F1

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

F1

Viesti Kirjoittaja jarski »

voi kimi rukkaa ei hyvältä näytä tallinsisäsesti mon 7kim 16...ei näin :roll:

Avatar
puuha
Viestit: 1888
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Tuloksissa hieman parempi.
Juan pablo 6.
Kimi 8.

Leuka 0 pistettä.
Makaroonia jo vuodesta -98

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

kimin täytyy treenata vaihdekepin käyttöä lisää :lol:

Avatar
155156
Viestit: 2243
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Kimi who..?

Vain FERRARIn menestyksellä on merkitystä.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 5068
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Ajattelin kisaa katsoessa tuon rengassäännön mielekkyttää. Ennen oli hienoa nähdä jonkun :wink: tulevan radalle n.10 kierrokseksi ajavan uusilla renkailla ja kevyellä pa-lastilla. Ajavan lähes aika-ajo kierrosnopeuksia ja tuolla pelillä ratkaisevan kilpailun. Nykyisellä säännöillä ei taida nähdä tuota stategiaa....
Samoin täällä vain Ferraria seurataan.... ihan sama kuka ajaa ja monentenako ovat. Bergerin ja Alesin ajat opettivat nöyryyttä :) ja tiedän että voittojen jakso ei voi kestää ikuisesti :?
Spider 1988, 159 SW 2.4, Mito QV(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Jenkkien C.A.R.T. -sarja oli '90-luvulla hauskaa katseltavaa. Siellä oli todellista äijäilyhenkeä ilmassa. Ei ollut urarenkaita, turvamääräyksiä, hinttipantoja tai moottorisäädöksiä. Kaupunkiradat oli betoniporsaiden ja -aitojen ympäröimiä, siellä ei tuettu turva-alueita. Kaudessa kuoli keskimäärin pari kuljettajaa.. Tyhmänrohkeaa ja itsetuhoista, mutta ajoivat asenteella.
156 2.0 TS ['98]

Vastaa Viestiin