Cuore Sportivo I/2009 Ahvenisto

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Ruokoton kirjoitti: - Onko tuohon softaan muuten yleensä luottaminen aikojen suhteen? Edes sekunnin marginaalilla. Ilmeisesti riippuu käytetystä GPS:stä?
Ainakin tuon oman nokialaisen sektori ja kierrosajat saattavat heittää lähemmäs sekunnin. Yleensä kierrosaika menee näpppituntumalta kympin parin sisään oikein, mutta aina silloin tällöin saattaa tulla lähes sekuntia nopeampi haamuaika. Ja kun vastaavasti syntyy myös haamusektoreita, niin optimaalinen kierros onkin sitten jotain epätodellista. Näin siis sisäisellä GPS:llä. Pitäisi varmaan koittaa ulkoista.

Hauska päivä oli, vaikkakin omalta osalta vähän kaksijakoinen. Ensin tuntui ettei autolla pääse mihinkään ja takajarrutkin hävisivät. Ajat olivat niin surkeita että melkein annoin autolle purkutuomion. Ilmeisesti se siitä sitten vähän säikähti ja yritti cuppikierroksella miellyttää. Lopputulos tuli tämän jälkeen yllätyksenä :)
Kimmo

Avatar
Grendel
Viestit: 596
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Mietin lähtiessä että pitäisikö ottaa kamera mukaan.
Oli oikea ratkaisu jättää kotiin kun kuvaajia oli kymmeniä ja kuvat vähintään 9 dB parempia kuin omat. Kiitokset niistä ja hienosta päivästä.

Ruokoton
Viestit: 896
Liittynyt: 18 Heinä 2005, 17:40

Viesti Kirjoittaja Ruokoton »

kterkkila kirjoitti: Ainakin tuon oman nokialaisen sektori ja kierrosajat saattavat heittää lähemmäs sekunnin. Yleensä kierrosaika menee näpppituntumalta kympin parin sisään oikein, mutta aina silloin tällöin saattaa tulla lähes sekuntia nopeampi haamuaika. Ja kun vastaavasti syntyy myös haamusektoreita, niin optimaalinen kierros onkin sitten jotain epätodellista. Näin siis sisäisellä GPS:llä. Pitäisi varmaan koittaa ulkoista.
Jep - kännykän GPS:llä nuo omatkin oli mitattu - kun selkeästi muita paremmat yksittäiset sektorit karsii pois jää parannusta parhaaseen todelliseen kierrokseen enää pari sekuntia joka kuulostaa uskottavammalta. Sitä se ei muuta että en selkeästikkään vielä osaa ajaa yhtä kokonaista kierrosta "oikein" :)

Avatar
Ghost
Viestit: 464
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

liekki kirjoitti: Ainakin Epezistä saattoi (huom. saattoi) tulla yksi hyvä kuva ja siitä punaisesta 156:sta hetki ennenkuin kävi vähän hiekan puolella. Täytyy katsella millainen on kuskin ilme. :lol:
Siinä mitään ilmeitä tullut... :shock:. Normaalia hallittua riskinottoa kilpailutilanteessa. Hiekkahan pölähti vasta maalilinjan jälkeen cup-kierroksella. Pelastin viimeisessä mutkassa aiemmin pilalle menneen kierroksen :mrgreen:

Avatar
Tiige
Viestit: 2845
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Hieno päivä oli! Sitä ei meinaa talven jälkeen aina muistaa kuinka hauskaa radalla paiskominen onkaan. :) Cup-kierroksen aika parani 4s viime vuotiseen verrattuna ja kun taakse jäi vielä Oleino, ei voi olla kuin tyytyväinen. :mrgreen:

Hienoja kuvia on porukka ottanut, kiitokset niistä. Ralliraita paloi otsaan täälläkin.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

silverine kirjoitti:^
Olin siinä tornilla katsomassa showtasi ja taisin puhua
jotain asenteesta...myös eriäviä kommentteja ja rivien
välisiä tulkintoja oli aistittavissa... 8)
Hienoa että sai sentään 'showta' aikaan. olisi mielenkiintoista kuulla lisää aiheeseen liittyen. Maalimutka ei mennyt kuin hiukkasen pitkäksi mutta kun siinä kohtaa on kanttarin kohdalla monttu niin auto lähti ilmeisesti pieneen sladiin.
Itseä muuten hämmästyttää eniten se, ettei herkkään ihooni tullut punotuksen alkuakaan vaikkei ollut mitään suojaa :shock:
E: Tärpätillä ei lähtenyt nuo valkoiset skraadut oikeen mihinkään, mutta halpistinnerillä lähti todella tehokkaasti, maalattavaa ei jää paljoa.
Viimeksi muokannut gYdEbUh, 01 Kesä 2009, 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Grendel
Viestit: 596
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Kypärä on hyvä aurinkosuoja.

Nimim "toinen rallikrossirataa kokeillut"

Avatar
Keltsi
Viestit: 1837
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Tulipahan näytettyä porukalle, että pellin alla on todellakin diesel :lol: Tosin ajot jäi vajaaseen kahteen kierrokseen, joten seuraavia kekkereitä odotellessa...

Kumma kun ei homma sujunut pitkän ja huolellisen valmistautumisen jälkeen :wink: Autohan oli vielä aamu yhdeksältä tallilla pukitettuna ilman pyöriä ja radalle kun tultiin jouduin suoraan aika-ajo riviin. No, kyllähän siinä lämmittelykierroksella ehtii palauttaa vanhat läksyt mieleen... Nopealla? kierroksella tarunkurvissa sitten kuului POFF ja ahtopaineet katosivat taivaan tuuliin. Lopputulos oli, että nyt oli savua, mutta voima puuttui. Ilmeisesti se isojen poikien powersmoke on jotenkin erillaista?

Viime syksynähän pääsin jopa neljä kierrosta ennekuin kytkin rupesi luistamaan ja tämän jälkeen tuolle ei ole mitään tehty, paitsi ajettu 20tkm...

Jotain on meikäläinenkin oppinut edellisiltä vuosilta ja nyt oli aurinkorasva mukana 8)
"No smoke => no power => no hope"

Paikalla
Avatar
Oleino
Viestit: 1949
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Tiige kirjoitti: ...ja kun taakse jäi vielä Oleino, ei voi olla kuin tyytyväinen. :mrgreen:
Prkl! :evil: Oma kierros meni ihan hyvin, mutta sulla meni sit vielä paremmin. Mitäpä tässä enää selittelemään. Toisaalta aina voi vähän vielä parantaa ja onhan näitä ratapäiviä jäljellä.. :mrgreen:
Tein itse - säästin

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Hieno päivä kaikin puolin. Komeaa kalustoa ja yritteliästä ajoa. Ja naama punaisena.

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

gYdEbUh kirjoitti:Itseä muuten hämmästyttää eniten se, ettei herkkään ihooni tullut punotuksen alkuakaan vaikkei ollut mitään suojaa :shock:
No ei kai sinne auton alle paista :wink:

Itselle tää oli hyvä opintomatka, näin kuinka auton alla voi kaikkien turvallisuusmääräysten mukaan työskennellä kentäolosuhteissakin.

Avatar
Campari
Viestit: 610
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Campari »

Keltsi kirjoitti:Tulipahan näytettyä porukalle, että pellin alla on todellakin diesel :lol: Tosin ajot jäi vajaaseen kahteen kierrokseen, joten Lopputulos oli, että nyt oli savua, mutta voima puuttui. Ilmeisesti se isojen poikien powersmoke on jotenkin erillaista?
Juu huomattiin:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/DC ... directlink

Sanoin kaverille vieressä, että nyt tuosta hajosi jotain...semmoinen pöläys tuli. Toivottavasti ei pahempaa.

-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kuvat.

Vähän turhan laaja setti, mutta menköön nyt tällä kertaa. Kalustofanaatikoille tiedoksi, että välineistönä oli 350D + EF 70-200 mm F4L / Tokina AT-X Pro 17 mm F3.5. Käsittelyt PShopilla.

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Mykistävää...

Kyllä jätkät osaa kuvata!

Avatar
Gasolina
Viestit: 4690
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Hienoa, kun äijät viitsii kuvata ja laittaa kuvia esille!
Giulia Super -69

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Japen 75
Hienosti lyö lieskaa 8)

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Vittorio Jano kirjoitti:Kuvat.
Aivan sairaan siistejä!

Avatar
Erkka
Viestit: 146
Liittynyt: 30 Syys 2007, 21:28
Car(s): Alfetta GT -76
käyttis Pösöö
ex:159 SW 3.2 Q4 -07
ex:156 FL 2.0 JTS -04
ex: 147 2.0 TS -01
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Erkka »

^Tuohon mielipiteeseen on kyllä helppo yhtyä! Toiset ne vaan osaa!! :shock:

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

On kyllä pro-tason kuvaa :shock:
Kimmo

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

CARFin blogin kuvateksteissä mainitaan, että paikalle oli myös ajanut Liettuan Alfa-kerhon jäseniä kahdella autolla. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eivätkö ko. autokunnat kuitenkin olleet Latviasta?

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Vittorio Jano kirjoitti:CARFin blogin kuvateksteissä mainitaan, että paikalle oli myös ajanut Liettuan Alfa-kerhon jäseniä kahdella autolla. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eivätkö ko. autokunnat kuitenkin olleet Latviasta?
'

Ainakin olivat molemmat autot Latvian kilvissä.

Kyllä on hienoa, että porukassa on noin monta jotka vaivautuvat kuvaamaan tapahtumia.
Eli ISO KIITOS kaikille kuvaajille upeista kuvista. Näin meille kaikille jää jotain muutakin kuin pelkkiä muistikuvia.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Vittorio Jano kirjoitti:Kuvat.
hienoa, kuva 047 pisti erikoisesti silmään...
Viimeksi muokannut V6, 02 Kesä 2009, 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Hienoja kuvia ja mukavasti näyttää olleen porukkaa mukana. :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mulle ei ihan uppoa noi photarilla väännetyt kuvat, mutta onhan tässä muita kuvia mistä valita :P Näytti siellä kuitenkin olevan kuskejakin paikalla eikä vaan kuvaajia, ehkä itsekin tänä kesänä vielä..

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Rolle kirjoitti:Näytti siellä kuitenkin olevan kuskejakin paikalla eikä vaan kuvaajia
Kovasti on kyllä kuvaajien määrä kasvanut. Porukkaa tuli koko ajan vastaan, kun V6:n ja hampin kanssa suolla samoilimme.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

^
Aina kun kaasutteli varikon jälkeiseen ylämäkeen
niin ukkoja oli zoomaamassa kameroineen kuin
Monacon ajoissa. Piti oikein miettiä onko tukka hyvin
ja kuola pyyhitty parrasta.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ Välillä kyllä pohdittiin jätkien kanssa sitä, että kuinkahan paljon kuvaajat vaikuttavat kierrosaikoihin. Mutkan takana väijyvä kamerajannu kun saattaa hieman säikäyttääkin ja keventää kaasujalkaa. Itse kyllä ainakin yritimme pysytellä pois tieltä. Mitä nyt kerran (jos toisenkin) hamppi makaili kalansilmänsä kanssa keskellä tietä...

Mutta tuossa ratinvääntäjille yksi selitys lisää.

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

No siinähän se selitys tuli. Mies kun ei pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa, eli hymyilemään kameralle ja ajamaan kovaa. :mrgreen:

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Setti.
Vittorio Jano kirjoitti:Mitä nyt kerran (jos toisenkin) hamppi makaili kalansilmänsä kanssa keskellä tietä...
Mikäs siinä auringossa makaillessa..vaan vielä kun olisi ollut toisessa kädessä huurteinen!

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ Laatua, eipä voi muuta sanoa.

Varikkokuvissa loistavia kompositioita, kuvissa hienot ruosteiset sävyt ja fisun jälki totutun häijyä. Peukut ylös!

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Hienoja kuvia kaikilla, olin jopa kolme kertaa eksynyt kameran tähtäimeen 75:sella. Voisi näköjään hieman tuunata 75:sen ulkonäköä jotta tulis kuvattavamman näköiseksi. :P

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Tosi hienoja kuvia! Oli hyvä, että sain auton maalarilta takaisin ajoissa, niin ei näy kuvissa etulokarien ja pystysaumojen maaliton pelti 8).
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Satakuusnelonen kirjoitti:Hienoja kuvia kaikilla, olin jopa kolme kertaa eksynyt kameran tähtäimeen 75:sella. Voisi näköjään hieman tuunata 75:sen ulkonäköä jotta tulis kuvattavamman näköiseksi. :P
Minäkin olisin ollut yhteensä kolme kertaa ellen olisi hakenut huomiota seinää päin ajamisella niin tuli neljäs 8) :-D
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

^ahaa, todelliset syyt alkavat paljastua :lol:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Hamppi, todella hienoja kuvia, kiitos ja toinen kiitos mukavista juttu tuokioista vetojen välissä.

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Mahtavia kuvia, jostain bemarista oli kuva jos toinenkin, mutta yksi GTV oli unohtunut kokonaan :lol:

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

^Eipä tuosta päivän nopeimmastakaan kuvia ole, vaikka ratapäivillä oltiin, ei autonäyttelyssä :mrgreen:
Onneksi on sentään toi hyvä video..
- Alfaholic -

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Jappe kirjoitti:^Eipä tuosta päivän nopeimmastakaan kuvia ole, vaikka ratapäivillä oltiin, ei autonäyttelyssä :mrgreen:
Onneksi on sentään toi hyvä video..
Vissiin suht hyvä rattimies toi Tatu Soisalo, mitä nyt googlella löyty kaverista tietoa :) vaikkakin se 1.35 jäi 4s päähän.. mutta hyvä että 75 on palannu radoille 8)

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Jappe kirjoitti:^Eipä tuosta päivän nopeimmastakaan kuvia ole, vaikka ratapäivillä oltiin, ei autonäyttelyssä :mrgreen:
Onneksi on sentään toi hyvä video..
Niinno, ei osunu kukaan paikalle kameroineen kun pakoputkeen tungettiin lippalakkia, voimajuomatölkkiä, villaa, sun muuta varikolta löytynyttä roinaa, että melu pieneni riittävästi. :lol:

Autohan oli radalla vaan cuppikierroksen.

Tossa videopätkällä kaveri vie kyllä 75:sta tosi nätisti. Osaava kaveri.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Jappe kirjoitti:Onneksi on sentään toi hyvä video..
Ihmettelin tuossa videon kovaa suosiota, kun nyt jo yli 550 katsojaa. Ilmeni, että Latvian pojat laittanut myös omalla foorumilla tuon levitykseen... :mrgreen:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
HANU
Viestit: 1234
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Epezi kirjoitti:Mahtavia kuvia, jostain bemarista oli kuva jos toinenkin, mutta yksi GTV oli unohtunut kokonaan :lol:
Jos se diisseli Bemari oli päivän nopeimpia vaikkapa. Tahi jos se on hieno?
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kaikkihan on toki mahdollista, mutta en silti usko kumpaankaan ;)

Avatar
buctu
Viestit: 520
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city

Viesti Kirjoittaja buctu »

*Lorem ipsum*

BTCF, Bimmer tuning club of Finlandin The lahtimiitti 30.5.2009 Kuvagalleria

BTCF, Bimmer tuning club of Finlandin jo perinteet saavuttanut Maaseutumiitti 21.5.2009 kuvagalleria
Viimeksi muokannut buctu, 05 Kesä 2009, 13:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Too much ain't enough"

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

No niin. Kiitti vaan ...sti. Nyt sitten pitääkin loppupäivä vakuutella itselleni etten nähnyt mitään :lol:

Avatar
HANU
Viestit: 1234
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

buctu kirjoitti:
HANU kirjoitti:
Epezi kirjoitti:Mahtavia kuvia, jostain bemarista oli kuva jos toinenkin, mutta yksi GTV oli unohtunut kokonaan :lol:
Jos se diisseli Bemari oli päivän nopeimpia vaikkapa. Tahi jos se on hieno?
Syy Hanulla Alfasta Bmw:hen siirtymiseen tuskin löytyy Bmw:n nopeudesta tai hienoudesta.
Eiköhän ne Bmw:n miitit vain vedä Hanua enemmän puoleensa...

EDIT. Homostelulinkit poistettu. VJ
Jos ajan 50tkm vuodessa ja pitäs olla radallakin nopea, niin Alfalla ei oo ed.mainitut mahdollisia. Bmw on hyvä, mut on mulla Alfakin. 1.41. aikoja diisselillä vetelin useita kierroksia putkeen.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

HANU kirjoitti:pitäs olla radallakin nopea
Pitäishän se olla viinakauppakin joka talossa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Näköjään jokaisessa Cuore Sportivo -ketjussa toistuu sama pyhä kolmiyhteys: kevyt vittuilu - upeat kuvat - HANU:n bemari.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
HANU
Viestit: 1234
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

silverine kirjoitti:Näköjään jokaisessa Cuore Sportivo -ketjussa toistuu sama pyhä kolmiyhteys: kevyt vittuilu - upeat kuvat - HANU:n bemari.
Tuttua ja turvallista.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Jappe kirjoitti:^Eipä tuosta päivän nopeimmastakaan kuvia ole, vaikka ratapäivillä oltiin, ei autonäyttelyssä :mrgreen:
Onneksi on sentään toi hyvä video..
No missäs sen näkee?
Kurko kirjoitti:Vissiin suht hyvä rattimies toi Tatu Soisalo
No ainakin mitä ko. miehen "otteita" on tullut seurattua esim. yhden keltaisen Lancerin puikoissa, niin väittäisin vetomieheksi!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jknracing kirjoitti:
Jappe kirjoitti:^Eipä tuosta päivän nopeimmastakaan kuvia ole, vaikka ratapäivillä oltiin, ei autonäyttelyssä :mrgreen:
Onneksi on sentään toi hyvä video..
No missäs sen näkee?
se on nyt myös tuolla mun galleriassa (ihan luvalla) , ihan lopussa ensimmäinen noista video clipeistä http://tinyurl.com/ks6vkb
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Vastaa Viestiin