Erikoisauton vuokraus

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Erikoisauton vuokraus

Viesti Kirjoittaja Savo »

Olen luopunut ajatuksesta ostaa urheiluauto. Raha on tietenkin painava syy ja muitakin syitä on. Nykyäänhän kaikkea ei tarvitse omistaa itse. Olenkin päätynyt ajatukseen, että säästyvillä vuoden ylläpitokustannuksilla vuokraan unelma-autoni. Ja ostan lennon ja vuokraan hotellihuoneen. Tähän ketjuun toivon vinkkejä hyvistä vuokraamoista.

Ensimmäinen kokemukseni oli Lontoo. Nettiä selatessa päädyin http://www.avisprestige.com –vuokraamoon sen mielenkiintoisten autojen ja selkeiden sivujen vuoksi. Jaguar F-Type S tuotiin hotelliini ja paperityöt hoituivat siellä. Kaksi luottokorttia oli vuokrauksen ehto.

Kensingtonista Lontoosta ajamaan lähteminen hieman jännitti. Automaattivaihteisto oli juuri oikea varuste siihen ympäristöön. Matka Bathiin oli pääsin moottoritietä ja nopeusrajoitus 70 mailia eli 113 km/h. Liikennettä oli paljon ja peltipoliisejakin näkyi. Tavallaan auto meni hukkaan kun maksimissaan hetkellisesti nopeutta taisi olla 85 mailia (137 km/h). Kiihdyttelyn suoritin kylläkin ripeästi kun mahdollista oli.

Kokemus oli miellyttävä ja Jaguar tämän vuokraamon autoista sopivin vuokrattava minun mielestäni. Jossain pohjoisemmassa Englannissa tai Skotlannissa olisi varmasti päässyt ajamaan hieman vapaammin, mutta Lontoo oli nyt matkakohteena. Ja Saksaanhan sitä on joskus päästävä.

Kertokaapas nyt omista kokemuksistanne ja antakaa vinkkejä.
Liitteet
F-Type.jpg
F-Type.jpg (118.26 KiB) Katsottu 2573 kertaa