Hinaus-apua kaivataan : Siuro -> F40, Nokia

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
ssulti
Viestit: 232
Liittynyt: 27 Tammi 2010, 23:09
Paikkakunta: Nokia

Hinaus-apua kaivataan : Siuro -> F40, Nokia

Viesti Kirjoittaja ssulti »

Selailen tässä jo Ruuskanen yhtiön sivuja, kun tuo vakuutusyhtiö suostui siihen, että maksavat hinauksen. Eli apupyyntö suljettu.

V6:nen pitäisi saada 24-25.5. seutuvilla TeamF40:n tiloihin Nokialle. 1. autossa ei ole koukkua traileria varten (ei saa asentaa edes) ja hinausta ei suositella suoritettavan sillä (Prius).

Joten. Jos joku ystävällinen foorumilainen Nokian seuduilta haluaisi tarjota auttavaa kättään vähäisen. Ja tulisi pientä korvausta vastaan nykäisemään 156:n tuonne TeamF40:n pihaan, että saataisiin korjaukseen...

(Syy löytyy vitutusketjusta)

:roll:
Viimeksi muokannut ssulti, 22 Touko 2010, 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Ota osakasko jossa hinausvakuutus ja työnnä se portille ja soita hinuri.

Avatar
ssulti
Viestit: 232
Liittynyt: 27 Tammi 2010, 23:09
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja ssulti »

Piti itseasiassa päivittää. Osakasko+autoturva korvaa ilmeisesti myös tietyin rajoin koti-korjaamo hinauksen. :P

Eli case-closed, hinauksen osalta.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX

Avatar
155156
Viestit: 2156
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Laitetaanpa tämä tähänkin ketjuun:

Omassa kinnerissä vaihdettin kampiakselin päässä oleva moniurahihnaa liikuttava pyörä pari vuotta sitten. Siitä oli kumin vulkanointi pettänyt ja ulompi eli hammastettu ratas pääsi liikkumaan sivusuunnassa. Ratas "vemputti" melko paljon ja se hankasi lohkon metallista uloketta joka suojaa alta päin jakohinnaa pyörittävää ratasta kampiakselin päässä. Tästä ulokkeesta (en parempaa termiä keksi) oli jo kulunut metallia pois ja vemputtava ratas pääsi jo ottaamaan kiinni jakohinnaan.

Kampiakselin päässä olevan rattaan yllä kuvattu ongelma koskee kuulemma erityisesti Alfa Romeon V6- ja diesel-moottoreita.

Vastaa Viestiin