Kissat

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Jes, sain Tampereen kissanäyttelyistä kuvia koneelle asti vihdoinkin :)
Liitteet
IMG_7760.jpg
IMG_7760.jpg (355.24 KiB) Katsottu 9052 kertaa
IMG_7741.jpg
IMG_7741.jpg (403.24 KiB) Katsottu 9052 kertaa
IMG_7716.jpg
IMG_7716.jpg (391.88 KiB) Katsottu 9052 kertaa

Avatar
palkus
Viestit: 5470
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja palkus »

Menit sitten laittaamaan tuollaista härnäyskuvaa 8)

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

*reps ja kops*

Tuossa kuvassa on kissanäyttelytunnelman parasta antia: tullaan juuri pois paneelista (jossa siis valitaan näyttelyn kauneimmista kauneimmat). Aina yhtä hieno tunnelma sieltä kissaansa hakiessa, vaikka voittoa ei tulisikaan (kuten ei Tampereellakaan)

Avatar
pitkämies
Viestit: 2468
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

^^ Selkeästi rotukissoja.....molemmat..... 8)
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
kalliais
Viestit: 856
Liittynyt: 02 Syys 2009, 09:46
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja kalliais »

Johanna kirjoitti:Jes, sain Tampereen kissanäyttelyistä kuvia koneelle asti vihdoinkin :)
Hyvännäkösiä kissoja :D

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

pitkämies kirjoitti:^^ Selkeästi rotukissoja.....molemmat..... 8)
:lol: Toinen on kyllä rotukissa... Toinen on... joku mistä lie viidakosta karannut :lol:

kalliais kirjoitti:Hyvännäkösiä kissoja :D

Yksi ja sama kissahan noissa kaikissa :roll: :lol:

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Näyttely mirrejä myös meillä,persialaisia kisuja

Avatar
pitkämies
Viestit: 2468
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

^^ Usko vaan......tarkoitin mitä sanoin....eli siis myös se jolla kuvassa raidallinen turkki 8)
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Jönsson
Viestit: 972
Liittynyt: 04 Huhti 2007, 14:46
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja Jönsson »

pitkämies kirjoitti:^^ Usko vaan......tarkoitin mitä sanoin....eli siis myös se jolla kuvassa raidallinen turkki 8)
Noh, oletkos siinä..!
:axe:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

stoichiometric kirjoitti:Menit sitten laittaamaan tuollaista härnäyskuvaa.
Jos haluatte, niin minäkin voisin poseerata kissa sylissäni, vaikka ilman paitaa.. hieman rohkeampaa settiä.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

pitkämies kirjoitti:^^ Usko vaan......tarkoitin mitä sanoin....eli siis myös se jolla kuvassa raidallinen turkki 8)
:lol: :lol: :lol:
Cuore Sportivo kirjoitti:Jos haluatte, niin minäkin voisin poseerata kissa sylissäni, vaikka ilman paitaa.. hieman rohkeampaa settiä.

Mä en poseerannut, toi oli tilannekuva!

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

alfa164 kirjoitti:Näyttely mirrejä myös meillä,persialaisia kisuja
Ootteko tänä vuonna olleet näyttelyissä? Mietin että oon saattanut pyöriä samoissa näytelmissä. Koskas seuraavan kerran?

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Johanna kirjoitti:
alfa164 kirjoitti:Näyttely mirrejä myös meillä,persialaisia kisuja
Ootteko tänä vuonna olleet näyttelyissä? Mietin että oon saattanut pyöriä samoissa näytelmissä. Koskas seuraavan kerran?
Itse en ole koskaan pyörinyt,emäntä on.Kissat viettävät eläkepäiviä tätänykyään :)

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Me oltiin meidän burmillan kans viimeksi oulusa (ylläri) näyttelyssä mukana. Saa nähä milloin seuraavan kerran. Nuo on vähän typeriä, kun siellä pitää olla sinne iltaan asti...

Avatar
pitkämies
Viestit: 2468
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

Jönsson kirjoitti:
Noh, oletkos siinä..!
:axe:
:mrgreen: Hehee.....
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

alfa164 kirjoitti:Itse en ole koskaan pyörinyt,emäntä on.Kissat viettävät eläkepäiviä tätänykyään :)
Okei :))
routasydän kirjoitti:Me oltiin meidän burmillan kans viimeksi oulusa (ylläri) näyttelyssä mukana. Saa nähä milloin seuraavan kerran. Nuo on vähän typeriä, kun siellä pitää olla sinne iltaan asti...
Oulussa olin, molempina päivinä. Assarinakin tuli ahkeroitua :)

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

routasydän kirjoitti:Me oltiin meidän burmillan kans viimeksi oulusa (ylläri) näyttelyssä mukana. Saa nähä milloin seuraavan kerran. Nuo on vähän typeriä, kun siellä pitää olla sinne iltaan asti...
Meilläkin on pari burmaa, mutta niitten näyttelyura loppui pallien tippumisen myötä. Muutaman kerran olin minäkin näyttelyissä mukana, mutta kyllä ne aika nopeasti alkoivat muistuttamaan toisiaan.
Kimmo

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

kterkkila kirjoitti:
routasydän kirjoitti:Me oltiin meidän burmillan kans viimeksi oulusa (ylläri) näyttelyssä mukana. Saa nähä milloin seuraavan kerran. Nuo on vähän typeriä, kun siellä pitää olla sinne iltaan asti...
Meilläkin on pari burmaa, mutta niitten näyttelyura loppui pallien tippumisen myötä. Muutaman kerran olin minäkin näyttelyissä mukana, mutta kyllä ne aika nopeasti alkoivat muistuttamaan toisiaan.
Täällä näyttelyura loppui ennen kuin se ehti alkamaankaan.

Olen itse käynyt kerran kissanäyttelyssä ja kerran koirien vastaavassa. Mun mielestä niissä on aika ahdistava meininki; ihmiset ottavan touhun liian tosissaan, kyseessä kai kuitenkin pitäisi olla lemmikkieläin perheenjäsenenä. Varmaa vastausta on mahdontonta saada, mutta luulisin ainakin omien kissojeni viihtyvän paremmin kotisohvalla, kuin näyttelyssä omistajansa ja tuomareiden reviteltävänä ja syynäämänä.

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Cuore Sportivo kirjoitti:
kterkkila kirjoitti:
routasydän kirjoitti:Me oltiin meidän burmillan kans viimeksi oulusa (ylläri) näyttelyssä mukana. Saa nähä milloin seuraavan kerran. Nuo on vähän typeriä, kun siellä pitää olla sinne iltaan asti...
Meilläkin on pari burmaa, mutta niitten näyttelyura loppui pallien tippumisen myötä. Muutaman kerran olin minäkin näyttelyissä mukana, mutta kyllä ne aika nopeasti alkoivat muistuttamaan toisiaan.
Täällä näyttelyura loppui ennen kuin se ehti alkamaankaan.

Olen itse käynyt kerran kissanäyttelyssä ja kerran koirien vastaavassa. Mun mielestä niissä on aika ahdistava meininki; ihmiset ottavan touhun liian tosissaan, kyseessä kai kuitenkin pitäisi olla lemmikkieläin perheenjäsenenä. Varmaa vastausta on mahdontonta saada, mutta luulisin ainakin omien kissojeni viihtyvän paremmin kotisohvalla, kuin näyttelyssä omistajansa ja tuomareiden reviteltävänä ja syynäämänä.
tämä on valitettavan totta lähes joka harrastuksen kanssa. Tosikkoja aivan liikaa...

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Olin aika skeptinen kissanäyttelyitä kohtaan ennen kuin olin itse oikeasti käynyt kissani kanssa niissä kertaakaan. Kun sitten menin ensimmäistä kertaa näyttelyihin, hurahdin niihin koska sain sieltä ihan hurjan määrän kavereita. Näyttelyt ovat mulle sosiaalinen tapahtuma, jossa saan jutella ja nauraa tutussa porukassa. Mutta uskon tämän johtuvan paljon siitä mistä kissansa hankkii tai mistä rodusta on kyse (varmasti noita tiiviitä porukoita ei ole kaikilla). Kaikille kissoille näyttelyt eivät edes sovi, on kissoja joiden todellakin on parempi olla siellä kotisohvalla. Omistaja toivottavasti ottaa tämän huomioon eikä turhaan käytä stressaavaa kissaa näyttelyistä toiseen. On totta sekin, että joukosta löytyy niitä, jotka ottavat touhun liian tosissaan mutta niinhän tosiaan on melkein harrastuksen kuin harrastuksen kanssa.

Il Mostro
Viestit: 354
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 06:13
Car(s): A6 Avant 55 TFSI e
Coupe Fiat
9-3 Aero
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Il Mostro »

Onko sitten pahasta, jos ottaa harrastamansa lajin olkoon sitten mikä hyvänsä auton entisöinnin tai saappaan heiton väliltä tosissaan. Minun mielestäni voi sitten itse jäädä sinne kotisohvalle jos ei ole tosissaan mukana :silent: . Tähän liittyenhän on olemassa vanha siansaksan kielinen rocknroll klisee joka on lähes mun motto. It aint what You do, is how You do.

No, varmaan puhutaan ihan samasta asiasta... Tosikkomaisuus, kireät hermot ja huono häviäminen ei aina ole kivaa. Joskus kyllä ihan humoristista seurattavaa, sivusta :lol: .

Ja minähän olen koira harrastaja...

http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=11796
Viljan tar fram det som inte fanns.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

^Tosissaan ottaminen on mun mielestä eri asia kuin tosikkomaisesti ottaminen. Kyllä mäkin myönnän olevani kilpailuhenkinen ja näyttelypäivät pukkaa adrenaliinia ja jännitystä ilmoille, mutta ei harmita hyville hävitä.

Mulla on muuten kaveri, joka on suuri tuollaisten koirien fani :)

Mä oon sekä kissa- että koiraihminen, mutta tilanpuutteen vuoksi oon joutunu olemaan ilman koiraa jo vuosia. MUTTA... Muutaman kuukauden päästä voi alkaa katselemaan koiria. Ja palata agilityn ja tokoilun pariin :)

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Meidän persialainen ja puoli norski hiirtenkauhu Nino :) Kuva viimevuodelta ja ninokin kissan mitoissa nykyään
Liitteet
kuva_007_205.jpg
kuva_007_205.jpg (63.27 KiB) Katsottu 7155 kertaa

Avatar
Morre
Viestit: 260
Liittynyt: 30 Kesä 2009, 00:30
Paikkakunta: Kangasniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Morre »

Cuore Sportivo kirjoitti:
stoichiometric kirjoitti:Menit sitten laittaamaan tuollaista härnäyskuvaa.
Jos haluatte, niin minäkin voisin poseerata kissa sylissäni, vaikka ilman paitaa.. hieman rohkeampaa settiä.
Joo! Kolleja kans!
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Vau! Onpa teilläkin kyllä upeita katteja! :-D

Tässä meidän kaksi tontin valtiasta, kaksi tyttökissaa. Toinen ( musta ) Smaug , lempinimeltään "maukki" nimeltään, on noin 3 vuotta ja tämä toinen ( mustavalkoinen ) Scatha on noin 11 viikkoinen pieni kissaneiti...lempinimi vielä hakusessa...:P

Kuva
Smaug

Kuva
Scatha

" Jos haluat talon parhaan paikan, siirrä kissaa" :lol:
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Vau! Upeita kuvia Smacketilla ja kauniita katteja muillakin.

Maine Coon Bertta luovutuspäivänä, kasvattajansa kuvaamana:

Kuva

Bertta on rodulleen tyypillinen, todella suuri, älykäs ja persoonallinen. Jos on tylsää tai hän ei saa tarpeeksi huomiota, hyppää se vaikkapa olohuoneen pöydälle ja kaataa vesilasin tai kaljapurkin, jonka jälkeen juoksee sängyn alle piiloon. :lol: Ikkunasta ulkomaailmaa tarkkaillessaan se saattaa seistä takajaloillaan hämmästyttävän pitkiä aikoja.
Viihtyy kuitenkin ainoastaan vain tuttujen ihmisten seurassa.

Kotikissa Tofi:

Kuva

Tofin voi ottaa vapaasti takapihalle mukaan istuskelemaan, tai vaikkapa postilaatikolle - kissa ei poistu näkökentästä ja seuraa takaisin sisälle välittömästi.. tosin lintuparvin nähdessään saattaa saada kohtauksen. :) Silloin harvoin kun se ei ole omistajansa välittömässä läheisyydessä, tyttö juoksee paikalle kun nimensä kuulee. Nukkuu aina vieressä, vasemmalla puolella pää tyynyssä - turha yrittääkään ajaa pois. Hämmästyttävän ihmisläheinen, ja kiintynyt.
Morre kirjoitti:
Cuore Sportivo kirjoitti:
stoichiometric kirjoitti:Menit sitten laittaamaan tuollaista härnäyskuvaa.
Jos haluatte, niin minäkin voisin poseerata kissa sylissäni, vaikka ilman paitaa.. hieman rohkeampaa settiä.
Joo! Kolleja kans!
Odotellaan, jos joltakin löytyisi hieman atleettisempi vartalo ja se kollikissa... :-D
Viimeksi muokannut Cuore Sportivo, 16 Loka 2010, 03:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sautio
Viestit: 435
Liittynyt: 14 Elo 2009, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sautio »

Ei hitto kun rupeaa aivastuttamaan pelkästään noiden kuvien katselukin :)
Saab 9-3SW 1.9TTiD -08
Fiat Ducato Maxi 2.8 i.d.TD -98
Ex: 156 2.4JTD SW -01

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Kuva
Kaverin kissu,aika kookas kaveri. :) Aatos,Pentti,Molle,eikä Kimmo/Eskimo paina yhtäpaljon,mutta Aatos syökin jäniksiä.



:P

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

^ Kookkaan näköinen kaveri, kieltämättä. Yli kymmenen kiloinen varmasti. :-D Coonimaiset tupsut tassuissa - vissiin korvissakin - ja karvakaulus. Feissin ja karvoituksen perusteella saattaisi olla norjalainenkin, mutta epäilen kuitenkin kolmiomaisesta kasvonpiirteestä, että kyseessä on Mco - jos ei "puhdas", niin ainakin melkein?
Sautio kirjoitti:Ei hitto kun rupeaa aivastuttamaan pelkästään noiden kuvien katselukin.
:mrgreen:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Kuva
Ihan aito oon. 16pamahti rikki ja laihikselle.. :-D

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Il Mostro kirjoitti:Onko sitten pahasta, jos ottaa harrastamansa lajin olkoon sitten mikä hyvänsä auton entisöinnin tai saappaan heiton väliltä tosissaan. Minun mielestäni voi sitten itse jäädä sinne kotisohvalle jos ei ole tosissaan mukana :silent: . Tähän liittyenhän on olemassa vanha siansaksan kielinen rocknroll klisee joka on lähes mun motto. It aint what You do, is how You do.

No, varmaan puhutaan ihan samasta asiasta... Tosikkomaisuus, kireät hermot ja huono häviäminen ei aina ole kivaa. Joskus kyllä ihan humoristista seurattavaa, sivusta :lol: .

Ja minähän olen koira harrastaja...

http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=11796
Joo, kyllähän jos hommaan ryhtyy, niin pitää sitä aina parhaansa tehdä. Se vaan, että porukka (onneksi kylläkin pieni, mutta monesti varsin näkyvä osa) on siellä sitten naama norsunvituilla, jos asiat ei menekään oman suunnitelman mukaan. Ymmärrän kyllä jos ei ole omaan suoritukseen tyytyväinen, niin sapettaahan se, mutta kohtuus kaikessa.

Meidänkin kissoista kyllä kuvia löytyy, pitänee laittaa tänne kunhan kerkeää. Kollilta lähti pallit (kerkes champioitua sitä ennen), joten en tiedä kuinka paljon sen kanssa tullaan käymään. Tuon nartun kanssa pitäis vissiin alkaa käydä.

Koiranäyttelyitä meillä tosin enemmän harrastetaan, mutta näitä kissahommiakin nykyään satunnaisesti.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Kuva
Nuorempi maatiaisflikka 8) Kutsumme häntä miniksi :lol:

Kuva
Ja paita päällä, ettei tule kylmä..

Kuva
Ja Ragdoll uros, valle, ulkoilemassa pikkuisen kanssa :)

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jeQQ kirjoitti:Kuva

tämä on kyllä todella mainio :mrgreen:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mutsin kissa, puolikas norjalainen, ikää taitaa olla joku 15 vuotta. Kissalla on sokeritauti eli piikkiä 2 kertaa päivässä....

Kuva
IMG_0162 by Hiillo, on Flickr
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

PSS
Viestit: 426
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Mun Bengali (F9) Tamanika, 6kk, aivan huippukissa ja hyvä valokuvamalli :)
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

^ Loistavia kuvia

Meillä nuo tyypit näyttävät juuri tällä hetkellä tältä:
Kuva
Kuva
Kimmo

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Kuva
Pentti ja Aatos,Molle keskellä,sori tää kuvalaatu :-D

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

PSS kirjoitti:Mun Bengali (F9) Tamanika, 6kk, aivan huippukissa ja hyvä valokuvamalli :)
Kuva
Hieno kissa&väri.Tuollaista katsottiin viime syksynä,jos olisi löytynyt puolirotuinen hiirikissaksi,mutta eipä löytynyt

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Onpa upeita kissoja ja kuvia!

Bengalien väritys on kyllä jotain niiiin uskomattoman kaunista, niitä katselen ihaillen melkein joka näyttelyreissulla :)

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Arcar
Viestit: 240
Liittynyt: 07 Huhti 2009, 21:24
Car(s): MB CLA 250BE A & SLK
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Arcar »

Albumissa yksi kuva meidän kolmesta Bengalista, kaksi kaksivuotiasta tyttöä ja poika, joka on pilkullisen poika.

Avatar
Erkka
Viestit: 146
Liittynyt: 30 Syys 2007, 21:28
Car(s): Alfetta GT -76
käyttis Pösöö
ex:159 SW 3.2 Q4 -07
ex:156 FL 2.0 JTS -04
ex: 147 2.0 TS -01
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Erkka »

Meidän enkelit ja demonit :-D
Liitteet
Maisa & Tora.jpg
Maisa & Tora.jpg (305.12 KiB) Katsottu 6470 kertaa

Avatar
maybetomorrow
Viestit: 1568
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja maybetomorrow »

upeita kissoja ja kuvia!
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Hienoja katteja.

Isäukolla on 18-vuotias maatiaiskolli, joka edelleen on varsinainen myyräntappajaässä. Sälli kantaa niittaamansa myyrät portaille ikäänkuin näytiksi.

Jostain kumman syystä tuo kollivanhus on ihastunut minuun, sillä aina änkee kehräten syliin.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

^^^Kissoissa todellakin yhdistyy enkelit ja demonit ;)

^Onneksi teillä tuodaan vaan pihaportaille ettei sisälle asti ;) Kissat kun haluavat aina ylpeillä hienoilla saalillaan ja koittavat tuoda ne näytille monesti ihan sisälle asti. Siinä vaiheessa on hienoa, kun nenään tulvahtaa mädäntyvä liha :mrgreen:

Avatar
Aniara
Viestit: 337
Liittynyt: 24 Touko 2010, 22:07
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Aniara »

Oi hienoja kuvia kauniista kissoista! Pitäiskö perustaa koira-ketju myös? :wink:
Itselläni 15 vuotias koira, joka ikäisekseen on erittäin hyvässä kunnossa. Työpaikalla on oma kodin-hengetär-kissa, joka tuli omasta aloitteestaan taloon noin 4 vuotta sitten. Tulee ja menee miten lystää, enimmäkseen loikoilee jossain ikkunalaudalla tai kesäisin puskien alla. Tulee aina kun sitä kutsuu :) Kaikkien suosikki, toisin sanoen :-D
En tiedä kissan ikää, mut veikkaan et siinä 5-6v kieppeillä, ja painaa komiat 1,8 kg. Siis tosi hento maatiaiskissaneiti, mutta älytön peto - tuo pikkulintuja, oravia, hiiriä ja rottia, tai valittuja osia näistä, ja paras oli kun se oli ottanut itsensä pituisen kyyn :shock: (jonka se onneksi jätti pihalle...)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Löytyyköhän meiltä täältä eläinlääkäriä, tai jotain muuta ihmistä, joka osaisi auttaa?

Ongelmana on siis toinen kissani, joka on kolmen päivän ajan ravannut hiekkalaatikollaan tiuhaan tahtiin. Huomioin asian perjantaina, kun kissa kävi laatikolla istumassa kymmenen minuutin aikana n. viisi kertaa. Istuntojen päätteeksi en ole huomannut hiekassa "mitään uutta", tosin toinen kissa yhteisessä laatikossa vaikeuttaa mahdollisen tuotoksen näkemistä hiekassa, samoin kuin se, että kissa alkaa kuopsuttamaan ennen kuin perseensä on kokonaan nostanut. Koko ajan ei mitenkään ehdi olla valvomassa hiekkalaatikon vieressä, joten en ole varma, kummasta hädästä on kyse. :(

Soitin heti perjantaina eläinlääkärille kysyäkseni aikaa. Lääkäri neuvoi kuvaukseni perusteella hommaamaan Levolacia ja seuraamaan tilannetta. Olen nyt antanut kissalle Levolacia ohjeiden mukaisesti ruiskulla suuhun, ja ravaaminen laatikolla on vähentäntynyt - ei kuitenkaan kokonaan loppunut, ts. käy vieläkin turhan usein. Kuinkahan kauan menee aikaa, että aine alkaa kunnolla vaikuttamaan?
Varasin huomisen päivän vapaaksi töistä, että voin neidin roudata lääkärille, mutta huoli on kuitenkin tälläkin hetkellä suuri. Kauhutarinoita eläinpalstoilta on tullut luettua ihan liikaa.

Tyttö vaikuttaa muuten normaalilta ja aktiiviselta. Se on ainakin hyvä merkki.

E: Vatsan alueella ei tunnu kovaa kohtaa, eikä aristusta.

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Cuore Sportivo kirjoitti:Löytyyköhän meiltä täältä eläinlääkäriä, tai jotain muuta ihmistä, joka osaisi auttaa?

Ongelmana on siis toinen kissani, joka on kolmen päivän ajan ravannut hiekkalaatikollaan tiuhaan tahtiin. Huomioin asian perjantaina, kun kissa kävi laatikolla istumassa kymmenen minuutin aikana n. viisi kertaa. Istuntojen päätteeksi en ole huomannut hiekassa "mitään uutta", tosin toinen kissa yhteisessä laatikossa vaikeuttaa mahdollisen tuotoksen näkemistä hiekassa, samoin kuin se, että kissa alkaa kuopsuttamaan ennen kuin perseensä on kokonaan nostanut. Koko ajan ei mitenkään ehdi olla valvomassa hiekkalaatikon vieressä, joten en ole varma, kummasta hädästä on kyse. :(

Soitin heti perjantaina eläinlääkärille kysyäkseni aikaa. Lääkäri neuvoi kuvaukseni perusteella hommaamaan Levolacia ja seuraamaan tilannetta. Olen nyt antanut kissalle Levolacia ohjeiden mukaisesti ruiskulla suuhun, ja ravaaminen laatikolla on vähentäntynyt - ei kuitenkaan kokonaan loppunut, ts. käy vieläkin turhan usein. Kuinkahan kauan menee aikaa, että aine alkaa kunnolla vaikuttamaan?
Varasin huomisen päivän vapaaksi töistä, että voin neidin roudata lääkärille, mutta huoli on kuitenkin tälläkin hetkellä suuri. Kauhutarinoita eläinpalstoilta on tullut luettua ihan liikaa.

Tyttö vaikuttaa muuten normaalilta ja aktiiviselta. Se on ainakin hyvä merkki.

E: Vatsan alueella ei tunnu kovaa kohtaa, eikä aristusta.
Nuo eläimet hankalia kun eivät puhu. Voi olla ummetusta, voi olla virtsatieinfektio, voi olla metabolista. Onko juonu erityisen paljo? Köyttäytyny epänormaalisti. Syökö?

Jos käyttäytyy normaalisti, syö ja juo, ei kuumetta, ei kipukramppeja yms niin ei luulis vakavaa olevan, mutta tiiäppä noista eläimistä sitten...

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

routasydän kirjoitti:Nuo eläimet hankalia kun eivät puhu.
Sanoppa muuta. :?
Jos käyttäytyy normaalisti, syö ja juo, ei kuumetta, ei kipukramppeja yms niin ei luulis vakavaa olevan, mutta tiiäppä noista eläimistä sitten...
Tänks. Tosiaan syö ja juo, ei ole kramppeja ja käyttäytyy normaalisti. Muuten olisinkin jo soitellut päivystykseen.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2386
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Meillä toisella katilla tuli virtsatien tulehdus muutamaan otteeseen nuorempana, kun pihalla oli vähänkään vilpoisempaa. Oireet olivat juurikin tuollaisia jatkuvia laatikolla ramppaamisia, eikä sinne oikein tullut mitään. Lääkäristä saatiin antibioottikuuri, ja sillä lähti. Oliskohan kolmannen kerran jälkeen kun sanoivat että voi jatkossa ottaa reseptin soittamalla. Mutta nytpä noita ei enää ole tullut moneen vuoteen.
Kimmo

Vastaa Viestiin