TUUNINKIA???
Valvoja: Moderators
TUUNINKIA???
mikä on tuunikia joka ei oo hyväksyttävää?? korinmuudokset vai parisataa heppaa lisää..täs oon katellu ku monet haukkuu et yäk tätä ja tota omasta mielestä kun alfaa tuunaa niin näkö on katsojan silmissä ja tehot pellin alla MUTTA nitä tehoja pitää löytyä jos esim jonku vaikka seiskafemman tuunaa korinosalta ja koneen pellin alta ei löydy muutakun vakiokone...joka on hyvä...niin se on mun mielestä väärää tuunausta...oman saan säädettyä tohon 400hp riskillä et voi kilahtaa mut aina siitä turvalliset 250 ottaa.. ja mielestäni on ihan niitten heppojen arvosen näkönen...museoautot on erikseen
Mulla on tollasia tuuninkeja eli kattokaapa Skyhorsen albumia.
Enempää en enään laita tuohon pirssiin.
Tehot on siinä 10-15% enemmän kuin vakiossa (165 hv tai enemmän, riippuu ilman lämpötilasta). Vääntö on hieman vahvempaa ja tuntuu välillä kuin ajelis nokivasaralla (paitsi jos kartio pääsee haukkaan liikaa kuumaa, niin väännöt katoaa lähdöissä). Aikaisemmin TS meinas sammua pienillä kierroksilla, mutta nyt kone vetää kiitettävästi.
Olispa mullakin turbo, niin saattasimpa viel innostuukkin!
Enempää en enään laita tuohon pirssiin.
Tehot on siinä 10-15% enemmän kuin vakiossa (165 hv tai enemmän, riippuu ilman lämpötilasta). Vääntö on hieman vahvempaa ja tuntuu välillä kuin ajelis nokivasaralla (paitsi jos kartio pääsee haukkaan liikaa kuumaa, niin väännöt katoaa lähdöissä). Aikaisemmin TS meinas sammua pienillä kierroksilla, mutta nyt kone vetää kiitettävästi.
Olispa mullakin turbo, niin saattasimpa viel innostuukkin!
- Abarth
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Re: TUUNINKIA???
Mitäs kaikkea koneeseen on tehty ja mikä turbo?jarski kirjoitti:...oman saan säädettyä tohon 400hp riskillä et voi kilahtaa mut aina siitä turvalliset 250 ottaa..
Re: TUUNINKIA???
konees ei oo muuta orkkista kun kuoret mm..dta,t-5cooleri,männät,nokat,avarrettu,kiillotettu,pakosarja,viriahdin(edelleen garrett),911tbo suuttimet,ym ymAbarth kirjoitti:Mitäs kaikkea koneeseen on tehty ja mikä turbo?jarski kirjoitti:...oman saan säädettyä tohon 400hp riskillä et voi kilahtaa mut aina siitä turvalliset 250 ottaa..
- Garrett
- Viestit: 419
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Nyt pomppas ,HOTAKAINEN kirjoitti:Kunnon tuuninki on just sitä mistä itse tykkää.
Se on eriasia tykkääkö toiset siitä taikka ei, pääasia että on omanmaun mukainen ruhon siirtolaite ja takavetoinen
Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Ihan kovan ajan ajoit, oliko täydellinen kierros vai lähtisikö tuosta vielä paljonkin pois?Garrett kirjoitti:Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
No joops taikka nelarikin käyGarrett kirjoitti:Nyt pomppas ,HOTAKAINEN kirjoitti:Kunnon tuuninki on just sitä mistä itse tykkää.
Se on eriasia tykkääkö toiset siitä taikka ei, pääasia että on omanmaun mukainen ruhon siirtolaite ja takavetoinen
Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4143
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Oma vaatimaton mielipide on että tekniikkaan roposet ensin. Sitten se ulkonäkö, jos siitä jotain puuttuu. Helma sarjat yleensä huonontaa, ei paranna. Oman ulkonäköön ei ole tarkoitus kauheasti puuttua, hyvä noin. Vanteet olis erilaiset jos olis itse ostanu, mutta aina ei voi voittaa ei edes joka kerta
Ayrton Senna da Silva forever
- Garrett
- Viestit: 419
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Ei se täydellinen ollut. Parantamisen varaa jäi muutamaan paikkaan ja eritoten parantamista jäi tankin täyttösuhteeseen. Kolme kertaa kierroksen aikana horasi pumppu tankista tyhjää....tv kirjoitti:Ihan kovan ajan ajoit, oliko täydellinen kierros vai lähtisikö tuosta vielä paljonkin pois?Garrett kirjoitti:Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.
No se riitti tällä kertaa, ensi kerralla kovempaa.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- Garrett
- Viestit: 419
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Siis viimeksi = radalle.com? Joo, viitisen sekuntia pois. Nyt 1,41.52.Rolle kirjoitti:No menikö paljonkin paremmin kuin viimeksi? Mikä lastu sulla oli siinä?Garrett kirjoitti:Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.
Squadran lastu oli kiinni. Tulee siitä nyt kuitenkin enemmän kuin vakiosta, eivätkä oikein suostuneet sitä takaisinkaan ottamaan.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.