Italia Ricambi

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

jmi
Viestit: 1484
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004

Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja jmi »

Onko kukaan tilannut ricambi.alfisti.net:stä varaosia?
Olen joskus aiemmin tilannut ja kaikki mennyt hyvin, mutta nyt olen tilaukseni maksanut 22.9 paypalin kautta mutta tilaustietoni eivät ole muuttuneet mihinkään ja kukaan ei ole vastanut sähköpostikyselyihini? Luottokortillani kyseinen maksu näkyy.
Alkaa vähän huolestuttaa...

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Paljon löytyy ketjuja ko. kaupasta ja hyvin on kauppa ymmärtääkseni suurimmalla osalla käynyt. Itsellä tosin hieman jmi:n suuntaisia kokemuksia, eli esim. emailiin eivät tunnu vastaavan helposti tai ainakaan nopeasti. Tilaukset on aina tulleet ja lähteneet kohtuu ajassa, mutta jos ongelmia tulee niin niiden selvittäminen takkuaa pahemman kerran. Tukivarren reklamaatio-asiaa tässä on selvitelty nyt jo useampi kuukausi... Ehkä kuitenkin enemmän ärsyttää heidän tapa vastata, eli vaikka itse yrittäisi asiaa asiallisesti hoitaa niin heidän vastaukset vähemmän asiallisia. Jos/kun tämän saan selvitettyä niin taitaa mennä kauppa minun osalta boikottiin.

jmi
Viestit: 1484
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja jmi »

Voiko luottokorttimaksu kestää vaan kauan, tosin nyt jo viikon verran?
Viimeksi maksoin tilisiirrolla suoraan ja tavarat oli viikon päästä tilauksesta kotona.

Tosiaan mitään eivät ole vastanneet sähköposteihin. Täytyy varmaan hetki odottaa ja ottaa sitten yhteys Nets:iin. Eikö Nets Oy kuitenkin korvaa jos tavaroita en saa, koska olen luottokortilla maksanut?

Avatar
gtvaj
Viestit: 1323
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Veikkaanpa vaan että kama kyllä tulee, tekevät hommaa otona, eli päivä duuni muualla ja sit iltaisin myyvät Alfa osaa. Ainakin tuo Alfisti.net puoli, jossa on oheiskamaa ja tuninkia.
Joskus odottelevat itse osia jotta voivat myydä.
Poikennut paikallakin joskus ja silloin ainakin oli vain varasto ukoilla, ei myymälää lainkaan.
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

jmi
Viestit: 1484
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja jmi »

Luulisi että tilauksen tila edes muuttuisi "paid".

Pepperoni
Viestit: 925
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21
Paikkakunta: Tuusula

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Maanantaina 29.9. juuri saapui paketti, jonka olin tilannut 18.9., maksettu 19.9. vahvistuksen jälkeen ja lähetetty 23.9. Erona sinun tapaukseesi siis se, että maksoin tilisiirrolla kun en halunnut PayPal-kuluja ja homma on ennenkin toiminut ongelmitta. Ei tästä nyt varmaan muuta apua ole kuin se tieto, että samoihin aikoihin oman tilauksesi kanssa on homma toiminut ihan mallikkaasti. Mailia en ole joutunut tuonne koskaan lähettämään, joten siltä osin ei kokemusta. Tilaukseen kylläkin laitoin osia joita ei ollut nettikaupan valikoimassa suoraan, mutta kuvauksen perusteella löytyi suoraan ja sain ne samassa paketissa ilman viivytyksiä.


Liekö sitten jotenkin tuohon PayPal-maksuun kytköksissä. Tiedusteluun olisi toki tyylikästä vastata kohtuullisessa ajassa, mutta oman kokemuksen pohjalta ei ole syytä epäillä etteikö homma tulisi kuntoon.

jmi
Viestit: 1484
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja jmi »

Heidän sivullaan oli muistaakseni maininta, että eu-maiden välillä rahansiirrot kestävät joskus 8 päivääkin, luulisi kyllä että tuollaiset luottokorttimaksut menisivät nopeasti.

Vai onkohan niin että tavaraa ei ole varastossa ja odottavat niitä. Yritän olla rauhallinen ja odotella....

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja willez »

Itse tilannut monet kerrat tuolta alfistilta,ei ongelmia.

jmi
Viestit: 1484
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004

Re: Italia Ricambi

Viesti Kirjoittaja jmi »

No tänään sitten tuli sähköpostia, että oli ollut ongelmia helmaleviketulpan kanssa. Tänään paketti lähetetty ja kaikki ok :-D

Eli uskallan jatkossakin tilata sieltä.

Vastaa Viestiin