Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Finest »

Onkohan tämä Mid engine RWD Alfa Romeo 156 ollut täällä esillä:
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=5&t=3114" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jkk »

^oho, aikamoinen rakennelma. nähtävästi ihan hyvin rakennettu?

Avatar
JMC
Viestit: 1109
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
Car(s): Opel Insignia 2.0CDTI Aut. -09
ex. 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98
Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja JMC »

Tääkin on aikamoinen rakennelma :)
Kuva

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Kääntyykö toi No pokemon shit muotoon; Mitä huonompi ajettavuus, sitä parempi? :silent:
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja willez »

Kyseisellä voorumilla liikkuu aate "sääli on sairaus" ... Eli vedetään vehkeet paskaks kun öljypohjat lyö kipunaa suojatiemaalauksista... Ja ajo-ominaisuudet on täysin nolla (0) , ulkonäkö ratkaisee..

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

willez kirjoitti:ulkonäkö ratkaisee..
Ja ulkonäön täytyy olla 100 % konseptin mukainen, poikkeamia ei sallita.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Joku näköjään ollut Mitolla NPS-miitissä.

Kuva

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
JMC
Viestit: 1109
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
Car(s): Opel Insignia 2.0CDTI Aut. -09
ex. 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98
Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja JMC »

^ Jotenkin vaan tykkään tuosta :)

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^^Itsellä taas meinasi tulla yrjöä suuhun... Makuja on monia :lol:

Avatar
JMC
Viestit: 1109
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
Car(s): Opel Insignia 2.0CDTI Aut. -09
ex. 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98
Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja JMC »

^ Totta, toisaalta en ymmärrä miksi auton ajettavuus pilataan tuollaisilla leveillä vanteilla, veny kumeilla ja järjettömällä madalluksella :shock:

Avatar
Mokomakin
Viestit: 718
Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65
Paikkakunta: Salo

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Mokomakin »

Joku on laittanut viissataset uimaan..tai photoshopannut


Kuva

Avatar
Tazio
Viestit: 3393
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Tazio »

^^
Eikös juuri tuo ole se NPS:n terävä ydin? Perinteisesti kohde vain lienee joku VAG-vessa. Nätti väri tuossa MiTossa joka tapauksessa.

-Tazio

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jknracing »

VMTD kirjoitti:Lintta on ruosteinen, repsottava ja hoitamaton auto.
Niin siis tämmöinenkö? :lol:

Kuva

Ikäni muistan ton auton myynti-ilmoituksen V8 Magazinessa. "Suomen rumin Chevrolet Bel Air STW, mukaan varaosakori" Sitten noin kymmenen riviä selostusta Judgen tekniikasta ja lopuksi "Hinta 28.800mk, myös ilman tekniikkaa. 800mk" :mrgreen:
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Mokomakin kirjoitti:Joku on laittanut viissataset uimaan..tai photoshopannut
Käsittääkseni kyse on Fiatin jenkkiläisestä mainoskampanjasta. Noita uivia viissatasia tehtiin muistaakseni kolme.
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Tuosta Mitosta vielä.. Vannemalli on sinällään ihan ok, mutta varsinkin takavanne tulee minusta liikaa ulos. Etuvanne on enemmänkin siellä päin missä sen minun mielestäni pitäisi olla. Jos kaaresta vedetään suora viiva alas ja vanne tulee sille viivalle, niin silloin vanteen istuvuus on minusta hyvä (ulkonäöllisesti).

Madallus taas tuossa Mitossa näyttää omaan silmään erittäin maukkaalta, ajo-ominaisuuksiin en ota sitten sen enempää kantaa.
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Farina »

PabloNeruda kirjoitti: Madallus taas tuossa Mitossa näyttää omaan silmään erittäin maukkaalta, ajo-ominaisuuksiin en ota sitten sen enempää kantaa.
Ajo-ominaisuuksista tuskin kannattaa puhua, kun niitä ei ole jäljellä.

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Ei se madallus aina ajo-ominaisuuksia huononna. Veikkaan, että kunnollinen säädettävä alusta, hieman isommallakin pudotuksella on monesti parempi kuin alkuperäinen alusta. Toki ajomukavuus saattaa kärsiä kun se jousitus ei välttämättä olekaan niin mukavan pehmeä.

Itse olen ajanut muutamalla autolla jossa on ollut madallusta 40-60mm ja ei tuo pudotus ainakaan huonontanut ajo-ominaisuuksia pätkääkään. En sitten tiedä paljonko Mitoa pitää pudottaa, että päästään kuvan mukaiseen ulkonäköön..

Rengastuksesta en sitten osaa sanoa että kuinka vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin. Itse en ole tähän mennessä ajanut reilummin venytetyillä kumeilla.
Minä mitään allekirjoita!

insinörtti
Viestit: 2637
Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
Car(s): pikaladattava hybridi
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja insinörtti »

Olen kain vanhanaikainen, kun kuvittelen kääntyvien etupyörien olevan eräs hyvien ajo-ominaisuuksien edellytys.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Toisen mielestä ajo-ominaisuuksia ovat kyky painaa maksimaalisella nopeudella kurvissa auton keinumatta... Toisen ajo-ominaisuus on kyky ajaa Hämeenkatua.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Tuo F40 oli siinä kunnossa, ettei sitä mitenkään enää voi pilata.
VMP

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Tosta tais olla jollain foorumilla juttua, että se on entisöity noiden toheloiden jälkeen jollan teksalilaisella ferraripajalla. Tais olla vielä niin, että se oli joku ton ohjelman tuottajista joka ton oli ostanut ja hoitanut kuntoon.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja mattijus »

http://dsc.discovery.com/tv-shows/fast- ... -after.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
VMP

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Söpöt noi valepulteilla varustetut vanteet. Jos voitan lotosta, niin tilaan sit omaan F40:seen samanlaiset. NOT.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Farina »

Satakuusnelonen kirjoitti:Toisen mielestä ajo-ominaisuuksia ovat kyky painaa maksimaalisella nopeudella kurvissa auton keinumatta... Toisen ajo-ominaisuus on kyky ajaa Hämeenkatua.
Jos yllä olevan Miton madallusta katsoo, niin kumpikin näistä on mahdotonta, koska joustovaraa ei ole lainkaan -> eikä siis ajo-ominaisuuksiakaan. Noin tiukasta madalluksesta voi kuvitella olevan hyötyä vain täysin sileällä moottoriradalla. Ja niitähän Suomen tiet eivät ole.

Alustasarjat parantavat perinteisesti autojen ajo-ominaisuuksia mukavuuden hieman samalla kärsiessä. Yllä olevien NPS-autojen kohdalla ei tarvitse puhua ajo-ominaisuuksista, eikä mukavuudesta. "All show - no go".

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Omassa Coupessa 40mm madallus ja liian matalat (17-tuumaiset 40-sarjan) renkaat -> näyttää hyvältä, mut ei tunnu hyvältä muuten ku täysin sileällä asvaltilla.
156:ssa n. 35mm madallus ja järkevät 16 tuumaiset, 55-sarjan renkaat -> näyttää lähes vakiolle, tuntuu hyvältä aina. Radallekaan ei noilla tehoilla tarviis varmaan paljon mitään ihmeellistä muutosta tehdä.

Joten toi MiTo on varmasti paska ajaa ja mun silmään vielä näyttääkin typerältä teinipelleautolta.
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Farina kirjoitti:
Satakuusnelonen kirjoitti:Toisen mielestä ajo-ominaisuuksia ovat kyky painaa maksimaalisella nopeudella kurvissa auton keinumatta... Toisen ajo-ominaisuus on kyky ajaa Hämeenkatua.
Jos yllä olevan Miton madallusta katsoo, niin kumpikin näistä on mahdotonta, koska joustovaraa ei ole lainkaan -> eikä siis ajo-ominaisuuksiakaan. Noin tiukasta madalluksesta voi kuvitella olevan hyötyä vain täysin sileällä moottoriradalla. Ja niitähän Suomen tiet eivät ole.

Alustasarjat parantavat perinteisesti autojen ajo-ominaisuuksia mukavuuden hieman samalla kärsiessä. Yllä olevien NPS-autojen kohdalla ei tarvitse puhua ajo-ominaisuuksista, eikä mukavuudesta. "All show - no go".
^Olet oikeassa tämän tapauksen kanssa, mutta ei noissa oikeissa rata-autoissakaan (kuva alla :mrgreen: ) tuota joustovaraa ole
Kuva
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Mäki mietin, pitäskö DTM:ää pasteta, hyvä ett joku teki sen mun puolesta.. :lol:

Vois käydä nappaamassa tyypit mitolla?

Avatar
VMTD
Viestit: 3336
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja VMTD »

jknracing kirjoitti:
VMTD kirjoitti:Lintta on ruosteinen, repsottava ja hoitamaton auto.
Niin siis tämmöinenkö? :lol:

Kuva

Ikäni muistan ton auton myynti-ilmoituksen V8 Magazinessa. "Suomen rumin Chevrolet Bel Air STW, mukaan varaosakori" Sitten noin kymmenen riviä selostusta Judgen tekniikasta ja lopuksi "Hinta 28.800mk, myös ilman tekniikkaa. 800mk" :mrgreen:
Tuollainen kyllä täyttää lintan määritelmän.

Avatar
Jonzan
Viestit: 624
Liittynyt: 14 Syys 2012, 13:03
Car(s): .
-84 GTV6 3.0 24v
-89 164 2.0TS
-99 166 3.0 24v
-02 147 1.6TS
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Satakuusnelonen kirjoitti:
^Olet oikeassa tämän tapauksen kanssa, mutta ei noissa oikeissa rata-autoissakaan (kuva alla :mrgreen: ) tuota joustovaraa ole
No tossa ratavehkeessähän voi hyvinkin olla 10cm joustovarat, kun rengas mahtuu lokarin sisälle joustamaan. Tossa mitossa raapii lokariin jo sentin jouston jälkeen. Voihan se toki olla että mitoon on vaihdettu ilmapussit jolla sen saa tarvittaessa tonttiin.

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja willez »

^ Piti juuri kirjoittaa sama. Tuolla on kaaret rakennettu kokonaan uusiksi,eli pyörä menee varmaan puoliksi kaareen ilman ongelmia..

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jalamari »


Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »


Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jkk »

^^moottorista en tiiä mutta auto näyttää ihan joltain amisvessalta tolla tuunauksella :(

Avatar
JMC
Viestit: 1109
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
Car(s): Opel Insignia 2.0CDTI Aut. -09
ex. 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98
Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja JMC »

^ Takapään ledit on erityisen hienot! :lol:

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Järkyttävä.

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Pidin tuota ihan hienona...kunnes näin keulan :O
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Jonzan
Viestit: 624
Liittynyt: 14 Syys 2012, 13:03
Car(s): .
-84 GTV6 3.0 24v
-89 164 2.0TS
-99 166 3.0 24v
-02 147 1.6TS
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Haha :lol: Oikeestaan aika hieno :-D
Kuva

Avatar
Tiphookki
Viestit: 504
Liittynyt: 14 Kesä 2013, 14:38
Car(s): Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16v 2005
Paikkakunta: Espoo/Karstula

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Tiphookki »

^Ai autoonkin voi tarttua sikotauti?
Muut: Citroën Xsara 1.6i 16v SX Break 2001 (Huoltovastaava), Moskvitš 402-425 1.2

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Jannu rakensi "Lambon" itselleen :shock:

http://vivas.fi/mies-rakensi-lamborghin ... eat-kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jkk »

ihan hyvä suoritus! :)

quppe
Viestit: 1823
Liittynyt: 18 Touko 2010, 20:30
Car(s): EX.159JTS,156(2.0TS, V6, Sele)

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja quppe »

Pätiköhän tässä projektissa tuo sanonta että tein itse ja säästin?

Hienohan siitä tuli enkä itse välttämättä erottaisi kopioksi nopeasti katsottuna.. oliko tuossa alkuperäinen moottori?

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jkk »

joku kiinalainen peltiseppähän oli rakentanu ittelleen lambo gallardon hitsaamalla. äijä sai vissiin tehtyä melko hyvän kopion korista mutta sisustaan eikä koneeseen riittäny massit, joten koneeks tuli muistaakseni joku passatin 1,8 l kone :mrgreen: jostain päin interwebiä löytyy varmaan artikkeli äijästä.

http://www.carscoops.com/2012/09/chines ... -9500.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

E: olikin reventon eikä gallardo

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Mun mielestä toi kone ei näytä Countachin moottorilta... Foorumilta kyllä löytynee asiantuntevampiakin vastaajia 8)
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Hupaisinta tuossa on muuten se, että kellariin pitää tehdä reikä seinään, että ton auton saa edes ulos. Lieneekö taas yks niitä projekteja, jotka ikäänkuin "lähti lapasesta" :lol:
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
Polforea
Viestit: 11202
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Alkuperäisessä Countachissa on kokonainen moottori, tuossa replicassa on 2/3-moottori. Eli siitä puuttuu 4 pyttyä, eli ei todellakaan ole alkuperäinen Countachin mylly. Pisteet kuitenkin moottorin osalta siitä että siinä on yritystä, ettei tosiaan ole joku 1.8i saatika poljettava, niinkuin se kuuluisa Porsche-replica.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
Polforea
Viestit: 11202
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1541
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Tuo vanhempi moottori näyttää Fordin 351 Windsorilta... Uudempi taitaa myös olla joku jenkkeihin tarkoitettu jälkiasennus virimylly..

kurppa
Viestit: 736
Liittynyt: 18 Elo 2010, 21:47

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja kurppa »

Toi rojekti löytyy YouTubelta samoin kun koeajokin.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Olis varmaan kannattanu mennä mäkkäriin siksi aikaa hommiin kun tuon tekemiseen meni, niin olis voinnut ostaa aidon... No, ehkä ton projektin poinntti olikin vaan se, että osaa tehdä kopion. Onhan noita muitakin taideteoksia yritetty kopioida. Jotkun jopa melko hyvin. Hieno ääni tosta moottorista oli saatu aikaiseksi noilla pakosarjoilla. Niin ja se moottori taitaa olla (muistaakseni) 351 Cleveland. Laatikko tais olla Panterasta.

Jaa tästähän on tämmönen videokin. http://www.youtube.com/watch?v=MgPNtyVS8zs
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Vastaa Viestiin