Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Su 19.09.2010

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Su 19.09.2010

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Jaahas, Hämeenlinnassa sunnuntaina kauden viimeinen rata- ja cup-päivä. Mulla ei ole henkseleitä joilla paukutella, joten muut tehkööt sen täällä.
Cuore Sportivo IV Ahvenisto
19.09.2010, Sunnuntai, alkaen klo 12:00, kestää 6

Paikka: Ahveniston moottorirata, Hämeenlinna
Yhteyshenkilö: Mikko Koskinen 0500 484262

Ohjelma:
Tarkempi aikataulu paikan päällä. Rata varattu ajalle 12.00-18.00
Ajoharjoittelua radalla, Alfacup osakilpailu
Tervetuloa!

Lisätietoja radasta: http://tak.tky.hut.fi/Motorsport/Ahvenisto/ahvenist.htm

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Arefin ratapäivä on samana päivänä siellä klo 9-12, eli voi mennä jo aikaisemmin varikolle ihmettelee....
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Tiige
Viestit: 2845
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Paukutellaan sen verran että jos saan jarrut ilmattua niin tulen paikalle.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^Mainaatko saada ihan kaikki neljä jarrua ilmattua?

Jiiällä
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jiiällä »

Tarkoitus olisi tulla. Sääennuste lupailee tällä hetkellä iltapäivälle pikku ripottelua mutta ehtiihän toi vielä muuttua moneen kertaan...

http://foreca.fi/Finland/Hameenlinna?details=20100919
 

Avatar
Tiige
Viestit: 2845
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Epezi kirjoitti:^Mainaatko saada ihan kaikki neljä jarrua ilmattua?
Kahteen olisin jo tyytyväinen. :mrgreen:
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Tuloos ollaan. Tavoite on parantaa omaa aikaa keväisestä. Vasen eturengas kului kyllä vähän epätasaisesti Jurvassa, joten selityskin on valmiina. 8)
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Tulossa ollaan. Saatan jopa ajaa radalla jos se pysyy kuivana.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Aamupäivällä käyn kanttareiden välissä muiden AREF-papparaisten kanssa. Iltapäiväksikin pitää vapaata anoa, niin pääsee kuvailemaan ja jauhamaan.

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Kokonaiskisassa kympin joukkoon ja alle 1.45 aika. Kiehtovaa olisi nousta toiseksi nopeimmaksi 156 2.5 V6:seksi kiehtoisi myös, mutta jiigeen suoritus Ahveniston sadekisassa oli aika kova.

Avatar
Tommo
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Tommo »

Savo kirjoitti:Kokonaiskisassa kympin joukkoon ja alle 1.45 aika. Kiehtovaa olisi nousta toiseksi nopeimmaksi 156 2.5 V6:seksi kiehtoisi myös, mutta jiigeen suoritus Ahveniston sadekisassa oli aika kova.
Nyt kannatta panostaa kun on mahiksia. Ensi kesänä ei :twisted:
Loistan 2010 cupista sitten 100% poissaololla

Avatar
VMTD
Viestit: 3336
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Täytyy tulla ihmettelemään menoa tuolla 155:lla.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Pojan 2v synttärit samaan aikaan, joten se siitä sitten.
Kimmo

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tulossa ollaan, tosin voi olla että Elli 9kk tule mukaan. Tällöin jään seuraamaan suorituksia varikolta.

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Paikalla heti 9 alkain :mrgreen: Toivottavasti pysyy vehkeet kasassa cup:n saakka...
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
alamajy
Viestit: 2050
Liittynyt: 01 Syys 2010, 08:37
Car(s): Bertone GT1300 Junior -69, Giulia 2018 Diesel, Giulia 2017 Bensa, 916 GTV -95 V6, Giulia 2018 Bensa (324hp)
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja alamajy »

Paikalle tullaan...

Nyt on 156:een vaihdettu nokkahihna, moniurahihna, vesipumppu ja öljyt.
Vesipumppu olikin alkuperäinen ja siipipyörä oli jo puoleen väliin halkennut.

Edellisestä rata-ajosta onkin jo hieman aikaa ja nyt on vielä ensimmäistä kertaa radalla alla etuvetoinen. Noh, kutonen kuitenkin.

Edellisen kerran ahvenistoa tuli kierrettyä alfetta gtv6:lla.

Avatar
Keltsi
Viestit: 1837
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

164 jälleen ajokunnossa, mutta nykyinen alustan korkeus jättää paljon toivomisen varaa. Koitetaan nyt kuitenkin kuinka tuo mutkiin taipuu, toivottavasti ei sentään kaadu...
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Epezi kirjoitti:Tulossa ollaan, tosin voi olla että Elli 9kk tule mukaan. Tällöin jään seuraamaan suorituksia varikolta.
Sadetutka näyttää vähän huonolta, joten en viitsi lähteä pikkusen kanssa kokeilemaan.

Ja näinkun sanon, niin todennäköisesti aurinko paistaa koko päivän.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

paljon oli taas porukkaa, kelikään ei aivan huono


Kuva
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Xehpuk
Viestit: 791
Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
Car(s): ex Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Xehpuk »

Jos joku sattui löytämään parkkiksen pääsuoran puoleiselta reunalta ruskean ajohansikkaan, niin tietoja sen olinpaikasta otetaan kiitollisena vastaan.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Jos joku sattui löytämään kadonneet öljynpaineet suolenkiltä, niin laita PM. Palkkio luvassa. :drinking:

e: Mainittakoon tässä selvennökseksi vielä, jotta ahdin todennäköisesti leipoi kiinni suolenkillä ja öljypolttimeksi auto muuttui vasta varikolla. :mrgreen:
Viimeksi muokannut Otsosmi, 19 Syys 2010, 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

sataviisviis
Viestit: 2039
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Kerrankin oli harjoituksissa hyvä fiilis ajella, ajatuksissa lähteä tosissaan cup aikaa hakemaan. No omaa vika ku jäin jonon hännille sadetta odottamaan.
Q4 puskee niin pirusti märällä, ni eihän siitä mitään tullut :(

Muuten oli kyllä hienot ajot kaikilla :)

gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Oli perinteisesti reteä päivä, ja sopivan jännittävän lisämausteen toi minulle tehty saapumisilmoitus että minun ajoista on tehty valituksia CARF:in hallitukseen ja ajoni on erityistarkkailussa :shock: Lienkö ainoa josta moisia valituksia on rustattu. Luonnollisesti minuun ei koskaan ole otettu minkäänlanlaista yhteyttä asiasta. Ei tosin ole tarviskaan koska ajelen siinä missä muutkin kaahaavat ratapäiväkuskit. Mutta jos tarvetta tuntuu olevan niin otan kaikenlaista palautetta mielellään vastaan. Eipä noita polliisejakaan yleensä ratapäivällä näy, ehkä joku laupias klubilainen on pyytänyt vuokkoset paikalle tarkistamaan 'tiettyjen' ritsojen lainalaisuuden. En tiedä. Itseäni ei kyseiset valitukset häiritse, päästelin samalla temmolla kun yleensä niinkuin kuuluukin. Mutta kun valittajat eivät uskalla ongelmiaan? itse hoitaa, niin voisi kumminkkin päästää CARF:in pois välikädestä ja imeä vaikka sen aikaa tappiaan nurkassa mikä on järkevyydeltään vastaavaa toimintaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

sataviisviis kirjoitti:Kerrankin oli harjoituksissa hyvä fiilis ajella, ajatuksissa lähteä tosissaan cup aikaa hakemaan. No omaa vika ku jäin jonon hännille sadetta odottamaan.
Q4 puskee niin pirusti märällä, ni eihän siitä mitään tullut :(

Muuten oli kyllä hienot ajot kaikilla :)
Ei auttanut vaikka olin jonossa toisena, tuli sadekelin aika ihan kuivalla radalla. Yli 2 sekuntia jäin tavoiteesta. Oppimiskäyrä menee värään suuntaan. Mutta positiivista oli, että johdin osakilpailua ainakin muutaman minuutin :wink:

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Juhako kirjoitti:Jos joku sai minun ja Hannun GT 'Siljan' ajonäytöksestä kuvia niin kiitollisena ottaisimme vastaa niitä. :mrgreen:
omissa ei ollu oikee julkaisukelposia tosta, luulisen että kuitenkin löytyy tuosta kuvia....

tuolla on mun räpsyt, tulee muutama ehkä myöhemmin lisää ja pri huonohkoa videopätkää... radalla oli eläimiäkin 4 joutsenta ja peura.. onneksi peura osas radalta pois...


http://tinyurl.com/3aesqfu
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Poksu
Viestit: 161
Liittynyt: 13 Touko 2008, 22:34
Car(s): Alfa Romeo Giulietta MultiAir ex. 147 2.0 TS
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poksu »

Tässä omat räpsyni tapahtumasta. Muutama luontokuva V6:n mainitsemista moottoriradan asukista luvassa myöhemmin. Bertonen luomusten kilvanajosta sensijaan löytyy muutama otos.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Ketäs saa onnitella?
Kimmo

Avatar
Tiige
Viestit: 2845
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Hauskaa oli 10 kierrosta. Sen jälkeen tarunmutkassa reaktiotanko pamahti konehuoneen puolelle. :lol: Peltihommia tiedossa.
Liitteet
hapanta.jpg
hapanta.jpg (168.37 KiB) Katsottu 7483 kertaa
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Päästäkääs jo piinasta, miten kävi CUP:ssa?

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Hyvä päivä oli. Tultiin taas porukalla ja kahden auton voimin radan varrelle fiilistelemään, 75:nen kun ei ole oikein ratakunnossa.

Päivällä joku tuntemattomaksi jäänyt AREF-jäsen tarjoutui nollaamaan 166 airbagin vikamuistin. Kiitos vielä kerran, nyt ei ole vikavaloja palamassa.

Kävin muuten kysymässä näiltä virkavallan edustajilta, että olisiko heillä sattunut olemaan mukana kannettavaa tutkaa. Eipä tietenkään. Olisi ollut hauskaa tutkata huippunopeuksia pääsuoran lopussa. No ehkä ensi kerralla. Ihan hyvähän se on jos poliisi vähän kattelee autojen rekisterikilpiä, ei olis ensimmäinen kerta jos johonkin olisi eksynyt väärän auton kilvet, erheelliset mallitiedot tai jotain muuta vastaavaa. Tämä siis olettaen että ne oli virantoimituksessa, ettei kuitenkin vaan alfisti työvuorossa?
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

^^ Pekka ja Kosti veivät täydet pisteet.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Olin kuulevinani kevyttä naljailua kalustosta, joka tosin loppui otsosmin tarjottua mahdollisuus käyttää kalustoa hyödyksi. :mrgreen:
..ammattina autoslalom..

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Tiige kirjoitti:Hauskaa oli 10 kierrosta. Sen jälkeen tarunmutkassa reaktiotanko pamahti konehuoneen puolelle. :lol: Peltihommia tiedossa.
Toivottavasti minun tuomani lisäpaino ei ollut se ratkaiseva tekijä. :) Pääsinpä kuitenkin edes hetken näkemään ajamisen mallia 75 TS:llä.

Mukavaa oli ja hyviä kuvia olivat jampat taas onnisutuneet saamaan. Oma kierrosaika viime kerrasta parani öbaut viidellä sekunnilla Racechronolla mitattuna, mutta eipä vielä paljon jäänyt lapsille kerrottavaa.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Jos nyt oikein tulkitsin, niin cupin molemmissa luokissa saa onnitella uutta voittajaa.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Onnittelut Cup-mestareille, Kostille ja Pekalle!
Kierrätys on päivän sana ja tuuletus kävi huipulla.

Oma päivä alkoi sään ihmettelyssä, uskaltaako sitä laittaa slicksit alle vai ei. Laitoin. Ensimmäiset kolme kierrosta ajelin hidasajossa täryjunalla kun Jurvassa takana olleista, nyt eteen siirretyistä kumeista piti saada tarttuneet paakut irti. Kun sitten sain kumit lämpimiksi niin pitoa riitti hillittömästi, suolenkin hitaat mutkat oli mahtava ajaa. Nopeammissa mutkissa taas perä eli, aavistuksen. Pääsuoran tornin mutkaan onnistuin tulemaan useamman kerran lappu lattiassa, nostamatta, kuten siviilirenkailla oli ollut tapana. RaceChronosta ei taaskaan ollut apua edes ulkoisen gepsin kanssa mutta perstuntuma lupaili 2-3 sekunnin parannusta toissavuonna vakirenkailla ajettuun omaan ennätys-kierrosaikaan, aivan kuten Alastarossakin kesällä tapahtui. Ennen Cupia kävin vielä ajamassa 3 kierrosta täysillä ja sitten jonon keulille 15 minuutiksi odottelemaan.

Siitä sitten lämppärikierrokselle ja 5 mutkan jälkeen totesin kypäräpuhelimeeni notta "nyt muuten EI ole pitoa". Flavio ei vastannut. Olin unohtanut että äijällä on toimitsijakielto. Flavio olisi luultavasti sanonut: "jos ei kerran ole luottoa pitoon niin älä riskeeraa kierrosta siinä tornin mutkassa, sulla on varaa antaa se puoli sekuntia tasoitusta, odottelet rauhassa josko pito paranee"...tms. Maximum attack, käännän tornin mutkaan, nostamatta, ja samalla lähtee perä alta...vauhtia varmaan 140-145km/h siinä kohtaa... Paljon muuten ehtii ajatella lyhyessä ajassa, kuten: "vittu, sinne meni pokaali, taitaa jätkillä nyt silmät pompata päästä..." ja sitten perä edellä hiekalla, " kohta muuten sattuu niskaan"...
Silloin kun perä irtosi, en onneksi ruvennut väkisin oikomaan luisua (olisin ollut saman tien jommassa kummassa kaiteessa) vaan tempaisin auton ensin poikittain ja siitä sitten lopulta hiekoilla taas nokan menosuuntaan. Auto sammui mutta adrenalineissa ensimmäinen ajatus oli että mylly käyntiin ja kierros loppuun. Loppukierroksesta en sitten muuta muista kuin hillittömän hiekan ropinan ja renkaiden ravistuksen (kuumat vanteet olivat imaisseet pirusti hiekkaa sisäkehälle). Toista tonttua (Räty)mukaillen: " vittuillessani heilutin / ajoin. (1.47) Pari hiekkapuhalluksesta aiheutunutta ohutta skraidua lokasuojan takana kyljessä, muuten auto pysyi täysin ehjänä. Sanomattakin selvää että pahasti olisi voinut käydä, eipä tuosta piruetista voi kovin ylpeä olla.

Ensi kaudeksi luvassa lähinnä pään sisäisiä säätöjä ja tukiopetuksen tarve slicksien kanssa ajamiseen. Sanoin jo Kostille että eiköhän Alfa-luokka ole nyt nähty ja yksi kiinnitys pyttyyn saa riittää. Tosin Romeo-luokassa podium-paikkaankin saa puristaa perssiillä hurjasti joten katellaan...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Vois ne tuloksetkin päivittyä nettiin, niin pääsis muutkin tästä odottelusta.
...kiitos :)
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
CARF
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 17:16
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CARF »

Tulokset lisätty kerhon sivuille. Onnea uusille mestareille ja kiitoksia kuluneesta ratakaudesta.

Terveisin
Mikko Koskinen
Klubimestari

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

silverine kirjoitti:Tosin Romeo-luokassa podium-paikkaankin saa puristaa perssiillä hurjasti joten katellaan...
Näillä näkymin minäkin olen tulossa Romeo-luokkaan, varmaan ihan turistiksi ainakin ensi kaudella. Noissa ahdetuissa kun ei tarvii paljon värkkäillä, niin Alfa-luokka on poissuljettu vaihtoehto, mutta josko sitä nyt ensialkuun pesisi omat rataennätyksensä.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Eikö muka kukaan saanut zoomattua meikäläisen piruettia tornin kurvassa?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Kiitosta Poksulle että Bemmari pääsi oikeen pariin julkaistavaan kuvaan. Kiitosta Savolle kyydistä ja ajanotosta Bemarille, joka oli minulle oikein positiivinen yllätys n.130hp pyöräteholla 1.45.4 kaksipäällä.
Sun ajotyyli vaikuttaa lipsahtaneen aikasesta jarrutuksesta liian myöhäiseen :P Eli kyllä tilanne vielä paranee, hyvä että on tekemistä ensivuonnakin :wink:
Ainakin pari muutakin kuskia kun Silverline taisi vetää pitkäksi Cuppi kieroksella, oliko kuumottaviakin tilanteita?
Ja nimimerkki V6.. eikai sulle ole loppua tuohon viimeiseen videoon minkä viimeisellä sekunnilla näkyy Bemari? :shock: Voin maksaa mitä vain tuosta lopusta.. Aina sataan senttiin asti : P Eikai loppu jäänyt julkaisematta kun vääränmerkkinen oli oikein auton persiissä? :mrgreen:
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Mielenkiintoinen päivä taisi jälleen olla. Onnea voittajille!
Kimmo

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

gYdEbUh kirjoitti: :shock: Voin maksaa mitä vain tuosta lopusta.. Aina sataan senttiin asti : P Eikai loppu jäänyt julkaisematta kun vääränmerkkinen oli oikein auton persiissä? :mrgreen:
ei ne on kokonaan siinä... ... lisäilin äsken tonne muutaman kuvan lisää tosin ei ollu Bemarin kuvia enempää ...
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Keltsi
Viestit: 1837
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Niinhän siinä kävi, että Esteri tuli ja vesitti oman sekä muutaman muunkin cuppi-kierroksen. Omaksi huvikseni sitten vaan leikittelin vasemman jalan jarrutuksilla... Oikeasti olisi voinut tulla suoraan lämmittelykierroksen jälkeen pois.

Nyt olisi ollut hyvät mahdollisuudet ajaa jopa toiseksi Alfa-luokassa (Silverine tarjoili tätä oikein hopeatarjottimella), mutta Esteri oli toista mieltä... Pitikin lähteä tankkaamaan silloin, kun Silverine meni jonottamaan ajanottoon! Seuraavalla kerralla mukana olevaan varustukseen kuuluu täysinäinen bensakanisteri :wink:

Kuivalla radalla auton käytös tuolla hätäisesti jämä-osista kyhätyllä alustalla oli varsin eksoottinen ja tilanteita tuntui riittävän. Kuitenkin 1,5 sekuntia lähti edellisestä kerrasta, joten täytyy loppujen lopuksi olla tyytyväinen :lol:

Onnittelut voittajille! Ensi vuonna kokeillaan taas uudestaan, ehkä...
"No smoke => no power => no hope"

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Onnittelut mestareille ! Ilmeisen raju finaali tälläkin kertaa.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

silverine kirjoitti:Eikö muka kukaan saanut zoomattua meikäläisen piruettia tornin kurvassa?
Ei mutta renkaanvaihdon sain! Tullee joskus näkösälle.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

On siellä jätkillä ollu liukasta videoistakin päätellen :-D

Itellä jäi tämäkin väliin mutta eipä tuo mun 75 sadekelin yhdistelmä oikein olekaan näillä käsillä :oops:

Avatar
Tommi
Viestit: 639
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »


Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

kumimuumi kirjoitti:Olin kuulevinani kevyttä naljailua kalustosta, joka tosin loppui otsosmin tarjottua mahdollisuus käyttää kalustoa hyödyksi. :mrgreen:
Ihan suo varten pistin pelit paskaks, kun säälitti. :wink:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Vittorio Jano kirjoitti:
silverine kirjoitti:Eikö muka kukaan saanut zoomattua meikäläisen piruettia tornin kurvassa?
Ei mutta renkaanvaihdon sain! Tullee joskus näkösälle.
Olikos renkaanvaihdossakin elämästä ja kuolemasta kyse? :shock: :)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Otsosmi kirjoitti:
kumimuumi kirjoitti:Olin kuulevinani kevyttä naljailua kalustosta, joka tosin loppui otsosmin tarjottua mahdollisuus käyttää kalustoa hyödyksi. :mrgreen:
Ihan suo varten pistin pelit paskaks, kun säälitti. :wink:
No hyvä. :lol: hetken jo luulin sen sinisen savun tulevan hiacesta.. :mrgreen:
..ammattina autoslalom..

Vastaa Viestiin