AlfaBBS Cup 2011 - Live For Speed

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Mokomakin
Viestit: 718
Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Mokomakin »

Nettiyhteyteni tiputteli servulta useita kertoja, ehkä enskerralla pysyn linjoilla, mahtavaa kisailuu kyl 8)

Avatar
hattoori
Viestit: 245
Liittynyt: 30 Loka 2009, 14:22
Car(s): Brera 1750tbi -10, Ex.MB CLS 350 shooting brake AMG, Ex. Giulietta MA -12. Ex. fl 156 jts sw 2.0. Ex 156 2.0ts
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hattoori »

Sun päälle ajoin jossai mutkas alussa. Sun yhteys ei taida riittää tohon? Autos pomppi sinne sun tänne mun edessä. Anteeksi törmäilystä!

3. sija ei tyydytä laisinkaan. Otsom.. oli ylivoimainen! Pakko ens kisaa varten treenata enemmän ku tunti. Ei saanu säätöjä kohilleen, ei. Onnee voittajalle! Ens kisassa nähään ;) :twisted:

dino
Viestit: 181
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

[quote="Otsosmi voittaja[/quote]
Kai Otsosmille laitetaan sitten lisäpainoja oikeeseen kisaan :wink:

Avatar
Mokomakin
Viestit: 718
Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Mokomakin »

^^ Heh eipä se mitään, itekkin otin ekan mutkan hieman liian ahnaasti ja kevyitä osumia tuli jaeltua :oops: kyllä yhteyden pitäisi riittää jos se olisi "terve" (kesällä otettu saunalahti nopsa, toimi joulukuun alkuun minimissä 7mb/s mutta joulukuun puolenvälin jälkeen hyvä jos välillä megaakin saa sisään :shock: ) pitää vissiin mennä vähän myyntikojulle ihmettelemään..

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Eikös joku sanonut että pelailussa noiden mokkuloiden ping ei riitä? Eli ymmärtäisin että nopeutta olisi mutta reagointi liian hidas. :roll:
Itsellä 8mb laajakaista ja peli eikä autotkaan tökkineet.
Mites tuo lähtöjärjestys? Menikö se tulosten mukaan vai arvalla? Olin kuitenkin viimeisissä ruuduissa kuten aika-ajonkin perusteella. Tosin lähtöruudulla, noilla tasoeroilla ja kierrosmäärällä ei ole väliä, kunhan ei aiheudu kolareita.
Itse en osunut kuin JiiPeehen piiitkän suoran päässä. Jarrutusmerkkini on n.75m kohdilla. Samoin näytti olevan JiiPeen mutta eihän mun autoni niin hyvin jarruttanutkaan.
Olikos kisassa nyt 14 vai 15 pelaajaa? Eli miten olisi ratkaistavissa se jos/kun pelaajia on enemmän? Karsinta-ajot? Tai 2 divisioonaa, eka jako aika-ajojen perusteella ja sitten 5 parasta/huonointa vaihtavat seuraavaan kisaan paikkoja.... Ongelma tietty jos pelaajia vaikka 20 niin onko 15 ja 5 pelaajan kisat?
Yritin tuota englantia tavata, säännöistä siis. 11 Demossa, 15 S1 lisenssillä ja 47 S2 lisenssillä. Olihan meillä yli 11 kisassa? Joten kisan luojan lisenssi ratkaisee?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

^

Tosiaan, mokkula yhteydellä pelatessa teoreettinen maksimi latausnopeus ei kerro koko totuutta. Nimittäin eteenkin reaaliaikaisisssa peleissä mokkuloiden ns. ping- arvo - eräänlainen kaikuarvo pisteen A ja B välillä - on huomattavan paljon suurempi kuin esim normaalissa laajakaistassa.

Laajakaistan ping arvo noin: 100 = hyvä arvo, kaikki peli toimii pätkimättä jne.
Mokkulan ping arvo: saattaa heitellä 500-3000 välillä. = reaaliaikaiset peli usein pelauskelvottomia.

Eli aiheuttaa juurikin niitä pätkimisiä ja nykimisiä varsinkin peleissä.

Nykyisin myyjät myyvät surutta mokkuloita laajakaistan korvikkeena, jota se ei todellakaan ole. Ainoa hyvä puoli noissa on hinta. Esim pelit ja Skype -eivät toimi jne..

Mitä tuohon kilpailuun tulee, niin minun täytyykin tuumia järkevin tapa toteuttaa kisat. Koska pyrimme käyttämään ilmaista demo-lisenssiä, täytyy minun myöskin käyttää palvelimessa samaa versiota jolloin demolisenssin rajoitukset tulevat nopeasti vastaan. Olikohan se niin, että demossa yhtä-aikaisien ajajien määrä oli 11 Demossa, 15 S1 lisenssillä ja 47 S2 lisenssillä. - eli helpottaisi tilannetta. Meillä tosiaan taisi olla eilen enemmän kuin tuo 11 -pelaajaa, mikäl sinänsä on kyllä oikein hyvä juttu!

Joudumme todennäköisisti järjestämään jonkinlaiset karsinnat ja ottamaan käyttöön vaikkapa tuon käytössä olevan nettisivun kautta ennakkoilmoittautumiset. Tällöin pystyttäisiin paremmin pitämään hallinnassa ketkä on liittymässä peliin jne.

Päivittelen tuota saittia tänään asian tiimoilta ja eiliseen harjoituskilpailuun liittyen :)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Jiiällä
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jiiällä »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Itse en osunut kuin JiiPeehen piiitkän suoran päässä. Jarrutusmerkkini on n.75m kohdilla. Samoin näytti olevan JiiPeen mutta eihän mun autoni niin hyvin jarruttanutkaan.
Hep, meikäläisen takapuskimeen kyllä tökkäsit joten taisi mennä nickit sekaisin :wink:

Hetken aikaa siinä ihmettelin et pakkoko oli käyttää mua jarruna mutta en nyt viitsiny siitä sen enempää hernettä nenään ottaa. Hyvät taistelut siinä oli sun ja Tiigen kanssa.
 

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Juu. Sinua tarkoitin. Hieman törmäyksessä jäit mutta piakkoin sekoilin ihan itsekseni niin että eipä minusta ollut sen jälkeen harmia. Omilla parhaillani pysyin, teidän, kyydissä mutta kun useampi kierros meni ihan reisille.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Tiige
Viestit: 2845
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Jiiällä kirjoitti:Hyvät taistelut siinä oli sun ja Tiigen kanssa.
Hyvät väännöt oli! Kisan alku nyt meni perseilyksi kun ensimmäisen mutkan kolarin jälkeen auto puolsi reilusti ja jouduin käymään varikolla paljon ennakoitua aikaisemmin. Agret päällä tietysti ajelin vielä ylinopeutta varikolla mistä tuli penaltia. :lol: Lopussa sitten alkoi renkaat sulamaan alle kun samoilla oli tahkottu 20 kierrosta. Pelkällä näppäimistöllä ajelu on sen verran kulmikasta ettei paljon pysty renkaita säästelemään.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Kiitokset järjestäjälle! Hauskaa oli vaikka omalta osaltani onnistuin möhlimään homman varikolle. Harjoitellahan tuota pitää, etenkin takavedon kanssa olen melko pulassa. Kisassa keskityin lähinnä pitämään auton radalla joten ajat ei kovin häävejä olleet.

Otsosmi lähetti säätö-filensä kisan jälkeen johonkin. Pystyykö ne nyt lataamaan jostain? Olisi hauska koittaa ajaa säädöillä joilla joku on jo todistettavasti vedellyt kovia aikoja.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

http://www.setupgrid.net/ Tuolta saa säätöjä.

Ratahan oli BL1 ja etuveto XFG, takaveto XRG ja formula FBM. Hotlapeillä pystyy ajamaan pari nopeaa. Noihin meidän kisoihin voi käyttää Sprinttisäätöjä. Noita hiljalleen muokkaamalla saa itelleen sopivan.

Niin ja enhän mä nyt voi lisäpainoja ottaa. Fat Tony ja Smacketti ajelee ympyrää sen jälkeen mun ympärillä.
:)
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Otsosmi kirjoitti:http://www.setupgrid.net/ Tuolta saa säätöjä.

Ratahan oli BL1 ja etuveto XFG, takaveto XRG ja formula FBM. Hotlapeillä pystyy ajamaan pari nopeaa. Noihin meidän kisoihin voi käyttää Sprinttisäätöjä. Noita hiljalleen muokkaamalla saa itelleen sopivan.

Niin ja enhän mä nyt voi lisäpainoja ottaa. Fat Tony ja Smacketti ajelee ympyrää sen jälkeen mun ympärillä.
:)
Haha, eipä nyt sentään :D Minäkin kävin tuolta SetupGridiltä hakemassa uudet auton säädöt ja nopealla kokeilulla kierrosajat paranivat reilulla sekunnilla! :shock:

Suosittelen tuota saittia säätöjen suhteen. Hyvää matskua :)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

KISATULOKSET JA TALLENNE NYT NÄHTÄVILLÄ! :D

http://www.mikareinikka.com/alfabbscup/?p=60

Eli voitte ladata tuolta mm. tuon tallennetiedoston (.mpr) koneellenne. Esimerkiksi kansioon C:/Pelit/LFS/data/mpr tai selkeämmin C-asema -> LFS-kansio -> data -> mpr -> *kopioi tiedosto tänne*

Tämän jälkeen tuon tallenteen voi käydä katsomassa suoraan pelistä, ja vaihdella kuvakulmia ja tsiikailla miten muut ajaa missäkin 8) Pelin päävalikosta löytyy kohta "Uusinnat". Tämän tallenteen tulisi kopioinnin jälkeen näkyä siellä :)

Enjoy!
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

enpä sitten kerennyt ajelee,pitänee ensi kerralla paremmalla onnella
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Säännöissä ei ilmeisesti mitenkään määritellä, että pitäisi ajella rataa pitkin, kun tuota replaytä katselin :lol: . Kärki ainakin veteli useita kertoja kierroksen aikana radan reunan yli ihan kokoauton leveydeltä, eikä sekään meinannut riittää.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Jessus mitä aikoja, eihän tuonne kehtaa tulla mummoilemaan :silent:

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Kiitos linkistä! Sekunteja lähti taas, mutta takaveto ja minä taitaa olla huono yhdistelmä (ei kukaan olisi kiinnostunut ostamaan seiskaviitosta? :lol:), etuvedolla pääsee jo säällisiä aikoja.

^Olisikohan muuten mahdollista ajaa vaikka A- ja B-finaali niin me aloittelijatkin voisimme kokea kilpailevamme? Ainakin toistaiseksi nuo kärkiajat ovat täysin saavuttamattomissa.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Pääsin kokeilemaan kärjen vauhtia kun siniliput olivat liehuneet. Nyt tuollaisen tallenteen kanssa ei kannattaisi mitään suuria väittää mutta taidan jäädä lähtösuoran jälkeisessä shikaanissa eniten. Se vaikuttaa sitten seuraavaan piiitkään suoraankin. Lisäksi tuossa karkasi, muutaman kerran, auto ihan lapasesta. Hmm, tallenteen katsominen jää huomiseen mutta taisin törmätäkkin toisen autoon kun shikaanista ulos tullessa perä eli ihan omaa elämäänsä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Tiige
Viestit: 2845
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

JaniW kirjoitti:^Olisikohan muuten mahdollista ajaa vaikka A- ja B-finaali niin me aloittelijatkin voisimme kokea kilpailevamme? Ainakin toistaiseksi nuo kärkiajat ovat täysin saavuttamattomissa.
Kannatetaan! Näin pääsisi kaikki ajamaan ja vieläpä tasoisiaan vastaan. Voisi olla hyvät väännöt.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
FatTony
Viestit: 79
Liittynyt: 26 Touko 2007, 09:57
Car(s): 01' GTV 3.0v6 CF3
EX: Giulia Q4 Veloce 17', 159 2.0 JTDm 11', 47 2.0 TS 08', 155 2.5v6 93'
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja FatTony »

Kattelin tota replaytä kisasta, kukaan muu ei tainnut käyttää kytkintä? mulla lähtee aina perä irti ku mutkassa vaihdan ales ja päästän kytkimen ylös :(, voisi kokeilla tulisko "puolautomaatilla" parempia aikoja niin voisi haastaa otsosmia :D.. taitaa olla toiveajattelua
Speed is a virtue

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Olisiko liian raskasta jos olisi 5min aika-ajot. Siitä sitten parilliset ja parittomat sijoitukset eri lähtöihin. 8 kierrosta. Kummankin x-parasta A-lähtöön. Loput ajaisivat tuohon karsinan perään B-lähdön (8-kierrosta) josta voisi 1-2 parasta nousta vielä A-lähtöön. A-lähtö voisi sitten olla 15 kiekkaa ja varikkokäynti. Eli iltamat olisi 5min, 8+8 kiekkaa (karsinnat), 8 kiekkaa B-lähtöön ja 15 A-lähtöön. Tulisiko liian pitkä ilta? Tietysti jo aikaa säästyisi jos lähtöjärjestys olisi edellisen kisan tulokset.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Nyt kilpailun oma palvelin olisi sitten käytössä. Hieman ehkä säätöjä joutuu vielä muuttelemaan mutta eikähän se tästä. Eli kaikki innokkaat harjoittelijat lämpimästi Tervetuloa!

Pelipalvelimen nimi on "AlfaBBS Cup 2011"
Salasana: "alfakuski"

Parhaiten peliin ehkä pääsee, kun yhdistää pelissa suoraan tuohon palvelimeen edellä mainitulla nimikeellä ja salasanalla.


Seuraavaksi alan miettimään kuinka käytännössä olisi paras järjestää useampi lähtö. Monenlaista ehdotusta on tullut ja kaikki ovat erittäin hyviä! Syvennyn viikonloppuna tilanteeseen käytännön tasolta ja ilmoittelen sitten tänne sekä tuonne kilpailusivustolle ( http://www.mikareinikka.com/alfabbscup ) kuinka homma lähtee liikkeelle.

Mutta ensikuussahan sitä pitäisi sitten jälleen kisata - vieläpä virallisesti :P
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Täytyykin tehdä jatkossa siten, että palvelimen salasanan saa jatkossa vaikka täältä foorumilta tai esim. privaviestinä sitten kisapäivänä. Tällöin ei ainakaan tule mukaan ylimääräisiä pelaajia tai kutsumattomia vieraita :)

Laitoin tuonne sivustolle suojauksen ihan jo googleja sun muita hakukoneita varten. Käyttäjätunnus sivustolle on alfa ja salasana alfisti2011

Näillä tunnuksilla pääsette tuonne sivustolle, josta voitte käydä kurkkaamassa sen hetkisen palvelimen salasanan. Teen kohta palvelimen uudelleen käynnistyksen ja laitan uuden salasanan näkyville tuonne suojatulle sivustolle.

Muistakaahan käydä kurkkaamassa tuota saittia ja poimimassa tunnus!

Race on! 8)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Kaataa chromen..

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

jeQQ kirjoitti:Kaataa chromen..
Hutera selain.. :o

Voitko kokeilla esimerkiksi Firefoxilla? Tuo sivuston suojaus on ihan standardi kamaa - pitäisi kyllä toimia...
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Innokkaita harjoittelijoita tälle ja / tai huomis-illalle? Palvelin päällä 24/7 tai aina kun mahdollista.

Palvelimen nimi: AlfaBBS Cup 2011
Salasana: cuore2011

Helmikuu lähestyy jo uhkaavasti, joten voisimme katsoa ensimmäisen virallisen kisan heti helmikuun alkuun. Autona tällöin etuvetoinen XFG!


Käytännön järjestelyjen takia ajamme ensin aika-ajot, jonka jälkeen pelaajat jaetaan aika-ajo tulosten perusteella A ja B -ryhmiin.

A-Ryhmän muodostavat aika-ajojen perusteella 1 - 5 - sijoille tulleet.
B-Ryhmän muodostavat aika-ajojen perusteella 6 -> - sijoille tulleet.

Varsinaisen osakilpailun ajamme saman aikaisesti jolloin odottelua ei synny ja aika-ajojen sijoitukset ovat heti voimassa. Käytännössä kummankin ryhmän pelaajat kamppailevat oman ryhmänsä voitosta.

Mikään ei tietysti estä nousemassa itse osakilpailussa esimerkiksi ryhmästä B ryhmä A:n kamppailuihin.


Wroom?

8)



PS. Muistutan vielä kilpasivuston salasanoista:

Käyttäjätunnus: alfa
Salasana: alfisti2011
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Voisin olla messissä. Hampaantyngästä vaan lohkesi paikka pois ja nyt näkyy suoraan "ytimeen", tekee kipeetä eikä täällä ole kunnalliset päivystykset enään edes auki. Koitetaan siis vetää napin voimalla, jotta voisi rallitella.

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

illemmalla voisi olla mukana heti kun sulkkis loppuu 19 jälkeen.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Ok, voitaisiin ottaa siinä klo 19.00 jälkeen vapaata harjoittelua porukalla. Mikäli porukkaa on riittävästi paikalla niin miksipä ei myös kisatkin.

Radalle vaan jahka ehditte... :)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Sorry ot mutta:

Kuva

Tuota odotellaan täällä huonojen nettiyhteyksien takana.

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

pistetään lataukseen !

dino
Viestit: 181
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

Smacket kirjoitti:Ok, voitaisiin ottaa siinä klo 19.00 jälkeen vapaata harjoittelua porukalla. Mikäli porukkaa on riittävästi paikalla niin miksipä ei myös kisatkin.

Radalle vaan jahka ehditte... :)
Huomasin kun oon ajellut lähes ilman ääniä, niin ajat ei paljon parantunut. Kun laitoin ääntä peliin, niin johan taas tuli parannusta (peruskisavauhtia 1.36 ei vielä hotlap 1.34 vauhtia).

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

hehheh,ajoin pari kierrosta yksinpelinä tuolla etuvedolla ja ilmeisesti tuo perus demorata, niin 1:44 ja 1:41 ajat Logitechin G110 näppiksellä. Kyllähän se tuollakin onnistuu.

dino
Viestit: 181
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

willez kirjoitti:hehheh,ajoin pari kierrosta yksinpelinä tuolla etuvedolla ja ilmeisesti tuo perus demorata, niin 1:44 ja 1:41 ajat Logitechin G110 näppiksellä. Kyllähän se tuollakin onnistuu.
Näppiksellä minäkin ajan. Aggressiivista onoff jarrukaasuilua ja ohjausnäpyttelyä.

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

dino kirjoitti:
willez kirjoitti:hehheh,ajoin pari kierrosta yksinpelinä tuolla etuvedolla ja ilmeisesti tuo perus demorata, niin 1:44 ja 1:41 ajat Logitechin G110 näppiksellä. Kyllähän se tuollakin onnistuu.
Näppiksellä minäkin ajan. Aggressiivista onoff jarrukaasuilua ja ohjausnäpyttelyä.
joo,ja nuo säädöt ohjaukselle ym.ym. ovat erittäin laajat verrattuna johonkin perus EA-Games need for speediin.

Aika koukuttava peli,ja mun mielestä toi 1.3 rivinelonen kuulostaa ihan alfan bokserikoneelta :o:

Avatar
Eero
Viestit: 2843
Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuntuis toi etuveto olevan huomattavasti helpompi käsitellä kuin takaveto. Kierrosaikakin parani huomattavasti, vaikka edelleen on näppis käytössä.
Alfa Romeo 75: it may look like a brick, but drives like a ballerina.

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

Eero kirjoitti:Tuntuis toi etuveto olevan huomattavasti helpompi käsitellä kuin takaveto. Kierrosaikakin parani huomattavasti, vaikka edelleen on näppis käytössä.
äsken sain omat pohjat 1.40.60 8)

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Onnittelut kaikille omaa aikaansa parantaneille! :)


ENNAKKOKYSELY:

Mikä kuullostaisi ensimmäinen "virallinen" osakilpailu sunnuntaina 13.2.2011 illasta, vaikkapa siinä kahdeksan jälkeen? Kerro ja vaikuta! :)

Tänään en ehtinytkään ajella yhtään, näkyillään huomenna iltapäivästä radalla! :)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Pitäisi käydä. Vapaa päivä ja vaimonikin näytti, haaleaa, vihreää.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

en usko että on mitään ihmeellistä menoa,joten radalle :-D
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Asiaa! :)


Ainiin, en tiedä muistinko mainita tästä statistiikka-saitista aikaisemmin, eli http://www.lfsworld.net - osoitteesta kirjautumalla omalla pelitunnuksellaan voi käydä tsekkaamassa omat ennätysaikansa ( peli lähettää ne nettiin talteen automaattisesti ) sekä paljon muuta kätevää nippelitietoa ja tuloksia.

Käykääs tsekkaamassa ellei saitti ole ennestään tuttu 8)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
nakkis
Viestit: 589
Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
Car(s): 75 V6 `Murica 3.0 -90
159 SW TBi -12
Ex: 147,156,159
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja nakkis »

Täytyy kaivaa ratti esiin ja tulla kans kokeileen joku kerta. :)
[__/==\*/==\__]

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

1:39 saa menemään, tais olla vähän liian tiukat alustan säädöt kun aina kanttareeseen osuessa auto kellahtaa katolleen hmm :)

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

willez kirjoitti:1:39 saa menemään, tais olla vähän liian tiukat alustan säädöt kun aina kanttareeseen osuessa auto kellahtaa katolleen hmm :)
Hienoa yrittämistä! :)

Heh, joo mulla meinaa kans välillä mennä kattokerhon puolelle - täytyy muistaa loiventaa hieman mutkiin ajolinjoja :P


Pelipalvelin on muuten jälleen huomenna päällä - pidän palvelinta viikonlopun offline -tilassa huoltotöiden takia.
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Uusi kone, uudet kujeet, samat ajat. 1.37 ja risat menee mutta sitten on seinä vastassa. Kai tässä sitten tarvii alkaa opetella rata-ajon hifimpää puolta trail brakingin ym. muodossa. Olen kokeillut monia eri säätöjä, joilla on kuuleman mukaan menty 1.33 -aikoja. Muutenkin luulen että sen puoleen on nyt asiat kunnossa, sillä pystyn ajamaan sekunnin sisällä olevia aikoja jo monta putkeen.

Takavedon kanssa on tosin yhä yhtä tuskaa.

Ostin sen S2 lisenssin, voin suositella muillekin. Tyhmempäänkin olen 28 e tuhlannut.

e: serveri on ilmeisesti yhä alhaalla?

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

JaniW kirjoitti:Uusi kone, uudet kujeet, samat ajat. 1.37 ja risat menee mutta sitten on seinä vastassa. Kai tässä sitten tarvii alkaa opetella rata-ajon hifimpää puolta trail brakingin ym. muodossa. Olen kokeillut monia eri säätöjä, joilla on kuuleman mukaan menty 1.33 -aikoja. Muutenkin luulen että sen puoleen on nyt asiat kunnossa, sillä pystyn ajamaan sekunnin sisällä olevia aikoja jo monta putkeen.

Takavedon kanssa on tosin yhä yhtä tuskaa.

Ostin sen S2 lisenssin, voin suositella muillekin. Tyhmempäänkin olen 28 e tuhlannut.

e: serveri on ilmeisesti yhä alhaalla?
Hieno juttu! S2:ssa löytyy kyllä paljon kaikkea kivaa

Serveri on näillä näkymin huomenna illasta jälleen tulilla - työkiireet pääsivät yllätämään joten tuo palvelimen onlineen asennus venähti hieman. Ilmoitan täällä sekä pelisivulla hetimiten kun palvelin on jälleen käynnissä :) 8)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Palvelin olisi nyt vihdoin jälleen käytettävissä! Pikkuhiljaahan se osakilpailukin lähenee.

Tiedoitan tarkemmin osakilpailun käytännön järjestelyistä sitten lähempänä kisapäivää.

Race on! :-D :)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

dino
Viestit: 181
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

MiNkO^^ kirjoitti:en usko että on mitään ihmeellistä menoa,joten radalle :-D
Kiitos kisailusta, hauskaa välillä kolistella. :P

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

dino kirjoitti: Kiitos kisailusta, hauskaa välillä kolistella. :P
Eipä mitään ollos hyvä vain :)
Mukava siel oli kolistella :wink:
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Puitteet on kunnossa...
Liitteet
2011-02-07 19.20.27.jpg
2011-02-07 19.20.27.jpg (119.96 KiB) Katsottu 4954 kertaa

Vastaa Viestiin