Selailen tässä jo Ruuskanen yhtiön sivuja, kun tuo vakuutusyhtiö suostui siihen, että maksavat hinauksen. Eli apupyyntö suljettu.
V6:nen pitäisi saada 24-25.5. seutuvilla TeamF40:n tiloihin Nokialle. 1. autossa ei ole koukkua traileria varten (ei saa asentaa edes) ja hinausta ei suositella suoritettavan sillä (Prius).
Joten. Jos joku ystävällinen foorumilainen Nokian seuduilta haluaisi tarjota auttavaa kättään vähäisen. Ja tulisi pientä korvausta vastaan nykäisemään 156:n tuonne TeamF40:n pihaan, että saataisiin korjaukseen...
(Syy löytyy vitutusketjusta)
Hinaus-apua kaivataan : Siuro -> F40, Nokia
Valvoja: Moderators
Hinaus-apua kaivataan : Siuro -> F40, Nokia
Viimeksi muokannut ssulti, 22 Touko 2010, 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX
14.6.2010 -> EX
- 155156
- Viestit: 2156
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Laitetaanpa tämä tähänkin ketjuun:
Omassa kinnerissä vaihdettin kampiakselin päässä oleva moniurahihnaa liikuttava pyörä pari vuotta sitten. Siitä oli kumin vulkanointi pettänyt ja ulompi eli hammastettu ratas pääsi liikkumaan sivusuunnassa. Ratas "vemputti" melko paljon ja se hankasi lohkon metallista uloketta joka suojaa alta päin jakohinnaa pyörittävää ratasta kampiakselin päässä. Tästä ulokkeesta (en parempaa termiä keksi) oli jo kulunut metallia pois ja vemputtava ratas pääsi jo ottaamaan kiinni jakohinnaan.
Kampiakselin päässä olevan rattaan yllä kuvattu ongelma koskee kuulemma erityisesti Alfa Romeon V6- ja diesel-moottoreita.
Omassa kinnerissä vaihdettin kampiakselin päässä oleva moniurahihnaa liikuttava pyörä pari vuotta sitten. Siitä oli kumin vulkanointi pettänyt ja ulompi eli hammastettu ratas pääsi liikkumaan sivusuunnassa. Ratas "vemputti" melko paljon ja se hankasi lohkon metallista uloketta joka suojaa alta päin jakohinnaa pyörittävää ratasta kampiakselin päässä. Tästä ulokkeesta (en parempaa termiä keksi) oli jo kulunut metallia pois ja vemputtava ratas pääsi jo ottaamaan kiinni jakohinnaan.
Kampiakselin päässä olevan rattaan yllä kuvattu ongelma koskee kuulemma erityisesti Alfa Romeon V6- ja diesel-moottoreita.