Sivu 1/1
Alfa Romeo 155 TI.Z ja GTAZ
Lähetetty: 03 Joulu 2007, 23:14
Kirjoittaja willez
Surffailin netissä ja törmäsin tollasiin tosi harvinaisiin malleihin joita on enimmäkseen viety japaniiin päin. Kun tuossa GTAZ:ssa taitaa olla tuo Lancian turbokone hieman kutkuteltuna,mutta onko totta että tuossa TI.Z mallissa olisi 2.0TS 8-venanen josta otettu 170heppaa ? Jos jollain olis enemmän kuvia / tietoa kuin tuolta englannin kieliseltä wikiltä löytys ni pistäkää ihmeessä !
Lähetetty: 04 Joulu 2007, 01:29
Kirjoittaja sataviisviis
Olen kans noihin törmännyt netissä, mutta aika vähän niistä löytyy tietoa. Videoihin en ole törmännyt ollenkaan.
Albumistani löytyy yks kuva gta:sta, mielestäni ainut hieno korisarja 155:seen

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 21:17
Kirjoittaja willez
Tässä joitain videoita
Alfa Romeo 155 GTA
155 GTA
Mut nää on vissii jotain "dtm" - vehkeit
Lähetetty: 04 Joulu 2007, 21:20
Kirjoittaja mattijus
DTM vehje oli 155 TI
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 08:44
Kirjoittaja HR
Olen aina luullut että 155 Zagato olisi yksi malli mutta näyttäisi olevan että niitä on todellakin ollut kaksi elikä tämä Zagatot menisi näin:
- 155 Ti Z - Alumiininelikko -93
- 155 GTAZ - Lancian nelikko plus neliveto (perustuu Q4:än?) - 95
Ja sitten nämä kilpurit
- 155 GTA - Kaksilitraisen Alfan nelikon kilpaversio jolla ajettiin WTCC:ssä
- 155 Ti - DTM versio pitkittäin asennettu V6, neliveto, putkirunko. Auto jolla oli yllättävän vähän tekemistä normaalin 155:sen kanssa.
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 10:38
Kirjoittaja Gasolina
Jossain taisi olla juttua, että toi dtm-v6 oli 90asteen kulmalla ja muutenkin ihan eri moottori kuin 155:n vakio asennus.
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 12:10
Kirjoittaja jiiässä
155 Ti Z - Alumiininelikko -93
Tämä on aika harvinaisen oloinen malli, valmiiksi revitty se n 170 heppaa mitä siitä helpolla saada voi..

Lähetetty: 05 Joulu 2007, 13:54
Kirjoittaja V6
japanilainen sivu noista:
http://www.geocities.jp/esse_quattro/index.html
joku osaava voisi kääntää tuon ,)
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 17:39
Kirjoittaja Sape
Gasolina kirjoitti:Jossain taisi olla juttua, että toi dtm-v6 oli 90asteen kulmalla ja muutenkin ihan eri moottori kuin 155:n vakio asennus.
Ilmeisesti tarkoitat tätä mottia?

Lähetetty: 05 Joulu 2007, 20:54
Kirjoittaja Gasolina
^Jep, siinähän se.
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 20:59
Kirjoittaja 90
Gasolina kirjoitti:Jossain taisi olla juttua, että toi dtm-v6 oli 90asteen kulmalla ja muutenkin ihan eri moottori kuin 155:n vakio asennus.
jeps 155:ssa käytetty vakiokutonenhan on 12 - venttiilinen versio 2.5:sta koneesta..
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 21:05
Kirjoittaja Gasolina
^Ahaa, eli 4-venttiili kansi 2.5 koneessa on ensi kertaa 156:ssa.
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 21:13
Kirjoittaja kumimuumi
^väärin.. Tallissani makaa laatikossa 155 Ti originaalit kannet.
24 valve Twin spark.
http://s177.photobucket.com/albums/w202 ... TM-kannet/
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 22:15
Kirjoittaja Gasolina
On kyllä hienot! Niin meinasin tuossa ylempänä vakio tuotantokoneita.
Lähetetty: 05 Joulu 2007, 22:30
Kirjoittaja 90
juu kyllä kisa ja sarjatuotantokoneet on asia erikseen eli 2.5:na ensi esiintyminen 156:n nokalla ja kolmelitraisena taas 164:n keulalla..
Lähetetty: 06 Joulu 2007, 02:10
Kirjoittaja sataviisviis
No enpä ole tiennyt että 155:kin on automaattina

Muistaakseni artc155 clubin sivuilla oli enemmänki kuvia Zagatosta.
Lähetetty: 18 Joulu 2007, 19:39
Kirjoittaja Carlo Coppa
Täältä löytyy myös pari kuvaa:
http://www.flickr.com/groups/zagato/pool/page7/ . Ja siellä on myös paljon muuta silmänruokaa, mm. edellisellä sivulla on muutama kuva käsittämättömän hyvän näköisestä coupe-Lanciasta. Sen vihreän ottaisin kiljuen

.
Lähetetty: 18 Joulu 2007, 21:40
Kirjoittaja V6
jep Zagaton versio Delta Integralesta eli Hyena