täyteen eli nyt ollaan jo lähempänä neli- kuin kaksikymppistä. Ja krapulasta voitte kysyä Rollelta.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Joo, kolmekymppää tuli mulla kesällä täyteen eli nyt ollaan jo lähempänä neli- kuin kaksikymppistä.
No nyt pitää hankkia moottoripyörä vielä kun on nuori eikä vasta 50+ kuten kaikki Espoolaiset Brand Managerit tekee.. :mrgreen:

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Myin Alfani tunti sitten... Sydämestä kouraisee, mutta ei voi mitään... :(

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

jiiässä kirjoitti:pitää hankkia moottoripyörä
Tämä oli muuten mielessä pari vuotta sitten, sen jälkeen selvisi tarve ostaa koko rahalla vesijohtoputkea (putkiremontti).

No, jos ei Spiideri olekaan kiva niin sitten pitänee hankkia mopo.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Julkiset. ~2h menee suuntaansa 15km työmatkassa... Pitänee ruveta kävelemään. Eipähän tulisi kylmä kyytiä odotellessa. Mieleen tulee väkisinkin v* viherpiipertäjät, jotka on jotai s* ruuhkamaksuja taas vonkumassa.

Täten ilmoitan, että jos joku minut näkee selvinpäin matkustavan seutuliikenteen kulkuvälineissä kevään 2010 jälkeen, niin lupaan syödä hatullisen vetelää paskaa.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

>>Kaitsu kirjoitti:Myin Alfani tunti sitten... Sydämestä kouraisee, mutta ei voi mitään... :(
Mä melkein arvasin, että siinä käy noin...
Saas nähdä kauanko autottomuutta kestää, vekkaus......viikko. :mrgreen:

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
No, jos ei Spiideri olekaan kiva niin sitten pitänee hankkia mopo.
Onhan se sitten Italialainen, onhan?
Sellainen on kyllä kiva ajella ja tallissa ihailla ;)
- Alfaholic -

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

TommiS kirjoitti:
>>Kaitsu kirjoitti:Myin Alfani tunti sitten... Sydämestä kouraisee, mutta ei voi mitään... :(
Mä melkein arvasin, että siinä käy noin...
Saas nähdä kauanko autottomuutta kestää, vekkaus......viikko. :mrgreen:
No, niinhän siinä kävi. Ostaja saapui junalla Helsingin suunnasta, ajeli autolla hetken ja ei muuta kuin nimet paperiin. Ei edes tingannut, joten myynti meni kaikinpuolin hienosti, mutta kyllä sitä Alfaa viimeisen kerran aika haikeasti katsoi kun se kotipihalta hävisi syksyn pimeyteen...

Autottomuutta ei kestä edes viikkoa. :wink: Kyllä mä varmaan jonkun muutaman tonnin käyttöauton käyn ostamassa viikonloppuna, jolla ajellaan sitten talven yli. Keväällä sitten joku uusi tai uudehko auto Fiat-konsernin valikoimista. Tää on alustava suunnitelma.

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

On tää intti mukavaa kun saa olla viikonlopun kiinni, pelkää täyte ohjelmaa.. Huomenna lähtö Niinisaloon ampumaan vähän roikkua Haupitseilla..

Nimimerkki: TJ 69.... 8)

CHRdriver
Viestit: 82
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja CHRdriver »

Perhana kun kukaan ei halua ostaa tuota kevaria pois... ei tosin oo parhaat markkinat tähän aikaan vuodesta, mutta autokumeen viheliäinen on paha sairaus.. :( ja rahaa pitäs saada

P.S Jos joku tarvitsee äänen nopeaa kyykky apriliaa niin pistäkää yksityisviestiä... ei meinaan moni auto pysy perässä kun liikutaan alle 150km/h:ssa 8)

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

^^ Meillä on jytissyt jo viikon ja eipä näköjään lopu vieläkään :?

Avatar
nakkis
Viestit: 589
Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
Car(s): 75 V6 `Murica 3.0 -90
159 SW TBi -12
Ex: 147,156,159
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja nakkis »

75 tessun ajot ajeltu vähäks aikaa.. :(
Rupes oleen niin paljon pientä laittamista, että katsoin parhaaks ottaa liikenteestä pois ja rueta fiksaileen pikkuhiljaa ilman sen suurempaa kiirettä.
Reilu kolme vuotta se palveli hienosti jokapäiväisenä käyttöautona.
Nyt se pääsee ansaitsemalleen hetken huilaustauolle..

Noh, lohtua tähänkin karmeeseen tilanteeseen tuo onneks V6sen murina, jota aina sillontällön täytyy käydä kuuntelemassa pysyäkseen järjissään. Ens kesäks olis tarkotus tuo kuitenkin jo onneks ottaa ajoon.

Käyttöauton virkaa saa toimittaa nyt takaveto-vollen reuhu ainakin seuraavan talven ajan..
Mutta jotain positiivistä sentäs.. Tota myllyä olis kuulemma aika helppo/halpa vähän ahdistaa pienellä hyrrällä.. Hmm.. :twisted:
[__/==\*/==\__]

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Eilen illalla aapiskukon pihassa vesipumpun vaihto. Korkkasi bensamittarille lopullisesti. Vaihtotyö pimeässä ihan hv hommaa, mutta 1,5 tuntia niin auto kävi taas.
..ammattina autoslalom..

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

CHRdriver kirjoitti: ei meinaan moni auto pysy perässä kun liikutaan alle 150km/h:ssa 8)
Menevät ohi?

Avaudutaan nyt vaikka kuntavaaleista, perhanan kommunistit ja ituhipit :evil:
VMP

CHRdriver
Viestit: 82
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja CHRdriver »

mattijus kirjoitti:
CHRdriver kirjoitti: ei meinaan moni auto pysy perässä kun liikutaan alle 150km/h:ssa 8)
Menevät ohi?

Avaudutaan nyt vaikka kuntavaaleista, perhanan kommunistit ja ituhipit :evil:
No johan nappas kevyt kenttä vitsi takahampaaseen... ?

Joo no ei se sun ratakireelle matka bimmerille pärjää, mutta jos muna-asennossa vinguttaa niin voi sillä ladalta päänahan saada.

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

CHRdriver kirjoitti:No johan nappas kevyt kenttä vitsi takahampaaseen... ?

Joo no ei se sun ratakireelle matka bimmerille pärjää, mutta jos muna-asennossa vinguttaa niin voi sillä ladalta päänahan saada.
Tulkitsit postaukseni juuri oikein, nyt ei tosin enää käy nuo kuntavaalitkaan hermoon, ilmeisesti joku George Bushin avustaja on käynyt laskemassa loput äänet. Maanantaita ei tosin tuokaan poistanut.
VMP

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Vituttaa noi helvetin autojobbarit!

Ensiksi soitan ja kysyn että minkälainen auto on ja että onko se hyvässä kunnossa? "Juu juu, tää on hyvä ja hieno peli, toimii hyvin". Sanon että tulen klo 17 kattomaan. "Tervetuloa vaan, kyllä täällä ollaan". Menen paikalla klo 17. Liike suljettuna ja lappu ovessa että "olemme asioilla". Hetken odottelen ja sitten soitan kauppiaalle. No, sieltähän se kauppias odottelun jälkeen tulee. Hakee keltaiset koeajokilvet (??), kun ilman niitä ei voinut tätä autoa ajaa. Kurkkaan konehuoneeseen ja katon öljyjä, vain todetakseni että tikku ei edes kastu. Kauppiaan mielestä siellä kuitenkin on öljyä. No, auto käyntiin ja ajamaan. Vaihdekeppi aivan hervoton. Vaihteet menevät sentään päälle, mutta jotain siellä on hajalla. Jo ensimmäisten metrien aikana alusta kolisee hillittömästi. Sähköisen ohjaustehostimen varoitusvalo palaa, mutta tehostin toimii kuitenkin. Jotain muitakin varoitusvaloja tais vilkahdella. Ajan kilometrin verran ja vien auton takaisin. Aivan turha reissu.

Kyseessä Fiat Punto, vm. 2004 ja ajettu 90tkm.

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

^
Sähköisen ohjaustehostimen varoitusvalo palaa, mutta tehostin toimii kuitenkin
Eikös sen kuulukkin palaa merkkinä kytkennästä cityasentoon tms.
..ammattina autoslalom..

Avatar
nakkis
Viestit: 589
Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
Car(s): 75 V6 `Murica 3.0 -90
159 SW TBi -12
Ex: 147,156,159
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja nakkis »

Tais mennä reisille jo "valmiiksi sovittu" V6:n säilytyspaikka talveksi.
TS vie mun paikan kimppatallilta, joten tolle tarttis joku kuiva ja mielellään lämmin paikka keksiä. :? Ei auta kun jatkaa etsintää..
[__/==\*/==\__]

Avatar
Auristo
Viestit: 390
Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport ja 1.3jtdm
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Auristo »

nakkis kirjoitti:Tais mennä reisille jo "valmiiksi sovittu" V6:n säilytyspaikka talveksi.
TS vie mun paikan kimppatallilta, joten tolle tarttis joku kuiva ja mielellään lämmin paikka keksiä. :? Ei auta kun jatkaa etsintää..
Kaverilla on lämmintä hallitilaa Jyväskylän lähellä, kysyn onko jo täynnä ensi talveksi.

Edit. Kaikki paikat oli jo varattu, ei mahdu enään.
Viimeksi muokannut Auristo, 29 Loka 2008, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

kumimuumi kirjoitti:^
Sähköisen ohjaustehostimen varoitusvalo palaa, mutta tehostin toimii kuitenkin
Eikös sen kuulukkin palaa merkkinä kytkennästä cityasentoon tms.
Erikseen palaa "city" -teksti, jos on valinta päällä, mutta tässä paloi punainen ohjauspyörän kuva.

Avatar
tmv
Viestit: 487
Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja tmv »

Teltta-Auto jälleen kerran. On se kumma kun kauppa ei kiinnosta. Kun joskus saataisiin joku oikea edustaja Alfalle Suomeen...
Alfa Romeo - immagine di bellezza

aannttii
Viestit: 299
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi

Viesti Kirjoittaja aannttii »

Varmaan pari kk sitten puhdistettiin takajarrut ja vinkuna lakkas, nyt taas alkas vinkumaan ja haisee käryltä.. Huomenna pitäis ajaa 120km..

Bones
Viestit: 753
Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Bones »

Jo nyt on kumma kun kuukauden sisään kaksi kertaa meinannu kolaroida samassa liikenneympyrässä. Veskan eteen tulleessa uudessa pylpyrässä.

Ekan kerran edessä oleva mamma lyö liinat kiinni keskellä ympyrää ja päästää oikealta kolmion takaa tulevia eteensä :evil: Ei paljoa persuuksista jäänyt.

Tänään taas tuolta oikealta joku mamma työnti audinsa kolmion takaa hidastamatta eteen, taas liinat kiinni ja ehti onneksi alta pois...

Pitänee vaihtaa reittiä kun liukkaalla varmaan rysähtää tossa ympyrässä :roll:

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

varmaan 166sen johtosarja sulanut.. Antaa labdan vikakoodt vaikka ne just vaihdettu. Maanantaina menee DA:han onneks ei tuu lasku omaan osoitteeseen.. *ituttaa se silti..

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Jaaha, näyttäis vettä satavan ja kun oikein tarkkaan katselee tuonne pimeyteen, niin näyttäis superin takarenkaasta puuttuvan ilma alapuolelta.
e:hehheh :lol:

Avatar
Oleino
Viestit: 1949
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

^Tuosta selviää kääntämällä rengasta noin 180 astetta. Puuttuva ilma jää yläpuolelle ja auto seisoo suorassa. :)
Tein itse - säästin

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Lattiakaivo tukossa yläkerran kylppärissä ja renkaassa on naula.
^Koitin ajella sileen että ilmasta vajaa puoli olisi ylös päin, mutta huonolla mestyksellä.
Saiskohan Heikalta ricambi orginal ilmaa talvilaatua, renkaan täyttöön :lol:

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

no nyt meni sitten biimeristä kone, tai ainakin jotain sen komponentteja. hauskaa. ropisee ja ei kulje eikä käy tyhjää.

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

alfa 156 v6 kirjoitti:no nyt meni sitten biimeristä kone, tai ainakin jotain sen komponentteja. hauskaa. ropisee ja ei kulje eikä käy tyhjää.
Tomaatti turbodiesel? Imusarjan läpät irronneet?
VMP

Kiisseli
Viestit: 251
Liittynyt: 23 Huhti 2007, 23:55
Car(s): MB CLS
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kiisseli »

helvetin levoton olo...
kävelyttää ympyrää...
perhana...


autokuume :mrgreen:

Avatar
Java
Viestit: 291
Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34

Viesti Kirjoittaja Java »

Helvetti, 6 tuntia sitten alotin jarrupalojen ja -levyjen + talvinakkien vaihdon. Kesti taas pieni ikuisuus tapellessa. Nyt on palat ja levyt vaihdettu, MUTTA MINÄ HELVETIN IDIOOTTI PISTIN NE KESÄRENKAAT TAKASIN OMISSA MIETTEISSÄNI VAIKKA TALVINAKIT VIERESSÄ :evil: Siis toi on vaan mahdotonta.... yhdellä ainoalla tunkilla vielä nostin joka kulman erikseen ja pistin 4 jarruosien vaihdon jälkeen 4 kertaa kesänakit sen kummempia miettimättä. En kyllä heti jaksa taas vaihtaa, toivottavasti ei tuu pliukasta
prkl :drinking:

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

mattijus kirjoitti:
alfa 156 v6 kirjoitti:no nyt meni sitten biimeristä kone, tai ainakin jotain sen komponentteja. hauskaa. ropisee ja ei kulje eikä käy tyhjää.
Tomaatti turbodiesel? Imusarjan läpät irronneet?
joo. paljon mahdollista.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kiisseli kirjoitti:helvetin levoton olo...
kävelyttää ympyrää...
perhana...


autokuume
Helppo lääke. Mene sohvalle makaamaan tyhjä lompakko vatsan päällä. Kyllä se siitä ohi menee.

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Työsuhdeauton talvirenkaista 3 kpl on oikealle puolelle ja yksi vasemmalle, lähde siinä nyt sit ajeleen muutama sata kilometriä pohjoiseen päin. :( Asentajalle silmä käteen! Kiitos! :shock:

Lukittu