Käyntikorttikoteloita

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Käyntikorttikoteloita

Viesti Kirjoittaja MM »

Tuolta saisi komeita käyntikortti koteloita eri automerkkien logolla esim. Alfistille upea kotelo alfan logolla varustettu . :)

Kuva

http://www.nyggan.se/

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tuollainen pitää tilata, kauan miettinyt että jotain pitää hankkia kun tulee pidettyä vain kortteja taskussa kun meni hermot lompakkoon.

Eli jos joku muukin haluaa niin ilmoittakaa voidaan tilata kimpassa.

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jeps, kyllähän tuommoisen voisi tilata..lompakosta onkin loppunut tila aikaåäiviä sitten.. :wink:

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Kiinnostaa kyllä, mutta laskekaas joku nopeesti että montako eurooppalaista tuo 200 ruotsalaista tekee.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

KJS kirjoitti:Kiinnostaa kyllä, mutta laskekaas joku nopeesti että montako eurooppalaista tuo 200 ruotsalaista tekee.
Kyselin jo alustavasti, SEK 210 maksaa lähetettynä. Useamman jos otetaan niin saatta irrota halvemmalla. Eli reilut 20 euroa tulisi hintaa.

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Jos kimppatilaus tulee niin minä otan yhden.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ja tänne yksi kiitos!
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Käyntikortti koteloita

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Mä otan 1 kpl
VMP

prasath
Viestit: 117
Liittynyt: 13 Marras 2004, 16:03
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja prasath »

meitsi voi osta 2kpl! kuka hoita nämä toimitukset ja milloin niitä saa?

Avatar
Maclane
Viestit: 260
Liittynyt: 20 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maclane »

Mukana ollaan alustavasti 1 kpl:een voimin!

Kuvan perusteella ei oikein osaa sanoa varmaa tuosta pinnasta (akta kolfiber = hiilikuitua?) tai valmistuksesta, mutta jos saadaan isompikin tilaus kasaan niin ehdottomasti kannattaa hinnasta käydä vielä neuvottelut. Näin mutu-tuntumalla voisi olla pelivaraa, vaikka eihän tuo paha nytkään ole.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kyllä minä voin nuo hoitaa, jos tulee useampia niin postiennakon lisähinta ei ole kovin paha. 45 kruunua oli Ruotsin sisällä, pyysin selvittämään hinnan Suomeen.

Jos tehdään niin että odotetaan tämä viikko loppuun ja sitovat ilmoitukset mulle vaikka mailiin. Sitten vaan rahat minun tilille ja tilaan kun hinta on selvillä.

M'kay?

Eli alumiinista runko ja kannessa hiilikuitua, jos joku haluaa lisätietoja niin voin tiedustella.

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Minulle myös yksi! Ihan aikuisten oikeasti!

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Äkta kolfiber på framsidan tarkoittanee vissiin aitoa hiilikuitua etupuolella :-D

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tuota olisi kiva tietää minkälainen tuo on sisältä?
Ajattelin että jos sitä käyttäisi kaikenlaisten pankkikorttien ym. säilyttämiseen (ei aina tarttisi raahata sitä läskiä rahapussia mukana).
Elikkä onkos siellä sisällä esim. mitään kumilenksua jonka alla saisi kortit pysymään aisoissa, niin ja tietty mahtuuko sinne tommonen peruskortti? :roll:

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Epezi kirjoitti:Tuota olisi kiva tietää minkälainen tuo on sisältä?
Ajattelin että jos sitä käyttäisi kaikenlaisten pankkikorttien ym. säilyttämiseen (ei aina tarttisi raahata sitä läskiä rahapussia mukana).
Elikkä onkos siellä sisällä esim. mitään kumilenksua jonka alla saisi kortit pysymään aisoissa, niin ja tietty mahtuuko sinne tommonen peruskortti? :roll:
No eihän tuossa luvata kuin että sisälle mahtuu noin 4 korttia joten eipä siihen taida paljon lenksuja tarvita, eipä myöskään taida lompakkoa siten korvata.
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sivuilla sanotaan että sisään mahtuu n. neljä (pankki)korttia, vähän riippuen siitä onko nimet koholla vai ei. Tuohon käyttöön meinasin itse ostaa joten toivotaan että mahtuu :lol: Ei vaan, onhan tuolla mitatkin jos epäilyttää ja mihin niitä kumilenksuja tarvitsee, eiköhän ne siellä kansien välissä pysy.

Kaikki ketkä aikuisten oikeasti haluavat tuollaisen niin laittakaa mulle mailia tai privaviestiä että osaa pyytää oikean määrän. Tähän mennessä ollaan vajaassa kymmenessä olettaen että tässä ketjussa ilmoittavat myös ottavat, eli laittavat mulle sitä postia. Ilmoitan sitten jokaiselle tilinumeron ja paljonko laittaa tilille kun lopullinen määrä/hinta on selvä. Parhaillaan tuo kaveri selvittää postiennakon hintaa. Vaikuttaa luotettavalta kaverilta mutta turhaan ottaa riskiä jos maksaa suoraan, kulut kun saa katettua hyvin useamman kesken.

EDIT: 41 koteloa and counting..
Viimeksi muokannut Rolle, 24 Tammi 2005, 17:50. Yhteensä muokattu 8 kertaa.

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Mä voisin kanssa kartuttaa kimppatilausta yhdellä Volvo boksilla jos vain Rollelle passaa. :)

edit: mites menetellään noiden boksien toimituksen suhteen eli mistä ne voi noutaa jos tilataan vai tuleeko jokaiselle boksille oma toimitus osoite jne..vai kuinka tuo end-user logistiikka toimii.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

PK-seudulla olevat voidaan sopia. Kirkkonummella asun ja Helsingin keskustassa koulussa päivittäin. Mutta posti kulkee sitten muualle, josta sitten tulee jotain pientä kulua.

Kimppatilauksen hyöty tulee lähinnä hieman alemmasta hinnasta ja tuosta postiennakon jakamisesta.

bellaitalia84
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Tammi 2005, 21:38
Paikkakunta: helsinki

alfalla , mersulla. fiatilla. volvolla kauniit

Viesti Kirjoittaja bellaitalia84 »

niinpä on varsinkin fiatin 60-70. 70-80 lukujen logot todella kauniita
eiks sammyki ajanu alfaa

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kaverilla ei ole varastossa niin monta alfa koteloa joten menee tilaukseksi ja kestää viikon tulla. Eli kaikki jotka vielä arpovat että ottaakko vai eikö niin äkkiä päättämään!

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Rolle kirjoitti:PK-seudulla olevat voidaan sopia. Kirkkonummella asun ja Helsingin keskustassa koulussa päivittäin. Mutta posti kulkee sitten muualle, josta sitten tulee jotain pientä kulua.

Kimppatilauksen hyöty tulee lähinnä hieman alemmasta hinnasta ja tuosta postiennakon jakamisesta.
Laitoin sulle privaa. Voidaan sopia pk-seudulla tuo tapaaminen myöskin niin ei tarvitse välttämättä laittaa postiin sitä :)

e: olen töissä espoossa joten matka eikä paikka ole ongelma.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jees tähän asti tilanneet saavat varmasti kotelonsa joskin kestää hieman. Vielä voi tilata mutta minun pitää tarkistaa saatavuus erikseen. Noin viikon päästä saa lisää ja lähettää sitten koko erän, eli siihen mennessä voi vielä yrittää. Hinnat on jo sovittu ja tarkistan vielä postimaksut niin lähetän sitten tilinumeron kaikille tilaajille.

Sanoin kaverille että ottaa niitä reippaasti joten ihan rohkeasti mailia jos vielä on tarvetta.

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

PK-seudulle käyntikortti koteloon jakomiitti josko se säästäis jakajaa :wink: :mrgreen:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Heh, samalla minä ne kaikki postitan mutta toki voin antaa jos jollain on sopivasti asiaan tänne keskustaan.

Ruotsalainen otti noita Alfa koteloita siedettävän määrän joten kyllä niitä riittää kunhan ilmoitatte mulle tämän viikon aikana. Lähetän pankkitiedot niille ketkä eivät vielä ole saaneet kunhan pääsen kotiin.

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Carlos kirjoitti:PK-seudulle käyntikortti koteloon jakomiitti josko se säästäis jakajaa :wink: :mrgreen:
tämä oli loistava idea. Kannatetaan _o/ :-D

edit: laitoin Rolle sun tilille rahat tänään :-D

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Laitan tilauksen menemään tänään, yhteensä tuli 44 koteloa, nyt ei muuta kuin jännäämään että tuleeko ensi viikolla tiiliskivi vai mitä :mrgreen:

Ken ei ole vielä maksanut niin vanha armeijan sanalasku pätee tässäkin: "Mitä nopeammin, sitä nopeammin"

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Rolle kirjottaa ensi viikolla HIRVEESSÄ krapulassa: "Sori pojat, tiiliskivi tuli. Ei voittoa tällä kertaa..." :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ei ole krapulaa eikä ole tiiliskiveä mutta jotain ainakin lähti tulemaan tänään Suomeen 8)

Rahaakin saa laittaa jos tuntee pistoa sydämmessään.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mitä vit... :crazyeyes:

Kuva

Tiiliskivihän se siinä. Kävin kuitenkin hakemassa kotelot tänään postista, yritän valmistella mahdollisimman monta huomiseksi vietäväksi ja loput sitten maanantaina. Ekana lähtee ensimmäiseksi maksaneille, ken haluaa saa tulla hakemaan tai voin tuoda huomenna tai lauantaina stadiin, kunhan vaan ilmoitatte asap.

Vaikuttaa ihan asialliselta kotelolta, sisään mahtui juuri ja juuri kolme tavallista ja yksi kohopainokortti (pakko laittaa päällimäiseksi). On kevyt joten hyvin menee taskussa, tai sitten sen hukkaa helposti :mrgreen:

Ai niin, hintaa tuli lopulta 7c enemmän kuin oletin, mutta onneksi oli valuutta riski otettu huomioon joten jäin "voitolle" :lol:

EDIT: Kaikki maksetut postitettu perjantai aamuna, 1-2 työpäivää sanoivat postissa kestävän 1. luokan kirjeelle perilletulo.

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Kiitokset Rollelle että sai tilattua kortti kotelon, erittäin tyylikäs kotelo on :-D

Harmi kun oli niin kylmä tuuli että ei enempää tarjennut ulkona olla turisemassa, seuraavalla kerralla mennään vaikka hörppimään kuumat kaffet tai kaakaot :-D

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Näin tehdään, kiitos kyydistä.

Oliko mitään eturenkaista jäljellä kun tulit kotiin? :lol:

sallimato
Viestit: 173
Liittynyt: 08 Joulu 2003, 13:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sallimato »

Jahah... Täällä on muitakin "aikaisin" hereillä. :mrgreen:
Nyt ootellaan ja jännätään, josko jo alkuviikosta tulisi perille. :)
164 3.0 V6 '91
Alfasud '72

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Rolle kirjoitti:Näin tehdään, kiitos kyydistä.

Oliko mitään eturenkaista jäljellä kun tulit kotiin? :lol:
Ollos hyvä vaan kyydistä ja seuraava miitti +20 asteen sisätiloissa :-D

heh, olipas liukas pinta siinä mäessä kun silleen jauhoi..ei oikeen meinannu pitoa löytyä :mrgreen:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

sallimato kirjoitti:Nyt ootellaan ja jännätään, josko jo alkuviikosta tulisi perille. :)
Parempi olisi kun kerran otin tuon 10c kalliimman postimerkin kassatädin ihmettelystä huolimatta :lol:
Jahah... Täällä on muitakin "aikaisin" hereillä.
Tenttiin olin lukevinani, ei mennyt ihan putkeen ja 40e parkkisakko kaupanpäälle, ei voi taas kuin katsoa peiliin :evil:

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Käyntikorttikotelo tuli postissa tänään. On tosi asiallisen näköinen ja näppärän kokoinen. Sisään mahtuu sopiva nippu käyntikortteja. Kiitokset vielä Rollelle vaivannäöstä.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
Maclane
Viestit: 260
Liittynyt: 20 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maclane »

Kiitoksia, toimitus oli erinomaisen nopea ja paketti tuli ehjänä perille.

Ihan näppärän oloinen kotelo, vaikka ohuthan se on. Ajaa kuitenkin asiansa, ja näyttää hyvältä.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Maclane kirjoitti: Ajaa kuitenkin asiansa, ja näyttää hyvältä.
Tyyli ennen kaikkea!
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Tännekin saapui kotelo ja kylläpäs onkin hieno. Kiitokset vain Rollelle :)

P.S.
Oli muuten aika hieno postimerkki tuossa kirjekuoressa :-D
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kiitoksia vaan kaikille "osallistujille", meni aika kivuttomasti. Itse asiassa niin helposti että voisin hyvin tilata uuden setin jos saadaan vähintään 10 kasaan. Jokunen on nimittäin jäänyt ilman ja mulle se ei ole mikään ongelma hoitaa tuo uudestaan vaikkei tarvetta kotelolle ole.

Jos joku siis haluaa eikä ole hirveä kiire, niin voisin kerätä listan ja kun siinä on kymmenen nimeä niin tarkistan uudestaan ja sitten tilaus menemään. Minulla ei ole väliä mitä merkkiä tilaa, oli se sitten jonkun kaveri joka kiinnostuu tai vaikka äiti. Ja omakustanne pohjalla jatketaan.

Kiinnostuneet laittanee mailia rolle(a)alfabbs.fi tai PM.

Postitäti ne merkit liimasi, olen syytön :oops:

sallimato
Viestit: 173
Liittynyt: 08 Joulu 2003, 13:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sallimato »

Tänään tuli perille tännekin. Nättihän tuo on, nyt kelpaa taas bemaristeille kortteja tarjota. :mrgreen:

Kun sen kirjekuoren ensin avasin, niin vähän aikaa katsoin sitä mustaa laatikkoa, missä luki "open close box" tai jotain vastaavaa ja ajattelin jo, että kyllä minua nyt on kusetettu, ei täältä ihan tämmönen ollut tarkoitus tulla. Juuri olin herännyt pitkän ajon jälkeen, ei saa syyttää... :oops:
164 3.0 V6 '91
Alfasud '72

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Perille tuli, kiitos! Aika rouheen näköinen.

Onko tuossa hiilikuidun päällä muuten joku suojamuovi jonka voi ottaa veks? Valoa vasten näyttää siltä kuin olis vähän ilmaa välissä tms. mutta en viitsi tärvätä pintaa nyppimällä nurkkia auki jos ei siinä olekaan mitään muovia :oops:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Epezi kyseli samaa, mulla ei mitään peilausta ole, enkä muista olenko mitään muovia ottanut pois :oops: Muovia on kuitenkin hiilikuidun päällä, eihän se logon muuten siellä pysyisi, kait. Täytyy kysyä että oliko siellä olevinaan jotain suojaa päällä vai onko noissa jotain vikaa..

sallimato
Viestit: 173
Liittynyt: 08 Joulu 2003, 13:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sallimato »

Mulla ei ainakaan mitään vastaavaa ollut. Sen sijaan pinnassa oli siellä täällä vähän jotain liiman tyylistä rähmää, mikä kyllä lähti helposti alkomahoolilla. Kerkesin jo säikähtää, että uusin ylpeyden aihe ja lelu on naarmuilla, mutta ei sentään. :)
164 3.0 V6 '91
Alfasud '72

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Mulla tuo pinta oli sileä ja kiiltävä kuin sheivatun blondin alakerta.. 8)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:Täytyy kysyä että oliko siellä olevinaan jotain suojaa päällä vai onko noissa jotain vikaa..
Ei nyt ainakaan niin isoa vikaa että se mitään haittaisi, harvemmin sitä loodaa varmaan tulee peilailtua valoa vasten :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

MM kirjoitti:Mulla tuo pinta oli sileä ja kiiltävä kuin sheivatun blondin alakerta.. 8)
Itse suosin italialaisia brunetteja, tarkemmin sanoen roomasta :-D
Turha kommentti mut en voinut vastustaa kiusausta.
On kivaa kun on kivaa

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Keuruulle asti ei kusti tänään kerinnyt vielä polkee?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Samaan aikaanhan noi kaikki paketit lähti, mutta 1-2 päivää sanoivat postista. Ei kai sinne Keuruulle joka päivä posti tule? :mrgreen: Ei vaan, ei ole kovin vakuuttavaa kun mullekin tulee päivän posti aina viiden jälkeen iltapäivällä jos tulee ollenkaan..

Svenssonilta terveisiä että nuo "ilmakuplat" aiheutuisi siitä muovista missä ne kotelot tulee ja häipynee vuorokauden sisään. Toivotaan että asia on näin, eli kotelo pöydälle ja huomenna ihmettelemään.

Alfisti
Viestit: 417
Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Alfisti »

Etkai Rolle jotain paremman luokan hamekansan edustajaa laittanut liimailemaan kuoria kiinni? ;) Oli sen verta vahva parfyymin tuoksu ja taisi olla jopa Chanel No. 5:sta. :mrgreen: Tai sitten postilla on töissä joku lotolla voittanut tai rahan kanssa naimisiin mennyt täti...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kyllä tuokin menee postitädin piikkiin :mrgreen: Vai näyttikö tuo teippaus siltä että sen olisi nainen tehnyt :shock:

Vastaa Viestiin