Joo museosuunnitelmista on ollut kovasti juttua lehdissä talvella. Sinne tulee joku komea lasi-teräs -tyyppinen sisäänkäyntikin. Eikös samassa paikassa = aseman lähellä? sijaitse myös paikallisen porche/volkkarijengin tiilimakasiini, käytiin joskus hakemassa kaverille '61 kastenwagenin raato sieltä. Oli muuten hienot tilat nekin, toistakymmentä projektia ja pihalla parkissa mm. wanha 356 speedster!
Tuli muuten mieleen, että kai nuo kuvat on otettu luvalla? Tuskin on vielä tässä vaiheessa melkoisia vakuutuksia tuolle kalustolle ja helppohan tuonne on murtautua...
1300ti kirjoitti:Joo museosuunnitelmista on ollut kovasti juttua lehdissä talvella. Sinne tulee joku komea lasi-teräs -tyyppinen sisäänkäyntikin. Eikös samassa paikassa = aseman lähellä? sijaitse myös paikallisen porche/volkkarijengin tiilimakasiini, käytiin joskus hakemassa kaverille '61 kastenwagenin raato sieltä. Oli muuten hienot tilat nekin, toistakymmentä projektia ja pihalla parkissa mm. wanha 356 speedster!
Oliko aito 356 speedster? Olen kuullut että yks aito on ollut suomessa, sellanen valkonen/beesi, mutta nyttemmin myyty pois maasta.
1300ti kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että kai nuo kuvat on otettu luvalla? Tuskin on vielä tässä vaiheessa melkoisia vakuutuksia tuolle kalustolle ja helppohan tuonne on murtautua...
Aika mielenkiintoinen näkökulma, harvemmalla varmaan juolahtaa mieleen.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:^ Siis sellainen James Dean -malli? Taitavat olla aika harvinaista ja kallista settiä?
James Dean kuoli 550 spyderiinsä. Omisti myös 356 speedsterin (useamman kait). 356 speedsterit maksaa näköjään mobilessa 100-200k€ aito 550 spyder vissiin vielä kalliimpi, ainakin on harvinaisempi.
Mulle kelpais kesäautoks tollanen 356 speedster lasikuitureplica kuplan tekniikalla mainiosti.
1300ti kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että kai nuo kuvat on otettu luvalla? Tuskin on vielä tässä vaiheessa melkoisia vakuutuksia tuolle kalustolle ja helppohan tuonne on murtautua...
Sinne ei muuten ole kovin helppo mennä sisään, nykyään,,,
Aikoinaan oli kaikki ovet ja ikkunat täysin auki, nykyisellään panssarilasit, kalterit sekä hälyt suojaavat tiloja.
Tältä se näytti kolme vuotta aiemmin