Radalle.com

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Radalle.com

Viesti Kirjoittaja Roach »

Tulipahan tuolla sitten käytyä. En havainnut alueella kuin kolme muuta Alfa Romeota. Puuha, 1300ti (jonka auton valitsin tuomaroinnissa tapahtuman klassikoksi :wink:) sekä valkoinen 156 V6, jonka kuskia jututin kiihdytysajojen osalta, mutten kyllä tunnistanut. Liekö palstalaisia? Kiireessä unohdin kysyä.

Puuhan kanssa todettiin, että kyllä Alfa Romeoissa sekä niihin liittyvissä tapahtumissa on tyyliä. Ainakin jos verrataan pipopää.comiin :mrgreen:

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Juuri näin. Olihan se sellaista nuorison sähläämistä. Hienoja autoja kylläkin mutta ei ehkä ihan minun mieleen. Niin olivat muovisen oloisia :-D Ja kamalan kallista pääsymaksu, 8€ !
Burnout aluekin oli, joku kurko siellä kerkesi jo autonsa hajoittaa.

Roach: Oliko se valkoinen 156 varmasti V6?
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

En ole varma, tämmöinen muistikuva kuljettajan jutustelusta on.

Meidät nakitettiin vielä tuohon tuomarointiin, joskin kiitokseksi sain kutsun seuraavaan (paikka vapaavalintainen) tapahtumaan. Pääsee sitten radallekin ilmaiseksi, jos tuonne sekaan nyt uskaltaa.

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

:evil: :evil:
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
aar
Viestit: 143
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 00:53
Paikkakunta: Artjärvi

Viesti Kirjoittaja aar »

Joo pitäisi luokitella ajajia hieman, niin hommassa pysyisi järki mukana. Osalla porukasta on ratakokemusta, jolloin asenne on erillainen. Itse radalla tykkäisin nautiskella ajolinjoista ja ajaa pelkkää kelloa vastaan kai jäänyt rallipoluilta päälle kun peilit on radalla aika vieraat :twisted: mutta osaanottajia on paljon niin ymmärrettävästi ei moiseen olisi aikaa...No en valita kun ei ole osallistumis pakkoa ja niskakaan ei enää kestä. Nykyään ollaan käyty talvella yksityisellä jääradalla pienellä porukalla mikä on paljon antoisampaa. Kun on tuttuja kavereita ja kilpailu on todella leppoisaa :mrgreen: Vai millaisia mielipiteitä muilla on ratailusta?
Jaguar X
Toyota Hiace TDIC
Scenic dti
Polaris

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

aar kirjoitti:Vai millaisia mielipiteitä muilla on ratailusta?
Itse olen viihtynyt AREFin ratapäivillä, joissa ei kierroksia edes kelloteta. Radalla on yleensä ollut kivasti tilaa ja tunnelma leppoisa. Mukavaa hommaahan se on.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
tle8405
Viestit: 72
Liittynyt: 11 Huhti 2004, 21:51
Paikkakunta: Turku

Raralle.som

Viesti Kirjoittaja tle8405 »

Jep tuli oltua sitten omallakin alfalla siellä, ja ajattelin osallistua siihen tutustumisajoon, no sekin sitten jäi väliin. Kaikki järjestelyt olivat mun mielestä sekaisin, ahvenistolla paljon selkeämpää. Onhan se hyvä että joku viittii tuollaisenkin jutun meille vauhtihirmuille/autohulluille järjestää, vaikka parantamisen varaa kyllä olisi ja paljon. Ai niin ja ne ratatytöt voisivat syödä välillä jotain etteivät olisi sellaisia kamalannäköisiä luurankoja. :mrgreen:

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Jaahas. eipä kyllä herraa bongattu. Tutustumisajoa katteltiin. Turhaa touhua.
Taisit olla niitä luurankoja kuolaamassa :mrgreen:
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
tle8405
Viestit: 72
Liittynyt: 11 Huhti 2004, 21:51
Paikkakunta: Turku

Radalle.com

Viesti Kirjoittaja tle8405 »

puuha kirjoitti:Jaahas. eipä kyllä herraa bongattu. Tutustumisajoa katteltiin. Turhaa touhua.
Taisit olla niitä luurankoja kuolaamassa :mrgreen:
Mun auto oli kahden supran (tai mitä lienevätkään) välissä ja itse kiertelin ja kaartelin aina sinne missä tapahtui. jätin luurankojen kuolaamiset muille. :-D .Oletteko tulossa helsingin Xtreme festivaaliin malmin lentokentälle lauantaina 15.5?
Alfa Romeo 156 ts -99 2.0 Selespeed << eipä ole enää, nykyään alla 2004vm. Skoda Octavia 1,8 turbo.

l151726
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 15:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja l151726 »

Joo, meinasin mennä testaamaan ton 1/8 mailin. Koskaan en ole moista kokeillut. Onko kenelläkään hyviä arvioita / linkkejä kauan tossa pitäisi mennä (156 2.0 TS)

l151726
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 15:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja l151726 »

No niin... tuli sit käytyä kokeilemassa. sellaisia korkean kympin aikoja tuli. Chrysler Neon 2.0 (tuning) jäi komeasti, mutta v8-koneella varustetut jenkkiraudat katosi komeasti horisonttiin:)

Avatar
vokkie
Viestit: 46
Liittynyt: 08 Joulu 2003, 19:06
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja vokkie »

l151726 kirjoitti:No niin... tuli sit käytyä kokeilemassa. sellaisia korkean kympin aikoja tuli. Chrysler Neon 2.0 (tuning) jäi komeasti, mutta v8-koneella varustetut jenkkiraudat katosi komeasti horisonttiin:)
Muistatko minkälainen Neoni ja kuski? kun kaverit oli siellä sellaisella koko valkoisella neonilla, jossa on tummat takaikkunat ja tuuninki korisarja.
-Vokkie-

l151726
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 15:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja l151726 »

Punainen, jossa oli valkoiset "cobra"-raidat

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

mul on semmonen nykyään metallinvihreenä kuljetusvälineenä...pitäisköhän munki panna siihen copraraidat tulis varmaan ainaki 50hpeeta lisää :crazyeyes: :crazyeyes: :mrgreen:

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Offtopic:
Ei Neon mikään mahdottoman huono auto ole. Alkupään autot olivat rivakampia kuin itselläni ollut -97 vuosimalli. ACR versiossa olisi jo palikatkin kiinni (säädettävät pyöränkulmat ja enemmän tehoa).

Uudesta korimallista Neon SRT-4 voisi olla jo ihan kiva ajaa.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

l151726
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 15:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja l151726 »

Ja siihen saisi hyvin tehtaan (Mopar) viriosia...

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Minkälaiseen teinihelvettiin joutuu varautumaan?
Mahtuuko radalle vai ajetaanko siellä "neljän ruuhkassa"..?
Kokemuksia?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
HANU
Viestit: 1234
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

silverine kirjoitti:Minkälaiseen teinihelvettiin joutuu varautumaan?
Mahtuuko radalle vai ajetaanko siellä "neljän ruuhkassa"..?
Kokemuksia?
Siellä on ruuhkaa ja varsinkin Ahvenistolla täytyy olla supervarovainen kun lippispäät ja driftaajat ajelevat ja spinnailevat edessä yhtäkkiä.
Tarkkana täytyy olla.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

HANU kirjoitti:
silverine kirjoitti:Minkälaiseen teinihelvettiin joutuu varautumaan?
Mahtuuko radalle vai ajetaanko siellä "neljän ruuhkassa"..?
Kokemuksia?
Siellä on ruuhkaa ja varsinkin Ahvenistolla täytyy olla supervarovainen kun lippispäät ja driftaajat ajelevat ja spinnailevat edessä yhtäkkiä.
Tarkkana täytyy olla.
Kiitos tiedosta, näin arvelinkin. Täytyy mennä radalle ajovuoron
alussa ennen kuin driftaus on sallittua niin ei tarvitse väistellä
muita kuin kaiteista kimmahtelevia märkäkorvia. :silly:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
HANU
Viestit: 1234
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

silverine kirjoitti:
HANU kirjoitti:
silverine kirjoitti:Minkälaiseen teinihelvettiin joutuu varautumaan?
Mahtuuko radalle vai ajetaanko siellä "neljän ruuhkassa"..?
Kokemuksia?
Siellä on ruuhkaa ja varsinkin Ahvenistolla täytyy olla supervarovainen kun lippispäät ja driftaajat ajelevat ja spinnailevat edessä yhtäkkiä.
Tarkkana täytyy olla.
Kiitos tiedosta, näin arvelinkin. Täytyy mennä radalle ajovuoron
alussa ennen kuin driftaus on sallittua niin ei tarvitse väistellä
muita kuin kaiteista kimmahtelevia märkäkorvia. :silly:
Kyl ne siä driftaa joka tapauksessa.
X-tremen tapahtumassakin rata-ajon aikana pari drifteriä ajoi edessäni ja yht`äkkiä ne spinnas Lemminkäisessä! Siinä oli Alfakuskilla ilme :shock: ja nopee väistöliike paikallaan.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Taitaa noissa radalle.comin tapahtumissa saada mustan lipun jos menee driftailemaan sillä tavallisella ajovuorolla.
Tyhjimmillään rata on (ainakin aikaisempina vuosina) ollut viimeisen tunnin aikana. Niin ja katuautosprintissähän saa ajaa ihan yksinään!
silverinekin vaan sinne tyrkkäämään. Saa oikein tranponderilla mitatun virallisen ajan!

P.S. Eihän sitä ikinä tiedä kuinka hyvin pärjäisit evo mitsujen ym. joukossa. :wink:
Tuolla on vanhempia katuautosprint tuloksia: http://radalle.com/uutiset/?cmd=uutinen&id=131
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Kattelin vähän videopätkiä kyseisistä tapahtumista
ja populaa näytti radalla riittävän...yksi Bemarikin
komeasti poikittain seisonnassa pääsuoran puolenvälin
krouvin jälkeen. Olis ihan kiva ylläri...täytyykin kunnolla
pelotella kaveria joka tulee huomenna ensikertaa
mukaan kyytiin. :twisted:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

silverine kirjoitti:Kattelin vähän videopätkiä kyseisistä tapahtumista
ja populaa näytti radalla riittävän...yksi Bemarikin
komeasti poikittain seisonnassa pääsuoran puolenvälin
krouvin jälkeen. Olis ihan kiva ylläri...täytyykin kunnolla
pelotella kaveria joka tulee huomenna ensikertaa
mukaan kyytiin. :twisted:
No tuolla sentään on lippupisteet miehitetty joten jotain ennakkovaroitustakin saattaa olla.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jansku
Viestit: 517
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jansku »

l151726 kirjoitti:Punainen, jossa oli valkoiset "cobra"-raidat
hahhaaa tää kyseinen ihminen ajelee usein tikkurilassa ja ikävä kyllä joka ikinen kerta lue;usein kun näen ko vehkeen meinaan kuolla naurusta.aivan he...tin järkyttävän näköinen härpäke.
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Nyt on kotiuduttu noistakin karkeloista.
Ihan positiivinen yllätys, järjestelyt pelasivat
ja törttöilyt olivat minimissä. Aika paljon
populaa tosiaankin radalla eli puhtaiden kierroksien
vetäminen oli aika mahdotonta. Iltapäivällä
onnistuin kuitenkin driftareiden vuorolla lähtemään
keulilla ja sain ajettua 3 puhdasta kierrosta.. :twisted:

Ps. Mukavaa oli jutustellla Tommon kanssa ja jknracing:kin
kävi puristamassa kättä. 8)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

silverine kirjoitti:sain ajettua 3 puhdasta kierrosta
Kellotettiinko?

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Vittorio Jano kirjoitti:
silverine kirjoitti:sain ajettua 3 puhdasta kierrosta
Kellotettiinko?
Juu, siinä 1.27.xx paikkeillahin ne oli keskimäärin ruuhkassa ajettuna. :mrgreen: :drinking:

Eilinen lätkämatsi oli sen verran rankka etten viitsinyt änkeä kyytiin. Pahoinvointia siitä ois kuitenkin seurannut!

Noin silmämääräisesti arvioituna silverinen kierrosajat pyörivät 1.40 nurkilla.

http://www.youtube.com/watch?v=MVTqhBo4LfA
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Tommo
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Tommo »

Jep, mukava oli käydä päästelemässä höyryjä. Iltapäivällä oli kyllä jo liikaa populaa joten jätin stintit väliin (bensa ja renkaat loppu)...

muutamia kuviakin löytyi jo :

http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat ... .5_08/?n=0

Avatar
mutt
Viestit: 5445
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

01:07. :mrgreen:

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Vittorio Jano kirjoitti:
silverine kirjoitti:sain ajettua 3 puhdasta kierrosta
Kellotettiinko?
jknracing kirjoitti: Eilinen lätkämatsi oli sen verran rankka etten viitsinyt änkeä kyytiin. Pahoinvointia siitä ois kuitenkin seurannut!

Noin silmämääräisesti arvioituna silverinen kierrosajat pyörivät 1.40 nurkilla.
1.42.0 oli toka kierros, 1.42.1 kolmas. Se kolmas kierros oli
sekunnin edellä vielä ennen pääsuoralle tuloa(RaceChronon
sektoriaikoja tarkasteltuani) mutta perkuleen Subaru rupesi
väkisin tunkemaan rinnalle ennen sitä ajanottotornin vekkiä..
No, melkein 4 sekunnin parannus viime kesän noteeraukseen
joka ajettiin...kitkarenkailla :P , ilman Torsenia ja "7%" pienemmillä
huipputehoilla. Ja parannettavaa jäi itse ajamisessa vielä. :wink:

Ps. Ihmettelenkin vähän miksei kyyti kelvannut jknracing:lle
mutta ymmärrän yskän :lol: . Kyydissä ollut kaverini muuten
passasi taukosyömiset kun tuli kuulema vähän huono olo.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

silverine kirjoitti: 1.42.0 oli toka kierros, 1.42.1 kolmas. Se kolmas kierros oli
sekunnin edellä vielä ennen pääsuoralle tuloa(RaceChronon
sektoriaikoja tarkasteltuani) mutta perkuleen Subaru rupesi
väkisin tunkemaan rinnalle ennen sitä ajanottotornin vekkiä..
No, melkein 4 sekunnin parannus viime kesän noteeraukseen
joka ajettiin...kitkarenkailla :P , ilman Torsenia ja "7%" pienemmillä
huipputehoilla. Ja parannettavaa jäi itse ajamisessa vielä. :wink:
Tässähän saa alkaa tosissaan jännittämään onnistutko ekana V6 kuskina rikkomaan virallisella ajanotolla mun tessulla ajaman 1.42.48 ajan :mrgreen:

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

mutt kirjoitti:
01:07. :mrgreen:
No pitihän se jostain katsoa missä tapahtumassa ollaankaan...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Kurko kirjoitti:
silverine kirjoitti: 1.42.0 oli toka kierros, 1.42.1 kolmas. Se kolmas kierros oli
sekunnin edellä vielä ennen pääsuoralle tuloa(RaceChronon
sektoriaikoja tarkasteltuani) mutta perkuleen Subaru rupesi
väkisin tunkemaan rinnalle ennen sitä ajanottotornin vekkiä..
No, melkein 4 sekunnin parannus viime kesän noteeraukseen
joka ajettiin...kitkarenkailla :P , ilman Torsenia ja "7%" pienemmillä
huipputehoilla. Ja parannettavaa jäi itse ajamisessa vielä. :wink:
Tässähän saa alkaa tosissaan jännittämään onnistutko ekana V6 kuskina rikkomaan virallisella ajanotolla mun tessulla ajaman 1.42.48 ajan :mrgreen:
First I`ll take Manhattan, then TS, then GTA..
Kyllä tolla voi ajaa 1.40.0 kun reikä on päässä ja
kaikki onnistuu. Ja jos. Mut katellaan.. 8)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

No ei tossa 1:40 alituksessa mitään kovin hankalaa ole. (Helppo huudella täältä penkalta!) Pääsuoralle kärsii tulla vähän kovempaa ja siihen varikkokaarteen sisäänmenoon sen jarrutuksen jättää vähän myöhemmäksi ja linja ulommaksi.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

jknracing kirjoitti:No ei tossa 1:40 alituksessa mitään kovin hankalaa ole. (Helppo huudella täältä penkalta!) Pääsuoralle kärsii tulla vähän kovempaa ja siihen varikkokaarteen sisäänmenoon sen jarrutuksen jättää vähän myöhemmäksi ja linja ulommaksi.
Jätkähän on analysoinut... :P
No vidu ketä kiinnostaa mun ajolinjat mutta kun haaste
on heitetty niin olet oivallisen oikeassa...omat ongelmapaikat
ovat juuri nuo kovista suoravauhdeista jarrutukset ja niiden
jälkeiset ajolinjat ->joskus menee, joskus ei. Mutta kokemus
karttuu ja samalla luotto kulkuvälineeseen.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Hienoja kuvia tuolla radalle.com galleriassa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Jaahans. Pitää varmaan taas lauantaina mennä pyörimään tonne Ahvenistolle. Mahtaakohan sielä olla se pioneerin mattamusta 159. Ainakin sielä on jotain pioneerin demoautoja.

Edit. Joo, oli se sielä. Ihan hienosti rakennettu. Hifitkin oli melko maltillisesti toteutettu.

Kaveri kävi tutustumassa cosworthinsa kanssa pääsuoran päässä olevaan rengasvalliin. Ihan vähän vaan tuli "kaideihottumaa" kylkeen.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Vastaa Viestiin