Cuore Sportivo II Alastaro 24.07.2010

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Cuore Sportivo II Alastaro 24.07.2010

Viesti Kirjoittaja Savo »

156:sessa uudet Yokohamat alla,ja tavoitteena aikaeron pienentäminen kärkeen.

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

^Hyvä idea tai pitäiskö tuoda mun vanhat talvirenkaat vaikka Silverinelle.

Avatar
Garrett
Viestit: 419
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Juhako kirjoitti:Todellisuudessa minun suurin tavoite on päästä omalla Alfalla myös kotiin. Edellisellä kerralla Alastarolla tuli vakava moottori rikko. Sen takia voitaisiin sopia, että kaikki ajaisi hieman hiljempaa :wink:
Jos säätiedoitukseen uskoo, niin kaikki ajavat varmasti hiljempaa. :(
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Oliko Clubilla lainakypäröitä ratapäivillä?

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

JackFry kirjoitti:Oliko Clubilla lainakypäröitä ratapäivillä?
Mulla olis myös tarvetta laitakypärälle...
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

:drinking:-> :puke: -> :shocked!: -> :twisted: -> :multi:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Työkiireet painaa päälle - en lähdekkään Alastaroon. Potuttaa.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Pahus tuota säätä. Autolla kun ei ole ajettu vielä radalla lainkaan, niin ei oikein huvittaisi aloittaa sateessa. Saattaa olla vähän vikuri, ja kuitenkin sitä pitää taas korjata 75% ajasta..
Kimmo

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

jiigee kirjoitti:
JackFry kirjoitti:Oliko Clubilla lainakypäröitä ratapäivillä?
Mulla olis myös tarvetta laitakypärälle...
Kerholla on muistaakseni ainankin neljä laina kypärää. Mikä siinä on aina, että viimeisenä iltana tota katiskaa saa rakentaa aamuun saakka että sillä voi lähteä ratapäiville...nimimerkki juuri tulin tallilta :roll:
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Sanokaa nyt vielä että alastarollakin oli kuiva päivä?

Avatar
Ghost
Viestit: 464
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Alastarolla oli kuiva päivä.

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Just niin. Kämmäsin merkkaamalla tapahtuman kalenteriin sunnuntaiksi. Millähän sitä rankaisisi itseään? :evil:

Alastarolla oli varmaan tosi ikävää, etenkin kun ei satanut...

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Ei siellä kovin synkkää ollut, näkymät oli oikeastaan varsin punaiset:
Liitteet
Alastaro
Alastaro
IMG_0910.JPG (65.42 KiB) Katsottu 6251 kertaa
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

joo kuivaa lämminta ja punaista

Kuva


räpsyjä
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ghost kirjoitti:Alastarolla oli kuiva päivä.
Vittu.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Olispa ollu hienoa päästä ajelemaan radalle, mutta toisaalta mun moposella koneella olis ollu ihan turha tulla sinne peruuttelemaan teidän eteen :oops:

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

^^ x 2
Viimeksi muokannut JaniW, 24 Heinä 2010, 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
niki
Viestit: 1650
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Tonale 1.5 MHEV Speciale -23, Giulietta 1.4 Multiair -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Olis ollut kiva tulla paikalle. Oma auto tuli ostettua 3 viikkoa sitten, mutta edelleen se on pajalla. Jospa ensi viikolla autoliike saisi auton jo luovutettua :roll: Oltiin kaverin GT:llä liikkeellä, mutta uutena alfistina ei halunnut lähteä autoa radalle "hajoittamaan". Ensi kertaan siis...
Ammattina autokauppa

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^^^^ x 3
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
SP
Viestit: 958
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D
Paikkakunta: Tampere

ajat

Viesti Kirjoittaja SP »

Alfa ja Romeo cup pisteet päivitetty kerhon sivuille :wink:

Avatar
Xehpuk
Viestit: 791
Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
Car(s): ex Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Xehpuk »

Johanna kirjoitti:Olispa ollu hienoa päästä ajelemaan radalle, mutta toisaalta mun moposella koneella olis ollu ihan turha tulla sinne peruuttelemaan teidän eteen :oops:
Kyllä sinne radalle mahtuu, kiireisemmät menevät ohi ja hauskaa on vauhdista riippumatta kaikilla.

Avatar
-HH-
Viestit: 660
Liittynyt: 01 Elo 2006, 17:47
Paikkakunta: Nuovo capitale

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Ja kyllä tuollakin teholla jo radalla hyvin kerkeää - ja helpompi ajolinjoja on pienemmällä teholla hioa kohdalleen.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Sitten vielä näin aloittelijan erittäin tyhmä kysymys eli pitääkö kuulua johonkin kerhoon/yhdistykseen, että saa ylipäätään tulla mukaan??

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Jep, pitää olla CARFin jäsen, www.carf.fi

e: tuo pätee siis radalla ajamiseen, katsomaan saa tietenkin tulla muutenkin

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Kiitoksia, täytyy varmaan liittyä. Oon nimittäin haaveillut, että pääsisipä radalle ajamaan. Ei noilla Suomen teillä auton ominaisuudet pääse ollenkaan oikeuksiinsa eikä saa ajaa rauhassa (vaikka onhan tuollakin nyt useampia autoja, mutta eipä ole vastaantulevaa liikennettä). Mutta pitää nyt vielä miettiä kehtaako sitä tulla sinne teidän joukkoon ( kun suurin osa on kuitenkin ajanut autoa jo ennen ku on oppinu kävelemään ;) )

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Kivaa oli, keli suosi kerrankin ja kalustokin pääosin kesti.

Laittakaahan kuvia jakoon, näkyi kameroitakin olevan mukana aika monella.
Johanna kirjoitti:Kiitoksia, täytyy varmaan liittyä. Oon nimittäin haaveillut, että pääsisipä radalle ajamaan.
sekaan vaan... kyllä siellä tilaa on kaikenlaisille kulkineille :-D

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

lisäsin tuonne pari kuvaa lisää http://carpix.1g.fi/kuvat/carpix/2010/C ... +Alastaro/ harmi kun noi nim. 155TS pyörähdyskuvat on vähän kaukaa ja tolppa edessä eikä sieltä savun seasta edes näy koko autoa...ei oikein julkaisukelpoista
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Aikas kovaa mentiin Alastarossa, neljä ukkoa alle 1.35, ei huono! :P

Kimmo lunasti lupauksensa ja niisti toisen sieraimen niukasti.
Vaikka tappio luonnollisesti aina **tuttaa niin ihan tervettä on etten
ota toista mestaruuttani ihan vihellellen. :mrgreen: Cup-systeemi
(neljä kisaa -> kolme parasta tulosta lasketaan) on helkkarin hyvä koska
esim. Kostillakin on vielä mahdollisuus kannuun jos voittaa
jäljellä olevat kisat; Apparan voiton painoarvohan tasapisteissä
on suuri...ja jos Kosti lukottaa GT:nsä niin mahkujahan on.

Mitä tulee Alastaron skaboihin niin slicksit toimivat ihan ok
(3 sekunnin parannus treeniajoissa) paitsi kisan jälkeen huomasin
että takarenkaat olivat imeneet pintansa täyteen 2mm paksuisia kumiklönttejä...
ilmeisesti eturenkaiden jätöksiä. (?!) Saattaa selittää cup-kierroksen yllättävän
nelipyöräluisun jälkimmäisessä nopeassa mutkassa. Meni tunti kun mattoveitsellä
veistelin renkaat "puhtaiksi".. :roll:
Noi Misukan slicksit on jenkkipainosta, ovat softimmat kuin tavallisesti täällä Euroopassa
eli täytyy ehkä jatkossa vähän säästellä peräkkäisten kierrosten määrässä.

Ennen Jurvaa vanha paska syylari on vaihdettava, luultavasti
osaltaan vaikutti kierrosaikojen huononemiseen päivän mittaan...
treeniajat puhtaalla radalla pyörivät välillä 1.33.8 - 1.34.8
kierrosten 6-10 aikana mutta sen jälkeen rupesi ilmeisesti kone
puutumaan. Sektoriaikoja tarkasteltuani oli myös virhe muuttaa
loppupäivästä pääsuoralle tulon jarrupaikkaa aikaisemmaksi ja "hallitummaksi",
vikan sektorin ajat huononivat lähes sekunnilla,
verrattuna väkivaltaiseen ajolinjaan/jarrupaikkaan. :?
No olihan ne klöntitkin jo siellä takarenkaissa joten paha sanoa.
Chrono näytti 0.4 sekuntia liikaa Cup-kierrokselle eli
eipä tuohon ole hirveästi luottamista..täytyy hankkia se ulkoinen
bluetooth gepsi.

Oikeanpuoleinen Zimmermanin jarrulevykin kyykkäsi kunnolla
ja halkesi lähes puoleen väliin, tarttee kait sekin vaihtaa.. :P

Jurvaan lähden härnäämään muita maximum attackilla, tuskin on
kuitenkaan ihan paras rata mulle kun puuttuu tehoja suorilla.
Säästetään paukut Apparalle koska se skaba vasta ratkaisee pelin, anyway.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Tommi
Viestit: 639
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Keli oli tosiaan mukava. Aurinko paistoi, muttei ollut tappavan kuumaa.
Tuolla vielä muutama kuva: http://picasaweb.google.fi/tommi.kosune ... astaro2010

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

silverine kirjoitti:kisan jälkeen huomasin
että takarenkaat olivat imeneet pintansa täyteen 2mm paksuisia kumiklönttejä...
ilmeisesti eturenkaiden jätöksiä. (?!)
Toi on itseasiassa ihan tyypillistä toimintaa slicksiseoksille. Kumit ovat lämpimänä niin tahmeat että keräävät kaikkea törkyä radan pinnasta. Ne kuitenkin lähtee irti muutamassa kaarteessa, ja sitten jäähdyttelykierroksella täyttyvät taas. Olen huolissani siitä ettei mun vanhat gummit tee tuota :)
Kimmo

Avatar
veskuk
Viestit: 290
Liittynyt: 03 Marras 2008, 21:41
Car(s): ex 156 2.0JTS, ex 159 2.4JTDm sw Q-tronic

Viesti Kirjoittaja veskuk »

Juhako kirjoitti: Pitää vaan löytää paatti, missä on Alfan moottori. Kumppaankohan luokkaan se menee?
Tällainen vene ainakin löytyy 2.4 JTD moottorilla.
http://www.ar-yachts.com/
Ei paha muutenkaan...
vesku

gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Bemarin ratakäytös yllätti positiivisuudellaan, mutta pirun hidas se oli. Minulle kellotettiin kolme aikaa ja ainoa positiivisuus niissä on että ne kaikki oli sekunnin kymmennyksen sisällä (1.46.1-2), vaikkakaan en samalla tavalla kaikkia kierroksia päästellyt. (eipä olisi taitoakaan) Eli kai se on taas taas vaihteeksi ruvettava ropsuttelemaan Alhvaa.

Tulipas myös mieleeni sellainen seikka, että jos tarpeeksi kiinnostuneita Carfilaisia löytyisi, voisi em. ryhmä ostaa kimpassa yhden ripeähkön, muutaman tonnin Alfan. Syystä että tällä saisi reteästi vertailtua kuskien välisiä eroja, ja väki joka ei halua runtata omaa Alfaansa radalla voisi näin tehdä. Kaikki kustannukset menisi tasan hankkeeseen osallistujien kesken, jolloin ei mm. polttoaineet/huollot paljoa kustantaisi per ratapäivä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Mun pyörähdys kuvat ja muita kuvia löytyy carf: sivuilta alfablog:sta :mrgreen:
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Kuva
Kuvan takaa muutama räpsy, kunnes piti hilpaista pois.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

kterkkila kirjoitti:
silverine kirjoitti:kisan jälkeen huomasin
että takarenkaat olivat imeneet pintansa täyteen 2mm paksuisia kumiklönttejä...
ilmeisesti eturenkaiden jätöksiä. (?!)
Toi on itseasiassa ihan tyypillistä toimintaa slicksiseoksille. Kumit ovat lämpimänä niin tahmeat että keräävät kaikkea törkyä radan pinnasta. Ne kuitenkin lähtee irti muutamassa kaarteessa, ja sitten jäähdyttelykierroksella täyttyvät taas. Olen huolissani siitä ettei mun vanhat gummit tee tuota :)
Joo, näin varmaan on. Molempien takarenkaiden ulommainen neljännes
oli lähes puhdas, muuten aivan törkeen näköiset. Hätävarjelun
liioitteluahan tuo klönttien irroittelu varmaankin oli, ihan ei vaan
usko "luonnolliseen" puhdistumiseen riittänyt.. :)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Sape
Viestit: 1397
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sape »

Hauskaa tosiaan oli! Rata oli omaan makuun huomattavasti mukavampi ajaa kuin Ahvenisto, kun ei tarvitse niin jännittää kaiteita.. :wink: Kierrosajat olivat racechronon mukaan kokoajan 1.43-1.44 pinnassa siihen asti, kun sain kierroksen roikuttua Ghostin perässä niin kierrosajoista lähti reilu 3 sekuntia pois ja Cup-kierros olikin sitten päivän paras.

Etulevyt taitaa kyllä mennä vaihtoon ennen Jurvaa.

Avatar
h_lauri
Viestit: 6675
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

gYdEbUh kirjoitti: Tulipas myös mieleeni sellainen seikka, että jos tarpeeksi kiinnostuneita Carfilaisia löytyisi, voisi em. ryhmä ostaa kimpassa yhden ripeähkön, muutaman tonnin Alfan. Syystä että tällä saisi reteästi vertailtua kuskien välisiä eroja, ja väki joka ei halua runtata omaa Alfaansa radalla voisi näin tehdä. Kaikki kustannukset menisi tasan hankkeeseen osallistujien kesken, jolloin ei mm. polttoaineet/huollot paljoa kustantaisi per ratapäivä.
Niin. Ja kustannusten jaosta pitäisi sitten olla kunnon ohjeistukset (erästäkin kimppaprojektia rahoittanut).

Minä tuskin tuolla pärjäisin, kun en pärjää pojallekaan edes Rally Trophyssä. Saati pitkänmatkan maastojuoksussa. :? Kaljanjuonnissa kyllä olen parempi, mutta siinä lajissa olenkin itseoppinut.

Juniori saattaisi olla riittävän jäinen pitämään auton radalla ja kotiinlähtökunnossa. No, ohittajia ainakin olisi, kun tuo kiisseli vaikuttaa kiihdytyksissä Oilon-öljypolttimelta. 8)

Mutta siis tarkoitus oli julkituoda, että alustavaa kiinnostusta voisi tältä kylältä löytyä kimppa-autoon. Carfin jäseniäkin on, juurikin tuo tuleva panssarikrenatööri (ellei sitten joudu jatkokoulutukseen johonkin AUK-RUK -akselille).

Avatar
Ghost
Viestit: 464
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Juhako kirjoitti:Kaikkeni annoin ja parempaan en pystynyt.
Sama vika Rahikaisella. Vaikka joskus on Tähtien Sota tullutkin katsottua, niin en ole vielä tottunut "Voiman" läsnäoloon. Eihän sitä paljon ole vieläkään, mutta kaksilitraiseen 156:een tottuneelle kuitenkin rutkasti... Jarrutuspaikat pitkien suorien jälkeen vähän hukassa ja parin vuoden tauon jälkeen Alastaron ajolinjat hakusessa. Harjoituskierroksista suurimman osan ajelin alakouluikäisten kartturien kanssa, ei voinut vetää ihan täysillä. Alustapäivityksen tarvekin tuli todettua. Joo, seliseli...Lohtua on haettava siitä, että taisin olla nopein vakiorenkailla, -koneella ja -alustalla?

Taitaa tämä kausi mennä totutellessa, mutta yritetään kuitenkin laittaa "Hopeaketulle" kampoihin :mrgreen:
Sape kirjoitti:kun sain kierroksen roikuttua Ghostin perässä niin kierrosajoista lähti reilu 3 sekuntia pois
Ehkä ne mun linjat ei sitten aivan pielessä olleet :shock: Kiva olla hyödyksi :-D

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Kyllä toi GT vaikuttaa todella onnistuneelta paketilta
ihan tehtaan jäljiltäkin, menee vielä pilalle jos virittää... :lol: :wink:

PS. Alastaron kolme nopeinta muuten roudasivat kulkineensa
trailerilla joten siinä mulla ja Kostilla on vielä parannettavaa..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

silverine kirjoitti:PS. Alastaron kolme nopeinta muuten roudasivat kulkineensa
trailerilla joten siinä mulla ja Kostilla on vielä parannettavaa..
Ei muuta kuin lainaat jostain vetoauton ja kärryn enskerraksi :mrgreen:
Kimmo

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Trailerin mitalla hävisin, eli sille osastollehan tässä
on todellakin panostettava. :silly:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Ghost
Viestit: 464
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Mullahan oli edellisessäkin vetokoukku, joten jos asennan tähänkin, niin voin vetää sua trailerilla Cup-kierroksella, niin saadaan molemmat hyvä aika :mrgreen:

No joo, vitsi 8)
Viimeksi muokannut Ghost, 31 Heinä 2010, 09:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Sape
Viestit: 1397
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sape »

Ghost kirjoitti:Harjoituskierroksista suurimman osan ajelin alakouluikäisten kartturien kanssa, ei voinut vetää ihan täysillä.
Taisi olla näitä kierroksia, kun sain edes pysyttyä näköetäisyydellä...
Ghost kirjoitti: Ehkä ne mun linjat ei sitten aivan pielessä olleet :shock: Kiva olla hyödyksi :-D

Kiitokset vain :)
Yllättävän suuri ero tuli kyllä linjoja muuttamalla. Joka mutkan ulostulossa kyllä välimatka GT:hen kasvoi, mutta suorat meni sitten melkolailla samaa tahtia.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Ghost kirjoitti:Mullahan oli edellisessäkin vetokoukku, joten jos asennan tähänkin, niin voin vetää sitä sua trailerilla Cup-kierroksella, niin saadaan molemmat hyvä aika :mrgreen:

No joo, vitsi 8)
Poijjaat kirjoittelivat vuonna 2008 CS Jurvan ketjuun:
silverine kirjoitti:
Ghost kirjoitti:
silverine kirjoitti:"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla... :shock:
No onhan siinä vähän koukun muotoa jos oikein yrittää hahmottaa...
ja saattaa se sen sekunnin vaikuttaa kierrosaikaankin, ainakin Apparalla.
Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?
No, nyt on osat vaihtuneet, mä laitan vetolenkin etupuskuriin niin saat vetää. Aika heviä shittiä tuli muuten raapustettua foorumin voimin
kyseiseen ketjuun: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=1 ... 2008+jurva
:lol:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Tuossa ketjussa oli just sopivasti tsemppaavaa jutun heittoa :mrgreen:
Kimmo

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Eikä auttanut mua yhtään, ärsytin väärää miestä silloin.. :mrgreen:
Silittelen nykyään myötäkarvaan vaan.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Tuo täytyy ottaa kohteliaisuutena :shock:

Viime kausi jäi kesken kun Tuomas osti harmaan 75:sen pois, juuri kun se alkoi kulkemaan. Nyt vaarana on että joku ostaa moottorin kesken kaiken. Löytäisiköhän Anssi sille ostajan, parantaisi mahkuja ;) :lol:
Kimmo

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Honkahuhtaa lähinnä tarkoitin...mutta taisi sitä rapaa roiskua
ympäriinsä, sinnekin.. :)
Joidenkin pasmat sekoaa kun vähän tökkii, toiset taas pureskelevat vittuilut ja saavat entistäkin painavamman kaasujalan..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

^ Olet asian ytimessä :lol:

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

silverine kirjoitti:Honkahuhtaa lähinnä tarkoitin..
Heh, mä kun jo ajattelin että havahduit kelle tänä vuonna häviät :lol:
Kimmo

Vastaa Viestiin