Joskus tulee pohdiskeltua eroa kovien jätkien ja v***n kovien jätkien välillä. Muuttuuko kova jätkä v***n kovaksi kuten nuori mimmi muuttuu happamaksi vanhapiiaksi. Ja ketä nämä v***n kovat jätkät oikein on? Siis sellaiset helvetin perkeleet, jotka esim. 20 hengen laumalla uskaltavat uhota SAS:n stuertille heti nousun jälkeen tai yläasteikäiset, jotka 10 laumassa uskaltavat viedä pikkukersalta tikkarin. Ja onko alfistit kovia (siis makaroonimaan tuotteita osatvia luusereita) ja bimmeriporukat v***n kovia (übergruppenführereitä, joilla on varaa laatutuotteseen)?
Tätä juttua ei sitten kannata lukea panta niin tiukalla, että menee herne nessukkaan. Tarkoitus on herätellä uinuvia ajatuksia, ja tulipa vaan mieleen.[/code]
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
Läheisen ystäväni lapsi syntyi ei täysin terveenä, tuli ero naisen kanssa jonka jälkeen äitinsä kuoli syöpään.
Tapahtumat reilun puolenvuoden sisällä.
Kaveri on silti onnistunut pitämään positiivista elämän asennetta yllä ja jatkanut arkeaan.
Minun silmissäni KOVIN jätkä jota olen ikänäni tuntenut.
Mielestäni yksi esimerkki "miten olla" vitun kova äijä
Vitun kova jätkä on semmonen joka on hyvä perheen isä,eikä silti tarvi olla kaulimen alla ja ajella farmariastralla... Eli pystyy halki elämänsä olla se mikä on.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Toisaalta kukaan maailmassa ikinä ei oo ollu niin kova jätkä kun Matti Nykänen,Tommi Mäkinen ja Teemu Selänne...Onneks Maisteri ja Matti palaa yhteen sen verran että hoitaa veteraanien MM-kisat himaan...Urheilupuolelta Matti on mun sankari! (Kuten osa kerholaisista jo hyvin tietää..)
JLL kirjoitti:406 gw hdi:stä ("eix noi ranskalaiset oo ihan paskoja" kommenttaja kuunnelleena)
Njaa, eipä tuo ole kiinnostanut juuri ketään niin paljoa että olisi kommentointiin innoittanut. Ja miksi kiinnostaisikaan, näitähän seisoo jokaisissa liikennevaloissa pari kolme kappaletta.
JLL kirjoitti:406 gw hdi:stä ("eix noi ranskalaiset oo ihan paskoja" kommenttaja kuunnelleena)
Njaa, eipä tuo ole kiinnostanut juuri ketään niin paljoa että olisi kommentointiin innoittanut. Ja miksi kiinnostaisikaan, näitähän seisoo jokaisissa liikennevaloissa pari kolme kappaletta.
Joo ja kohta mun pihassa. Nimimerkillä selestä vesiletku halki.
Parin rellun kokemuksella voi rehdisti todeta että huippumukava matka-auto on kyseessä,ja loistavasti varusteltu+edullinen. Suurin miinus tulee uudemman lagunan todella onnettomasta alaväännöstä..Ja muillakin kierroksilla melkoista kuminauhan venytystä,muistuttaa ahtamatonta dieseliä,sillä erolla että kiisselissä on alavääntö parempi.Tämä siis 122hv 1,8:ssa. tilannehan korjaantuu ottamalla 2 litranen turbo tai 3,0v6 laguna..Täysin voi silti suositella jos nimenomaan mukavuutta halajaa.
V***n kova jätkä syö soijanakkeja foorumilaisten saunaillassa. Sellaista ei ehkä ole vielä nähty. Ehkä kuitenkin joskus, kun uskallan tulla saunailtaan...