Olen Lapo Elkanin kanssa täysin samaa mieltä: "Lapo of course only drives Italian cars and sees people who choose for a German ‘traffic jam-filler’ as strange robots who don’t manage to spot the difference between a refrigerator and a car".
Lainaus tästä syväluotaavasta artikkelista: http://www.autoedizione.com/lapo-elkann ... ti-ghibli/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Elkanin Lapo
Valvoja: Moderators
- Quattroruote
- Car(s): Giulietta 2.0 1982
Thesis 3.2 Emblema 2004 - Paikkakunta: Vantaa
Re: Elkanin Lapo
Jos olen oikein ymmärtänyt, uuden Fiat Cinquecenton kehittäminen oli juuri Lapon kaukonäköisyyttä.
Lapon ja Johnin isä, Alain Elkann, oli muuten Suomessa kirjamessuilla muutama vuosi sitten. Hän ei tuonut mitenkään esille sitä, että pojat ovat Fiatin suuria omistajia. Minulle jäi vaikutelma, että Alain oli erittäin tyytyväinen, kun kukaan ei tuntenut.
Lapon ja Johnin isä, Alain Elkann, oli muuten Suomessa kirjamessuilla muutama vuosi sitten. Hän ei tuonut mitenkään esille sitä, että pojat ovat Fiatin suuria omistajia. Minulle jäi vaikutelma, että Alain oli erittäin tyytyväinen, kun kukaan ei tuntenut.
La vita è troppo corta per non guidare italiano.
- Vittorio Jano
- Moderator
Re: Elkanin Lapo
Lapolla jäänyt intti päälle?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."